kysyisin miten kaukosuhde käytännös voi edes toimia?????????????
Itsellä on 2 kaveria, molemmat naisia joilla on kaukosuhteet.
Miten nää suhteet toimii? onko olemassa joku laki miten nää suhteet ns. toimii käytännössä? Itse en lähtisi kaukosuhteeseen just siksi koska ajattelen että :tuo toinen pettää minua kuitenkin jossain vaiheessa.
miten kaukosuhde voi toimia?
3
310
Vastaukset
- rhkl_85
olen 29-vuotias mies. Kaukosuhteet vaatisivat mielestäni luottamus pohjaa, yhteistä keskustelua myös puhelimitse,
luotettavuutta ennen kaikkea. Ehkä näillä naisilla on sitten luottamus kunnossa näihin miehiin? Paha sanoa kun en tiedä henkilöitä edes kasvon piirteiden perusteella keistä puhut. - Nykyään aviossa
Itse elin kaksi vuotta kaukosuhteessa ennen kuin pääsimme vihdoin muuttamaan yhteen (opiskelimme eri maissa aivan suhteemme alussa). En usko että kaukosuhteessa hengailu onnistuu, vaan yhteinen päätös siitä, että tämä ihminen on niin mahtava tapaus, etten voi elää ilman häntä vaikkakin joudumme kärsimään hetken etäsuhteessa, on tehtävä mielellään yhdessä ja ääneen sanottuna. Meillä oli tiedossa heti alussa päivämäärä (koulusta valmistumiseni ajankohta), jolloin muuttaisimme saman katon alle. Puhuimme joka pävä skypessä ja näimme kaksi kertaa vuodessa. En ole koskaan ollut mustasukkaista tyyppiä, en vaan ole koskaan oikein tajunnut syytä sellaiseen. Mieheni on hyvin älykäs ihminen ja nimenomaan tasavertaiseksi kumppaniksi itselleni hänet valitsin. Jos haluaisin arvaamattoman ja viettiensä varassa juoksevan otuksen vahdittavakseni adoptoisin itselleni reilun vuoden ikäisen leikkaamattoman kollikissan, ihmismieheltä odotan hieman suurempaa kykyä sitoutua vapaasta tahdostaan tekemiinsä sopimuksiin.
- 4 v kaukosuhteessa
Luottamut on se avainsana millä pärjää pitkälle. Ja yhteyden pidossa ainakin omasta mielestä puhelin tai skype on ne parhaat kun kuulee itse sen toisen äänen eikä se ole vain tekstiä ruudulla. mutta tosiaan luottamus on tärkein. se jos alkaa rakoilla niin se on sitten lopun alkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131