miten kaukosuhde voi toimia?

tiaa_lintu84

kysyisin miten kaukosuhde käytännös voi edes toimia?????????????
Itsellä on 2 kaveria, molemmat naisia joilla on kaukosuhteet.
Miten nää suhteet toimii? onko olemassa joku laki miten nää suhteet ns. toimii käytännössä? Itse en lähtisi kaukosuhteeseen just siksi koska ajattelen että :tuo toinen pettää minua kuitenkin jossain vaiheessa.

3

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rhkl_85

      olen 29-vuotias mies. Kaukosuhteet vaatisivat mielestäni luottamus pohjaa, yhteistä keskustelua myös puhelimitse,
      luotettavuutta ennen kaikkea. Ehkä näillä naisilla on sitten luottamus kunnossa näihin miehiin? Paha sanoa kun en tiedä henkilöitä edes kasvon piirteiden perusteella keistä puhut.

    • Nykyään aviossa

      Itse elin kaksi vuotta kaukosuhteessa ennen kuin pääsimme vihdoin muuttamaan yhteen (opiskelimme eri maissa aivan suhteemme alussa). En usko että kaukosuhteessa hengailu onnistuu, vaan yhteinen päätös siitä, että tämä ihminen on niin mahtava tapaus, etten voi elää ilman häntä vaikkakin joudumme kärsimään hetken etäsuhteessa, on tehtävä mielellään yhdessä ja ääneen sanottuna. Meillä oli tiedossa heti alussa päivämäärä (koulusta valmistumiseni ajankohta), jolloin muuttaisimme saman katon alle. Puhuimme joka pävä skypessä ja näimme kaksi kertaa vuodessa. En ole koskaan ollut mustasukkaista tyyppiä, en vaan ole koskaan oikein tajunnut syytä sellaiseen. Mieheni on hyvin älykäs ihminen ja nimenomaan tasavertaiseksi kumppaniksi itselleni hänet valitsin. Jos haluaisin arvaamattoman ja viettiensä varassa juoksevan otuksen vahdittavakseni adoptoisin itselleni reilun vuoden ikäisen leikkaamattoman kollikissan, ihmismieheltä odotan hieman suurempaa kykyä sitoutua vapaasta tahdostaan tekemiinsä sopimuksiin.

    • 4 v kaukosuhteessa

      Luottamut on se avainsana millä pärjää pitkälle. Ja yhteyden pidossa ainakin omasta mielestä puhelin tai skype on ne parhaat kun kuulee itse sen toisen äänen eikä se ole vain tekstiä ruudulla. mutta tosiaan luottamus on tärkein. se jos alkaa rakoilla niin se on sitten lopun alkua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe