Eli siis tuollaisen vesipiipun minkä pitäisi kosteuttaa kurkkua, äänihuulia.
Kyllä kaikki ohjeet on tultu luettua, mutta silti mietityttää, että kuinka lämpimäksi se vesi siellä piipussa tulee tehdä, ja millä voimakkuudella sitä piippua sitten henkeen vedellään.
Että tuleeko sen veden roiskua sinne kurkkuun, vai onko tarkoitus hengitellä vain höyryä.
Jos jollain kokemuksia, niin kertokaa oikein tarkkaan, olen nääs todella varovainen kurkustani, etten vahingossakaan hengittelisi liian kuumaa höyryä jne.
Nhs vesipiippu kysymyksiä
9
2734
Vastaukset
- njbdd
Siis kyseessä on siis tämmöinen
http://www.tamroshop.fi/productresources/pic1_big/1977511.jpg - zxcvmg
Vesipiippuun laitetaan puhdasta vettä ja siihen voi laittaa vähän merisuolaa. Tavallista suolaa ei tule käyttää, koska se sisältää jodia. Ohjeiden mukaan vesi ja suola lisätään ensin ja sitten lämmitetään vesihauteessa. Itse olen kyllä keittänyt vettä ja laittanut siihen suolaa ja odottanut, että se on hieman lämmintä ja lisänyt sen sitten puhtaaseen piippuun. Vesipiippua imetään rauhallisesti ja hitaasti. Ulos hengitys tapahtuu nenän kautta. Jos vesi roiskuu suuhun, imet ehkä liian kovaa. Höyryä se ei myöskään ole, koska vesi on nestemäisessä muodossa. Mutta tarkoitus on, että imu saa aikaan kuplia, joten sen pitäisi tuntua kuin vesikuplia menisi kurkkuun.
- Viestinaloittaja
Enpä nyt mitään suurempia kuplia ole tuntenut, mutta kai tuosta jonkun näköistä hyötyä ollut kun jo noin kuukauden kadoksissa oleva ääneni on palautunut lähes kokonaan n. 4 päivän hengittelyillä.
- Mitenkäytetään
Sitä vielä tästä vesipiipusta, että voikos tätä sitten liikaa käyttää? Nyt kun taas pääsi ääni lähes kokonaan lähtemään, niin tota tulee imeskeltyä aamusta iltaan vähän väliä.
- Anonyymi
Korona aiheuttaa kuivaa yskää ja hengitysvaikeuksia, voisiko vesipiippu edes pienissä määrin helpottaa näitä oireita?
SÄILYYKÖ SUOLAVESI KUIKA PITKÄÄN JOS TEKEE USEAMMAN PÄIVÄ ANNOKSEN .
- Anonyymi
Kyllähän suola vedessä pysyy. Ei se juuri lähde muuten kuin haihduttamalla vesi pois.
- Anonyymi
Helpomminkin voi tehdä. Itse laitain merisuola murun piippuun ja vähän vettä perään. Olen myös kokeillut pitää piippua hengittelyn aika kuumassa mukissa mutta ei mitään hyötyä vs kylmävesi. En itse saa tuosta piipusta sellaista apua jota odotin ja kun kaikki sitä hehkuttaa. En olisi ostanut jos olisin tiennyt ettei tämä ihan niin toimi kuin kerrotaan. Saunassa hengittämällä saa paremman hyödyn. Jos odottaa saavan ison avun piipusta niin ei saa.
- Anonyymi
Ja se vielä, että kyseinen piippu on järkyttävän huonosti viimeistelty! Ylihintainenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1772269- 1211951
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill581612Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791502- 1611419
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1811409- 521258
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761203- 591188
- 1201098