Nhs vesipiippu kysymyksiä

Mitenkäytetään

Eli siis tuollaisen vesipiipun minkä pitäisi kosteuttaa kurkkua, äänihuulia.
Kyllä kaikki ohjeet on tultu luettua, mutta silti mietityttää, että kuinka lämpimäksi se vesi siellä piipussa tulee tehdä, ja millä voimakkuudella sitä piippua sitten henkeen vedellään.
Että tuleeko sen veden roiskua sinne kurkkuun, vai onko tarkoitus hengitellä vain höyryä.
Jos jollain kokemuksia, niin kertokaa oikein tarkkaan, olen nääs todella varovainen kurkustani, etten vahingossakaan hengittelisi liian kuumaa höyryä jne.

9

2214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • njbdd
    • zxcvmg

      Vesipiippuun laitetaan puhdasta vettä ja siihen voi laittaa vähän merisuolaa. Tavallista suolaa ei tule käyttää, koska se sisältää jodia. Ohjeiden mukaan vesi ja suola lisätään ensin ja sitten lämmitetään vesihauteessa. Itse olen kyllä keittänyt vettä ja laittanut siihen suolaa ja odottanut, että se on hieman lämmintä ja lisänyt sen sitten puhtaaseen piippuun. Vesipiippua imetään rauhallisesti ja hitaasti. Ulos hengitys tapahtuu nenän kautta. Jos vesi roiskuu suuhun, imet ehkä liian kovaa. Höyryä se ei myöskään ole, koska vesi on nestemäisessä muodossa. Mutta tarkoitus on, että imu saa aikaan kuplia, joten sen pitäisi tuntua kuin vesikuplia menisi kurkkuun.

    • Viestinaloittaja

      Enpä nyt mitään suurempia kuplia ole tuntenut, mutta kai tuosta jonkun näköistä hyötyä ollut kun jo noin kuukauden kadoksissa oleva ääneni on palautunut lähes kokonaan n. 4 päivän hengittelyillä.

    • Mitenkäytetään

      Sitä vielä tästä vesipiipusta, että voikos tätä sitten liikaa käyttää? Nyt kun taas pääsi ääni lähes kokonaan lähtemään, niin tota tulee imeskeltyä aamusta iltaan vähän väliä.

    • Anonyymi

      Korona aiheuttaa kuivaa yskää ja hengitysvaikeuksia, voisiko vesipiippu edes pienissä määrin helpottaa näitä oireita?

    • SÄILYYKÖ SUOLAVESI KUIKA PITKÄÄN JOS TEKEE USEAMMAN PÄIVÄ ANNOKSEN .

      • Anonyymi

        Kyllähän suola vedessä pysyy. Ei se juuri lähde muuten kuin haihduttamalla vesi pois.


      • Anonyymi

        Helpomminkin voi tehdä. Itse laitain merisuola murun piippuun ja vähän vettä perään. Olen myös kokeillut pitää piippua hengittelyn aika kuumassa mukissa mutta ei mitään hyötyä vs kylmävesi. En itse saa tuosta piipusta sellaista apua jota odotin ja kun kaikki sitä hehkuttaa. En olisi ostanut jos olisin tiennyt ettei tämä ihan niin toimi kuin kerrotaan. Saunassa hengittämällä saa paremman hyödyn. Jos odottaa saavan ison avun piipusta niin ei saa.


    • Anonyymi

      Ja se vielä, että kyseinen piippu on järkyttävän huonosti viimeistelty! Ylihintainenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe