Miesten suojeluvaisto

Kysymys miehille

Miksi miehet haluavat "suojella" naista ja millaista naista kohtaan suojeluvaisto herää?

47

4367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seksionkauppatavara

Miksi miehet haluavat "suojella" naista ja millaista naista kohtaan suojeluvaisto herää?

Etenkin heikot ja tyhmät ukot suojelevat sellaisia akkoja jotka syöttävät uskottavasti kaiken maailman paskaa ukoille ja lisäksi antaen pesää kulissien ja uskottavuuden pitämiseksi.

Ukot ei tajua että akkojen antama pesä on salakavala "akkajuoni" joka toimii luottamusta herättävänä ja tarkoittaa miehen kietomista mielivaltaisen akan pikkurillin ympärille. Kun akat on saanut heikon ukon pikkurillin ympärille, ukot suojelee akkoja pesän toivossa. Kyse on ns. pesän ja suojelun "vaihtokaupasta". Akat kokevat sen imartelevana jos ukko suojelee pesän toivossa. Ukot eivät puolestaan ymmärrä että kyse on hyvin yksinkertaisesta asiasta ja akat käyttää tuota miesten yksinkertaisuutta hyväkseen. Vain narsistipersoonat akat ja ukot kykenevät tuohon vaiettuun vaihtokauppaan. Seksi on kauppatavara ja väline, hyödyke ja akat tiedostavat tämän siinä missä miehetkin vaikka eivät ko. asiaa myönnäkään.

Usein on nähty että ukot ei huomaa mitään tai ei ole huomaavinaan mitään vaan hakeutuvat ko. narsistiakan seuraan. Naiset sen sijaan käyttää heikkoja akkoja hyväkseen erilaisissa kieroilussa kulissien ylläpitämiseksi. Ukot on mennyt akkojen kusetukseen ja myöhemmin tajunneet tulleensa huijatuksi vaikka vaihtokauppatietoisuus on ollut kaiken aikaa läsnä alitajunnassa. Kaikki miehet eivät osaa tai ymmärrä olla rehellisiä ja lojaaleja itselle olla olematta ja menemättä akkojen vedätykseen jossa seksin hyödyke toimii kauppatavarana. Kaikki ei edes myönnä tulleensa huijatuksi koska häpeä on niin suuri katkeruudesta puhumattakaan. Akkojen juonit on joillakin ukoilla tiedossa eikä heillä ole siten tarvetta lähteä mihinkään kusetettavaksi.

Tämä samainen akkojen "narsistiakkojen" suojeluasia kävi myös ilmi keskustellessani isoisäni kanssa taannoin. Isoisä kertoi että hänen edesmennyt isä kertoi sen isoisälleni. Jaettua tietoa ja tietoisuutta on hyvä olla.
      Puuma-akat on tehnyt samaa kusetusta pitkään. Ukot ovat olleet idiootteja kun ovat uskoneen akkoja ja menneet vipuun. Isoisän ja hänen isänsä mielestä akat käyttää uskottavuutensa pitämiseksi pesää ja seksiä välineenä nykyäänkin.

Vain heikko ukko menee tuohon akkojen kusetukseen (vedätykseen). Useat ukot ovat menettäneet omaisuutensa ja joutuneet mielivaltaisten narsistiakkojen kiristyksen kohteeksi. Historia tuntee lukuisia ukkouhreja joita on tullut parisuhdekolmiodraaman ja elatusmaksujen kautta, rahahuijauksia, avioliittohuijauksia unohtamatta.

Järkevät ukot ei sotkeennut akkoihin.
      Kaikki kaverini ovat vapaita mutta eivät kutsu itseään sinkuksi koska eivät halua ruveta seurustelemaan missään vaiheessa. Olen itse myös kokenut tämän todella hyväksi elämäntavaksi olla sitoutumatta kenenkään kanssa. Suojelen itseäni parisuhdedraamoilta ja mielipahalta. En halua ketään riippakiveksi tai olla mitään akkojen juonta tms. missä voisin joutua edes välillisesti hyväksikäytetyksi. Vapaana voi mennä miten haluaa eikä tarvitse selitellä kenellekään mitään. Elämä ei voisi olla enää parempaa. Tämä on vain ollut mahdollista jättämällä hullut ja mielenvikaiset akat elämästä pois.

• tervettä touhua

Onko teillä siellä noin paljon ylimääräistä aikaa

• Suojelija nro. 1

No kyllä se suojeluvaisto herää, jos nainen on vähän semmoinen ressukka. Pikkuisen tyhmä, lähes jälkeenjäänyt. Sellainen tollo ilme naamalla kyselee koko ajan "täh?!" eikä ymmärrä mitään, vaikka sille miljoona kertaa selittää. Sitten se on plussaa jos on fyysiseltäkin olemukseltaan vähän semmoinen ressukka, ehkä laihaläski ja surkean heiveröinen joka ei oikein jaksa ja pysty mihinkään, kömpelyys on myös tosi jees. Kaikin puolin typerä ressukka joka ei pysty itse elämään kuin aikuisen ihmisen pitäisi.

• whaat..

Ei jeesus... voiko miehet oikeesti olla niin tyhmiä?

• .dfm
        whaat.. kirjoitti:

Ei jeesus... voiko miehet oikeesti olla niin tyhmiä?

Biologinen hierarkiahan tulee ylhäältä alaspäin eli mies > nainen > lapsi. Mies näkee naisen yhtä avuttomana ressukkana kuin nainen lapsen.

• hfdfdd

Ja sitten saavut paikalle Sinä Suojeluvaistosi kanssa ja hakkaat kaikki sekä varmuuden vuoksi vielä muutaman muunkin?

• biologiaa

Suojeluvaiston evoluutio on siinä, että jotta mies kykenisi toteuttamaan biologiansa jatkumisen, hänen on tullut osata suojella naistaan (joka kantaa lastansa).

Raskaana oleva nainen tarvitsi suojelua ja huolenpitoa. Ei hän olisi kyennyt juoksemaan petoja karkuun yhtä ripeästi viimeisillään raskaana ollessaan, eikä erityisesti lapsen synnyttyä. Suojelevaa miestä todella tarvittiin, ja siksi monet naiset kaipaavat sellaista vielä tänäkin päivänä. Evoluutio ohjaa käyttäytymistämme.

Suojeluvaisto herää miehessä naista kohtaan, jonka haluaa kantavan lastaan. Jopa ns hedelmällisen naisen kasvonpiirteet heijstelevat sitä, että mies haluaa suojella naista, joka voisi kantaa geenejään.

Samoin kun naiset viehättyvät suojelevaisista miehistä, viehättyvät miehet naisista joita saavat suojella, koska miehelläkin on sisäänohjattu tarve suojella naistaan, koska tämä naienn voi kantaa hänen geenejään.

• onnellinen_vaimo

Mitenkäs sitten me toisenlaiset nykyajan naiset, jotka eivät halua lapsia?? Evoluutio, lakkaa sitten jo tollainen schaissenpuhuminen.. eletään jo 2000-lukua, tuollainen biologia/evoluutiojorinat saa jo niskakarvat nousemaan pystyyn.
        Seuraavaksi varmaan sanot, että miesten ei kuuluisi olla yksiavioisia vaan nylkyttää jokaista mahdollista naista ja nainen jää yksin kasvattajaksi??

Kyllä se vaan se suojeluvaisto on yksilöstä täysin kiinni. Ihmisen omasta luonteesta.
        Esimerkiksi minun oma mieheni ei ole mustasukkainen yms. mutta seuraa tilannetta, Jos jokin on uhkaksi tai vaaraksi niin hän tulee väliin.
        Eikä todellakaaan SEN takia, että kantaisin hänen lastaan!!! Meille ei yhteisestä sopimuksesta lapsia edes tule...se siitä biologia-teoriasta

• vaimolle hellyyttä

rakkaimmalle kyllä rakkaintaan haluaa suojella että tällä olisi hyvä olla kyllä kulta sen aikaan saa ihan luonnostaan

• ISOJA ROTKOJA NE

kaksi ensimmäistä kommenttia katkerien naisten tekstiä :D

• RUMA PORTTO OLET

Sun kommentti on selvästi katkeran naisen tekstiä!

• Suojelija nro. 1

Ai oliko tähän aloitukseesi tarkoitus tulla sitten vastauksia että lyhyet naiset herättää suojeluvaiston, vai mihin viittaat tuolla katkeruudella ja nimimerkilläsi? Jos sanon "lyhyet naiset herättää suojeluvaiston, pitkät naiset on oksettavia hyi vittu!" niin onko se oikea ja hyväksyttävä vastaus? Tuliko sulle nyt hyvä mieli?

Minusta aloitus oli niin vajaaälyisen ihmisen kirjoittamaa paskaa, että siitä syystä kirjoitin paskaa myös vastaukseksi. En arvannut, että tähän on "oikea" ja "hyväksyttävä" vastaus, ja jonkun päivä menee pilalle, jos ei kaikki hoe ja toista sitä "oikeaa" vastausta... No mutta hei - mun vastauskin on periaatteessa oikea. Sanoinhan että vajaaälyisyys on todella hot ja suojeluvaistot herättävää, niin sehän passa just suhun! Olet sekä henkisesti että fyysisesti suojelun kohde!

• outo riidankylväjä?
        Suojelija nro. 1 kirjoitti:

Ai oliko tähän aloitukseesi tarkoitus tulla sitten vastauksia että lyhyet naiset herättää suojeluvaiston, vai mihin viittaat tuolla katkeruudella ja nimimerkilläsi? Jos sanon "lyhyet naiset herättää suojeluvaiston, pitkät naiset on oksettavia hyi vittu!" niin onko se oikea ja hyväksyttävä vastaus? Tuliko sulle nyt hyvä mieli?

Minusta aloitus oli niin vajaaälyisen ihmisen kirjoittamaa paskaa, että siitä syystä kirjoitin paskaa myös vastaukseksi. En arvannut, että tähän on "oikea" ja "hyväksyttävä" vastaus, ja jonkun päivä menee pilalle, jos ei kaikki hoe ja toista sitä "oikeaa" vastausta... No mutta hei - mun vastauskin on periaatteessa oikea. Sanoinhan että vajaaälyisyys on todella hot ja suojeluvaistot herättävää, niin sehän passa just suhun! Olet sekä henkisesti että fyysisesti suojelun kohde!

"ressukka. Pikkuisen tyhmä, lähes jälkeenjäänyt. Sellainen tollo ilme naamalla kyselee koko ajan "täh?!" eikä ymmärrä mitään, vaikka sille miljoona kertaa selittää." sinun tekstiä? sori nyt mutta eikö hiukan katkeraa ole?

koen suojelun halua naista kohtaan joka on fyysisesti minua pienempi ja fyysisiltä voimiltaan heikompi. Pituus voi olla kaikkea alle 184 cm:n Naisellinen, tunteellinen ja herkkä saa suojelun haluni pintaan. Ei muskelimainen ja jätkämäinen "kova jätkä". Pelokkuus aiheuttaa tarpeen lyödä turpaan kaikkia jotka naista uhkaa. esimerkiksi katutappeluun tai mieheen joka käpälöi naistani väkivalloin. Sillä ei ole mitään tekemistä uusavuttomuuden tai jälkeenjääneisyyden kanssa vaan sen että nainen on nainen ja minä saan tuntea olevani vahva mies

• Suojelija nro. 1
        outo riidankylväjä? kirjoitti:

"ressukka. Pikkuisen tyhmä, lähes jälkeenjäänyt. Sellainen tollo ilme naamalla kyselee koko ajan "täh?!" eikä ymmärrä mitään, vaikka sille miljoona kertaa selittää." sinun tekstiä? sori nyt mutta eikö hiukan katkeraa ole?

koen suojelun halua naista kohtaan joka on fyysisesti minua pienempi ja fyysisiltä voimiltaan heikompi. Pituus voi olla kaikkea alle 184 cm:n Naisellinen, tunteellinen ja herkkä saa suojelun haluni pintaan. Ei muskelimainen ja jätkämäinen "kova jätkä". Pelokkuus aiheuttaa tarpeen lyödä turpaan kaikkia jotka naista uhkaa. esimerkiksi katutappeluun tai mieheen joka käpälöi naistani väkivalloin. Sillä ei ole mitään tekemistä uusavuttomuuden tai jälkeenjääneisyyden kanssa vaan sen että nainen on nainen ja minä saan tuntea olevani vahva mies

Riidankylväjä? Eikö sulla ole minkäänlaista huumorintajua? Aloitus oli niin vitun tyhmä, että ihanko "aikuisten oikeesti" olis pitänyt alkaa jotain syvällistä analyysiä heittään, että millainen nainen herättää suojelunhalun?! Ei vittu mitä paskaa!! Onko joku OIKEASTI noin saatanan tyhmä? XD Paljonko on neitosella ikää 13 -v? Mene lapsi kasvamaan.

• ....................

Riidankylväjä? Eikö sulla ole minkäänlaista huumorintajua? Aloitus oli niin vitun tyhmä, että ihanko "aikuisten oikeesti" olis pitänyt alkaa jotain syvällistä analyysiä heittään, että millainen nainen herättää suojelunhalun?! Ei vittu mitä paskaa!! Onko joku OIKEASTI noin saatanan tyhmä? XD Paljonko on neitosella ikää 13 -v? Mene lapsi kasvamaan.

..........................................................................................................................................................................................................................

• piipaa auto on tulos

mitä helvettiä??? Mitä tärähtäneitä teinejä täääläki liikuuu.. huh. ota lääkkees.

• Protection Nr.1

Kyllä jos joku kalju bemariapina tulis sopertamaan Pirkka-kaljan halpuudesta mulle ja olisin perheeni kanssa niin vastapalloon tulis ja aika kovaa.

Bemarikin löytyis Tattarisuolta sen jälkeen...paloina.

• nnbnb

Siinä sitä on Oikea Esimerkki perheen silmissä...

Kaikille turpaan ja hiukan muillekin...

• asdasdasddas

Kyllä minä "suojelen" kaikkia itselleni tärkeitä naisia. Maailma on paska paikka ja naiset ovat alttiimpia vaaroille kuin miehet. Jostain syystä kaiken maailman paskat kostavat huonon olonsa itseään heikommille. Esim lyhyitä siroja naisia monesti tönitään kaupoissa. Eivät arvaa saavansa moiset apinat "henkivartijaa" peräänsä ja "ystävällistä kättelyä". Vaikka olen nössö atm, raivoni herää kun lähimmäisiäni kohdellaan kaltoin.

• hooked

Ihana mies, oikea mies suojelee naistaan, ja vartioi naisensa ylpeyttä. Jos naista kohdellaan huonosti, mies pitää naisensa puolia, aina ja täysin.

• gdfsgsdgfdsjgf

"Kyllä minä "suojelen" kaikkia itselleni tärkeitä naisia"

Siis äitiäsi.

"Jostain syystä kaiken maailman paskat kostavat huonon olonsa itseään heikommille."

Ja sinua sitten osaa vituttaa se, että sinua heikompia ei löydy etsimälläkään?

"Esim lyhyitä siroja naisia monesti tönitään kaupoissa."

Lopeta se töniminen, niin huolikin poistuu.

"Eivät arvaa saavansa moiset apinat "henkivartijaa" peräänsä ja "ystävällistä kättelyä"."

Ai sinut?

"Vaikka olen nössö atm, raivoni herää kun lähimmäisiäni kohdellaan kaltoin."

ja sitten puristat kättä nyrkkiin taskussa ja jupiset itseksesi turvallisen matkan päässä, että "kyllä minä vielä näytän kaikille". ..

• asdasdasddas
        gdfsgsdgfdsjgf kirjoitti:

"Kyllä minä "suojelen" kaikkia itselleni tärkeitä naisia"

Siis äitiäsi.

"Jostain syystä kaiken maailman paskat kostavat huonon olonsa itseään heikommille."

Ja sinua sitten osaa vituttaa se, että sinua heikompia ei löydy etsimälläkään?

"Esim lyhyitä siroja naisia monesti tönitään kaupoissa."

Lopeta se töniminen, niin huolikin poistuu.

"Eivät arvaa saavansa moiset apinat "henkivartijaa" peräänsä ja "ystävällistä kättelyä"."

Ai sinut?

"Vaikka olen nössö atm, raivoni herää kun lähimmäisiäni kohdellaan kaltoin."

ja sitten puristat kättä nyrkkiin taskussa ja jupiset itseksesi turvallisen matkan päässä, että "kyllä minä vielä näytän kaikille". ..

Aika surullista olla kateellinen kyvystä harjoittaa aggressiota.. Se on kuitenkin se kaikkein helpoin ja alhaisin konfliktien ratkaisemis keino. Toki olen puolustanut läheisiäni myös sanallisesti, mutta tässäkään ei ole mitään ylpeilyn aihetta. Yhdessä osuit oikeaan, minulla ei ole tyttöystävää. Olen atm, mitä muuta oletit? Kykenen käyttäytymään tarvittaessa aggressiivisesti, mutta en kykene hienovaraisiin tunteiden nyansseihin. Pelkään tuntea rakkautta, enkä anna tähän itselleni lupaa. Siksi olen todella surullinen tapaus.

• asdf.

Miksi naista pitäisi suojella, suojelkoot itse itseään. Ehkä jos mulla on joskus tyttäriä, niin heitä kohtaan tuntisin suojeluvaistoa luultavasti sittenkin kun olisivat aikuisia, mutta muuten en ymmärrä tarvetta suojella ketään aikuista.

• ei mikään keijukaine

Varmaan hentoa, siroa, pienikokoista, nättiä, keijumaista naista miehet haluavat suojella. Itse en ole siro, enkä nätti, enkä keijukaisen oloinen eli en herätä miehissä suojeluvaistoa. Mun pitää pärjätä ihan omin avuin, kovin helposti ei edes apua saa esim.laatikoiden kantamiseen vaikka pyytäisin, itse mun pitää laatikot kantaa.

• varmaasellastkusäap?

ap alkoi vastaileen itse itselleen, että saa toivomansa vastaukset.

• kehukaa sitä
        varmaasellastkusäap? kirjoitti:

ap alkoi vastaileen itse itselleen, että saa toivomansa vastaukset.

Eli palstalla ei saa kysyä suojeluvaistosta, ei pituudesta, ei hiuksista jos ne ei pitkät, ei painosta (jos ei ylipainoinen) ei rinnoista jos ne on isot ja kiinteät, ei hiusten väristä jos se on blondi... pitkät, lihavat, pitkähiuksiset iso rintaiset tummat naiset siis saa tänne vain kirjoittaa ja ainoa kommentti mitä heille saa antaa on positiivinen ylistys. Hmm.. täytyypä käydä katsomasssa facebookista löytyykö minun kavereista profiiliin sopivaa kaikki muutkin voi tehdä samoin niin ehkä se palstan riehuja paikannetaan näiden tuntomerkkien perusteella. Hän haluaa erityisen paljon huomioo ja kehuja ja on katkera kaikille muille jotka saa huomioo. haluaa itse kaiken ja kun ei saa kostaa haukkumalla

• Naurettavaa...
        kehukaa sitä kirjoitti:

Eli palstalla ei saa kysyä suojeluvaistosta, ei pituudesta, ei hiuksista jos ne ei pitkät, ei painosta (jos ei ylipainoinen) ei rinnoista jos ne on isot ja kiinteät, ei hiusten väristä jos se on blondi... pitkät, lihavat, pitkähiuksiset iso rintaiset tummat naiset siis saa tänne vain kirjoittaa ja ainoa kommentti mitä heille saa antaa on positiivinen ylistys. Hmm.. täytyypä käydä katsomasssa facebookista löytyykö minun kavereista profiiliin sopivaa kaikki muutkin voi tehdä samoin niin ehkä se palstan riehuja paikannetaan näiden tuntomerkkien perusteella. Hän haluaa erityisen paljon huomioo ja kehuja ja on katkera kaikille muille jotka saa huomioo. haluaa itse kaiken ja kun ei saa kostaa haukkumalla

Olet vissiin lievästi sanottuna vainoharhainen? Ihanko oikeasti luulet käyväsi jonkun tietyn YSTÄVÄSI tai ainakin fb -kaverilistalla olevan naisen kanssa jotain riitaa täällä? Ihanko oikeasti luulet että ketään kiinnostaa sinä, sun hiukset, tissit, pituus jne. niin kovasti?

Miksi sinulla on fb:ssa "kaverina" ihmisiä joita oikeasti ilmeisesti vihaat, onko tärkeintä että listoilla on vain mahdollisimman paljon ihmisiä, että vaikutat suositulta, vai onko joku muu syy pitää noita "tummia, pitkähiuksisia, lihavia ja isotissisiä ja isoja naisia" siellä? Ehkä halu kytätä ja pilkata? Oletpa tosi ihana ja sympaattinen ihminen! Oikein helmien helmi ja priima -tavaraa luonteeltasi kaikin puolin!

Ja eiköhän tämä ole aika 100% oikeaan osuva luonnehdinta juuri sinusta itsestäsi:

"Hän haluaa erityisen paljon huomioo ja kehuja ja on katkera kaikille muille jotka saa huomioo. haluaa itse kaiken ja kun ei saa kostaa haukkumalla".

Vaikutat todella tyhmältä ja inhottavalta ihmiseltä. SE on syy miksi sinusta ei kukaan pidä irl eikä ulkonäkösi. Joku iso ja tumma läski ilmeisesti vei sen ihQn miehen nokkasi edestä ja nyt katkerana vingut ja mietit, että mitä mies siinä naisessa näki. Ehkä ihan kuule kivan ihmisen - sellaisen mitä sinä et todellakaan ole. Kaltaisistasi tyhmistä, ilkeistä ja itserakkaista kanoista ei pidä kukaan.

• selkään kaikille
        Naurettavaa... kirjoitti:

Olet vissiin lievästi sanottuna vainoharhainen? Ihanko oikeasti luulet käyväsi jonkun tietyn YSTÄVÄSI tai ainakin fb -kaverilistalla olevan naisen kanssa jotain riitaa täällä? Ihanko oikeasti luulet että ketään kiinnostaa sinä, sun hiukset, tissit, pituus jne. niin kovasti?

Miksi sinulla on fb:ssa "kaverina" ihmisiä joita oikeasti ilmeisesti vihaat, onko tärkeintä että listoilla on vain mahdollisimman paljon ihmisiä, että vaikutat suositulta, vai onko joku muu syy pitää noita "tummia, pitkähiuksisia, lihavia ja isotissisiä ja isoja naisia" siellä? Ehkä halu kytätä ja pilkata? Oletpa tosi ihana ja sympaattinen ihminen! Oikein helmien helmi ja priima -tavaraa luonteeltasi kaikin puolin!

Ja eiköhän tämä ole aika 100% oikeaan osuva luonnehdinta juuri sinusta itsestäsi:

"Hän haluaa erityisen paljon huomioo ja kehuja ja on katkera kaikille muille jotka saa huomioo. haluaa itse kaiken ja kun ei saa kostaa haukkumalla".

Vaikutat todella tyhmältä ja inhottavalta ihmiseltä. SE on syy miksi sinusta ei kukaan pidä irl eikä ulkonäkösi. Joku iso ja tumma läski ilmeisesti vei sen ihQn miehen nokkasi edestä ja nyt katkerana vingut ja mietit, että mitä mies siinä naisessa näki. Ehkä ihan kuule kivan ihmisen - sellaisen mitä sinä et todellakaan ole. Kaltaisistasi tyhmistä, ilkeistä ja itserakkaista kanoista ei pidä kukaan.

plussaa vaan omias. itserakkaus tuokin. haluat tyypillisen naisen tavalla kääntää asian päälaelleen. Kirjoitin että katson oman facebookin kaikki profiiliin sopivat ja kehoitin MUIDENKIN tekevän samoin. ihme ämmiä kun kaikkea mitä sanoo tulkitaan oman mielen mukaan ja käännetään lauseet itselleen edullisiksi jotta saa riitaa. SITTEN VIELÄ PLUSAILLAAN NARSISTISESTI OMIA KOMMENTTEJAAN. paneskele sitä omaa komenttia ja saa siitä muutama orgasmi jos omat jutut on niin rakastettavia. ÄMMÄT PERKELE

• sekaisin suhteessaan
        selkään kaikille kirjoitti:

plussaa vaan omias. itserakkaus tuokin. haluat tyypillisen naisen tavalla kääntää asian päälaelleen. Kirjoitin että katson oman facebookin kaikki profiiliin sopivat ja kehoitin MUIDENKIN tekevän samoin. ihme ämmiä kun kaikkea mitä sanoo tulkitaan oman mielen mukaan ja käännetään lauseet itselleen edullisiksi jotta saa riitaa. SITTEN VIELÄ PLUSAILLAAN NARSISTISESTI OMIA KOMMENTTEJAAN. paneskele sitä omaa komenttia ja saa siitä muutama orgasmi jos omat jutut on niin rakastettavia. ÄMMÄT PERKELE

Kyllä tuon "Naurettavaa" käytöksestä voi epäillä että omassa elämässä on suurta tyytymättömyyttä. Elämänsä ei onnellista ja sitä tänne tullaan purkamaan. Liekö tyytymättömyys avioliittoon.. ehkä mies pettää toistuvasti. Nainen on täysin paskakasa joka ei kelpaa miehelleen edes seksiin. Ei ole kiihottava ja himottava. Miestä kiihottaa nuoremmat ja kauniimmat. Lapset oli haave mutta nyt nekin vain huutaa ja tappelee. Itse on niin hirveä akka että kukaan vieras mies ei huomaa. Avioliitossa loukussa pettävän miehen kanssa. Tänne on sitten tultava känkkäränkkäilleen.

• s ivulline n
        sekaisin suhteessaan kirjoitti:

Kyllä tuon "Naurettavaa" käytöksestä voi epäillä että omassa elämässä on suurta tyytymättömyyttä. Elämänsä ei onnellista ja sitä tänne tullaan purkamaan. Liekö tyytymättömyys avioliittoon.. ehkä mies pettää toistuvasti. Nainen on täysin paskakasa joka ei kelpaa miehelleen edes seksiin. Ei ole kiihottava ja himottava. Miestä kiihottaa nuoremmat ja kauniimmat. Lapset oli haave mutta nyt nekin vain huutaa ja tappelee. Itse on niin hirveä akka että kukaan vieras mies ei huomaa. Avioliitossa loukussa pettävän miehen kanssa. Tänne on sitten tultava känkkäränkkäilleen.

Minä kyllä plussasin kirjoittajan "naurettavaa" kommentin siksi, että se oli tervejärkinen eikä katkeraa sadattelua, kuten nämä teidän kahden jälkimmäisen kommentit.

Enkä syöksy facebookiin etsimään pahoja pitkiä tummahiuksisia naisia, HEH!

• Turhaa kitinää

Samaa mieltä kanssasi, säälittävää haukkua täällä omia kavereitaan. Jos joku mättää niin se on parempi mennä sanomaan päin naamaa. Luulenpa ettei se ystävyys siitä enää elpyisi. Kyllä tänne saa kaikki kirjoittaa, ei täällä mitään rajoitusta ole. Ja ei kaikki edes pidä blondeista tai pienistä rinnoista, so what? Antaa ihmisten olla mitä mieltä haluavat, kenenkään mielipide ei ole oikea ja väärä kun on kyse ulkonäköasioista. Ne ovat vain mielipiteitä, ei muuta.

• katkero haastaa riit
        Turhaa kitinää kirjoitti:

Samaa mieltä kanssasi, säälittävää haukkua täällä omia kavereitaan. Jos joku mättää niin se on parempi mennä sanomaan päin naamaa. Luulenpa ettei se ystävyys siitä enää elpyisi. Kyllä tänne saa kaikki kirjoittaa, ei täällä mitään rajoitusta ole. Ja ei kaikki edes pidä blondeista tai pienistä rinnoista, so what? Antaa ihmisten olla mitä mieltä haluavat, kenenkään mielipide ei ole oikea ja väärä kun on kyse ulkonäköasioista. Ne ovat vain mielipiteitä, ei muuta.

"Hmm.. täytyypä käydä katsomasssa facebookista löytyykö minun kavereista profiiliin sopivaa kaikki muutkin voi tehdä samoin niin ehkä se palstan riehuja paikannetaan näiden tuntomerkkien perusteella."

tämän naurettavaa tulkitsi nyt niin että joku luulee että hänene kaverinsa täällä kirjoittelee. Tulkitsetko sinä samoin? itse en saa tästä kyllä sellaista käsitystä.

• Ei lehmää lihoiksi

>''Mitä on biologinen imperatiivi?''

• "Miksi miehet haluavat "suojella" naista "

-En itse koe tarvetta suojella naista (toki asia erikseen jos nyt pitäisi syystä toisesta konkreettisesti naista suojella). Sen sijaan naiset usein hakeutuvat seuraani koska olen isokokoinen ja "vaikutan turvalliselta".
      Eli pitäisi kysyä tätä heiltä...

"millaista naista kohtaan suojeluvaisto herää? "

-Suojeluvaistoni herää ainoastaan lasten ja eläinten kohdalla.

• Naurettavaa...

No älä nyt! Romutit jonkun pissaliisan pilvilinnat ja kuivatit märät päiväunet, kun miehet ei ehkäpä noin niin kuin yleisesti ottaen tunnekaan mitään suojelunhalua aikuisia naisia kohtaan! :D

• 27sdf

No älä nyt! Romutit jonkun pissaliisan pilvilinnat ja kuivatit märät päiväunet, kun miehet ei ehkäpä noin niin kuin yleisesti ottaen tunnekaan mitään suojelunhalua aikuisia naisia kohtaan! :D

Pah, tottakai tuntevat. http://www.youtube.com/watch?v=u3PgH86OyEM

Miehiä sen sijaan ei kukaan halua suojella, vaan heidän kärsimykselleen nauretaan.

• Kesämies

"Minä suojelen sinua kaikelta
      mitä ikinä keksitkin pelätä
      Ei ole sellaista pimeää
      jota minun hento käteni ei torjuisi..."

-Ultra Bra-

• sivullinenn

Olen joskus kuullut tällaista juttua, kun nainen ja mies ovat riidelleet ja siinä sitten
      seurannut puolin ja toisin käsikähmää, ja sitten joku ohikulkija sivullinen mies
      huomannut tilanteen ja mennyt siihen väliin naisen puolustajaksi.
      No, onkin käynyt niin, että miehen lisäksi myös nainen, eli molemmat siis, ovat
      käyneet väliintulijan päälle. Näkisin niin, että myös naiselle iskee siinä suojeluvietti
      päälle sitä tutumpaa miestä kohtaan. Onko sitten puoliso, baarissa tavattu vai kuka lie, mutta kuitenkin tutumpi, kuin se yhtäkkinen tuntematon ritari. Uhka naisen mielestä?
      Vielä kun siinä tilanteessa on alkoholia yhden ja toisen päässä, niin muutako se on kun sekasotku.
      Eli jutun päätteeksi jokainen niistä kolmesta vuorollaan istuu kuulustelupöydän
      toisella puolella. Kannattaako?
      En itse ole ikinä mihinkään tilanteeseen sekaantunut, enkä sekaannu. Tapelkoot toiset.

• Me Tarzan

Minun suojeluvaisto herää jos nainen on lyhyt ja hoikka, hänellä on isot kiinteät rinnat ja lyhyet vaaleat hiukset. Ei haittaa vaikka leikkaus olisi "räväkkä". Plussaa on se, että nainen suuttuu ja loukkaantuu kaikesta ja alkaa huutaa ja haukkua, kenties lyökin. Sehän on vain ihanaa kun taskuveenus hakkaa isoa miestä. Todella sexyä uuh!

• sellasta kaikkee

Saatan spontaanisti ottaa kädestä kiinni ja puristaa vähän kovempaa kun juostaan kadun yli. Näin on mulle sanottu.

Yleensäkin huolehtiminen ja auttaminen hankalissa paikoissa. Etenkin jos nainen on raskaana.

Sitten on henkinen suojeleminen ja puolustaminen, jos alkaa olla jotain "kiusaamisen" tyylistä jostain taholta.

Baarissa on pari kertaa tullu rähinä lähellä. Esim. alkoi naisen selän takana, mä vedin sen sivuun ja taakseni, ettei kukaan vahingossa tuu hänen päälle.

Tulee aika luonnostaan kun toisesta alkaa tosissaan välittämään, mä meen oikeestaan kaikessa naisen ja sen uhkan väliin.

Mutta mikään poishätistelijä ja reviirikukkoilija en ole. Se on mustasukkaisuutta ja mieheen itseensä kohdistuvan uhkan torjuntaa. Esim. kaksi kundia, jotka tuli haastaa riitaa kun olin katsonut heidän seurassaan ollutta naista liian pitkään ohikävellessäni. Ihan kahvilan terrassilta juoksivat kadulle perään uhittelemaan. "Miksi katsoit niin pitkään, katsoit vielä olan yli? Ei ollut normaali katse! Se on minun nainen!" Sanoin rauhallisesti vaan, että oli niin kaunis nainen jotta tuli katsottua. Pidä hyvää huolta... ja kyllä neito katseeseen vastas. Tais ruveta pojilla alahuuli väpättään :)

• D.S.

Minä tunnen pieniä ja siroja naisia kohtaan suunnatonta suojelunhalua. En tiedä mistä se kumpuaa, mutta jotenkin se on vain luontaista, koodiin kirjoitettua. Helliä, pitää hyvänä, kantaa saalis naaraan eteen ja suojella pahiksilta.

Toisaalta nautin paljon siitä, että tällainen nainen antautuu täysin vietäväkseni. En voi sietää jätkämäistä feminismiä. Naisen pitää olla nainen: se toinen puolisko elämää, erilainen.

Minä olen iso, vahva ja rujo ja haluan pienen, siron ja kauniin, jonka sitten hedelmöitän ja monista moniksi ihaniksi pennuiksi, joilla on hänen hymynsä ja silmänsä (toivottavasti ei minun).

• Hyvä ihminen

Oma suojeluvaistoni herää herkimmin kauniita ja kaltoin kohdeltuja naisia kohtaan. Siinä on vain se jokin "velvollisuudentunnetta" aiheuttava juttu??
      Rumat naiset eivät sitten enää herätäkkään samoja viboja.

• alitajuisestikin

Olisko nimimerkki biologiaa keskustelun alkupuolella oikeilla jäljillä, että suojeluhalu herää erityisesti sellaisia kohtaan, joiden mies haluaisi kantavan geenejään.

• kiinnostaatietää

Mistä tämmöisiä miehiä löytää?

• juuuii

Mä vaan huvitun suojenlunhaluisista miehistä. Oma mies ottaa aina kädestä kiinni etten kävele punaisia päin. Kääntää auton peilit valmiiksi jos tietää että ajan seuraavaksi. Jos satutan itseni tulee heti paikalle yms. Nää vaan naurattaa. Suuttuu myös jos joku tulee baarissa iholle. Jotenkin outoa. Kyllähän osaan itsekin suuttua jos nyt välttämättä tarvii ja en tarvitse enää tässä iässä puhaltajaa haavoille.

Raskausaika oli miehen takia niin kamalaa ettei mitään rajaa. Pyörällä ei olisi saanut ajaa eikä verhoja ripustaa (ei se maha sentään ihan kömpelöä tee) ...

T.. Nainen 25v, 174cm, paino jotain yli 60.

• aika naurettavaa jo

No toi on jo hysteeristä ylisuojelua, kontrollointia ja hänen oman tärkeyden/sun avuttomuuden alleviivaamista. Sinun aliarvioimista.

Itteäski huvittaa ja ärsyttää. Mitä sä tollasen miehen kanssa lapsia menit tekemään?

• hgco

Up

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään

Kaikkosen erityis­avustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po
      Maailman menoa
      120
      5699
    2. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      29
      2080
    3. Onkohan meillä kummallakin joku pakkomielle toisiimme

Vähän luulen että on..
      Ikävä
      177
      1912
    4. Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?

gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.
      Maailman menoa
      65
      1080
    5. Mitä tämä on

Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut
      Tunteet
      10
      1063
    6. Hyvää yötä kaivatulleni

En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä
      Tunteet
      24
      977
    7. Olen valmis

Kohtaamaan sinut tänä kesänä, jos sellainen sattuma osuu kohdalleni.
      Ikävä
      73
      957
    8. Tilinpäätösvaltuusto 27.5

Samalla viimeinen kokous ennen uudenvaltuustokauden alkamista. Vanhat antavat itselleen erinomaiset arvosanat, ja siirty
      Pyhäjärvi
      42
      887
    9. Nyt on konstit vähänä.

Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,
      Kiuruvesi
      24
      882
    10. Hevoset ajoteillä Karhulanvaaralla

Minkä ihmeen takia osaamattomat ihmiset tuovat hevosia ajoteille ja pyöräteille? Eilen oli kolari lähellä tämän takia. I
      Suomussalmi
      12
      745
    Aihe