Minua niin raivostuttaa tuo mies, haluan erota!!!!! Nyt on hyvät neuvot tarpeen, mistä saa työtön ihminen vuokra-asunnon jolla on vielä luottotiedoissa häiriö? Aivan ahdistaa tämä. Mies tunnustaa rakkauttaan harva se päivä ja itse haluaisin keinolla millä hyvänsä pois tästä! Kulissia pidetään yllä..... Ei naurata ei yhtään.
Kulissit kumoon!!!
2
285
Vastaukset
Ikävää että pidät "kulisseja" yllä pelkästään sen takia, että mies kustantaa sun kulusi.
Kyllä se asunto aina tarvitsevalle löytyy. Mutta vielä parempana vinkkinä... vaikka voi aika kovalta kuulostaakin: mitä jos etsisit ensin työpaikan, niin elämäsi järjestyisi vielä paremmaksi, ja asunto löytyy vielä helpommin. Kun ei ole liian nirso, niin työpaikka kyllä löytyy helposti. Voit elää miehesi siivellä siihen asti kunnes löydät työpaikan, ja heittää hänet sitten jäteastiaan.
Moni mies myös tunnustaa rakkautta, vain yrittääkseen parantaa oloasi. Hän ei välttämättä rakasta sinua, vaikka niin sanookin. Kannattaa ottaa asia puheeksi, ja voi olla että ero on molemmille suuri helpotus.- Loppuun väsynyt
Tervetuloa kerhoon :) Itse erehdyin muuttamaan toiselle paikkakunnalle eli miehen luokse. Työtä en ole saanut, vaikka on koulutusta ja työkokemusta.
Mieheni on narsisti! Viikonloput ovat aivan perseestä, sillä hän on humalassa aivan törkeä suustaan. Kaikille esittää kuinka ihanaa meillä on kun on selvinpäin. MUTTA annas olla kun hän on kännissä, voi luoja tätä elämää. Mun kyllä pitää antaa hänelle anteeksi kaikki hänen sanomisennsa ja tietysti seksiähän pitää olla, vaikka kuinka olisi mieli pahana hänen sanomisestaan.Nyt olen ollut jo niin "huonossa kunnossa", että jopa oksennan viikonloppuisin.
Olen laittanut asuntohakemuksia menemään ja tietysti olen työnhakijana. Kävin myös sossussa puhumassa asiasta.
Ei muuta kuin pyörät pyörimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti23945198Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole12325976SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude32315654Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy16410791Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1229707Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369481Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!309383Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858468Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.2426814Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2216476