Minua niin raivostuttaa tuo mies, haluan erota!!!!! Nyt on hyvät neuvot tarpeen, mistä saa työtön ihminen vuokra-asunnon jolla on vielä luottotiedoissa häiriö? Aivan ahdistaa tämä. Mies tunnustaa rakkauttaan harva se päivä ja itse haluaisin keinolla millä hyvänsä pois tästä! Kulissia pidetään yllä..... Ei naurata ei yhtään.
Kulissit kumoon!!!
2
253
Vastaukset
Ikävää että pidät "kulisseja" yllä pelkästään sen takia, että mies kustantaa sun kulusi.
Kyllä se asunto aina tarvitsevalle löytyy. Mutta vielä parempana vinkkinä... vaikka voi aika kovalta kuulostaakin: mitä jos etsisit ensin työpaikan, niin elämäsi järjestyisi vielä paremmaksi, ja asunto löytyy vielä helpommin. Kun ei ole liian nirso, niin työpaikka kyllä löytyy helposti. Voit elää miehesi siivellä siihen asti kunnes löydät työpaikan, ja heittää hänet sitten jäteastiaan.
Moni mies myös tunnustaa rakkautta, vain yrittääkseen parantaa oloasi. Hän ei välttämättä rakasta sinua, vaikka niin sanookin. Kannattaa ottaa asia puheeksi, ja voi olla että ero on molemmille suuri helpotus.- Loppuun väsynyt
Tervetuloa kerhoon :) Itse erehdyin muuttamaan toiselle paikkakunnalle eli miehen luokse. Työtä en ole saanut, vaikka on koulutusta ja työkokemusta.
Mieheni on narsisti! Viikonloput ovat aivan perseestä, sillä hän on humalassa aivan törkeä suustaan. Kaikille esittää kuinka ihanaa meillä on kun on selvinpäin. MUTTA annas olla kun hän on kännissä, voi luoja tätä elämää. Mun kyllä pitää antaa hänelle anteeksi kaikki hänen sanomisennsa ja tietysti seksiähän pitää olla, vaikka kuinka olisi mieli pahana hänen sanomisestaan.Nyt olen ollut jo niin "huonossa kunnossa", että jopa oksennan viikonloppuisin.
Olen laittanut asuntohakemuksia menemään ja tietysti olen työnhakijana. Kävin myös sossussa puhumassa asiasta.
Ei muuta kuin pyörät pyörimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1441790- 401708
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631440- 681315
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2181201Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791123- 711113
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää21990- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898