Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kulissit kumoon!!!

Kyllästynyt kaikkeen

Minua niin raivostuttaa tuo mies, haluan erota!!!!! Nyt on hyvät neuvot tarpeen, mistä saa työtön ihminen vuokra-asunnon jolla on vielä luottotiedoissa häiriö? Aivan ahdistaa tämä. Mies tunnustaa rakkauttaan harva se päivä ja itse haluaisin keinolla millä hyvänsä pois tästä! Kulissia pidetään yllä..... Ei naurata ei yhtään.

2

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikävää että pidät "kulisseja" yllä pelkästään sen takia, että mies kustantaa sun kulusi.

      Kyllä se asunto aina tarvitsevalle löytyy. Mutta vielä parempana vinkkinä... vaikka voi aika kovalta kuulostaakin: mitä jos etsisit ensin työpaikan, niin elämäsi järjestyisi vielä paremmaksi, ja asunto löytyy vielä helpommin. Kun ei ole liian nirso, niin työpaikka kyllä löytyy helposti. Voit elää miehesi siivellä siihen asti kunnes löydät työpaikan, ja heittää hänet sitten jäteastiaan.

      Moni mies myös tunnustaa rakkautta, vain yrittääkseen parantaa oloasi. Hän ei välttämättä rakasta sinua, vaikka niin sanookin. Kannattaa ottaa asia puheeksi, ja voi olla että ero on molemmille suuri helpotus.

    • Loppuun väsynyt

      Tervetuloa kerhoon :) Itse erehdyin muuttamaan toiselle paikkakunnalle eli miehen luokse. Työtä en ole saanut, vaikka on koulutusta ja työkokemusta.

      Mieheni on narsisti! Viikonloput ovat aivan perseestä, sillä hän on humalassa aivan törkeä suustaan. Kaikille esittää kuinka ihanaa meillä on kun on selvinpäin. MUTTA annas olla kun hän on kännissä, voi luoja tätä elämää. Mun kyllä pitää antaa hänelle anteeksi kaikki hänen sanomisennsa ja tietysti seksiähän pitää olla, vaikka kuinka olisi mieli pahana hänen sanomisestaan.Nyt olen ollut jo niin "huonossa kunnossa", että jopa oksennan viikonloppuisin.

      Olen laittanut asuntohakemuksia menemään ja tietysti olen työnhakijana. Kävin myös sossussa puhumassa asiasta.

      Ei muuta kuin pyörät pyörimään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe