Kommentoinnin miinusnappi näyttää kadonneen... ainakaan mun käyttöliitymässäni sitä ei enää näy. Harmi, koska sillä oli käyttöä.
Oma ennätykseni (ainakin tietääkseni) on muuten -345 lähes legendaarisesta Dawkinsin Playboy interview -ketjusta. Toivottavasti ne eivät kaikki tulleet samalta henkilöltä :-D
Tällä se irtosi, 5 pupun suoritus:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10870529#comment-56872852-view
Miinusnappi?
6
122
Vastaukset
"Toivottavasti ne eivät kaikki tulleet samalta henkilöltä :-D"
Ehkä jonkun multinikin kaikki(?) 345 persoonaa rakastaa kristillisesti sinua. Siis vihaa.- karvainen mandariini
Se on otettu vain illulta pois, koska kampanjoit voimakkaasti atterievokkien ideologiaa ja miinustat totuudellisesti kirjoitettuja kreationistien kirjoituksia.
Onneksi ylläpito viimein heräsi.
Minulla kyllä näkyy tuo miinusnappi.- Pliis!
Todista, anna mulle miinus.
- karvainen ameeba
Pliis! kirjoitti:
Todista, anna mulle miinus.
En minä ole velvollinen todistamaan mitään kenellekään. Uskon pitäisi tässäkin asiassa riittää, aivan kuten usko Jeesus Kirstukseen.
- karvainenpsykojyr
karvainen ameeba kirjoitti:
En minä ole velvollinen todistamaan mitään kenellekään. Uskon pitäisi tässäkin asiassa riittää, aivan kuten usko Jeesus Kirstukseen.
Huhhuh mikä vallhtelija, kenelläkääm ei ole minunappia enään. Tuski Jumalakaan vain sinulle teki sellaisen. Mytomaani-kretu, enpä olisi arvannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823253
- 922945
- 532202
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191514
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81477Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61248