Kommentoinnin miinusnappi näyttää kadonneen... ainakaan mun käyttöliitymässäni sitä ei enää näy. Harmi, koska sillä oli käyttöä.
Oma ennätykseni (ainakin tietääkseni) on muuten -345 lähes legendaarisesta Dawkinsin Playboy interview -ketjusta. Toivottavasti ne eivät kaikki tulleet samalta henkilöltä :-D
Tällä se irtosi, 5 pupun suoritus:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10870529#comment-56872852-view
Miinusnappi?
6
95
Vastaukset
"Toivottavasti ne eivät kaikki tulleet samalta henkilöltä :-D"
Ehkä jonkun multinikin kaikki(?) 345 persoonaa rakastaa kristillisesti sinua. Siis vihaa.- karvainen mandariini
Se on otettu vain illulta pois, koska kampanjoit voimakkaasti atterievokkien ideologiaa ja miinustat totuudellisesti kirjoitettuja kreationistien kirjoituksia.
Onneksi ylläpito viimein heräsi.
Minulla kyllä näkyy tuo miinusnappi.- Pliis!
Todista, anna mulle miinus.
- karvainen ameeba
Pliis! kirjoitti:
Todista, anna mulle miinus.
En minä ole velvollinen todistamaan mitään kenellekään. Uskon pitäisi tässäkin asiassa riittää, aivan kuten usko Jeesus Kirstukseen.
- karvainenpsykojyr
karvainen ameeba kirjoitti:
En minä ole velvollinen todistamaan mitään kenellekään. Uskon pitäisi tässäkin asiassa riittää, aivan kuten usko Jeesus Kirstukseen.
Huhhuh mikä vallhtelija, kenelläkääm ei ole minunappia enään. Tuski Jumalakaan vain sinulle teki sellaisen. Mytomaani-kretu, enpä olisi arvannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?4735236Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä933885- 3912113
Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.251574Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401340Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1401009Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N9961Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132918Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll70915- 47913