Mistä mies?

Molly77

Mistä voi etsiskellä potentiaalisia seurustelukumppaneita? Olen sen ikäinen, etten enää käy koulua tai hengaa ostareilla. Netistä olen joskus yrittänyt, mutta en enää uskalla lähteä sokkotreffeille...Baareissa tulee käytyä joskus, mutta siellä miehet tuntuvat enimmäkseen etsivän yhden yön juttuja. Itse olen mieluummin ilman kuin harrastan sellaisia. Käykö laivalla ihan samanhenkisiä ihmisiä kuin jotka pörräävät baareissakin, vai onko joku joskus löytänyt sieltä oman kullan?
Kuntosalilla pyörii ihan miellyttäviäkin tapauksia, mutta miten tehdä aloite? Entä voiko lenkkipolulla sännätä miehen perään vai onko se jo liian pelottavaa? :) Ainakin pääkaupunkiseudulla tuntuu olevan vaikeaa päästä tutustumaan toisiin koiranulkoiluttajiin, kun koiranomistajat vain repivät koiriaan äkkiä pois. Ehkä pelkäävät koiraani.
Joten kaikki vinkit ovat nyt tervetulleita. Olen ihan sosiaalinen tapaus, mutta kuitenkin rupeaa aina ujostuttamaan kun näen ihmisen, josta todella olen kiinnostunut.

6

1606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tota, itse diggaan käydä laivalla. Siellä on ehkä skidisti riettaampi meno kuin baareissa. Mä suosin laivaa oikeastaan sen takia, että kaikki on niin helppoa ja joku on pedannut sängyn valmiiksi.

Toki laival on aika paljon sinkkuporukoita. Paljon härskejä setiä. ;) Tottakai paljon irtosuhteitakin. Se vaan tietenkin riippuu osapuolista ja mielihaluista.

Mulla on tuosta koirasta ihan päinvastaiset kokemukset. Koiraihmiset mun mielestä kyllä pitää yhtä. Harmi, että dogit jäi X:lle.

Mut siis noista sokkotreffeistä niin, mä en oikein tiedä. Pari kertaa käynyt. Ihan positiivista ollut. Mutta mä kyllä teen niin, että pyydän aika pian numeron ja soittelen ja siinä kyllä jo aika pitkälle huomaa kannattaako hyllyttää vai käydä sitten moikkaamassakin. Toisaalta treffit ei ole mun elämästä kuin pahimmillaan pari tuntia pois, joten mitään ei menetäkään.

• joku miespuolinen

Olisin oikein tyytyväinen, iloinen ja otettu jos joskus sen aloitteen tekis joku muukin kuin minä. Näinhän se vähän on että varsinkin sellaisten suhteen ujostuttaa ketkä kiinnostaa :/ hmm.. mietin jos itse olisin lenkillä*.. Kaksin on mukavampi juosta kuin yksin. Tosin jos sattuisi olemaan joku `kova treeni´ että ei juuri muuhun ehtisi keskittyä niin sitten ei ehkä juttuseuraa..

• Veikko

Siinäpä pulma!

Kaverien kautta, siten varmaan monet ovat löytäneet kumppaninsa. Ja eiköhän sieltä baareistakin löydy miehiä, joita kiinnostaa muukin kuin yhden yön seura. Katseleppas seuraavalla kerralla vähän tarkemmin. Ne miehet kyllä saattavat olla huomaamattomia, ja hiljaisia siellä vähän syrjemmässä. Sitten vähän flirttiä, että tietävät, että olet kiinnostunut, niin saattavat lähestyäkin...hyvällä säkällä.

Lenkkipolut kyllä on aika mahdottomia, siinä ei oikein edes ehdi katsekontaktia luomaan kun toinen on jo pyyhältänyt ohi.

Jos haluaa tutustua baarien ulkopuolella, homma vaikeutuu kyllä huomattavasti, varsinkin, jos mies on ennestään täysin outo. Silloin kannattaa hengailla sellaisissa paikoissa, jotka ympäristöltään saattaisi kirvoittaa jotain juttua, mahdollistaa miehelle tekosyyn päästä juttusille. Entäs sellainen, että menet mukaan johonkin juttuun/jonnekin paikkaan, joka on sulle ihan outo, niin sitten voit kysyä apua tai neuvoa joltakin. Eikä kannata ajatella, että vaivaa, miehet auttavat mieluusti naista hädässä, saavat vain hyvän mielen (,jos ei ihan mahdottomia pyydä). Usein taitaapi kuitenkin käydä, että mies auttaa kohteliaasti, mutta entä sen jälkeen? Vaikeinta onkin se, miten jatkaa tilanteesta, että voisi siitä sujuvasti vaikka treffejä alkaa ehdottaa. En äkkiä edes keksi käytännön esimerkkiä sellaisesta paikasta tai tilanteesta, onko jollain joku ehdotus? Kuntosalit ehkä, siellähän on niitä jos jonkinmoisia laitteita, voisi kysyä joltakin: mikä tän laitteen idea on?

Sellaiset saattaisi olla hyviä paikkoja, joissa on ilmoituksia vaikka tapahtumista tai muista. Jos joku mies sattuu pysähtymään, voi kysyä: Onko toi hyväkin tilaisuus/tapahtuma, oletko menossa jne. Mutta joo, sattumaahan tuohon tarvitaan, ei ole mitään järkeä alkaa kuluttaan aikaa ja seisoskelemaan tyhjän panttina jossain miestä odottamassa, mutta jos sattumalta osuu paikalle oikeaan aikaan. Kannattaa pitää silmät auki, että huomaa ajoissa potentiaaliset tilanteet.

En kyllä aio väittää, että tuo helppoa olisi. Siksi kannattaisi mieluimmin kokeilla niitä baareja ja kaverien kavereita. On helpompaa. Ainahan ei se kuitenkaan ole mahdollista, siinäpä sitä sitten ollaankin vaikeuksien edessä. Miksei niitä sokkotreffejäkin voisi vielä kokeilla. Ei kannata heti luovuttaa.

• Mies

No tietysti sieltä missä on toisiakin ihmisiä. Sellaiset paikat ovat tietysti parhaimpia, missä tapaat samoja ihmisiä useamman kerran. Eli esim. jokin harrastus.

Juttelemalla niitä näitä? Aluksi varmaan riittää että kommentoit jotain ohimennen. Tällöin toinen ainakin huomaa sinut ...

• Jan

Itse olen tullu siihen tulokseen et ei kannata hirveesti ottaa paineita.Ikäänkuin sen toiset aistisi jos on haku päällä.Oon käyny varmaan 6 kertaa nettitreffeillä eikä niistä oo tullu yhtään mitään ja aina kun oon lakannu ettimästä tyyliin no ollaan sit yksin niin kohtalo on puuttunu peliin.Ei siel laival oo sen kummempaa kuin baareissakaan.Sen kullan voi "löytää" barrista ihan mistä vaan ei siel kaikki vaan panoseuraa hae riippuu tietty vähän paikasta.Pitää jutella ihmisten kans,ja hei mä oon 71 syntyny ja sä 77?ei paniikkia.

• Kannattaa ainakin tarkkana olla..ei koskaan tiedä mitä eteen tulee..kai?Harrasteiden parista kaiketi kannattaa yrittää tai vastaavasta toiminnasta.Baareista on sitten vähän niin ja näin.Yksi hyvä merkkihän on luonnollisesti tarkistaa onko metallia sormessa.Se kertoo jo aika paljon, tosin eivät kaikki pidä, mutta rajaa kummasti.Toinen vihje voisi olla.Keksi mitä vain maan ja taivaan väliltä ja mene juttelee miehelle, joka kiinnostaa.Kyllä ainaki ite katon perään sillä silmällä heti siinä vaiheessa, jos tuuria vähääkään olisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8229
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      44
      2224
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2102
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1718
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1657
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      32
      1327
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1083
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      995
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      860
    Aihe