Sanat??? Merja ja Pekka Laaksonen Jätän sinut Vpahtajan huomaan

taitis

Haen tämän Jäähyväis-laulun sanoja , onko jollakin ne?

3

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maipsmaips

uskon sinut Vapahtajan huomaan Uskon että vielä kohdataan Toivoon Jumalamme meille suomaan itsesi saat jättää kokonaan Milloinkaan vain varmasti ei saata tulevista tietää päällä maan Elämää ei haurasta voi taata silti uskon vielä kohdataan Uskon sinut haltuun suuren Luojan Uskon että sinut tuntee Hän Uskon että Häneltä saat suojan vaikeillakin teillä elämän Vaikka kauaksi ei nähdä saata päivän vain ja hetken kerrallaan kulkumme käy kohti aamun maata Uskon että vielä kohdataan Vaikka kauaksi ei nähdä saata päivän vain ja hetken kerrallaan Kulkumme käy kohti aamun maata Uskon että vielä kohdataan

• maipsmaips

Lisään vielä että Hanna Ekola laulaa tämän laulun cd:llään Enkelin siipien havinaa. Minulla on joskus ollut myös Merja ja Pekka Laaksosen c-kasetti, jossa laulu on.

• Kasetti on nimeltään Minkä tähden ja se ilmestyi v. 1992. Laulun nimi on Vielä kohdataan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2169
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      15
      2146
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1622
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      129
      1554
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      473
      1333
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      84
      1110
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      54
      961
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      901
    9. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      360
      829
    10. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      234
      824
    Aihe