Olen kiinnostunut eräästä miehestä. En tiedä onko hän vapaa. Kun törmään häneen jossain, hän aina jää vähäksi aikaa jutskailemaan. Hän katsoo kiinteästi silmiin, kun puhumme, ja seisoo lähempänä kuin yleensä keskusteltaessa seisotaan. Kumminkaan se ei tunnu siltä, että hän flirttailisi. Kysyin kerran, että lähtisikö hän mukaan kahvilaan, johon olin menossa, mutta hän kieltäytyi ja antoi pitkän selityksen, miksi ei ehdi. Onko mies kiinnostunut ja jos on, miksi hän ei tee aloitetta? Pitäisikö minun tehdä jotain? Pitäisikö unohtaa koko mies?
Onko kiinnostunut?
6
573
Vastaukset
- 18+17
Koita pyytää uudestaan jonnekkin, jos mies aina kieltäytyy eikä itse tee vastaehdotusta niin eiköhän homma ole aika selvä..
- Jahkailija2014
Yritä uudestaan. Tuskin olisi selittänyt niin pitkää tarinaa jos ei olisi ollut totta. Jos kieltäytyy toisenkin kerran niin häntä ei todennäköisesti kiinnosta, paitsi jos tälläkin kertaa selitys on todella pätevä. Siinä vaiheessa toki pitää kysyä, että milloinkahan hänelle sitten sopisi. Ja jos ei osaa vastata niin sit se on kyllä selvä = unohda koko mies.
- Hei!
Miehenä sanoisin, että kyllä on kiinnostunut.
- Sen tietää
Ei ole. Olisi tehnyt vastaehdotuksen, jos olisi kiinnostunut.
- miestehtävään
Joo,
naiset ei tiedä voimiaan.
Pakottaahan miestä ei
saa.
Ei koskaan,
koska lopulta pakottaminen,
olkookin vaikka kuinka
"hienovaraista" ja
vaikka seksuaalista.
Vuosien mukaan johtaa
avioeroon.
Se pakottaminen naiset,
jonka teette ja tiedättehän
te sen.
Johtaa eroon vuosien
päästä.
Teillä on ehkä kaksi lasta,
mutta ei miestä,
joka takaisi mukavan elämän
teille!
Naisillekin pitäisi järki
määrätä pakolliseksi.
Tai jos eivät halua niin,
järkevä mies. - se mies
Hei, olin vähän ujo mutta haluaisin kutsua sinu kotiini kahville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3604286Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1443739KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti882608Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92421Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei122236Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1521910Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181818- 1191808
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241409Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1551095