Onko kiinnostunut?

Apua, apua

Olen kiinnostunut eräästä miehestä. En tiedä onko hän vapaa. Kun törmään häneen jossain, hän aina jää vähäksi aikaa jutskailemaan. Hän katsoo kiinteästi silmiin, kun puhumme, ja seisoo lähempänä kuin yleensä keskusteltaessa seisotaan. Kumminkaan se ei tunnu siltä, että hän flirttailisi. Kysyin kerran, että lähtisikö hän mukaan kahvilaan, johon olin menossa, mutta hän kieltäytyi ja antoi pitkän selityksen, miksi ei ehdi. Onko mies kiinnostunut ja jos on, miksi hän ei tee aloitetta? Pitäisikö minun tehdä jotain? Pitäisikö unohtaa koko mies?

6

519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+17

      Koita pyytää uudestaan jonnekkin, jos mies aina kieltäytyy eikä itse tee vastaehdotusta niin eiköhän homma ole aika selvä..

    • Jahkailija2014

      Yritä uudestaan. Tuskin olisi selittänyt niin pitkää tarinaa jos ei olisi ollut totta. Jos kieltäytyy toisenkin kerran niin häntä ei todennäköisesti kiinnosta, paitsi jos tälläkin kertaa selitys on todella pätevä. Siinä vaiheessa toki pitää kysyä, että milloinkahan hänelle sitten sopisi. Ja jos ei osaa vastata niin sit se on kyllä selvä = unohda koko mies.

    • Hei!

      Miehenä sanoisin, että kyllä on kiinnostunut.

    • Sen tietää

      Ei ole. Olisi tehnyt vastaehdotuksen, jos olisi kiinnostunut.

    • miestehtävään

      Joo,
      naiset ei tiedä voimiaan.
      Pakottaahan miestä ei
      saa.
      Ei koskaan,
      koska lopulta pakottaminen,
      olkookin vaikka kuinka
      "hienovaraista" ja
      vaikka seksuaalista.
      Vuosien mukaan johtaa
      avioeroon.
      Se pakottaminen naiset,
      jonka teette ja tiedättehän
      te sen.
      Johtaa eroon vuosien
      päästä.
      Teillä on ehkä kaksi lasta,
      mutta ei miestä,
      joka takaisi mukavan elämän
      teille!
      Naisillekin pitäisi järki
      määrätä pakolliseksi.
      Tai jos eivät halua niin,
      järkevä mies.

    • se mies

      Hei, olin vähän ujo mutta haluaisin kutsua sinu kotiini kahville.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1415
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1127
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      967
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      867
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      830
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      733
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe