Kenelläkään kokemuksia kyseisestä liikkeestä? Katselin erästä autoa sieltä... Olisi kiva saada kuulla kokemuksista kyseisen liikkeen kanssa? Sijaitsee Tampereella, golfkentän kupeessa.
LK-Auto aka AutoAuto, Tampere.. Kokemuksia?
7
1340
Vastaukset
- asaaa
Ei hyviä kokemuksia.. Googlaa muitakin keskusteluja
- Vastaustaodottava
Kerroppa yksikin hyvin perustelu huono kokemus? Mainitse ostetun auton vm, ajetut kilsat ja hinta. Sitten viat ja koska nämä tuli esille?
Odotan mielenkiinnolla vastaustasi! - Arijopp
Opetteles ny vihdoinki käyttään sitä kooklee niinku edelline viesti sua ystävällisesti neuvoo.
- AmmuuSanoLehmä
Arijopp kirjoitti:
Opetteles ny vihdoinki käyttään sitä kooklee niinku edelline viesti sua ystävällisesti neuvoo.
Olen maalta. Meillä ei uskota kaikkea mitä netissä on, varsinkaan jos se ei ole hyvin perusteltua.
- Miettikääpä
Tämä on kyllä totta. 95% suoli24:n jutuista on ilman järkeviä perusteita.
- Pinsarin_kunkku
Miätis ny itte, jos yhestä ja samasta puljusta on keskusteluketju jossa x-kymmentä valittaa vuosien aikana ni kyä se jotain kauppatavoista kertoo. Esim. Pispalan autokirppis ja sen jälkeiset.
- EnUsko
Pinsarin_kunkku kirjoitti:
Miätis ny itte, jos yhestä ja samasta puljusta on keskusteluketju jossa x-kymmentä valittaa vuosien aikana ni kyä se jotain kauppatavoista kertoo. Esim. Pispalan autokirppis ja sen jälkeiset.
Ja edelleen se ei tarvi kun yhden valittajan kuka kirjottaa erinimimerkeillä. Jos vielä valitus itsessään ei ole perusteltu, niin ihan yhtä tyhjän kanssa kaikki huutelu.
Valitus jos on sellainen, missä kerrotaan auton ikä, kilometrit ja hinta, sitten viat, koska ne ilmeni ja miten myyjä tähän suhtautui, lopuksi kuittaus omalla nimellä ja tähän sitten vielä myyjän vastaus, niin vasta SEN JÄLKEEN olen itse valmis antamaan tuomioita liikkeestä. Ei se asiakkaan kertomus mikään yksiselitteinen totuus kuitenkaan ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315426- 363721
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833273- 112535
- 292132
- 122057
- 1631876
- 141358
- 1051352
- 1371154