https://www.youtube.com/watch?v=sK6tkcxAHIw
Tässä näkee kuinka harhaisia (ja vääräksi todistettuja) väitteitä kreationistit esittävät. Suosittelen katsomaan sillä varauksella että saatat menettää uskosi ihmiskuntaan.
Kreationistien hulluimmat väitteet
8
144
Vastaukset
Evolutionistien hulluimmat uskomukset:
- Maailmankaikkeus loi itse itsensä olemattomuudesta ja tyhjyydestä
- Ilman älyä oleva eloton materia teki luonnonvalinnan ja päätti ryhtyä elämään ja lisääntymään.
- Informaatio synnytti itse itsensä olemattomuudesta.
- Luonnonlait loivat itse itsensä olemattomuudesta.
- Elämä on materian ominaisuus kuten painovoima. Materia (atomit, molekyylit, kemialliset reaktiot ym.) pystyvät siten ajattelemaan ja tietämään moraaliset säännöt ja mikä on oikein ja mikä väärin.Kriteeriesi mukaisia evolutionisteja ei palstalla siis ole lainkaan, joten tästä lähin voitkin keskittyä kumoamaan täällä oikeasti esitettyjä käsityksiä, eikös vain.
- kylläkyllä
-Todistettu ( toisaalta kaikkeuden olisi myös voinut saada räjähtämään myöskin jonkinlainen luoja)
-todistettu
-En tiedä mitä tarkoitat "informaatiolla", DNA? RNA?
-Todistettu
-Aivan kuten evoluutiokin on elämän ominaisuus. Se pyrkii sopeutumaan ballitseviin olosuhteisiin. Ei jokainen elilaji ole kuollut sukupuuttoon kun vallitsevat olosuhteet muuttuivat Jaakobiin voi luottaa vielä varmemmin kuin SamiA:han. Reaktioaika oli tällä kertaa 33 minuutia.
- Totuudentorvettaja
"- Maailmankaikkeus loi itse itsensä olemattomuudesta ja tyhjyydestä"
Ainoastaan kreationistit väittävät noin, eivät muut. Miksi esität tuollaisia valheita?
"- Ilman älyä oleva eloton materia teki luonnonvalinnan ja päätti ryhtyä elämään ja lisääntymään."
Jälleen kreationistien aivoton väite, jolla ei ole mitään tekemistä tieteen ja evoluutioteorian kanssa. Miksi esität tuollaisia valheita?
"- Informaatio synnytti itse itsensä olemattomuudesta."'
Puhut nyt jostain kreationistien esittämästä mallista. Tuokaan lause ei vastaa sitä mitä tiede/evoluutioteoria asiasta kertoo. Miksi esität tuollaisia valheita?
"- Elämä on materian ominaisuus kuten painovoima. Materia (atomit, molekyylit, kemialliset reaktiot ym.) pystyvät siten ajattelemaan ja tietämään moraaliset säännöt ja mikä on oikein ja mikä väärin. "
Luonnonlaeilla ei ole mitään tekemistä moraalisääntöjen kanssa, eikä kukaan ole koskaan väittänyt että atomit tai muut kykenisivät ajattelemaan, eikä sille ole kyllä mitään tarvettakaan tieteessä ja evoluutioteoriassa. Kreationismissahan kalliot toki kelluvat, sulavat veteen, käärmeet puhuvat ole ei mistään tuleva vesi peittää kaiken häviten sitten taas ei mihinkään samalla kun maaeläimet toisistaan erillään olevilta saarilta saapuvat kymmenien tuhansien kilometrien päähän yhteen puuveneeseen, jossa asuvat kuukausia ;) - Puolimutkaakob
Tulit Jaakoppi sitten esittelemään omia hulluja kreatonistisia väitteitäs. Hih hih.
Kiitos kontribuutiostas. Kyllä taas pelastetaan monta hairahtumasta kreationismin valheisiin ja järjettömyyteen. - jortsi44
kylläkyllä kirjoitti:
-Todistettu ( toisaalta kaikkeuden olisi myös voinut saada räjähtämään myöskin jonkinlainen luoja)
-todistettu
-En tiedä mitä tarkoitat "informaatiolla", DNA? RNA?
-Todistettu
-Aivan kuten evoluutiokin on elämän ominaisuus. Se pyrkii sopeutumaan ballitseviin olosuhteisiin. Ei jokainen elilaji ole kuollut sukupuuttoon kun vallitsevat olosuhteet muuttuivatVoi mitä idiotismia..... voi mikä elilaji.....
- puolimutka44
jortsi44 kirjoitti:
Voi mitä idiotismia..... voi mikä elilaji.....
"Voi mitä idiotismia..... voi mikä elilaji....."
Millonkas pappa aikoo esittää sitä evoluutioteorian kritiikkiä?
Merkityksetöntä lässytystä ja paskanjauhantaa kyllä näköjään irtoo kunnon kreationistiseen tyyliin. Johtuneeko siitä, että sen vaativampaan keskusteluun ei papan ymmärryskyky ja tietämys riitä? Persumaisella retoriikallako kuvittelet tieteen objektiiviset faktat kumoavas?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1658405KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4467522Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743854Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521543600Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1123019Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542705- 1262036
Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv392029Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231873Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211551