Sonisphereen yksin

Hevari maalta

Hei, olisko vanhoja festari konkareita jotka osas sanoo, kannattaako yksin lähteä tuonne so isphereen nyt keskiviikkona vai ei? Asun riihimäellä joten joudun matkaamaan junalla helsinkiin ja siellä ratikalla tai bussilla, miten se ratikka homma oikein toimii? Olen kyllä maalaisjärjellä hyvin varustautunut, mutta stadissa yöllä meno yksin jännittää. Onko asemalla turvallista yö aikaan jos vain hyppään nopeasti junaan bussista/ratikasta? Intercity turvallisempi?

5

183

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+12

Suosittelen reittiopas.fi osoitetta. Em nyt tiedä missä festsri järjestetään mutta reittioppaaseen kun kirjotat rautatientori- (määränpää) niin se näyttää mitä kulkuneuvoa kannattaa käyttää. Ratikat toimii kuin bussit mutta raiteilla. Osta sisäinen lippu kuljettajalta 3e, istut alas ja painat nappia kun reittioppaassa näkynyt pysäkki tulee. Jos jätät matkan maksamatta (niinkuin ratikassa voi tehdä), varo tarkastajia. Tulee 80e lasku siitä.

En tiedä sukupuoltasi, mutta on mulla naisena ollut iham turvallinen fiilis matkustaa öisin liikenteessä. Yleensä ei kumminkaan ole yksin odottelemassa julkisia ja poliisit kiertelee keskustassa aika tiuhaan. Klo 2-4 on yötaksa joka on siis tuplasumma.

• yuppiduu ~

Kuin vanha oot ja ootko tyttö vai poika? Ite oisin kans tuonne halunnu mut ei oikee ollu seuraa :/ enkä kyl oo varma saako lippuikaa enää. Oot rohkee ku meet yksin! :)

• Hevari maalta

Olen 19 vuotta ja mies, ei mullakaan oikeastaan vielä ole lippua. :D tekisi kyllä mieli saada seuraa siellä tosiaan.

• hiiohoooi
        Hevari maalta kirjoitti:

Olen 19 vuotta ja mies, ei mullakaan oikeastaan vielä ole lippua. :D tekisi kyllä mieli saada seuraa siellä tosiaan.

Oon 17 vuotias tytsy. Ootko varma et sen lipun saa vielä?? Kannattaa kiirehtiä D:

• 28 000

Massojen mukana on turvallista kulkea yöllä keskustaan asti.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      237
      1054
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      864
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      98
      821
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      222
      815
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      69
      696
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      56
      648
    7. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      566
    8. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      87
      566
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      513
    10. Rekkawelinehkä

Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 2
      Varkaus
      37
      499
    Aihe