Joo eli kyselkää mitä vaan vastailen parhaani mukaan!:-)
KYSELKÄÄ! 17-vuotias tyttö vastailee
159
1247
Vastaukset
- 18v pk-seutulainen
1. Oletko sinkku?
2. Millaisista pojista tykkäät?
3. Keskiarvo koulussa?
4. Missä päin Suomea asut?
5. Millaista musiikkia kuuntelet?
6. Millaisia vaatteita tykkäät käyttää?- yourgirl
1. Joo oon
2. Tähän ei oo helppo vastaa lyhyesti, mutta ulkonäöl ei niinkää oo merkitystä kunhan on vähän kiinnostunut siitä miltä näyttää ja on sillai hygienia kunnossa(esim. puhtaat vaatteet ja hiukset). Luonne on se juttu ja se et pojan kans voi puhuu kaikesta merkkaa mulle tosi paljon! Arvostan rehellisyyttä, luotettavuutta ja huomaavaisuutta. Ei tarvii olla mikää himourheilija, mutta ainahan se on plussaa jos ei oo kauheen ylipainonen ja ei oo sellasta asennetta et ei kiinnostas :-)
3. Täl hetkel lukios taitaa olla jotai vajaa 8
4. Pirkanmaal
5. Kuuntelen tosi monenlaista! Välillä tykkään kuunnel jotai tosi rauhallista jos on sellane fiilis ja välil kunnon discobiisei xd
6. No farkut on aika luotto mulle ja sit joku kiva, aika usei vähä juhlavampiki paita. Tykkään sellasist vaatteist jotka on mukavii pääl ja et niis tuntee kuitenki olevansa siististi pukeutunu.
- guiksel
Oot singel ja minkä mittanen? saako sähärin?
- yourgirl
Itseasias en oo iha varma xd Kai joku 164cm (?)
Ja ei saa sori käytän kikkii! - guiksel
yourgirl kirjoitti:
Itseasias en oo iha varma xd Kai joku 164cm (?)
Ja ei saa sori käytän kikkii!harmi
- yourgirl
guiksel kirjoitti:
harmi
nii :/
- -----
Missä opiskelet?
Haluatko aikuisena lapsia tai avioliiton?- yourgirl
Lukiossa
ja joo haluan molemmat :-)
- yks utelias
Oletko seurustellut?
- yourgirl
Joo oon! :-) mut yleensä oon jotenki aina onnistunu ajautuu friendzonel xd
- yourgirl
Sori mä en omaani voi tänne laittaa mut laita sä sun jos kiinnostaa:)
- :-)
Rohkeesti vaa lisää kysymyksii vastaan kaikkee!!
- 18v pk-seutulainen
1. Kuvaile luonnettasi
2. Mitä mieltä olet sellaisista tyypeistä, jotka on hyviä koulussa?
3. Mikä on haaveammattisi?
4. Tunnetko kuuluvasi nykynuorisoon eli sellaisiin jatkuvasti bilettäviin ja kiroileviin teineihin?
5. Lempi tv-ohjelmat/elokuvat?- yourgirl
1. ilonen ja positiivinen ainaki! oon myös aika avoin, luotettava ja oon ymmärtäny et muhun on helppo tutustua :-)
2. Se on rhdottomasti hyvä juttu jos joku on hyvä koulussa! En arvostele ihmisiä yleensäkään enkä varsinkaa koulumenestyksen takia, joillekki joku on vaa ehkä helpompaa ku toisille ja motivaatiostahan se on paljon kiinni.
3. Mulla ei oikeestaa oo, mutta ihmisläheinen työ ois mua varten. Toisaalta kiinnostaa työ lasten kanssa.
4. En ehkä. "Teiniks" en ainakaa itteeni määrittelis xd Oon aika itsenäinen. Tavallaan joo mut tavallaa en tunne kuuluvani. Käyn kyl joskus juhlimas mut en oo todellakaa joka vklp juomas! Jos on sillä päällä saatan ottaa muutaman mut voin kyllä olla ilmanki:D
5. Voi ei näitä on paaaljon mut tv:stä tällä hetkellä katon Kostoo, Salkkareit ja Klikkaa mua ja sit elokuvist lemppareit ehkä Titanic, Nälkäpelit ja aika moni kauhuelokuva. Tää oli tosi vaikee koittaa nopeesti miettii!
- yks utelias
Miten, missä ja minkä ikäisenä sait ensisuudelmasi?
- yourgirl
Se oli kutosel discossa ja ei ollu mitenkää erikoine kokemus ku oltiin kyseisen pojan kans vaa kavereita! :-)
- asdffg
yourgirl kirjoitti:
Se oli kutosel discossa ja ei ollu mitenkää erikoine kokemus ku oltiin kyseisen pojan kans vaa kavereita! :-)
Olitteko ton jälkeenki viel kavereit vai tuliko siitä "awkwardia"?
Saako sulta kysyy tuhmia? - yourgirl
asdffg kirjoitti:
Olitteko ton jälkeenki viel kavereit vai tuliko siitä "awkwardia"?
Saako sulta kysyy tuhmia?Jooo oltiin me ihan kavereita ehkä muutama pv ton jälkee oli vähä outoo mut se meni ohi xd
Saa toki;) - minävain:D
yourgirl kirjoitti:
Jooo oltiin me ihan kavereita ehkä muutama pv ton jälkee oli vähä outoo mut se meni ohi xd
Saa toki;)Voiks antaa sun kikin? :D
- yourgirl
minävain:D kirjoitti:
Voiks antaa sun kikin? :D
En haluis laittaa sitä tänne mut voisikko sä laittaa sun?:-)
- minävain:D
yourgirl kirjoitti:
En haluis laittaa sitä tänne mut voisikko sä laittaa sun?:-)
No kikkaa mua, mitavittua on mu kikki
No kikkaa mua, mitavittua on mu kikki
Ja siis kyl muutki tytöt saa kikkaa ja iäl ei välii
- """"
Minkä ikänen oot?
Ja sit paha, kuvaile ulkonäköäsi :D- yourgirl
Oon 17
Ja joo toi on paha! No mul on tummanruskeet aika peruspituset hiukset joita pidän yleensä suorina auki tai sit jotenki kiinni. Hymyilen ilmeisesti aika paljon. Joku sano mun silmii joskus näteiks xd Oon sillai omasta mielestä iha hyväs kunnos vaikka en mikää langanlaiha lautakaan oo xd Ja oon tosiaa oon joku 164cm pitkä. Vaatteistahan joku jo kysykin nii se lukee sit tos ylempänä :-) - anteekskukysyn
yourgirl kirjoitti:
Oon 17
Ja joo toi on paha! No mul on tummanruskeet aika peruspituset hiukset joita pidän yleensä suorina auki tai sit jotenki kiinni. Hymyilen ilmeisesti aika paljon. Joku sano mun silmii joskus näteiks xd Oon sillai omasta mielestä iha hyväs kunnos vaikka en mikää langanlaiha lautakaan oo xd Ja oon tosiaa oon joku 164cm pitkä. Vaatteistahan joku jo kysykin nii se lukee sit tos ylempänä :-)Onksul isot tissit? :DD
- """""
yourgirl kirjoitti:
Oon 17
Ja joo toi on paha! No mul on tummanruskeet aika peruspituset hiukset joita pidän yleensä suorina auki tai sit jotenki kiinni. Hymyilen ilmeisesti aika paljon. Joku sano mun silmii joskus näteiks xd Oon sillai omasta mielestä iha hyväs kunnos vaikka en mikää langanlaiha lautakaan oo xd Ja oon tosiaa oon joku 164cm pitkä. Vaatteistahan joku jo kysykin nii se lukee sit tos ylempänä :-)Kuinka useasti olet seurustellut?
Mitä mieltä olet kaukosuhteista?
Etunimi? (Ei pakko:D)
Lempiruoka?
Mitä teet kesällä?
Kaduttaako koskaan että valitsit lukion?
Mopo vai skootteri?
Mitä mieltä koulujen päättymisestä?
Joo eli tässä näitä, sori, on vähän tylsä ilta :D - minävain:D
""""" kirjoitti:
Kuinka useasti olet seurustellut?
Lempiruoka?
Mitä teet kesällä?
Mopo vai skootteri?
Joo eli tässä näitä, sori, on vähän tylsä ilta :DHei tyttö 17v pistäks mulle kikkiä, mun kikki on se: mitavittua
- yourgirl
anteekskukysyn kirjoitti:
Onksul isot tissit? :DD
Ite oon just alkanu hyväksyy et nää on tällaset ku on ja sille en voi mitää koska mitää silareit en haluu. En isoiks sanois mut kiinni saa todellaki :-)
- yourgirl
""""" kirjoitti:
Kuinka useasti olet seurustellut?
Lempiruoka?
Mitä teet kesällä?
Mopo vai skootteri?
Joo eli tässä näitä, sori, on vähän tylsä ilta :DKerran mut sellasii säätöjuttui on ollu aika monta ja ne on jotenki aina päätyny sit iha vaa friendzonel...
Mun mielestä kaukosuhde voi toimia jos molemmat välittää oikeesti toisistaan ja luottamusta löytyy :-) toki se voi välillä tuntuu tosi vaikeelta mut puhelimet on keksitty ja yhteistä aikaa pitäs pyrkii järjestää!
Sori en sano mun nimee tääl xd
Lempiruokia on ehkä erilaiset pastat!
Kesäl meen töihin ja oon kavereide kans ja oon mökillä:-)
Lukio on välil tosi vaikeeta mut en kadu koska oon saanu paljo uusiii kavereit lukiosta!
Mulla ei oo kumpaakaa mut molempie kyydis on kyl kiva olla! Molemmis hyvät puolet mut mulla varmaa ois skootteri jos ois jompikumpi.
Hyvä juttuhan se en oo vaa viel oikee päässy kesäfiiliksee ku noi säät on mitä on..Mut pitäähä sitä varmaa vähä juhliikki ku toi lukio on ollu aika rankkaa ja ny vihdoi loma :-)
Hyvä vaa ku kysyit! Mukavaa kesää sul!:) - yourgirl
Hei tyttö 17v pistäks mulle kikkiä, mun kikki on se: mitavittua
Hei sinä laita kuva kikkiis nii voisin tulla jutul!
yourgirl kirjoitti:
Kerran mut sellasii säätöjuttui on ollu aika monta ja ne on jotenki aina päätyny sit iha vaa friendzonel...
Mun mielestä kaukosuhde voi toimia jos molemmat välittää oikeesti toisistaan ja luottamusta löytyy :-) toki se voi välillä tuntuu tosi vaikeelta mut puhelimet on keksitty ja yhteistä aikaa pitäs pyrkii järjestää!
Sori en sano mun nimee tääl xd
Lempiruokia on ehkä erilaiset pastat!
Kesäl meen töihin ja oon kavereide kans ja oon mökillä:-)
Lukio on välil tosi vaikeeta mut en kadu koska oon saanu paljo uusiii kavereit lukiosta!
Mulla ei oo kumpaakaa mut molempie kyydis on kyl kiva olla! Molemmis hyvät puolet mut mulla varmaa ois skootteri jos ois jompikumpi.
Hyvä juttuhan se en oo vaa viel oikee päässy kesäfiiliksee ku noi säät on mitä on..Mut pitäähä sitä varmaa vähä juhliikki ku toi lukio on ollu aika rankkaa ja ny vihdoi loma :-)
Hyvä vaa ku kysyit! Mukavaa kesää sul!:)Mulla ei siek kikis proffaa oo mut voin sulle laittaa kuvan musta kyl
- yourgirl
Mulla ei siek kikis proffaa oo mut voin sulle laittaa kuvan musta kyl
Okei no mä ny vähä mietin ku en yleensä alota juttelee sellasel kel ei oo kuvaa :/ :-)
yourgirl kirjoitti:
Okei no mä ny vähä mietin ku en yleensä alota juttelee sellasel kel ei oo kuvaa :/ :-)
No siis mä laitan sen sulle heti siel kikis :)
- panohommia.
Mun veljeni haluu panna sua vitttuuseen, mut mä haluun panna sua perrseeseen.
Kai sä annat meille molemmille?- yourgirl
Ahaa sellaset veljekset :D onnea vaan teille mut jos tällä kertaa jätän välii tän houkuttelevan tarjouksen.
yourgirl kirjoitti:
Ahaa sellaset veljekset :D onnea vaan teille mut jos tällä kertaa jätän välii tän houkuttelevan tarjouksen.
Ootsä koskaan runkannu tai ottanu suihi jätkält?
- yourgirl
Ootsä koskaan runkannu tai ottanu suihi jätkält?
En oo..mut ei ois mulle mikää ongelma ottaa suihin :)
yourgirl kirjoitti:
En oo..mut ei ois mulle mikää ongelma ottaa suihin :)
Okei;D viittisiks kikkaa mua, laitoin kuvan ny
- yourgirl
Okei;D viittisiks kikkaa mua, laitoin kuvan ny
Sori mul on ollu täs vähä kiiret xd
yourgirl kirjoitti:
Sori mul on ollu täs vähä kiiret xd
Hei pliiis laita mulle viestii :D :D
- Stefani 5
1.Lempiohjelmas ?
2.Lempikirja ?
3.Mitä harrastat ?
4.Kuinka usein meikkaat ?
5.Ootko faces ?
6.Lempiartisti/bändi ?
En tiiä kysyikö joku joitaki näistä jo mut siin on jotain yleisiä kysymyksiä...:D- yourgirl
1. ehkä Kosto
2. Varmaan ne Nälkäpelin kolme osaa
3. En harrasta mitää vakituista täl hetkellä, koska lukio vie niin paljon aikaa mut lenkkeilen sillon kun ehtii :-)
4. Meikkaan kyl lähes joka päivä jos lähen johonki. Mutta esim.koeviikoilla tai jos käyn vaa kaupassa nii ei oo mikää ongelma olla ilman meikkii. En muutenkaan meikkaa sillai liikaa et ois kauheet pakkelikerrokset (käytän ehkä 10-15min aikaa siihen aamusin).
5. joo oon
6. Mulla ei kyllä oikee oo mitää yhtä :o Kuuntelen tosi monenlaista eri artisteilta! - yourgirl oikea
yourgirl kirjoitti:
1. ehkä Kosto
2. Varmaan ne Nälkäpelin kolme osaa
3. En harrasta mitää vakituista täl hetkellä, koska lukio vie niin paljon aikaa mut lenkkeilen sillon kun ehtii :-)
4. Meikkaan kyl lähes joka päivä jos lähen johonki. Mutta esim.koeviikoilla tai jos käyn vaa kaupassa nii ei oo mikää ongelma olla ilman meikkii. En muutenkaan meikkaa sillai liikaa et ois kauheet pakkelikerrokset (käytän ehkä 10-15min aikaa siihen aamusin).
5. joo oon
6. Mulla ei kyllä oikee oo mitää yhtä :o Kuuntelen tosi monenlaista eri artisteilta!Painu trolli pois, 1. Seksiä Paten kanssa (tuli aikanaan telkkarista) 2. Seksiä Paten kanssa 3,4 3. Harrastan yhen Unton kaa seksii joka päivä 4. en meikkaa lainkaan, oon ruma jo valmiiks, 5 en oo faces ( en tarvii sellast ku on jo Unto) 6 Unto laulaa aika hyvin :)
- yourgirl (alkuperäinen)
yourgirl oikea kirjoitti:
Painu trolli pois, 1. Seksiä Paten kanssa (tuli aikanaan telkkarista) 2. Seksiä Paten kanssa 3,4 3. Harrastan yhen Unton kaa seksii joka päivä 4. en meikkaa lainkaan, oon ruma jo valmiiks, 5 en oo faces ( en tarvii sellast ku on jo Unto) 6 Unto laulaa aika hyvin :)
Painutko vaa iha ite pois :D eiköhä kaikki täs huomaa et kumpi se trolli on!
- MikeGirl
yourgirl oikea kirjoitti:
Painu trolli pois, 1. Seksiä Paten kanssa (tuli aikanaan telkkarista) 2. Seksiä Paten kanssa 3,4 3. Harrastan yhen Unton kaa seksii joka päivä 4. en meikkaa lainkaan, oon ruma jo valmiiks, 5 en oo faces ( en tarvii sellast ku on jo Unto) 6 Unto laulaa aika hyvin :)
Mistä näitä riittää :D
- kiinnostunut1
Kiihotatko itseäsi ja jos nii minkälaisii orkkui saat
- yourgirl
En kauheen usein mut jos nii suihkussa sit. Iha mielelläähä sitä tekee mut en oo mitenkää riippuvainen siitä. Ja siis varmaan aika normaaleit! Onha se aina mukavaa :)
- Eca
Kaikki kysyy sulta seksistä,selvästi poikia :D
- yourgirl
no se voi olla :D mut ei se mitää! antaa tulla vaa lisää :)
- Yourguy18
Pidätkö outona sellaista jätkää, joka ei välttämättä ole seksin perässä heti, vaan haluaa että siinä on tunnetta messissä? :D
- yourgirl
En tosiaan pidä outona! Sehän on vaa hyvä, koska sit voi olla varma että se ei ois mun kans vaa seksin takia. Mä oisin kyl valmis odottaa jos jätkä ei haluais heti. Mut toivoisin kyl et pystyis sanoo suoraa ja puhuun aiheesta. Jos joku juttu jännittää nii kannattaa sanoo! Voishan sitä vaikka eka ottaa vaa suihin jätkält nii jos se vähä rentouttais :)
- hkjkhj
Mielipide neitsytpojasta?
- yourgirl
Eihän siinä mitää pahaa oo jos joku on neitsyt! Mielummin oisin jätkän eka ku nii et sil on ollu jo monta eri tyttöö enne mua. Joten ei mun mielipide jätkästä perustu siihen onko se neitsyt vai ei :)
- no sellane
yourgirl kirjoitti:
Eihän siinä mitää pahaa oo jos joku on neitsyt! Mielummin oisin jätkän eka ku nii et sil on ollu jo monta eri tyttöö enne mua. Joten ei mun mielipide jätkästä perustu siihen onko se neitsyt vai ei :)
Kikkaa oskuuu1? Iha vaa juttuseuraks?:D
- No sellane
no sellane kirjoitti:
Kikkaa oskuuu1? Iha vaa juttuseuraks?:D
Näät miltä näytän sit ku tuut juttelee :)
- yourgirl
No sellane kirjoitti:
Näät miltä näytän sit ku tuut juttelee :)
sori haluun kyl nähä kuvan ennenku tuun kellekkää juttelee :/
- P -97
yourgirl kirjoitti:
tuu kikkaan :) kik: vituntimo
- No sellane
yourgirl kirjoitti:
No nyt on kuvaki
- 31135123541
onko sulla paskat perseessä?
- yourgirl
Juuu ei ooo :D
- erzo99
Tuu kikkaa:erzo99 mä oon 163 cm pitkä ja kikis on kuva
- erzo99
Tuu kikkaa:erzo99 oon 163 cm pitkä ja on kuva kikis
- poitsuu
Moi! Olen ysifemma ja asun aivan Tampereen lähellä, pistä viestii jos haluut tutustuu mahdollisesti!
- yourgirl
Laita sun kikki? :)
- poitsuu
yourgirl kirjoitti:
Laita sun kikki? :)
Emmie sitä tässä haluais nuin vaa sanova, laita mulle täälä viestiä siis suomi24 chatis mun sivun kautta nick rkrk
- hopelessMe
Voiko kikin ladata vaan kännyyn,kysyin sulta kun kert oot kikis :D
- yourgirl
Jooo kai :o mun mielest se on vaa puhelimii :D
- santeri1996
yourgirl kirjoitti:
Jooo kai :o mun mielest se on vaa puhelimii :D
Kikkaa santeri1996
- Kikkamulle
Kikkaa: janneiivari
- moi7876
Ootko muualla kuin kikis ? :-)
- yourgirl
En kyl oikee missää sellases mist vois alottaa juttelun.. :/
- sporttinenpoju18
yourgirl kirjoitti:
Moi :)
Oon yleisurheiluu harrastava -96 poika keskipohjanmaalta :) kikkaa akseli96 - pufff
yourgirl kirjoitti:
tuu kikkaa istalii
- Kikme97
Jos kiinostaa nii tuu kikkaa kik:markku97 nii voin kertoo lisää ja kikissä on kuva:)
- antzsaaaa
Tuu kikkaa antzsaaaa
- appuua
Vinkkejä tulevalle seiskalle ? Kuolen varmaan koulun pulpetille kun niin jännittää D:
- yourgirl
No iha ekan sanon, et se jännittää kaikkii jotain vaa vähän enemmän ku toista. Et ihan kuole kuitenkaa! Nopeesti siinä sit tutustuu muihin ja jos sul ei oo samalla luokalla kavereita valmiiks oot onnekas! Sillo sun on "pakko" tutustua muihin ja saatat huomata et siel on muitaki kel ei oo valmiiks kaverii. Ja seiskalla kuitenki huolehditaan yleensä aika hyvin, että luokasta tulee yhtenäinen ja tehään jotain ryhmäytysjuttuja ja leikkei et tutustuis helpommin :) otat vaa nii rennosti ku voit ja ei kannata heti masentua jos ekan päivän jälkeen ei oo muodostunu kaveriporukkaa! Se vaatii vähän aikaa! Kyllä se hyvin menee, oot vaan avoin muita kohtaan, et esim oo puhelimel vaa koko aja, nii kyl siitä mukavaa tulee!:)
- mies18
yourgirl kirjoitti:
No iha ekan sanon, et se jännittää kaikkii jotain vaa vähän enemmän ku toista. Et ihan kuole kuitenkaa! Nopeesti siinä sit tutustuu muihin ja jos sul ei oo samalla luokalla kavereita valmiiks oot onnekas! Sillo sun on "pakko" tutustua muihin ja saatat huomata et siel on muitaki kel ei oo valmiiks kaverii. Ja seiskalla kuitenki huolehditaan yleensä aika hyvin, että luokasta tulee yhtenäinen ja tehään jotain ryhmäytysjuttuja ja leikkei et tutustuis helpommin :) otat vaa nii rennosti ku voit ja ei kannata heti masentua jos ekan päivän jälkeen ei oo muodostunu kaveriporukkaa! Se vaatii vähän aikaa! Kyllä se hyvin menee, oot vaan avoin muita kohtaan, et esim oo puhelimel vaa koko aja, nii kyl siitä mukavaa tulee!:)
Kelpaisko sulle 18v mies turusta päin?;)
- yourgirl
mies18 kirjoitti:
Kelpaisko sulle 18v mies turusta päin?;)
Onks sul kik? Jos kikis kuva ja kerrot vähä itestäs nii voin tul juttelee:)
- Lfifjojbr
yourgirl kirjoitti:
Onks sul kik? Jos kikis kuva ja kerrot vähä itestäs nii voin tul juttelee:)
Jos tyttö on kiinnostunu, nii alottaaks se keskusteluit joskus? En nimittäu meinaa uskoo toho "ei ne uskalla tai ne pelkää häiritsevänsä" juttuu
- yourgirl
Lfifjojbr kirjoitti:
Jos tyttö on kiinnostunu, nii alottaaks se keskusteluit joskus? En nimittäu meinaa uskoo toho "ei ne uskalla tai ne pelkää häiritsevänsä" juttuu
No ite ainaki alottelen keskusteluit kans, mut jos musta alkaa tuntuu et se oon mä tosi usei joka alottaa, nii sit ootan että jätkä tulee ite välillä alottaan. Eli joo, mä ainaki alotan keskusteluit kun oon kiinnostunu! Mutta oon kyl joskus ollu ujompi ja just aattelin et "ei saa olla liia tyrkky ja kiinnostusta ei saa näyttää" tai et jätkän pitäs antaa "saalistaa". Mutta lopetin ton ns pelaamisen ajat sitte! Juttelen sillo ekan ku siltä tuntuu ja kun joku tulee mulle juttelee nii jos oon kiinnostunu nii tottakai vastailen:) nykyää en aiheesta niin stressaa!
Mut jos sul on ny joku tyttö kenen kans sä alotat keskustelui ja se vastailee sulle kuitenki sillai kiinnostuneesti nii kyl se voi olla vaan ujokin. Mä en ainakaan ajattelis pahalla vaikka jätkä kysyiski et oonko kiinnostunu ollenkaan ja sanois et sitä ahdistaa aina alottaa.
Toivottavasti autoin ees vähän ku tää on vähän vaikeeta ku ei tiedä tapausta..
- Taigsa
Mä yritin jutella yhelle tytölle joskus mut se oli vaan "Mmmm...mmm"
Kuiteskin mikä on sun lempiohjelma ? :)- boyz16ww
yourgirl haluan sanoa, että vaikutat todella mukavalta,fiksulta ja normaalilta. :) Olen luullut ettei kunnollisia nuoria löydykkään enää, taisin olla väärässä :) Moni vain kertoo pelaavansa tietokonepelejä tai se yksi "homma" pelkästään mielessä.
Kysyn sinulta vielä pari kusymystä.
Poltatko?
Mistä päin olet?
Mitä ajattelet hevosista? - yourgirl
Aijaa voi ei :/ huonoo tuurii mut pääasia et yritit. Älä vaa ton takii jatkos pelkää alottaa jutteluu tytöl!
Ja apua en tiiä! ehkä Carrien päiväkirjat :) - yourgirl
boyz16ww kirjoitti:
yourgirl haluan sanoa, että vaikutat todella mukavalta,fiksulta ja normaalilta. :) Olen luullut ettei kunnollisia nuoria löydykkään enää, taisin olla väärässä :) Moni vain kertoo pelaavansa tietokonepelejä tai se yksi "homma" pelkästään mielessä.
Kysyn sinulta vielä pari kusymystä.
Poltatko?
Mistä päin olet?
Mitä ajattelet hevosista?Kiitos sulle paljon piristit kyllä päivää:) !! Ja itse oot tosi kohtelias ja se on nykyää harvinaista..
En polta.
Asun nyt pirkanmaalla.
Oon talleilla pari kertaa käyny tosin en oo ratsastusta ikinä harrastanu. Hevoset on tosi viisaita ja en mä niistä ainakaa mitää pahaa ajattele :)
- ghofl
Tuu kikkaa antzsaaaa
- yourgirl
Voiks kertoo mist päi oot?:)
- 12+20=?
yourgirl kirjoitti:
Voiks kertoo mist päi oot?:)
Kikkaile muakii; oskuuu1 :D
- wfddf
Mitä mieltä oot Suomi24stä tai sen tunnelmasta ?
- yourgirl
No jaa onha tää täyn jotai pervoi ja huolestuttavanki nuoria, mutta on iha hyvä et tällane anonyymipaikka on olemassa! Trollit ja ihmiset kellä ei oo ku pahaa sanottavaa vois häipyä, niin sitten vois olla parempi tunnelma:)
- jee :))
voiks kikkaa?:) cobraforever
- Moikka!
Harrastasitko seksiä randomin tyypin kanssa jos se vaan ois hyvännäkönen?
- yourgirl
No riippuu varmaan ihan fiiliksestä! Mutta kyllä mä voisin joo jos se tuntus molemmista hyvälle idealle:)
- sormittajapro
Kui usein sormitat?
- yourgirl
Yleensä iltaisin jos vain tuntuu siltä:)
- yourgirl
yourgirl kirjoitti:
Yleensä iltaisin jos vain tuntuu siltä:)
Jooo trolli löytäny tänne!! Kiitti kun vastasit mun puolesta!
Nii siis sormetan suht harvoin, tykkään paljo enemmän suihkusta:) - 1234567890
yourgirl kirjoitti:
Nii siis sormetan suht harvoin, tykkään paljo enemmän suihkusta:)Voitko laittaa kikis viestii: megazone
=) yourgirl kirjoitti:
Nii siis sormetan suht harvoin, tykkään paljo enemmän suihkusta:)Onko sulla tavallinen suihku vai sellainen hierova?
- jahaskahas
Voivoivoi kun on taas laidasta laitaan hiihtäjää liikkeellä. Te kikkijonnet ette ilmeisestikkään tajua kuinka säälittäviä ja naurettavia olette? Luuletteko pääsevänne sänkyyn tai jotain. Ainiin, no onhan tuo ihan normaalia käytöstä 13v murrosiän kynnyksellä olevalle lapsukaiselle. Ei hätää, kyllä se menee ohi!
Vastaatko kaikilla?
- yourgirl
En iha ymmärtäny mitä tarkotit :D mutta siis vastaan tääl kaikkii kysymyksii ja kikis voin tulla jos mulla on aikaa ja mieluite oma nimi ja kuva näkyy!
yourgirl kirjoitti:
En iha ymmärtäny mitä tarkotit :D mutta siis vastaan tääl kaikkii kysymyksii ja kikis voin tulla jos mulla on aikaa ja mieluite oma nimi ja kuva näkyy!
Joo tarkoitin kaikille, olen siis aikuinen, en teini. Siksi tuo kaikille kysymys. Ei kailla, heh he.
-mitä tarkoitta kikis?
-onko sulla polkupyörää?- yourgirl
jormalaiset kirjoitti:
Joo tarkoitin kaikille, olen siis aikuinen, en teini. Siksi tuo kaikille kysymys. Ei kailla, heh he.
-mitä tarkoitta kikis?
-onko sulla polkupyörää?Kik on sovellus älypuhelimiin ja tabletteihi, jossa voi jutella ja mun mielestä helpoin paikka alottaa juttelu tuntemattoman kans (tarvii siis tietää sen toisen kik-nimi).
Ja joo on mulla pyörä :D yourgirl kirjoitti:
Kik on sovellus älypuhelimiin ja tabletteihi, jossa voi jutella ja mun mielestä helpoin paikka alottaa juttelu tuntemattoman kans (tarvii siis tietää sen toisen kik-nimi).
Ja joo on mulla pyörä :DKik on ilmeisesti suosittu, Näetkö vasta puolen numeron vai pysyykö hän kik-nimen takana?
Oletko käynyt elokuvissa, itse ajattelin mennä ensi viikolla, voitko suositella?- yourgirl
jormalaiset kirjoitti:
Kik on ilmeisesti suosittu, Näetkö vasta puolen numeron vai pysyykö hän kik-nimen takana?
Oletko käynyt elokuvissa, itse ajattelin mennä ensi viikolla, voitko suositella?En nää numeroa! Vain kuva ja nimi jos sellaset on sinne laittanut.
En oo nyt hetkeen kyllä käyny kun on tässä ollu vähän kiirettä. yourgirl kirjoitti:
En nää numeroa! Vain kuva ja nimi jos sellaset on sinne laittanut.
En oo nyt hetkeen kyllä käyny kun on tässä ollu vähän kiirettä.Itse kävin katsomassa Sin City: A Dame to Kill For.
Sellaista sarjakuvamaista tulkintaa. Oikeastaan mustavalkea kuva. Pidin siitä.
-
Mikä on viimeisin elokuva minkä näit teatterissa?
- Fjdhlitwsvk
1. Minkälaine perse sul on?
2. Ootko kiinnostunu peppupanosta?
3. Entä pepun nuolemisesta?
4. Mitä fetissei sul on?
5. Minkälaisii alushousui käytät?
6. Sormitatko ikinä peppuus?- yourgirl
1. No eihä sitä ite tiiä millane se muide mielestä on, mutta ite oon iha sujut sen kans. Sanoisin paremminki iso ku pieni xd
2. Ehkä
3. En tiiä oisko nii kiva ku joku muu mutta kaikkeeha voi kokeilla
4. En oo oikeestaa ees ajatellu :o
5. Stringejä
6. En
:)
- Jonnexd
Kui usei piereskelet päiväs?
- yourgirl
Mitääää!! Eihä tytöt piereskele :o
:DD
- JanetteX
Pojilta näköjään onnistuu tuleen mitä oudompia ja pervompia kysymyksiä :-D
- yourgirl
joo kaikki näköjää voi kiinnostaa :D mutta eipä kysymisessä mitään pahaa!
- anythingchanseever?
yourgirl kirjoitti:
joo kaikki näköjää voi kiinnostaa :D mutta eipä kysymisessä mitään pahaa!
Pitää kommentoida että niitä pitää ymmärtää kun kaikki on kivaa ja uutta.
Mitä mieltä olet nolife tyypeistä? Noh itsellänihän elämää ei ole paitsi ehk sit joskus... :p
Oletko seurustellut koskaan kunnolla vakavasti?
Jos olet mitkä asiat on parhaimpia?
Mitä ajattelet siitä kun pojat vertailee tyttöjen muotoja yms? Tekeekö tytöt sitä?
mielestäni se on vähän halventavaa kuulla kun puhutaan et sil o hyvä perse ja sil o hyvät tissit ja arvostellaa... itse en haluis sitä kuulla mut jos miesten kaa liikkuu nii se o ainoo asia mist tyylii puhutaan ja seksi...
Onko tytöt ujompia saunassa kuin pojat? Että istutaan tyylii pyyhkeet tai bikinit päällä jos on vähäki enemmän porukkaa?
Mitä ajattelet siitä että poika haluis vaa olla toisen lähellä tai sillai kiinni, halailla silitellä yms? Ettei niiku heti seksii tai sellast nuolemist... - yourgirl
anythingchanseever? kirjoitti:
Pitää kommentoida että niitä pitää ymmärtää kun kaikki on kivaa ja uutta.
Mitä mieltä olet nolife tyypeistä? Noh itsellänihän elämää ei ole paitsi ehk sit joskus... :p
Mitä ajattelet siitä kun pojat vertailee tyttöjen muotoja yms? Tekeekö tytöt sitä?
mielestäni se on vähän halventavaa kuulla kun puhutaan et sil o hyvä perse ja sil o hyvät tissit ja arvostellaa... itse en haluis sitä kuulla mut jos miesten kaa liikkuu nii se o ainoo asia mist tyylii puhutaan ja seksi...
Onko tytöt ujompia saunassa kuin pojat? Että istutaan tyylii pyyhkeet tai bikinit päällä jos on vähäki enemmän porukkaa?
Mitä ajattelet siitä että poika haluis vaa olla toisen lähellä tai sillai kiinni, halailla silitellä yms? Ettei niiku heti seksii tai sellast nuolemist...Mitä mieltä olet nolife tyypeistä?
- No en oo oikeestaan mitään mieltä..tai ihmisiähän ne on siinä missä muutkin. Uskon, että ihmisillä on paljon ennakkoluuloi mutta oli joku nolife tai ei niin varmasti tutustumisen arvosii silti. Ja tottakai sulla on vielä elämää ja on jo nyt!:)
- joo kerran sillee virallisesti, mutta pidemmät jutut ei oo kyllä ollu virallisii julkisesti..
- se että tuntee toisen niin hyvin ja on joku kelle puhua kaikesta. Pienet asiat piristää huomattavasti.
Mitä ajattelet siitä kun pojat vertailee tyttöjen muotoja yms?
- No jos joku niiden perusteella sen naisensa valitsee nii ei kovin hyvää lupaa. Onhan se tavallaa imartelevaa jos ne puhuu hyvää, mutta onhan se joo halventavaa.
Tekeekö tytöt sitä?
- Jaa vertailee poikii vai tyttöi? No pojista puhutaan kyllä mut enemmänki siitä millanen joku on luonteeltaan (esim. joku vaikuttaa ylimieliseltä tms.) Toki voi olla et joku kiinnittää huomioo treenattuun kroppaan mut siitä puhutaan paljon vähemmän.
- En mä ainakaa mun kavereiden kans sillee ujo oo. En tiiä kuin ujoi pojat on niin paha verrata.. Ehkä joskus vaikka ku mökillä mennää uimaa ja saunaa nii sillo on bikinit mutta ei niitä eriksee sitä varten laiteta et saunaa mennää.
Mitä ajattelet siitä että poika haluis vaa olla toisen lähellä tai sillai kiinni, halailla silitellä yms? Ettei niiku heti seksii tai sellast nuolemist...
- Tottakai se ois okei ja tykkäisin siitä itekki. Sehän on just sitä parasta :) tosi harva tyttö haluais suoraan seksiä.
- kik_
Jeppe1230
- neverchance :P
Miksi käytät stringejä? Ja tiesitkö että niissä piilee terveysriski?
Kuinka paljon olet ilman rintsikoita?
Arvostatko käsitöitä? esim. kutomista kokkaamista puutöitä yma
mitä aikaa yleensä menet nukkumaan?
Mistä haaveilet nyt?
Onko elämässäsi asiat hyvin?
Suurin toive olisi itsellä että saisin nukahtaa tytön päälle/ viereen hänen silittäessään minua ja puhuessaan. mut joo never happend yksinään on hyvä olla ei rasitu polla. ainoo et o tylsää mut löytyyhä sitä särmää ku fillarilla rällää :DD
en ole huuliveikko vaan sillan alla asuva ruma peikko - yourgirl
neverchance :P kirjoitti:
Mistä haaveilet nyt?
Suurin toive olisi itsellä että saisin nukahtaa tytön päälle/ viereen hänen silittäessään minua ja puhuessaan. mut joo never happend yksinään on hyvä olla ei rasitu polla. ainoo et o tylsää mut löytyyhä sitä särmää ku fillarilla rällää :DD
en ole huuliveikko vaan sillan alla asuva ruma peikkoMiksi käytät stringejä? Ja tiesitkö että niissä piilee terveysriski?
- Mun mielestä ne vaa on mukavimmat ja esim. housuista ei näy sit sellasii rajoi läpi tai ne ei mee mitenkää huonosti. Tiedän, ja en pidä niitä siks et ois jotenki seksikkäät tai huorat..mulla on vaan niissä mukavin olla.
- Aika paljon. Kotona jos ei oo mitää menoo tai näin nii aina ilman.
- Arvostan tottakai!!
- no arkisin yritän 23-24 aikaa
Mistä haaveilet nyt?
- Siitä et saisin onnellisen perheen.
- En valittais mistään mutta ainahan jotai asioita vois olla paremmin. Sanotaan et ihan hyvin.
Ja tottakai toi sun toivees voi vielä toteutua!! Se oikee ei oo vaa vielä löytyny, mutta kyllä sä vielä ehdit :) yourgirl kirjoitti:
- Mun mielestä ne vaa on mukavimmat ja esim. housuista ei näy sit sellasii rajoi läpi tai ne ei mee mitenkää huonosti. Tiedän, ja en pidä niitä siks et ois jotenki seksikkäät tai huorat..mulla on vaan niissä mukavin olla.
- Aika paljon. Kotona jos ei oo mitää menoo tai näin nii aina ilman.
- Arvostan tottakai!!
- no arkisin yritän 23-24 aikaa
Mistä haaveilet nyt?
- Siitä et saisin onnellisen perheen.
- En valittais mistään mutta ainahan jotai asioita vois olla paremmin. Sanotaan et ihan hyvin.
Ja tottakai toi sun toivees voi vielä toteutua!! Se oikee ei oo vaa vielä löytyny, mutta kyllä sä vielä ehdit :)Mikä terveysriski piilee stringien käytössä?
- boyyy95
Onks sul ollu tunnetta et suutut itelles kunnol et tekis mieli repii tyylii hiulset pääst?
Oletko ollut itsetuhoinen?
Mitä ajattelet politiikasta?
Oletko kristitty?
Mielipide srk sta ja kirkosta
Oletko koskaan olut tilanteessa että odotat jtn et kaikki o pysähtyny ja jatkuu vast ku saat vaustauksen tai jonku mitä oot oottanu?
Millai perhe ja suku sul on?
Kerro parhaasta kaveristasi?
Lempivaate?
Millasii kenkii käytät?
Kuvaile ulkonäkösi- yourgirl
Onks sul ollu tunnetta et suutut itelles kunnol et tekis mieli repii tyylii hiulset pääst?
- On ollu. Mutta en suutu kovi helposti.
Oletko ollut itsetuhoinen?
- en sanois
Mitä ajattelet politiikasta?
- jaaa a.. no siis en ihan kauheesti seuraa, mutta kyllähän se tosi hidasta on ja päätöksenteko kestää kauan.
Oletko kristitty?
- joo
Mielipide srk sta ja kirkosta
- Ei oo mitää niitä vastaan. Kirkossa käynti on sillon tällön okei ja mun mielestä kirkolliset toimitukset on kauniita (häät, hautajaiset, konfirmaatio & kaste)
Oletko koskaan olut tilanteessa että odotat jtn et kaikki o pysähtyny ja jatkuu vast ku saat vaustauksen tai jonku mitä oot oottanu?
- sori en ymmärtäny :o siis varmaan joo jos yhtään ymmärsin oikein..
Millai perhe ja suku sul on?
- Omasta mielestä mukavii kaikki. Haluisin nähä sukulaisii enemmänki. Mutta siis aika iso suku sillai :)
Kerro parhaasta kaveristasi?
- Apua mulla on kyllä monta, mutta ollaa sillai tosi läheisii, et kaikesta voi puhua mut omaa elämääki saa olla. Oon kyl onnellinen et mulla on niinki hyvii kavereita ja kaikki omal tavallaa erilaisia:)
Lempivaate?
- Näin syksyl vois sanoo et joku kiva villapaita xd
Millasii kenkii käytät?
- jotai tennareit (converset aika yleine) ja sit talvel pitkävartisii "saappait/buutsei" mitä ne ny on xd
Kuvaile ulkonäkösi
- tummat hiukset ja luulisin et ihan perusnätti tai oon ite ihan fine oman ulkonäön kans. Mutta kauneus on katsojan silmäs! Oon joku 163(?) pitkä ja en mitenkää kauhee huomattavasti eroo muista tyyliltäni.
- Hmm.
Miten menettelisit jos tykkäisit jostain jätkästä tosi paljon mut se asuis kaukana eikä vois tällä hetkellä matkustella?
Ja missä kuussa täytät 18? :D- yourgirl
No en ainakaa antais sen estää mitenkää.. Voisinhan mä käydä sen luona aina joskus ja puhelimet ja netti ois tietenki isos osas. Ehkä just skypel tai jotenki videochatil vois sit jutella esim vaikka iltasin ja viesteil nyt muutenki. En ainakaa olettas, että se elämäänsä alkais sen takii isosti muuttaan, koska se ei vaan ois oikein.
Täytän kevääl jos se riittää nyt vaan :D
- Moi!
Poltatko tupakkia tai jotain vahvempaa?
Ryyppäätkö?
Uskotko Jumalaan?
Montako kertaa oot seurustellu?- yourgirl
En polta. Oon kokeillu mut ei ollu mun juttu.
Juon sillon tällön mutta se on enemmänki sellast juhlimista. En sanois et ryyppään koska aika harvoin kuitenki :)
Omal tavallani joo, mutta en osallistu seurakunnan tai minkään vastaavan toimintaan.
Kerran sillee kunnolla.
- eikukaan1995
Mitå teet jos näät jonkun. tajuttoman yöllä kadulla?
Mitä teet jos näät jonkun aina istuvan yksinään?
Jos näät että jotakuta haukutaan tai kiusataan puututko?- yourgirl
Tottakai meen kattoo mikä on tilanne ja soitan apuu. Yritän myös laittaa parhaani mukaan siihen tajuttoman asentoon ja jään tietenki siihen paikalle.
Riippuu siitä tunnenko ihmistä menisinkö esim juttelemaan, mutta tottakai oli kuka tahansa yksin niin ainaha se on väärin.
En oo onneks pitkää aikaa mitää tollasta joutunu näkee, mutta jos näkisin ja varsinki jos ois mua nuorempia niin voisin kyllä ihan hyvin yrittää puuttua koska kenenkää ei kuulu joutuu kokeen sellasta.
- pimppi-fani
Haluun vaan tulla esittämään kiitollisuutta siitä että tytöillä ja naisilla on pimpit. Mikään ei tunnu paremmalta kuin niiden nussiminen ja se kun niihin pääsee tyhjentämään pussit, uuh. Eli kiitos pimpeistä ja kaikesta muustakin! :)
- yourgirl
Okei kiva kuulla!! Kiitos sulle erilaisest viestistä ja mielipiteestä :)
- DareSmith
Lempilaulajat ? Kokeiles luetella kaikki :)
- yourgirl
Apua nyt pistit pahan :o jos alkaisin luetella tulis tosi paljo koska ei mulla oo mitää tiettyä!!
- pippeliiii
Mitä aattelet pippeleistä?
- yourgirl
Ööö no siis mitä tähä ny vois vastaa :D Hyvältä tuntuu varmasti tuolla sisällä. Ja musta on aika söpöö kun nään et jollai vähä housut edestä pullottaa. Yks tapa tyydyttää tyttöö seksis on tietenki käyttää sitä joten en mä siitä ny pahaa voi ajatel mitenkää. Ja tietenki toisin päin, jätkää on helpoin tyydyttää sen avulla. Joten aika tärkeehän se on
- Unohit...
yourgirl kirjoitti:
Ööö no siis mitä tähä ny vois vastaa :D Hyvältä tuntuu varmasti tuolla sisällä. Ja musta on aika söpöö kun nään et jollai vähä housut edestä pullottaa. Yks tapa tyydyttää tyttöö seksis on tietenki käyttää sitä joten en mä siitä ny pahaa voi ajatel mitenkää. Ja tietenki toisin päin, jätkää on helpoin tyydyttää sen avulla. Joten aika tärkeehän se on
Että jos jätkässä ei olis kullia niin se ois sit joku transu/leikelty ja sit kuseminen ois aika vaikeeta kans...
- needloveandcare
Mitä teet jos näät sammuneen yöllä?
Mitä teet jos näät jonkun kaatuva (sen verran pahasti et verta valuu)?
Mitä teet jos näät koulussa jonkun istuvan yksin lähes aina?
Mitä teet jos huomaat jonkun joka lähtee ajamaan humalassa?
Autatko apua tarvitsevia ihmisiä vai käveletkö ohi kuin sokea?
Mitä ajattelet masentuneista ja itsetuhoisista ihmisistä?
Mitä ajattelet addiktiohäiriöisistä? Esim alkoholisti narkkari tupakast riippuvainen...?
Minkä värisiä sukkia käytät?
Häpeätkö itseäsi alasti, esim. jos joku tulee saunaan samaan aikaan vaik naapuri jota et tunne kovinkaan hyvin niin alatko heti peittelemään itseäsi?
Oletko koskaan kierinyt lumihangessa tai käynyt avannossa saunomisen yhteydessä?
Ominaisuuksia jotka tulevalla poikaystävälläsi pitäisi olla ja ominaisuuksia joita olisi hyvä olla?- yourgirl
Jätän hankeen
Potkin päähän
Haistattelen
Lähen kaahaamaan perään
No en tod auta ketään
Tyhmiä
Siistiä
Villasukkia
Mul on paras kroppa
Oon sammunu hankeen alasti
Paskamainen riittää
- yourgirl
KIITOS trolli mutta taidan kuitenkin vastata ihan ite :D
Mitä teet jos näät sammuneen yöllä?
- Tottakai meen katton mikä tilanne ja auttaan.
Mitä teet jos näät jonkun kaatuva (sen verran pahasti et verta valuu)?
- Meen auttaan ja yrittäsin tyrehdyttää jotenkin ja soittaa apua
Mitä teet jos näät koulussa jonkun istuvan yksin lähes aina?
- taisinki vastaa tähä jo aiemmin mutta riippuu siis vähä että tuntisinko etukäteen, et menisinkö vaikka jutteleen mutta ainahan se on väärin olla yksin
Mitä teet jos huomaat jonkun joka lähtee ajamaan humalassa?
- Yrittäisin estää ja jos se lähtis ajaan niin varmaan soittasin poliisit, koska se ois vaaraks itelleen ja viattomille ihmisille liikenteessä, enkä vois ottaa vastuuta siitä etten tehny mitään asialle.
Autatko apua tarvitsevia ihmisiä vai käveletkö ohi kuin sokea?
- Autan tieteki? En tajua ihmisiä ketkä ei muka huomaa.
Mitä ajattelet masentuneista ja itsetuhoisista ihmisistä?
- Ihmisiä siinä missä muutkin ja ois varmaan tärkeetä et niillä ois joku kenelle puhua. Sen perusteella ei auta leimata ketään, koska kaikilla on joskus vaikeeta ja mähän en heidän taustoista tiedä eli mulla ei oo kyllä mitenkään varaa arvostella.
Mitä ajattelet addiktiohäiriöisistä? Esim alkoholisti narkkari tupakast riippuvainen...?
- Tarvis apua ja siis ihmisen joka haluaa päästä eroon esim tupakasta on oltava vahva. Ihan tavallisia ihmisiä nekin, mutta tottakai se on arvostettavampaa jos ne haluaa päästä siitä eroon.
Minkä värisiä sukkia käytät?
- valkosia yleensä
Häpeätkö itseäsi alasti, esim. jos joku tulee saunaan samaan aikaan vaik naapuri jota et tunne kovinkaan hyvin niin alatko heti peittelemään itseäsi?
- No en ehkä peitteleen ala, mutta en nyt ehkä jonku naapurin kans ihan rennostikkaa makoilis :D riippuu kenen kans ja kyl mä nyt sillee kai iha normaalisti häpeen etten ny iha alasti aina haluu kulkee.
Oletko koskaan kierinyt lumihangessa tai käynyt avannossa saunomisen yhteydessä?
- Molempia joo
Ominaisuuksia jotka tulevalla poikaystävälläsi pitäisi olla ja ominaisuuksia joita olisi hyvä olla?
- No en voi sanoa että PITÄISI olla, mutta toivosin että ois luotettava, rakastava ja sellane joka osaa puhuu ja myös kuunnella. Sellane joka ymmärtää et voi olla omaakin elämää ja sit ois kiva aina tulla kuitenki illalla kullan kainaloo. En oo kauheen vaativa mutta se et on kiinnostunu hygieniastaan on kyllä aika tärkee. Ulkonäkö tietenki plussaa :) - justoneboy1
Moi! Tuu kikkailee Aeron97 ja rikotaa meijä molempie tylsyys;) oon mukava 17v poju:)
- Streetbiker
Mopo vai kevari/moottoripyörä? Kumpi on jätkällä parempi ja kumman mieluumin ottaisit jos saisit valita.
- yourgirl
No ehkä kevari :D en tiiä riippuu vähä iästä ainaki et mikä..ehkä jätkäl sopii paremmin kevari/moottoripyörä mutta toki mopo nuoremmille:) en kyllä itseasiassa haluis mitää omaks mut kaikkie kyydis on kiva olla!
- lapsentekovehkeet
Mitä nimiä käytät miesten ja naisten sukuelimistä?
- yourgirl
No öö penis tai kyrpä ja sit munat tai kassit. Ja varmaa iha vagina vaa
:D
- huomenna_17v
Miksi nuorten maailma pyörii vain ulkonäön ympärillä.. mitä mieltä itse olet
- yourgirl
Jaaa no se onki sit vaikeempi kysymys.. onha se valitettavasti vähän niin mutta toisaalta harva pystyy kirkkain silmin väittämään ettei se mitää meinais. Mutta uskon et jos vaan sais aina mahdollisuuden tutustua luonteeseen niin se ois paras. Sitä on kenestäkää tosi vaikee lähtee muuttaan et jos joku on pinnallinen nii sit se vaan on..ja itelle ulkonäkö ei oo se ykkösjuttu mut onha se aina plussaa. Nyt oli kyllä niin filosofinen kysymys että en usko että kellään siihe on täydellistä tai oikeeta vastausta.:)
- Seksuaalikyseliä
Ootko neitsyt? Millo menetit? Milloin viimeksi laukesit?
- yourgirl
Oon neitsyt. Ja viimeks tänää :D
- http://j.gs/2841832/
Täs viel mun kuva ;)
http://j.gs/2841832/munpehva - kiinnostunuoikeest:3
Mitä kuuluu?
- yourgirl
Kiitos kysymästä oikeestaan ihan hyvää:) toivottavasti sullekki!
- ei vielä kikissä
Mistä siellä kikissä oikein puhutaan
- yourgirl
No mä ainaki vaihtelen iha kuulumisii ja puhun ylipäätään kaikesta :D miksei jotai muutaki vaik vähä tuhmii riippuu ihmisestä
- Kilgax
Kikkaatko kilgax
- JuliaRoosa
Moi,oon vaan vuoden sua nuorempi,16 :D .Haluatko/Voitko kuvailla itseäsi vähän?:)
1.silmänväri?
2.hiustenväri?
3.Onko lemmikkejä?
4.Lempiruoka?
5.Lempielokuva?
6.Ootko Ask.fm:ssä?jos oot niin voin sanoo mun tunnuksenkin - mk0120
tuu kikkaa mikael0120 mul on profiilikuva nii voidaa jutella siel
- jerrrek
Tuu kikkaa jerrrek
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924547
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?723527Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1222808Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152585Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1282494- 422095
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282037Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251790Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91687- 291638