Proteus Studio 3

alanko?

Tekeekö otsikon mukaisella vehkeellä mitään? Pystyykö tekemään monipuolisen ohjelman, kestääkö käyttöä vai onko kertakaikkiaan ihan turha himmeli?

12

10846

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akilles75

      Kyllähän sillä mitään tekee, mutta kun miettii hintaa ja kuinka paljon se vie tilaa...
      Niin enpä tiedä on hankkimisen arvoinen. jos ei rahasta ja tilasta ole kiinni, niin mikä ettei...

      Monipuolisen ohjelman pystyy tehdä vaikka pelkillä säädettävillä käsipainoilla, sillä oman kehon painoa käyttäen voi treenata myös monipuolisesti.

      Jos et mitään maksimaalista lihaskasvua hae ja tavoitteena on vain muokata lihaksia sekä kehittää lihaskuntoa, niin kyllähän tuolla ja käsipainoilla sekä omaa kehoaan käyttäen voi kotiin pistää oman kuntosalin pystyyn jos näin haluaa...

      Satuin juuri näkemään tuon uusimman mallin muutama viikko sitten. On kyllä aika vankkaa tekoa, joten eiköhän kotikäytössä kestä.

      • alanko?

        Arviostasi. Tila ei ole ongelma, lähinnä ajattelin että onko tuo liian kevyttä tekoa, että se notkuu ja huojuu jos siihen kaksin käsin tarttuu.


    • Dangerous

      Ostin noin 5-6 vuotta sitten uutena kyseisen laitteen. Käytin sitä vähänlaisesti kevyitä painoja nostellen. Noin pari viikkoa sitten käsipainoja nostellessa vaijeri pamahti yllättäen poikki ja nostotanko joka sattui olemaan sillä hetkellä pääni yläpuolella putosi tietenki suoraan päähäni. No, onneksi ei kallo murtunu, kylläkin jonku aikaa oli armoton kipu. Mitenkä olisikaan käynyt jos tanko olisi ollut niskan puolella, saattaisin istuskella loppuikäni rullatuolissa. En todellakaan suosittele laitetta kenenkään käyttöön!

      • Trollero

        Jep, keksitkö ihan ite? :D


    • Lihaskimppu :)

      Minulla on ollut ko. laite montavuotta. Ei mikään ammattilaisen kuntolaite, mutta kyllä se minulle harrastelijana on ihan hienosti riittänyt. Ei notku tai heilu ja painoa on riittävästi, kuntoiluun.

      Tuo "niskat melkeen poikki" kommentti on provo. Ei topdellakaan ole niin kevyttä tekoa, että mikään naksahtaisi poikki.

      • kotikuntoilija

        Meil on peräti kaksi kertaa napsahtanut vaijeri poikki!


      • Sapnahae

        Olen käyttänyt kyseistä laitetta jo viidentoista vuoden ajan ja olen erittäin tyytyväinen. Lihaksien kunnon säilyttämiseen suosittelen myös vanhemmille ihmisille, varsinkin diabetiikoille.


      • Sapnahae kirjoitti:

        Olen käyttänyt kyseistä laitetta jo viidentoista vuoden ajan ja olen erittäin tyytyväinen. Lihaksien kunnon säilyttämiseen suosittelen myös vanhemmille ihmisille, varsinkin diabetiikoille.

        Hyvin on laite kestänyt. Onko vaijereita uusittu?


    • hepjea

      meneehän noita vaijereita aina välillä saleillakin poikki. kahdesti nähnyt itsekin. ekalla kertaa sälli mursi melkein nenänsä hauiskääntöä tehdessä(pamahti onneksi tanko otsaan) ja toisella kertaa lysähti hienosti naamalleen/kyynärpäilleen kun teki vatsoja ylärissan kautta.

    • Mistä vaijereita voi tilata Proteus kuntolaitteeseen

      • Anonyymi

        Sama Proteus Studio 3 laite vaijeri naksahti katki laite toiminut jo 15 käytössä tallissa.Nyt pitäs vaijeri uusia??Kuka jeesaa..


    • Anonyymi

      omasali sivuilta . sieltä löytyy vaijeria. painopakkalaitteisiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7060
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2741
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2313
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      87
      1996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1717
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1515
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1298
    Aihe