Karaokemixerinä Sunfly Kbox. DVD:nä Jamo kotiteatteri DVR50, televisio Samsung UE32F4515. Ongelma on, että mikin ääni tulee TV:n kaiuttimista pienellä viiveellä. Entisellä putki-TV:llä ei ollut tätä ongelmaa. Kysynkin nyt, että mikä olisi oikea tapa kytkeä nyt tämä kokonaisuus, jotta toimisi oikein. Kysymys on tarkoitettu k.o. laitteet ja niiden liitännät tunteville.
Sunfly Kbox äänessä
viive_
1
137
Vastaukset
- KJH:)
Sama ongelma meillä, LG:n karaokesoittimen kytkeminen suoraan Samsungin taulutv:hen aiheuttaa laulua hankaloittavan viiveen.. ärsyttävää! Miehellä on vanha vahvistinradio, jonka kautta nyt laitamme äänet tulemaan, siihen on kytketty isot kajarit, eli äänentoistohan on ihan keskivertokuppilan luokkaa. Joskus virittelen kotiin kyllä ihan keikka-aktiivikaiuttimet ja mikserinkin - toimii. Tällä lailla myös kaverillani on, pikkumikseri ja kaiuttimet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647