Naisen suunnaton fasistinen pahuus

ilmenee tässä

25

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisten suunnaton

fasistinen pahuus ilmenee siinä, että eivät anna pillua kunnon miehille vaan kaikenmaailman paskoille!

• Lisää pahuuttaa
    • ätmi

Ottaen huomioon millainen leima pelkästä lapseensekaantumissyytöksestäkin miehelle tulee, tulisi vastapainoksi tämä nainen jauhaa jauhelihaksi ja syöttää velociraptorille.

• siira

Eiköhän noita hölmösti toimivia ihmisiä löydy ihan kummastakin sukupuolesta. Siinä olemme tasa-arvoisia.

• ätmi

Väärä pedofiliasyytös ei ole mitään hölmöilyä, se on pahin asia mitä toiselle ihmiselle voi nykyisessä mielipideilmastossa tehdä. Pedofilia nostattaa ihmisissä silmitöntä vihaa ja lynkkaysmielialaa. Vaikka mies todettaisiin syyttömäksi, leima ja pieni epäilys jää aina elämään muiden ihmisten mielissä. Tuon miehen elämä ei palaa enää ennalleen. Tuo nainen on saastaa.

• erkki-täti
        ätmi kirjoitti:

Väärä pedofiliasyytös ei ole mitään hölmöilyä, se on pahin asia mitä toiselle ihmiselle voi nykyisessä mielipideilmastossa tehdä. Pedofilia nostattaa ihmisissä silmitöntä vihaa ja lynkkaysmielialaa. Vaikka mies todettaisiin syyttömäksi, leima ja pieni epäilys jää aina elämään muiden ihmisten mielissä. Tuon miehen elämä ei palaa enää ennalleen. Tuo nainen on saastaa.

Aikuisella on paremmat mahdollisuudet toipua törkeyksistä.

Minua suututti pienen tytön puolesta. Kuinka sairas päästään pitää äiti-ihmisen olla, että yrittää istuttaa valheita lapsen päähän. Ja vieläpä sellaisia valheita, jotka vaikuttavat tuon pienen ihmisen tajunnassa vielä aikuisenakin.

Ehdottomasti liian lievä tuomio tuolle naiselle tuli.

Olisi ansainnut vähintään 10 vuotta ehdotonta.

Varsinkin kun ottaa huomioon, että kyseessä oli lastentarhanopettaja. He ovat asiantuntijoita lapsen käytöksessä, ja näin ollen osaavat ohjailla ja manipuloida lasta.

Sairas paskasäkki.

• siira
        ätmi kirjoitti:

No sanotaan sittn, että tuota pahuutta löytyy sekä miehistä että naisista siis meistä ihmisistä. Joka haluaa toiseen valtaa käyttää, löytää yleensä sen pahiten toista vahingoittavan vallan välineen. Miehillä se on usein väkivalta ja uhkailu ja naisilla sitten voi olla tällainen kiristäminen ja mustamaalaaminen. Tuomittavaa kaikki tietenkin.

• ätmi
        erkki-täti kirjoitti:

Aikuisella on paremmat mahdollisuudet toipua törkeyksistä.

Minua suututti pienen tytön puolesta. Kuinka sairas päästään pitää äiti-ihmisen olla, että yrittää istuttaa valheita lapsen päähän. Ja vieläpä sellaisia valheita, jotka vaikuttavat tuon pienen ihmisen tajunnassa vielä aikuisenakin.

Ehdottomasti liian lievä tuomio tuolle naiselle tuli.

Olisi ansainnut vähintään 10 vuotta ehdotonta.

Varsinkin kun ottaa huomioon, että kyseessä oli lastentarhanopettaja. He ovat asiantuntijoita lapsen käytöksessä, ja näin ollen osaavat ohjailla ja manipuloida lasta.

Sairas paskasäkki.

Kyse ei ole mistään miehen toipumisesta vaan tuttavapiirin toipumisesta. Mies tulee aina olemaan epäilyksen alainen.

• erkki-täti
        ätmi kirjoitti:

Kyse ei ole mistään miehen toipumisesta vaan tuttavapiirin toipumisesta. Mies tulee aina olemaan epäilyksen alainen.

Ei varmasti tuon tuomion jälkeen.

Ja miehellä on muuten tässä suhteessa laki puolellaan: mikäli joku hänestä esittää tulevaisuudessa edes jotain vihjailuja tytärsuhteen laadusta, lätkähtää käräjäoikeudesta kunnianloukkauksesta tuomio melko lailla läpihuutojuttuna.

Asia on tutkittu, syyllinen tuomittu ja leimat päällä.

Mitenkään vähättelemättä isä-ihmisen kärsimystä. Kärsii varmasti, ja oman kärsimyksensä lisäksi hän kärsii varmasti myös lapsensa puolesta. On vaikea antaa anteeksi tai edes ymmärtää ko. äidin pahuutta, näin uumoilen.

• aika paha
        erkki-täti kirjoitti:

Ei varmasti tuon tuomion jälkeen.

Ja miehellä on muuten tässä suhteessa laki puolellaan: mikäli joku hänestä esittää tulevaisuudessa edes jotain vihjailuja tytärsuhteen laadusta, lätkähtää käräjäoikeudesta kunnianloukkauksesta tuomio melko lailla läpihuutojuttuna.

Asia on tutkittu, syyllinen tuomittu ja leimat päällä.

Mitenkään vähättelemättä isä-ihmisen kärsimystä. Kärsii varmasti, ja oman kärsimyksensä lisäksi hän kärsii varmasti myös lapsensa puolesta. On vaikea antaa anteeksi tai edes ymmärtää ko. äidin pahuutta, näin uumoilen.

Niin, ja Michael Jackson:hän ei koskaan ole ollut yhtään kiinnostunut lapsista, eihän? Kuitenkin oikeudessa vapautettu syytteistä. Kuinka moni ihmisistä silti täysin vilpittömästi uskoo hänen syyttömyyteensä. Osa varmaan uskoo, mutta aika moni ei vieläkään usko. Oletko itsekin täysin 100%:sti vakuuttunut, ilman pienintä epäilystäkään, Jacksonin syyttömyydestä? Ajattele asiaa rehellisesti.

Sama se on tuollakin miehellä edessä. Ihan sama vaikka ihmiset jopa tietoisesti sanoisivat että uskovat että mies on syytön, niin kun kerran on se epäilys heitetty päälle, niin sinne se jää mielen syövereihin. Tuon miehet kaverit eivät enää koskaan tule katsomaan miestä täysin samalla tavalla.

Tuo on aika pahimmasta päästä tehty kunnianloukkaus nykypäivänä. Vaikka olisi väittänyt miestä murhaajaksi, niin sekään ei olisi ollut yhtä paha asia.

• 2+13

Naiset kieroilevat ja miehet tappavat...

• Eivät yleensä tapa

Lyövät ehkä psri kertaa. Onkomse sitten pahempi kuin tuollainen saatanallinen juonittelu.

• Naisasialooseri.

Kamunaisen isän kohdalla pedofiliasyytökset olisivat täysin paikkaansa pitäviä.

• Onko hänet

saatettu edusvastuuseen?

• ökyäly

Hoh, hoh, ei palstan 'miehet' taida tietää paljonko ihmisiä vainotaan, jopa tapetaan vaan ihan vainoamisen ilosta. Henkilökohtaisesti tunnen 4 ihmistä joita on vuosia vainottu pedofiileinä, eikä ole ollut edes mitään sinne päin. Ja kaikki vainoajat miehiä. Kyllä naisista löytyy fasisteja, mutta miehistä vain paljon enemmän.

• Ikisinkku M

entäs tämä, pitää ensin miestä vuosikausia aisurina ja sekään ei riitä, lehmän näköinen jakariakka vielä erossakin huutaa aisuriutta julki niin että ihan varmasti kaikille tulee selväksi:

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Eronnut-Marika-Fingerroos-Miten-Jani-kesti-pettamistani/1043624

"En ole edes laskenut, kuinka monta miestä minulla on ollut Janin aikana. Ihmettelen, miten Jani kesti kaikkea mitä olen tehnyt. Itse en todellakaan katselisi sellaista, Marika myöntää."

Eukko pitää ilmeisesti jonkinlaisena meriittinä miespaljoutta, no kai sille jossain vaiheessa selviää että parhaat päivät on kaukana takanapäin kun kukaan ei suostu sitä enää panemaan.

• ksjfeiorgjeriof

paholaiselle jos antaa pikkusormen niin se vie koko käden.
        Suomi erehtyi ensimmäisenä maailmassa antamaan naisille äänioikeuden, jopa presidenttinä oli nainen. Kuinka ollakaan Suomi on nyt pahoissa vaikeuksissa julkisen velan, työttömyyden, jne. kanssa.

Naiset takaisin keittiöön, ei teistä ole mihinkään muuhun kuin tuhoamaan kaikki!

• kiosk love

Uskotte sitten Seitsemän Päivää jutut. 90 pros keksittyjä.

• Opel Astra
        ksjfeiorgjeriof kirjoitti:

paholaiselle jos antaa pikkusormen niin se vie koko käden.
        Suomi erehtyi ensimmäisenä maailmassa antamaan naisille äänioikeuden, jopa presidenttinä oli nainen. Kuinka ollakaan Suomi on nyt pahoissa vaikeuksissa julkisen velan, työttömyyden, jne. kanssa.

Naiset takaisin keittiöön, ei teistä ole mihinkään muuhun kuin tuhoamaan kaikki!

Minkä kuvan netissä saa miesten älyllisestä tasosta, olisi minusta paras ettei miehiä enään päästettäisi johtoasemiin.

• Kauhea akka. Täällä ovat miehet aina päivittelemässä naisten surkeita miesvalintoja, mutta eipä näytä kyllä kaikilta miehiltäkään se valinta aina ihan putkeen mennä.

• kiosk love kirjoitti:

Uskotte sitten Seitsemän Päivää jutut. 90 pros keksittyjä.

Mihinkähän väitteesi mahtaa perustua? Pistäppäs nyt pikimmiten linkki lähteeseen josta olet noinkin tarkan prosenttiluvun saanut selville, sillä muuten voit saada syytteen Seiska-lehteen kohdistuvasta kunnianloukkauksesta.

• Ikisinkku M
        stellaria81 kirjoitti:

Kauhea akka. Täällä ovat miehet aina päivittelemässä naisten surkeita miesvalintoja, mutta eipä näytä kyllä kaikilta miehiltäkään se valinta aina ihan putkeen mennä.

Niinpä, sen jotenkin ymmärtäisi jos olisi edes kaunis nainen mutta tavanomaisella naamalla ja luonnottomilla utareilla varustettu jakarivaimo luulisi olevan semmoinen jota ei kuka halua vaivoikseen mutta kai se mies on ajatellut että luonne paranee ajan kanssa.

• Anna-Kaisa1

Lähtökohtaisesti miehet minusta kieroilevat enemmän kuin naiset. En lähde tässä nyt luettelemaan perusteluja, olen vain tullut siihen tulokseen.

Mutta on yksi legendaarinen naisen kosto, joka itselleni tuli mieleen. Joku muistaakseni amerikkalainen nainen, joka oli tullut törkeällä tavalla miehensä pettämäksi ja hylkäämäksi, julkaisi sosiaalisessa mediassa ex-miehestään tiedon, että tällä on mikropenis.

Tänäkään päivänä kukaan, joka ei ole nähnyt miehen penistä omin silmin, ei voi varmasti tietää, onko hänellä oikeasti mikropenis vai ei. Miljoonat ihmiset ympäri maailman ovat kuitenkin väitteen kuulleet...

Älä. Petä. Naista.

• suora mies

Niin siis _sinusta_ miehet kieroilevat enemmän kuin naiset.
        Entäs jos _minusta_ naiset kieroilevat enemmän kuin miehet.

Ymmärrät että kyse on vain mielipiteestä. Jos uskaltaisit niitä perusteluja luetella, niin sitten olisi vähän uskottavampaa...?

Voin sanoa että itse en ainakaan ole kieroillut. En missään parisuhde asioissa ainakaan. Enkä muutenkaan. Oma-tunto kolkuttaa pienemmästäkin valheesta.

Itse olen HC-ätmi. En ole kertaakaan elämässäni saanut naista sänkyyn. Ja voit vain kuvitella miten suuri asia se olisi minulle! Kuinka paljon haluaisin sitä.

Ja minulla olisi kerran elämässäni ollut siihen lähes 100% mahdollisuus, vieläpä uskomattoman kauniin naisen kanssa. Minun ei oikeastaan olisi tarvinnut edes valehdella tai kieroilla. Olisin voinut vaikka sanoa naiselle että en voi varmuudella luvata että tavataan enää sen jälkeen. Luultavasti se mahdollisuus olisi silti ollut ainakin 99% että nainen olisi suostunut. Mutta.. Tilanne muuten oli vaan sellainen että se ei olisi ollut OIKEIN että olisin sen naisen kanssa päätynyt sänkyyn. Ja jouduin tuon asian sitten suoraan naiselle sanomaan sen sijaan että olisin ajatellut vain alapäälläni. Olisin voinut "kieroillakin" ja hoitaa homman. En vain tiedä olisinko halunnut olla se paskiainen. Oman poikuuden menetys ei ole tärkeämpää kuin oikein tekeminen. (Enkä nyt puhu mistään raiskauksesta, enkä alaikäisiin sekaantumisesta, niistä ei ole kyse!). Edelleenkin mietin sen päätökseni järkevyyttä. Olen tuominnut itseni edelleen jatkuvaan poikuuteen. Ehkä kenties jopa hautaani asti. Vain koska en ole se kiero tyyppi.

Miehissä on varmasti kierojakin, mutta itseäni ainakin vituttaa jos tuossa asiassa yleistetään liikaa. Kun oma suoruuteni on jo maksanut minulle ihan liikaa... Sen että olen se ikuisesti naista kokematon ätmi.

• tumppu-josef

Luojan kiitos mulla ei ole lasta yhdenkään horon kanssa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      205
      7054
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4652
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      40
      4353
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3292
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1955
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1716
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1680
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1583
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1469
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1247
    Aihe