Olen hankkimassa elämäni ensimmäsiä tekoripsiä. Tarkoituksena on hankkia luonnollista ttuehhnusta arki-käyttöön ja toiset, pidemmät bilekäyttöön (ei kuitenkaan sulkia yms. erikoisuuksia)
Mistä ne kannattaisi hakea? Onko H&M tai Seppälän ripset ok? Mitä merkkiä tai mallia suosittelet? Onko Punanaamiossa parempilaatuisia?
Entä mistä olette osatnaat edullisimmen tuon Duon ripsiliiman?
Tekoripset - mistä hyvät&halvat
1
174
Vastaukset
- Maccarena
Seppälän ripset ovat hyviä, mutta liima niissä surkeaa... Suosittelen ostamaan jotkut halvat ripset ja panostamaan sitten liimaan! Koska ei itse ripsissä ole niin suuria laatu-eroja, suurin ero on juurikin niissä liimoissa. Make up storen ripsiliima on parasta ikinä, lähtee helposti irti eikä revi omia ripsiä mukana, sekä sitä saa mustana sekä värittömänä. Mulla ei oo ikinä irronny ripset kun oon käyttäny seppälän noin 4 euron ripsiä sekä make up storen mustaa ripsiliimaa, maksaa kai noin 8 euroo. :)
Myös ripsitupsut vois olla hyvä vaihtoehto, ellet oo ennen käyttäny ripsinauhoja. Mutta niiden kiinnitys on mun mielestä haastavempaa itselleen entä kuin kiinnittäis nauhan. :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403007- 702507
- 1742334
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?332028- 181436
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411366Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221363- 131249
- 101244
- 221221