Olen nyt muutaman viikon aikana huomannut istuessa että oikean pakaran alla tuntuu patti. Aloitin istumistyön pari kuukautta sitten ja patti tuntuu jos istuminen painottuu oikealle pakaralle. Patti taitaa olla aika matala eikä satu lainkaan, tunnustelemaan en pysty. Onko jotain veikkauksia mikä voisi olla? Muuten ei häiritse mitenkään.
kyhmy pakaran alla
2
2939
Vastaukset
- Työterveyshuoltoon?
Kuinka painava tai lihaksikas olet? Ja mikä vaikeuttaa patin tunnustelua - nimittäin käsi yltää vaivatta siihen kohtaan saakka?
Itseltäni kokeilin, lonkkaluun istuinkyhmyt tuntuvat vaivatta persläskien läpi. Joillakin hoikilla naisilla, jotka istuvat paljon, saattaa tulla kovettumia ja tummentumia ihoon tuolle alueelle, kun luun suojana ei ole paljoakaan kudosta.
Lonkan rakenne on hankalasti hahmotettavissa ilman luurankomallia, mutta ymmärtääkseni sinne istuinalueelle jatkuu sama luu, joka tekee edessä häpyliitoksen. Korjatkoon joku asiaan paremmin perehtynyt.
Ihmisellä on myös limapusseja luiden, lihasten ja jänteiden suojana, jotka voivat tulehtua ja aiheuttaa bursiitin. Bursiitti yleensä tekee kohtuullisen kipeää.
Pystytkö millään parantamaan työskentely-/istumisergonomiaasi? Oletettavasti teillä on työterveyshuolto, voit käydä sielläkin kysymässä pattiasiasta. Ergonomia-asia kuuluu myös työterveyshuoltoon. Eli kunnollinen työtuoli tai jokin ergonomiaa parantava lisäosa tuolin päälle voisi olla perusteltua saada. - pattipakaras
Kiitos vastauksesta.
Takapuolen päälle on kerääntynyt sen verran ylimääräistä että mitään tarkkaa tunnustelua ei pysty tekemään, sen verran kuitenkin että istumisen jälkeen patin kohtaa painaessa tuntuu vähän samalta kuin mustelmaa painaisi. Tuli tänään vielä huomattua että patti ei tunnu heti aamusta, vaan vasta pitemmän istumisen jälkeen. Patti on suunnilleen häpyluun kohdalla oikealla puolella melko keskellä reiden leveyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849