millaisia naisia iskette baareissa?? :D

juupajuu21122

Olen 24v nainen ja aina välillä mietin sitä kun minua ei ole kuin ehkä kerran kaksi lähestynyt mies iskumielessä.. käyn baareissa kerran-kaksi kuussa kaikenmaailman tuttujen synttärit jne joissa normaalit ihmiset saavat vastakkaisenkin sukupuolen edustajilta ehdotteluja, juttuseuraa jne ja minun ohi miehet aina kävelevät.. olen saanut sen ihanan siunaukset että minulla on todella hyvännäköisiä kavereita ja itse olen mielestäni tavallisen näköinen mutta kaunis kuitenkin ja hoikkakin. ja eikö kännissä kaikki näytä hyviltä? :D tämä kirjoitus ei ehkä kerro kauhean todenmukaisesti minusta kun en ole kovin hyvä kirjoittamaan.. ihmettelen vaan miksi minut periaatteessa aina täysin sivuutetaan? vanhat papat ovat ainoita jotka ihan arkenakin kadulla huutelevat että ompas kaunis nainen mutta ikäisiltäni, normaalileilta miehiltä en saa ikinä huomiota? olen ollut parisuhteissa jolloin asia ei tietysti ole haitannut mutta sitten taas sinkkuna asia mietityttää, kun omia parisuhteessa eläviä kavereitani isketään epätoivoisesti AINA, ja minua ei juuri koskaan. ja tiedän että baareja parempiakin seuranhakupaikkoja on.

minulle on jopa pari kertaa käynyt niin, että minulle tuli mies puhumaan mukavia pöytääni baarissa kun yksi kavereistani on ollut vessassa/tupakalla juuri silloin. kun kaverini on tullut takaisin pöytään, on mies siirtynyt vaan tylysti vierestäni hivuttautuen kaverini viereen juttelemaan hänelle ja yksi mies on jopa sanonut että etkai luule että tosta sun kaverista oon kiinnostunut, eli minusta. mua lähinnä nauratti koko juttu koska voitte kuvitella että girl code vei sen miehen mahdollisuuden sitten kumpaankin. hyvä niin. minusta tuo mies nyt oli tietysti aika mulkku mutta ilmeisesti tuo on ihan normaalia kun niin on käynyt ennenkin minulle?? kuinka järkyttävä tapaus voin olla että ollaan valmiita noin näkyvän röyhkeästi kokeilemaan onneaan kaveriini silläkin uhalla että jää kumpikin saamatta? tarkoitan että eikö olisi varmempaa pysyä siinä ensimmäisessä muijassa joka suostuu juttelemaan ja vähän jo flirttaileekin ja joka nyt on edes siedettävän näköinen? (=minä) en voisi ikinä tehdä niin että menisin iskemään jotain äijää ja sitten vaan hänen kaveriaan.. kaverini ovat hyvännäköisiä mutteivät nyt mielestäni mitään saavutusten saavutuksia. joku nyt tietysti nauraa kateudelleni mutta kyllä minä voin suoraa sanoa että ei se ole minulta loppujen lopuksi pois jos he ovat kauniimpia mutta myönnän että välillä se pilaa illan.. en nyt kuitenkaan ihan sinkuksi halua jäädä tämän asian takia. ja olen ollut toki baaressa epätoivoisessa, innokkaassa, avoimessa ja välinpitämättömässä mielentilassa mutta sillä ei ole suurta merkitystä eli en mielestäni huo'u mitään itsetunto ongelmia tms..

29

585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittaja777

mikä siis tekee kauniistakin naisesta niin luotaan työntävän ettei edes pilkun jälkeen pahimmat kuolaiset äijät tule iskemään? (ei sillä että haluaisin sitä :D) tiedän etten ole ulkoisesti mikään jokaisen miehen päiväuni mutta kyllä nyt melko varmasti olen muidenkin mielestä kaunis ja minulla on sellaiset sopusuhtaiset piirteet eli ei pitäisi olla mitään kovin korostuvaaa/häiritsevää piirrettä. olen sosiaalinen, puhelias, saan ihmiset nauramaan (eikä millään pierujutuilla) ja olen ihan fiksukin (kirjoitustavastani huolimatta). tai olen ainakin päässyt koskeakouluun opiskelemaan, en nyt väitä olevani mikään professori mutta kuitenkin en mikään lahopääkään. minussa on toki negatiiviset piirteeni mutta kuinka näkyvästi joku mieletön siivousfriikkiys tai muu sisäinen piirre sitten näkyy ulospäin eli mitä kamalaa viestitän tietämättäni miehille vai onko piirre yksinkertaisesti ulkoinen?? mutta mikä? olen ihan valmis parantelemaan itseni iskukuntoon :D pukeudun mielestäni niinkuin kaikki muutkin eli ei provosoivasti/mummomaisesti. minulla on laaja kaveripiiri, miehiäkin, mutta silti iskuyrityksiä voin laskea yhden käden sormilla.

missäs siis on vika? en ole tähän mennessä näin paljoa miettinyt tätä joten asian tiedostaminenkaan tuskin on ollut se häiritsevä asia. pelkään että siitä on tulossa sellainen. käyn todella erilaisissa baareissa/juhlintapaikoissa ihan teinibaareista pappamestoihin, en juo ikinä itseäni kaatokänniin vaan juuri sellaiseen "olempa hyvä karaokessa tänään"-kuntoon ehkä. mielestäni olen siis ihan tavallinen 24v, mikä siis on se turn off piirre? olenko liian tavallinen ja miten sellaista voi muuttaa? nahkahousuills ja irokeesillä??

voiko olla liian tavallinen koska minä näen itseni sellaisena jolle on helppo tulla puhumaan koska minua tuskin kukaan mies kokee liian uhkaavana että saisi heti pakit ja nolottaisi, tai liian vastenmielisenäkään. Pitäisikö katsoa vaan tarkemmin peiliin?? en nyt ihan mitään kuvaa laita mutta jos edes lähtökohtaisesti luotatte minun nyt olevan ihan mukiin menevän näköinen niin mistä sitten kiikastaa vai onko se vaan ulkonäkö ja piste? eikö miehet nyt kuitenkin tykkää erilaisista muijista? :D hymyilen puhuessani, minulla ei ole mitään outoja maneereita tms mutta silti olen se ei kiitos nainen, miksi? haluan vaan oppia ymmärtämään itseäni ja jos tulos on mikä vaan niin se on ihan fine, haluan sitten parantaa asioita sillä saralla (vaikka sitten tallinnassa) koska sitä on jo todella vaikea katsoa kun kavereitani isketään koko ajan mitä kummallisimmillakin keinoilla (ja ei-ei heillä ole sormuksia sormessa vetämässä sellaisista tykkääviä miehiä puoleensa) ja minulle on ehkä kaksi kertaa elämäni aikana tullut mies juttelemaan/pyytänyt tanssimaan..ja voin toki mennä itsekin iskemään miehiä mutta nykyisen historiani perusteella haluan ensin selvittää nämä pari juttua ja muutenkin kun ongelma on usein se että miksi aina vain minun kavereita isketään ja minua ei? ja tiedän että ongelmani kuulostaa todella sääälittävältä ja suomi24 kommenttien tasoltakaan en hirveästi odota mutta tämä on hyvää ajanvietettä..

• Mies vastaa

Kaikki johtuu tavastasi puhua.

Voisitko nauhoittaa puhettasi ja laittaa sen vaikka youtubeen. Linkkiä sitten tänne. Niin saat paremman analyysin.

Tämä on siis arvio tekstisi perusteella. Siitä saa sen kuvan. Mutta koeta itse kertoa miten puhut ja mistä yleensä puhut.

Tuli vaan sellainen olo, ettei sinua voi lähestyä. Kommunikaatiosi vaikuttaa muurilta, jossa ei ole aukkopaikkoja. Eli miehet ei havaitse saumaa, jolloin sua vois iskeä.

Sorry, mut tuli vaan mieleen. Itsepähän kysyit.

• Too long didn't read

Voi hemmetti mitä tekstimuureja.

• atm.

Emme iske naisia koska saamme aina pakit.

• ätmi-sinkku

Mitä tekisit jos 29 vuotias neitsyt poika tulisi sinua iskemään.? Lähtisitkö kanssani tutustumaan lähemmin toisiimme vai saisinko tuopin naamaani.?

• 3+14

Lyhyesti sanottuna et ole niin kaunis että miehet kiinnostuisivat siinä määrin mitä kaipaat. Miehille ei ole millään muulla merkitystä (mitä selität tässäkin postauksessasi), ainoastaan ulkonäkö merkitsee.

• Naisasialooseri.

Kyllä vaatimattomamman näköinenkin nainen kelpaa kassien tyhjennykseen varsinkin baarissa pilkun aikaan. Aloittajan pitää tehdä miehille selväksi, että häneltä saa paljon helpommin kuin niiltä kauniilta kavereilta niin kyllä miehet sitten hänestä kiinnostuvat panon merkeissä.

• hukkapätkä hupailee
        Naisasialooseri. kirjoitti:

Kyllä vaatimattomamman näköinenkin nainen kelpaa kassien tyhjennykseen varsinkin baarissa pilkun aikaan. Aloittajan pitää tehdä miehille selväksi, että häneltä saa paljon helpommin kuin niiltä kauniilta kavereilta niin kyllä miehet sitten hänestä kiinnostuvat panon merkeissä.

Mitä sinäkin tiedät kassien tyhjennyksestä runkku eemeli.

• baareilu ei sytytä

ei baareissa ole minun tyylisiä naisia juuri lainkaan. Mutta jos siellä joskus sattuisi olemaan tavallisen näköinen ujo naapurin tyttö, jolla järki tallella, niin varmasti koittaisin iskeä. Mitkään baarihutsut ei kiinnosta.

• aloi

"Mitä tekisit jos 29 vuotias neitsyt poika tulisi sinua iskemään.? Lähtisitkö kanssani tutustumaan lähemmin toisiimme vai saisinko tuopin naamaani.? "

öö jos keskustelussa ilmenee miehen seksikumppanien määrä jo heti alussa niin kyllä minulla hälytyskellot soisivat. :D

ja sinulle joka vaivauduit vastaamaan muttet lukemaan, tämä on niin iso ongelma katsos että se vaatii paljon tekstiä..

ja tuo ulkonäköasia on tosi outo ainoana selityksenä? eivätkö miehet tykkää erilaisen näköisistä naisista? vai vain tietyn tyyppisistä oikeasti?? kaikki?? tuskin nyt baarissa varsinaisesti naapurin tytöltä näytän tunnin laittautuneena vaikken koko paikan kungingattareltakaan mutta silti mano on kuin olisin naapurin tyttö suoraan heinäpellolta.. useimmiten.

• karu totuus

Ei, miehiä kiinnostaa ainoastaan ulkonäkö, sitten kun ulkonäkö on hyvä niin aletaan nähdä kaikkea muutakin ominaisuuksia, mutta jos ulkonäkö ei tyydytä niin ihan sama mitä muuta on pohjalla.

• ..................

• ....................
        .................. kirjoitti:

Tässä sulle hyvä video.

http://www.youtube.com/watch?v=P5l-BF3gx28

aaa toi olikin joku mainos sori, alko vaan niin lupaavasti. Eli miehet valehtelee naisille jatkuvasti, loppu olikin roskaa.

• aloi

ja miksi miehet sitten alunperinkään ovat tulleet täydessä baarissa minulle puhumaan/antaneet pitkiä katseita jos ensimmäinen nainen, varsinkin minun kaverini, on heti ilmestyttyään paljon kiinnostavampi ja käytöstavatkin unohdetaan heti? ja eikö kukaan muka etsi sitten sitä vaimomateriaalia baareista johon ilmeisesti sopisin paremmin? mielestäni minun ja kavereideni välinen tasoero ei kuitenkaan ole niin iso ettei minun kanssani kannattaisi jutella. =) ja koska mielestäni maailmassa on myös rumia ja tavallisia miehiä baarit pullollaan, miksi edes he eivät tule sitten iskemään? :D kun miettii että kovin moni kavereistanikaan ei baareissa puhumaan tulevien miesten matkaan lähde koska harva on heidän tasoaan, minun tasoani useimmat enemmänkin olisivat mutta ei kelpaa sekään. anteeksi nyt vain :D

• näin se vaan menee

Panokumppania sieltä baarista etsitään, ei vaimoa. Ja panokaveriksi tietysti mielellään parhaan näköinen nainen. Näin itse tekisin, mikäli kävisin baareissa naista etsimässä.

Kuten muutkin ovat jo maininneet, ulkonäkö on se mikä merkkaa. Aivan sama millainen olet luonteeltasi tai tavoiltasi. Ei miehen huomio sellaisiin voi millään kiinnittyä kun ei tuollaisia niin päällepäin näy toisin kuin ulkonäkö.

Koita tyydyttää huomionkipeytesi vaikka nettideittailun kautta.

• ätmi-sinkku

Eli normi mies joka ei ole saanut seksiä, on naisten mielestä hullu ja antaisit pakit.
      Olen iskenyt moniakin naisia ja ollut asiallinen mutta naiset ei ikinä kiinnostu. En minä vonkaa pil.lua niiltä ikinä.

• farside

Tässä taas hyvä esimerkki palstamiesten tyhmyydestä, Siis miehet TOTTAKAI katsovat vain ulkonäköä, mutta naiset kun eivät lähde näiden rumien matkaan pitäisi pistää happoaltaaseen. Kyllä meistä useimmat katsovat ulkonäköä ja naiset kuulemma aina etsivät itseään paremman tasoista, tosin kauniiden naisten pöytiin tulvii rumiluksi, mitä he sitten etsivät, tasoistaanko?
      Ei ole ulkonäköä, ei älyä, ei mielenterveyttä->ei pillua.

• mies 86

Tylsempää luettavaa kuin graduni -.-

• BensalenkkariAmis

No jaa, ei se ulkonäkö ainakaan minulla ole se ykköskriteeri, enempi ratkaisee se miten tullaan juttuun. Itse heiitän suht "white trash"läppää vitsillä vaikka pystyisin keskustelemaan "akateemisten" kanssa vaikka koko illan käytännössä aiheesta kuin aiheesta....koskaan en ole lähtenyt baariin "iskemään naisia", vaan suurin motivaattori on ollut valitettavasti alkoholi, joskus joku on mukaan tarttunut. Mutta alkuperäiselle aloittajellle vaike vastata ilman kuvaa, todennäköisesti et vaan erotu tarpeeksi massasta?

• ruusupuska345

Jaa siis olet soulmateni, minäkin heitän whitetrash läppää, vaikka osaankin keskustella akateemisten kanssa aiheesta kuin aiheesta... olen varattu, muuten tuo olisi minulle syy tavata.

• BensalenkkariAmis
        ruusupuska345 kirjoitti:

Jaa siis olet soulmateni, minäkin heitän whitetrash läppää, vaikka osaankin keskustella akateemisten kanssa aiheesta kuin aiheesta... olen varattu, muuten tuo olisi minulle syy tavata.

No voit hitsi =D...enihau, edelleenkin suomalaistesten pitäisi puhua enempi keskenään, vaikka sitte siitä säästä, pari reissua jenkeissä tehtynä, siellä baari culttuuri on vaan niin eri planeetalta vaikka ns.bullshit keskuttelu ei mulle toimi. Miten sen nyt sitten kuvailis, kakan jauhantaa? Mutta pidin ja tykkäsin.

• 12+44

En yleensä iske juuri ketään, en ole mikään jännämies ja yleensä jos naisen saan baarista niin nainen on tullut iskemään. Silloin jos lähestyn naista niin riittää että miellyttää silmää ja on "lähestyttävän" näköinen. Siis sellaisen ystävällisen näköinen joka ei heti sano että painu vitt.uun.

Ulkonäköä on hankala kuvailla, koska pidän enemmän sellaisista persoonallisen näköisistä naisista... Tai mikään perusblondi ei välttämättä edes sytytä.

Yksinkertaisesti naisen pitää olla sellainen joka luo katseita ja naama ei ole norsunvit.ulla. Kyllähän nyt tyhmempikin näkee onko nainen sellainen joka haluaa, että sitä mennään jututtamaan.

• Totuus.

En minkäänlaisia. En ole koskaan käynyt baarissa, ja vaikka joskus kävisinkin, niin en yrittäisi iskeä ketään. Korkeintaan menisin syljeskelemään naisten päälle.

• absurdistan

Sanon tätä hyvin säästellen, mutta minusta sinun kannattaisi hakea ammatti apua.

• Totuus.
        absurdistan kirjoitti:

Sanon tätä hyvin säästellen, mutta minusta sinun kannattaisi hakea ammatti apua.

Ai siksi, että en käy baareissa juomassa itseäni jatkuvasti humalaan enkä jatkuvasti käy ahdistelemassa naisia?

• absurdistan
        Totuus. kirjoitti:

Ai siksi, että en käy baareissa juomassa itseäni jatkuvasti humalaan enkä jatkuvasti käy ahdistelemassa naisia?

Öö, hullu ei ymmärrä itse, siksi on pakkohoito.

• Totuus.
        absurdistan kirjoitti:

Öö, hullu ei ymmärrä itse, siksi on pakkohoito.

Eihän se sitten ole pakkohoitoa, jos hakisin itse vapaaehtoisesti apua, niin kuin käsket.

• ei jokapojan tyttö

ehkä miehet aistii sen että olet kaunis kunnon nainen ja rakastuisivat sinuun ja vaimo sinusta tulisi mutta ne miehet on varattuja ja ystäväsi on helppoja panoja ja sanakin on kiirinyt siitä siksi miehet haluavat olla hetken aikaa niiden kanssa eikä ole pelkoa että rakastuisivat kavereihisi ja suosittelevat muille miehille tossa on helppo panoälä ole kateellinen kavereillesi he ovat panopuita mutta ei tositarkoituksella olevia naisia eikös hekin ole sinkkuja vaikka miehiä on jatkuvasti

• ruma ei kelpaa

Isken ainoastaan kauniita naisia. On ihanaa rakastella kaunista naista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3115
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2885
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2115
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1575
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1338
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1280
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe