Kirjastoavustajan palkka?

kirjastoavustaja

Olen keski-iän ylittänyt nainen ja tehnyt pitkään työtä kaupungilla. Työskentelen erään kaupungin kirjastossa kirjastoavustajana. Työni on mm. päällystää kirjoja muoveilla. Mitä minun kuuluisi saada palkkaa bruttona kuussa? Palkkani on tätä nykyä vähän yli 2900 e / kk. Kiitos.

11

4007

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itä-suomessa näin

Itse teen vastaavaa työtä ja samalla nimikkeellä ja palkkani on vain 2700, hiukan yli. Kyllä saat olla tyytyväinen jos saat lähes kolme tuhatta. Olet ilmeisesti pääkaupunkiseudulla töissä?

• en vaan tiedä

Palkkanne on mahtava mielestäni.

• jnjoj

Kovat palkat on! Pienemmillä paikkakunnilla jää helposti 2000€/kk hujakoille.

• tino2

Kyllä kirjanmuovittajalle ihan kohtuu liksa, kirjanmuovittajan WC:n käy pesemässä samassa laitoksessa ihminen 1500 euroon ja vois varmaan sivussa paketoida ne kirjatkin.

• kutsumus ammatti

Itse saan kirjastoavustajana vähän yli 2600 e ja joudun vielä korjaamaankin kirjoja. Aika väsynyt olen työpäivän jälkeen. Mutta kun eivät maksa enempää niin minkäs teet.

• jyväkylä

Mitä helv....olen tekninen avustaja kaupungin palveluksessa ja saan kokoaikatyöstä kaikkine lisineen 2058 euroa/kk

• en tuota itsekään

Halvatun hyvä suojatyö voi,että varmaan taloudellisesti kannattavaa.Suomessa on oi-
        asti vähän sellaisia oikeesti rahaa talouteen tuovia töitä.

• katinkontit

kaikki kirjastoavustajat on kyl nii köyhä näkösii lumppuja et ei ne mitää tollasii liksoi voi saada.

• huuhaata
    • Trollejahan nuo

Tuo tai nuo vedättää teitä, älkää nyt kaikkea uskoko. :) Ja vielä väsynyt työpäivän jälkeen, hehe.

• Anonyymi

2350 kirjastoVIRKAILIJAN mediaanipalkka, tuskin saa avustaja 3000 tai on saanut 10 v sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      272
      2400
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      1289
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1201
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1201
    5. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1145
    6. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      1096
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      962
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      897
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      860
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      767
    Aihe