Kirjastoavustajan palkka?

kirjastoavustaja

Olen keski-iän ylittänyt nainen ja tehnyt pitkään työtä kaupungilla. Työskentelen erään kaupungin kirjastossa kirjastoavustajana. Työni on mm. päällystää kirjoja muoveilla. Mitä minun kuuluisi saada palkkaa bruttona kuussa? Palkkani on tätä nykyä vähän yli 2900 e / kk. Kiitos.

11

4089

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itä-suomessa näin

Itse teen vastaavaa työtä ja samalla nimikkeellä ja palkkani on vain 2700, hiukan yli. Kyllä saat olla tyytyväinen jos saat lähes kolme tuhatta. Olet ilmeisesti pääkaupunkiseudulla töissä?

• en vaan tiedä

Palkkanne on mahtava mielestäni.

• jnjoj

Kovat palkat on! Pienemmillä paikkakunnilla jää helposti 2000€/kk hujakoille.

• tino2

Kyllä kirjanmuovittajalle ihan kohtuu liksa, kirjanmuovittajan WC:n käy pesemässä samassa laitoksessa ihminen 1500 euroon ja vois varmaan sivussa paketoida ne kirjatkin.

• kutsumus ammatti

Itse saan kirjastoavustajana vähän yli 2600 e ja joudun vielä korjaamaankin kirjoja. Aika väsynyt olen työpäivän jälkeen. Mutta kun eivät maksa enempää niin minkäs teet.

• jyväkylä

Mitä helv....olen tekninen avustaja kaupungin palveluksessa ja saan kokoaikatyöstä kaikkine lisineen 2058 euroa/kk

• en tuota itsekään

Halvatun hyvä suojatyö voi,että varmaan taloudellisesti kannattavaa.Suomessa on oi-
        asti vähän sellaisia oikeesti rahaa talouteen tuovia töitä.

• katinkontit

kaikki kirjastoavustajat on kyl nii köyhä näkösii lumppuja et ei ne mitää tollasii liksoi voi saada.

• huuhaata
    • Trollejahan nuo

Tuo tai nuo vedättää teitä, älkää nyt kaikkea uskoko. :) Ja vielä väsynyt työpäivän jälkeen, hehe.

• Anonyymi

2350 kirjastoVIRKAILIJAN mediaanipalkka, tuskin saa avustaja 3000 tai on saanut 10 v sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      94
      3778
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      71
      3115
    3. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      63
      2869
    4. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      22
      2754
    5. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      60
      2637
    6. Panisitpa mua

Olis ihana saada sua
      Ikävä
      34
      2462
    7. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      19
      2270
    8. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      31
      2057
    9. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      41
      2019
    10. Kyllä sut varmaan

Aika moni haluaisi, miks sä et halua niitä jotka varmaan purkkiin sut pistäis ettet pääse karkuun
      Ikävä
      42
      1887
    Aihe