Olen keski-iän ylittänyt nainen ja tehnyt pitkään työtä kaupungilla. Työskentelen erään kaupungin kirjastossa kirjastoavustajana. Työni on mm. päällystää kirjoja muoveilla. Mitä minun kuuluisi saada palkkaa bruttona kuussa? Palkkani on tätä nykyä vähän yli 2900 e / kk. Kiitos.
Kirjastoavustajan palkka?
11
4007
Vastaukset
- itä-suomessa näin
Itse teen vastaavaa työtä ja samalla nimikkeellä ja palkkani on vain 2700, hiukan yli. Kyllä saat olla tyytyväinen jos saat lähes kolme tuhatta. Olet ilmeisesti pääkaupunkiseudulla töissä?
- en vaan tiedä
Palkkanne on mahtava mielestäni.
- jnjoj
Kovat palkat on! Pienemmillä paikkakunnilla jää helposti 2000€/kk hujakoille.
- tino2
Kyllä kirjanmuovittajalle ihan kohtuu liksa, kirjanmuovittajan WC:n käy pesemässä samassa laitoksessa ihminen 1500 euroon ja vois varmaan sivussa paketoida ne kirjatkin.
- kutsumus ammatti
Itse saan kirjastoavustajana vähän yli 2600 e ja joudun vielä korjaamaankin kirjoja. Aika väsynyt olen työpäivän jälkeen. Mutta kun eivät maksa enempää niin minkäs teet.
- jyväkylä
Mitä helv....olen tekninen avustaja kaupungin palveluksessa ja saan kokoaikatyöstä kaikkine lisineen 2058 euroa/kk
- en tuota itsekään
Halvatun hyvä suojatyö voi,että varmaan taloudellisesti kannattavaa.Suomessa on oi-
asti vähän sellaisia oikeesti rahaa talouteen tuovia töitä.
- katinkontit
kaikki kirjastoavustajat on kyl nii köyhä näkösii lumppuja et ei ne mitää tollasii liksoi voi saada.
- huuhaata
mistä noita liksoja keksitte
http://www.palkkavertailu.com/palkka/kirjastonhoitaja - Trollejahan nuo
Tuo tai nuo vedättää teitä, älkää nyt kaikkea uskoko. :) Ja vielä väsynyt työpäivän jälkeen, hehe.
- Anonyymi
2350 kirjastoVIRKAILIJAN mediaanipalkka, tuskin saa avustaja 3000 tai on saanut 10 v sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2722400Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä2991289- 1081201
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831201Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581145Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811096- 44962
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67897Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33767