Missä ovat introvertit?

............

Kävin juuri joku parisataa 25-30 -vuotiaiden naisten profiilia läpi, melko väljillä hakuehdoilla. Kaikki ovat niin iloista, energistä ja sosiaalista. Jotkut sanovat olevansa alkuun ujoja, mutta heistäkin kuoriutuu kuulemma tutustuttaessa varsinaisia kälättäjiä.

Missä ovat kaikki vähän introvertimmat, ujommat ja herkemmät naiset? Kadonneet nettideiteistä? Vai jo pariutuneet?

17

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se ei ole suotavaa

      täällä, mutta vähemmän tulee yhteydenottoja jos asiasta mainitsee

      • 5+12

        Onko se vastausten määrä kaikista tärkein? Vai se että sieltä löytyy sopivampia ehdokkaita?


    • yksin kotona

      Nyhjöttävät ujoina yksin kotona. Eihän introvertti halua tuoda itseään mitenkään julki, edes treffipalstalle laittaa itseään esille. Ja hyvä niin, koska herkkänahkaiset syödään elävältä, pelimiehet ja muut sekopäät tylyttävät vedätyksillään ja sairailla jutuillaan.

      Nettitreffailu on raakaa touhua, jossa vahvat jyräävät heikommat. Heikommilta menee itsetunto maan rakoon..

      • intj87

        Introvertti ei tarkoita ujoa, hiljaista tai huonolla itsetunnolla varustettua. Miten se voi olla toisille niin vaikea käsittää. Introvertti voi toki olla myös kaikkea tuota, mutta se ei todellakaan edellytä sitä. Introvertit ovat ihmisiä, jotka yleensä ajattelevat ennen kuin puhuvat ja ovat keskimäärin enemmän kiinnostuneita asioista kuin ihmisistä ja haluavat viettää enemmän aikaa yksikseen.


      • yksin kotona
        intj87 kirjoitti:

        Introvertti ei tarkoita ujoa, hiljaista tai huonolla itsetunnolla varustettua. Miten se voi olla toisille niin vaikea käsittää. Introvertti voi toki olla myös kaikkea tuota, mutta se ei todellakaan edellytä sitä. Introvertit ovat ihmisiä, jotka yleensä ajattelevat ennen kuin puhuvat ja ovat keskimäärin enemmän kiinnostuneita asioista kuin ihmisistä ja haluavat viettää enemmän aikaa yksikseen.

        ".. ovat keskimäärin enemmän kiinnostuneita asioista kuin ihmisistä ja haluavat viettää enemmän aikaa yksikseen."

        Eli heitä ei tapaa treffipalstoilla, vaan he nyhjöttävät ujoina yksin kotona ;D


      • INTJ82
        intj87 kirjoitti:

        Introvertti ei tarkoita ujoa, hiljaista tai huonolla itsetunnolla varustettua. Miten se voi olla toisille niin vaikea käsittää. Introvertti voi toki olla myös kaikkea tuota, mutta se ei todellakaan edellytä sitä. Introvertit ovat ihmisiä, jotka yleensä ajattelevat ennen kuin puhuvat ja ovat keskimäärin enemmän kiinnostuneita asioista kuin ihmisistä ja haluavat viettää enemmän aikaa yksikseen.

        "Introvertit ovat ihmisiä, jotka yleensä ajattelevat ennen kuin puhuvat ja ovat keskimäärin enemmän kiinnostuneita asioista kuin ihmisistä"

        Puoliksi oikein. Introvertit yleensä ajattelevat ennen kuin puhuvat, mutta introverttiydellä ei välttämättä ole mitään yhteyttä siihen, onko asia- vai ihmissuuntautunut. Paljon vaikuttaa tietysti se, mitä introvertin määritelmää käyttää, ja niitä on paljon. Nimimerkkisi kuitenkin viittaa MBTI-tyypitykseen, ja esimerkiksi siinä tuota yhteyttä ei ole, vaan introverttiys tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä, että kanssakäyminen vie energiaa enemmän kuin antaa ja tarvitsee vastapainoksi omaa rauhaa.


    • Miekkonen27

      Mä olen vissiin introverttimies, mutta en sitä erikseen mainitse missään. Turha siitä on mitään numeroa tehdä tuolla treffipalstalla.

      Uskoisin että monikin nainen on, mutta kirjoittavat profiilinsa jotain muuta, onhan nuo muutenkin naisten profiilit aika samasta puusta veistettyjä, vaikka varmaan ihan erilaisia ihmisiä siellä nimimerkkien takana.

    • Daami69

      Vähän kyllä mietityttää että onko ne kaikki itsensä iloiseksi, energiseksi ja sosiaaliseksi ilmoittavat kumminkaan sellaisia pyryharakoita kuin äkkiseltään luulisi. Meinaan kamalan monen miehen ilmoituksessa nimenomaan haetaan oikein älyttömän iloista naista, ja tottahan naiset siihen sitten reagoivat ja yrittävät mainostaa itseään sillä jumalattomalla energisyydellä.

      Olen minäkin joskus iloinen, energinen jos on tarvis, enkä juokse asiallisia ja miellyttäviä ihmisiä karkuun, mutta en käyttäisi noita termejä itse kun en tosiaan ole mikään "rempseä" (iloinen antaja?) enkä kokoajan hössöttämässä.

      Introvertiksi itseäni sanoisin kyllä sikäli että tulee mietittyä itseään asioita todella paljon, mutta valitettavasti olen puhelias. Ei nyt niin että hölötän kuin viimeistä päivää, mutta keskustelu on minulle tärkeää ja jos miehen introverttius on sitä että pitäisi tunnista toiseen mököttää vaiti ja olla kuin kumpikin omissa maailmoissaan, niin ei kiitos.

      Mutta aloittajaa toki en kiinnostaisi muutenkaan kun olen yli-ikäinen. :P

    • mörrimöykky

      Onhan se mainoslauseena parempi, em. tuo iloisuus,
      vaikka todellisuus onkin toinen.

      Eikä sitä, koko ajan ilosta pomppivaa jaksa katsoa,
      koska harvoin elämä on, pelkkää ruusuilla tanssimista.

    • 14+9

      Tuota olen miettinyt itsekin kun sellaiset vähän ujommat tai introvertimmat naiset olisi varmasti olleet mieleeni.

      Löyty lähinnä vaan niitä pirteitä ja iloisia maailmanmatkaajia, jotka haluaa olla menossa matkoilla ulkomailla aina parin kuukauden välein kokemassa uusia asioita .

      Luulen että osaltaan se johtuu siitä että ne introvertit pariutuvat yleensä paljon pidempiin ja pysyvämpiin suhteisiin. Kun taas kovin meneväiset sosiaaliset ilopillerit eivät usein pysy suhteessa kauaa. Tuollainen mielikuva tuli itselle siitä tarjonnasta.

      Ehkä niitä introverttejä tulee palveluun siinä missä sosiaalisempiakin, mutta kun ne löytävät jonkun, pysyvät poissa. Sitten ne bilehileet puolestaan taas mukamas löytää jonkun, mutta ovatkin jo kuukauden päästä takaisin palvelussa (näitäkin tuli tuolla vastaan).

      Eli siinä joskus yli 25v iässä alkaa noi vapaana olevat introvertit aika tehokkaasti nettideiteistä vähenemään. Kun taas ne ikisinkut ja bilettäjät jää sinne vuosikausiksi roikkumaan.

      Tuossa yksi syy miksen enää vaivaidu nettideittalemaan. En vaan löydä sieltä niitä itseäni kiinnostavia naisia.

      • täyttä puppua

        "Kun taas kovin meneväiset sosiaaliset ilopillerit eivät usein pysy suhteessa kauaa."

        Jaa, itsellä kesti suhde 20 vuotta, ja olisi kestänyt kauemminkin ellei ex-mies olisi samaan aikaan hässinyt muutaman muunkin kanssa, joten siksi päätin avioliittomme. Ei menevyys ja iloisuus tarkoita suhteesta toiseen hyppelyä, voi itselleen sopivan kumppanin kanssa olla iloinen ja mennä!

        Introvertin kanssa en kyllä viihtyisi, vaan laskisin hänet suosiolla takaisin nettitreffeille, jos edes itseään sinne ujouttaan laittavat.


      • EI smal talk!
        täyttä puppua kirjoitti:

        "Kun taas kovin meneväiset sosiaaliset ilopillerit eivät usein pysy suhteessa kauaa."

        Jaa, itsellä kesti suhde 20 vuotta, ja olisi kestänyt kauemminkin ellei ex-mies olisi samaan aikaan hässinyt muutaman muunkin kanssa, joten siksi päätin avioliittomme. Ei menevyys ja iloisuus tarkoita suhteesta toiseen hyppelyä, voi itselleen sopivan kumppanin kanssa olla iloinen ja mennä!

        Introvertin kanssa en kyllä viihtyisi, vaan laskisin hänet suosiolla takaisin nettitreffeille, jos edes itseään sinne ujouttaan laittavat.

        "Introvertin kanssa en kyllä viihtyisi, vaan laskisin hänet suosiolla takaisin nettitreffeille, jos edes itseään sinne ujouttaan laittavat."

        Introventti ei ole sama kuin olla ujo, vaan pelkästään erilainen käyttäytymisen piirrre, joka esim. harkitsee asiat järjellä ja puhuu vasta kun on asiaa sen sijaan että pölöttää ja on äänessä jatkuvasti, niin etteivät muut saa suunvuoroa.

        Introvertit eivät myöskään kovin helposti mene "hässimään muiden kanssa" vaan osaavat ottaa avioliitossakin paremmin realiteetit huomioon, kuin että seuraisivat välittömästi seksuaalisia impulsejaan.


      • ei impo vaan intro
        EI smal talk! kirjoitti:

        "Introvertin kanssa en kyllä viihtyisi, vaan laskisin hänet suosiolla takaisin nettitreffeille, jos edes itseään sinne ujouttaan laittavat."

        Introventti ei ole sama kuin olla ujo, vaan pelkästään erilainen käyttäytymisen piirrre, joka esim. harkitsee asiat järjellä ja puhuu vasta kun on asiaa sen sijaan että pölöttää ja on äänessä jatkuvasti, niin etteivät muut saa suunvuoroa.

        Introvertit eivät myöskään kovin helposti mene "hässimään muiden kanssa" vaan osaavat ottaa avioliitossakin paremmin realiteetit huomioon, kuin että seuraisivat välittömästi seksuaalisia impulsejaan.

        Kyllä introvertiltäkin vieraissa käynti onnistuu.


      • extroja kiitos
        EI smal talk! kirjoitti:

        "Introvertin kanssa en kyllä viihtyisi, vaan laskisin hänet suosiolla takaisin nettitreffeille, jos edes itseään sinne ujouttaan laittavat."

        Introventti ei ole sama kuin olla ujo, vaan pelkästään erilainen käyttäytymisen piirrre, joka esim. harkitsee asiat järjellä ja puhuu vasta kun on asiaa sen sijaan että pölöttää ja on äänessä jatkuvasti, niin etteivät muut saa suunvuoroa.

        Introvertit eivät myöskään kovin helposti mene "hässimään muiden kanssa" vaan osaavat ottaa avioliitossakin paremmin realiteetit huomioon, kuin että seuraisivat välittömästi seksuaalisia impulsejaan.

        Introvertit eivät sekstaile edes sen oman kumppanin kanssa, vaan ovat surkean aloitekyvyttömiä ja tumpeloita siinäkin asiassa! Introverttien kanssa ei voi keskustella, kun eivät saa sanaa suustaan. Mielummin olen pölöttäjän seurassa, kuin tuppisuun, ja myös seksuaalisesti virkeän kanssa.


      • Ei extroja kiitos
        extroja kiitos kirjoitti:

        Introvertit eivät sekstaile edes sen oman kumppanin kanssa, vaan ovat surkean aloitekyvyttömiä ja tumpeloita siinäkin asiassa! Introverttien kanssa ei voi keskustella, kun eivät saa sanaa suustaan. Mielummin olen pölöttäjän seurassa, kuin tuppisuun, ja myös seksuaalisesti virkeän kanssa.

        Extrat typerät pölöttäjät ovat kaiken paskanjauhamisen lisäksi impotentteja.

        Suuret puheet pienet teot aamen!


    • Sepä se, tuntuu olevan vain hyvin meneviä linjoilla. Itekkin kattelen semmosta rauhallisempaa naista, mut ei kuitenkaan liian hissukka saa olla. Semmonen joka lähtee matkaan seuraksi tapahtumiin, kävelylle, kaupungille, luontoon, ym. mut jonka kanssa voisi myös viettää ihan kotosalla aikaa. Nii ja ei saa olla liian liikunnallinen :) Päihteitä ei myöskään käyttäis yhtään, muuta kuin ehkä juhlapäivinä alkoa vähän saa ottaa.

      On tietty muitakin asioita jotka myös pitäis ns. natsata, tuossa ny oli vähän millaista luonnetta kyl toivois.

      • ............

        Joo, vastapainona niille energisille reissaajille näytti sitten (ainakin nuoremmissa naisissa) olevan näitä "istun himassa pelaamassa pleikkaria ja piirtämässä". Eihän tuossakaan mitään vikaa ole, mutta etsin kummiskin jotain muuta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      216
      3286
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      119
      1969
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      94
      1453
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      195
      1322
    5. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      33
      1154
    6. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      20
      1095
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      98
      1066
    8. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1063
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      46
      1017
    10. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      990
    Aihe