minulla paino jojoilee, onko normaalia että viikottain - 1-3 kiloa?? :O mistä se voi johtua.olen aloittanut 5:2 dieetin.tahtoisin kuulla kokemuksia ja linkkejä ja vinkkejä, ja lihaa en sitten syö ollenkaan että niin.mä oon syönyt liian vähän, olen nälkäinen noina päivinä.saisinko hyviä vinkkejä? asiallisia kiitos.
miten on 5:2 dieetti kokemuksia?
2
211
Vastaukset
- jojoilee?
eikö kukaan osaa sanoa tähän mitään? :)
- Roomalaiskirje
On normaali pieni painonvaihtelu ja se riippuu miten paljon olet syönyt ja juonut. Kun juo litran vettä niin lihoo kilolla hetkellisesti.
Jokin hyvä vinkki väsymykseen ja nälkäisyyteen vai?
On mulla muutama vinkki mutt en tiedä onko ne hyviä, joten en niitä mainitse. Ovat kyllä toimineet käytännössä eli ovat toimivia, eivät siis välttämättä hyviä.
Vai kertoisiko sittenkin ne vinkitkin?
Suusta alas vain vettä tai sellaisia juomia joissa on olematon määrä energiaa. Kerroit että väsyttää, silloin on hyvä nukkua. Herää entistä hoikempana sen jälkeen ja aika kuluu nopeasti kuin kuolleella haudassa ylösnousemushetken odotus. Nukkumisest on sekin hyvä puoli etä sitten ei väsytä enää ja bonuksena ainakin itsellä on se, ettei ole nälkäkään.
Aseta vartio huulillesi. Älä päästä suuhusi asiattomia tulijoita. Tarkista aina vieraiden määrä, ennenkaikkea energiamäärä. Multitabs kanssa aktiivikäytössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275284
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu333593Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533492Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu263387Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1232980Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod322717Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint192403Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1202380MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142205- 412042