poikaystäväni on hyvä kaveri parhaan kaverini kanssa?

fffffff

Onko normaalia? He tappelevat aina leikkimielisesi, "suuttuvat" toisillensa pikkunasioista, tekstaavat illat ja aamut, kaverini käy melkein päivittäin kylässä, kunhan lähtee > tekstaus alkaa, aamuisin sama juttu heti herättyä. kaverini kysyy poikaysvältäni kaikki esim. mitä suunnitelmia, missä mennän yms. noiden touhu näyttää vähän siltä miltä näytti meidän suhde alkuaikana.

Pari ihmistä jotka ei ole kovin paljoa meidän "porukassa" liikkunut sanoi että näyttää enemmän siltä että kaverini ja poikaystäväni seurustelisivat eikä me. silloin aloin asiaa miettimään ja kunnolla, entä jos ulkopuolisetkin ajattelevat niin? kännireissuilla ovat lähteneet yhdessä kusellekkin ja syynä on ollut se että en kuulem tiedä mihin voi käydä kusemassa (pihalla)..

Miten voin ilmaista asiani poikaystävälleni ja kaverilleni? Miten saisin tuon loppumaan? Ahdistaa. :(

122

8834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fffffff

      ja julkaisin nyt tämän tähä kaukosuhde osioon, vaikka ei sellainen meillä edes ole. :d

      • asiat halki

        Juttele likkakaverisi kanssa asiat halki. Ei parhaat kaverit vehtaa ystävänsä partnerin kanssa. Pyydä ottamaan välimatkaa, jotta saat katsella rauhassa miten suhteesi kehittyy.


      • Ei vain teiniongelma
        asiat halki kirjoitti:

        Juttele likkakaverisi kanssa asiat halki. Ei parhaat kaverit vehtaa ystävänsä partnerin kanssa. Pyydä ottamaan välimatkaa, jotta saat katsella rauhassa miten suhteesi kehittyy.

        Sori oikaisuni, mutta olet väärässä, sillä paras kaverini vei lasteni isän. Shit happens.


      • h horo

        Samaa mieltä! Oma käsi on paras kaveri


      • niinhän ne tekee

        sano että oot raskaana ja ainooa ehdokas on...


      • kysymällä selviää
        Ei vain teiniongelma kirjoitti:

        Sori oikaisuni, mutta olet väärässä, sillä paras kaverini vei lasteni isän. Shit happens.

        Alkuperäiselle; kysy suoraan - kummaltakin. Ja sinulle "Ei vain teiniongelma". Täällä on kohtalotoveri. Ystävä vei lasten isän, teki lasten elämästä uusioperheessä helvettiä ja sai heidänkin tapaamiset isän kanssa loppumaan. Lapset ovat tarvinneet jokainen terapiaa selvitäkseen isän hylkäämisestä ja sen uuden vaimokkeen käytöksestä.
        Shit really happens.


      • bitches'mright
        kysymällä selviää kirjoitti:

        Alkuperäiselle; kysy suoraan - kummaltakin. Ja sinulle "Ei vain teiniongelma". Täällä on kohtalotoveri. Ystävä vei lasten isän, teki lasten elämästä uusioperheessä helvettiä ja sai heidänkin tapaamiset isän kanssa loppumaan. Lapset ovat tarvinneet jokainen terapiaa selvitäkseen isän hylkäämisestä ja sen uuden vaimokkeen käytöksestä.
        Shit really happens.

        Tässä ehkä tarkoitetaan sitä ettei tuollainen ihminen ole oikea ystävä... ^


      • Jhfdsgj
        Ei vain teiniongelma kirjoitti:

        Sori oikaisuni, mutta olet väärässä, sillä paras kaverini vei lasteni isän. Shit happens.

        Ja minulta lasten äidin. Shit happens.


    • 11+4

      Tyylikästä, erityisesti pihalle kuseminen

    • nerokasta

      Sen sijaan että ottaisit asian esille kyseisten henkilöiden kanssa suoraan, kannattaa tehdä siitä postaus vaikkapa suomi24 sivustolle.

      • voi meitä naisia

        Miksi ilkeillä, tilanne varmasti ollut vaikea kirjoittajalle?


    • pippelä

      Annat kunnolla pesää niin kiinnostus kaveriin loppuu.

      • mahtaako pesä auttaa :D


      • ..........

        Luulen että on jo pesät ollu hetken aikaa jaossa. Ja poikaystävä lentelee pesästä toiseen.


      • äiti neuvoo
        .......... kirjoitti:

        Luulen että on jo pesät ollu hetken aikaa jaossa. Ja poikaystävä lentelee pesästä toiseen.

        Näin on varmasti tapahtunut,
        mutta tilanteen pelastamiseksi voisi "poikaystävälle" ehdottaa kotibileitä kimpassa tyttöystäväsi kanssa.. Mukaan kannattaa pyytää myös pari varamiestä, mikäli poikaystäväsi ei olekaan supermies.


    • kdlfjbfpo

      Usko pois,kaverillas on toosa kondiksessa..poikaystävä on sen käyny jo koeajamassa,ja hyväksi todennut,muuta selitystä ei ole tähän.

    • ihku känniaivobimbo?

      Kysyy lissupissis 14vee?

    • ighiu

      niillä on vipinää?

      • kiltti mies.

      • emma"

      • Kangastus
        emma" kirjoitti:

        Lienee parempi pesä se vieras pesä kun se kiinnostaa.

        Ruoho NÄYTTÄÄ aina vihreämmältä siellä toisella puolella.


    • Sukkainen musta

      Kuulostaa siltä että paras kaverisi ei ole sinun, vaan poikaystäväsi paras kaveri. Ehkäpä voisit ottaa itseäsi niskasta kiinni ja puhua poikaystävällesi asiasta?
      Et mahda kovin mustasukkaista tyyppiä olla kun vain sivusta seuraat.

      • kangastus

        Terve mustasukkaisuus on hyvä!


    • vedät turpaan

      Ei tosiaan ole normaalia.

      Jos oikeasti seurustelette, poikakaverisi ei kuulu näyttää romanttisia tunteita ketään toista naista kohtaan. Tai olla liian tiiviissä kanssakäymisessä toisen naisen kanssa. On aivan selvää, että jotain sopimatonta flirttiä on meneillään, jos ulkopuolisten silmin kundikaverisi seurustelee ENEMMÄN sen kaverisi kanssa kuin sinun kanssasi!!!! Hälyttävä tilanne!

      Ei ole kuin yksi vaihtoehto, joka kannattaa tehdä mitä pikimmin. Siis heti tänään tai huomenna, ei "sitten joskus": Kysyt suoraan, että missä mennään? Sanot suoraan, että näyttää siltä, että kundi on romanttisesti kiinnostunut toisesta naisesta. Annat kundille kaksi vaihtoehtoa: sinä tai toinen nainen. Ei voi olla tilannetta, jossa kundilla on ikäänkuin kaksi naista.

      Vaikuttaa siltä, etää kyseessä on perusmunaton kundi, jolla ei kivekset ole vielä laskeutuneet kunnolla ja tyypillä ei ole pokkaa lopettaa nykyistä suhdetta, vaikka uusi kuvio näyttää kiinnostavan enemmän... Ikävää sinun kannaltasi, mutta jos suhteenne olisi oikeasti tasapainoinen ja kunnossa, niin mitä kundisi tekstailee toiselle naiselle monta kertaa päivässä tai juoksentelee pissille ?!?!?!?

      Eli kundi selkä seinää vasten: "Minä tai hän!" On aivan selvää, että noin läheinen kanssakäyminen toisen naisen kanssa pitää loppua, jos olette yhdessä. Todella tyylitöntä käytöstä kundilta.

      Ja vaikka kateellienn en olekaan niin ärsyttää, että juuri tällaiset pelurit saavat naisia! Minun tilanteeni ei tähän ketjuun kuulu, mutta minä olen niitä miehiä, jotka eivtä saa edes sitä yhtä naista!

      Kuvottaa, että joku kundi pyörittelee kahta samaan aikaan, ja ehkä pettää nykyistä tyttöystäväänsä tämän kaverin kanssa.

      Kuvottavaa ja järkyttävää!

      • kateudesta sinäkin!

        Moi!
        Lainaan tähän kirjoitustasi: "Ja vaikka kateellienn en olekaan niin ärsyttää, että juuri tällaiset pelurit saavat naisia! Minun tilanteeni ei tähän ketjuun kuulu, mutta minä olen niitä miehiä, jotka eivtä saa edes sitä yhtä naista!"
        - Jos tuon olisit jättänyt pois, juttusi olis uskottavampi, saattaisi jopa luulla, että puhut kokemuksesta, mutta, nyt koko juttusi menee vain "moralisoinnin" piikkiin!


      • nainen sivusta
        kateudesta sinäkin! kirjoitti:

        Moi!
        Lainaan tähän kirjoitustasi: "Ja vaikka kateellienn en olekaan niin ärsyttää, että juuri tällaiset pelurit saavat naisia! Minun tilanteeni ei tähän ketjuun kuulu, mutta minä olen niitä miehiä, jotka eivtä saa edes sitä yhtä naista!"
        - Jos tuon olisit jättänyt pois, juttusi olis uskottavampi, saattaisi jopa luulla, että puhut kokemuksesta, mutta, nyt koko juttusi menee vain "moralisoinnin" piikkiin!

        Minusta se oli ok, vaikka menikin vähän vierestä. Ei pelureissa pitäisi olla mitään kadehtimisen arvoista eli että kukaan oikeasti haluaisi vaihtaa osia pelurin sekopäänahkoihin.


      • Stoppi tohon hommaan

        JUURI NÄIN ^


    • oikea kysymys

      Väärä kysymys. Sinun ei pidä saada sitä loppumaan.
      Haluatko pitää poikaystäväsi? Jos haluat niin sinun pitä äsaada hänen huomio kaohdistumaan itseesi. Todennäköisesti se ei onnistu. Voit oikeastaan heittää poikaystäväsi pihalle saman tien. Saa sitten rauhassa olla parhaan kaverisi kanssa.

      • sano ei pellelle

        Ei se kovin hyvä kaveri enää voi olla, jos liehittelee kaverinsa kundin itselleen!!!

        Tässä on nyt kaksi petturia. Eli epämiellyttävä totuus on se, että ketjun aloittanut menettä sekä kundikaverinsa että parhaan kaverinsa.

        Loppupeleissä asia on suuri suinaus. Kaksi mnuatonta idioottia saavat toisensa ja ketjun aloittaja löytää jostain itselleen oikean miehen.


      • täyttä asiaa
        sano ei pellelle kirjoitti:

        Ei se kovin hyvä kaveri enää voi olla, jos liehittelee kaverinsa kundin itselleen!!!

        Tässä on nyt kaksi petturia. Eli epämiellyttävä totuus on se, että ketjun aloittanut menettä sekä kundikaverinsa että parhaan kaverinsa.

        Loppupeleissä asia on suuri suinaus. Kaksi mnuatonta idioottia saavat toisensa ja ketjun aloittaja löytää jostain itselleen oikean miehen.

        Loppupeleissä asia on suuri siunaus; Kaksi munatonta idioottia saavat toisensa ja ketjun aloittaja löytää jostain itselleen oikean miehen.


      • wanhan tädin neuvot

        Samoilla linjoilla, näin vanhemmankin naisen neuvosta ja paljoa nähneenä, oon siis jo 40v.

        Ap, haluatko pitää tuollaisen miesystävän ja ehkä perustaa aikanaan perheet, ja ottaa talovelat, velka-opelvelkasysteemit ja kultiset noutajat tuollaisen miehen kansa? Voisiko vastuuta löytyä..

        Ainoa järkevä selitys jos olette vasta hyvin nuoria,siis alle 16, voi jätkä tuosta vielä aikuistua mutta suosittelen nyt miettimään tarkasti kannattaako suhdetta jatkaa. Jätkä haluaa lenhuta muutaman vuoden ja ehkä jos myöhemmin tapaatte jossain, ja hän on aikuistunut, voi suhdetta kokeilla. Mutta ei silloinkaan heti heitetä e-pillereitä roskiin ja mennä papin aamenta ja pankinjohtaan lainapätöstä kuulemaan vaan katsellaan.

        Ap, suosittelen kokeilemaan tekemään yli 2 yön jonkun matkan miesystäväsi kanssa. Tätä neuvoa olen suositellut ihan kaikille tuoreille pareille. Voi olla risteily tai Euroopan matka tai Etelän matka, mikä vain kunhan lähdette sinne nimenomaan kaksin. Ei kavereita eikä äitejä mukaan :) katsotte miten tulette toimeen poikkeusolosuhteissa joissa tulee paljon valintatilanteita. Siinä oppii toisesta paljon.


      • wanha täti jatkoi
        wanhan tädin neuvot kirjoitti:

        Samoilla linjoilla, näin vanhemmankin naisen neuvosta ja paljoa nähneenä, oon siis jo 40v.

        Ap, haluatko pitää tuollaisen miesystävän ja ehkä perustaa aikanaan perheet, ja ottaa talovelat, velka-opelvelkasysteemit ja kultiset noutajat tuollaisen miehen kansa? Voisiko vastuuta löytyä..

        Ainoa järkevä selitys jos olette vasta hyvin nuoria,siis alle 16, voi jätkä tuosta vielä aikuistua mutta suosittelen nyt miettimään tarkasti kannattaako suhdetta jatkaa. Jätkä haluaa lenhuta muutaman vuoden ja ehkä jos myöhemmin tapaatte jossain, ja hän on aikuistunut, voi suhdetta kokeilla. Mutta ei silloinkaan heti heitetä e-pillereitä roskiin ja mennä papin aamenta ja pankinjohtaan lainapätöstä kuulemaan vaan katsellaan.

        Ap, suosittelen kokeilemaan tekemään yli 2 yön jonkun matkan miesystäväsi kanssa. Tätä neuvoa olen suositellut ihan kaikille tuoreille pareille. Voi olla risteily tai Euroopan matka tai Etelän matka, mikä vain kunhan lähdette sinne nimenomaan kaksin. Ei kavereita eikä äitejä mukaan :) katsotte miten tulette toimeen poikkeusolosuhteissa joissa tulee paljon valintatilanteita. Siinä oppii toisesta paljon.

        Ja sori kirjoitusvirheet, en ole siiderihuppelissa vaan tällä lainavehkeellä on kömpelö kirjoittaa :)

        siideristä vielä tuli mieleen tuo yhteinen kusella käynti.... eieieieiei!!!


      • .........
        täyttä asiaa kirjoitti:

        Loppupeleissä asia on suuri siunaus; Kaksi munatonta idioottia saavat toisensa ja ketjun aloittaja löytää jostain itselleen oikean miehen.

        Sisareni mies oli tuollainen leikkisä sanailija ja sisareni oli kovin mustasukkainen, turhan takia sillä en ikinä eläissäni ole ketään ihmistä inhonnut niin paljon kuin tuota miestä.


    • Hyvät herrat täällä antavat mahtavia neuvoja tyyliin "lissupissis".

      Mutta varsinaiseen asiaan, et tarkentanut viestissäsi onko poikaystäväsi kaveri mies vai nainen. Oletan että nainen, ja tällä lähtökohdalla menemme eteenpäin.

      Kertomasi perusteella kuulostaa siltä että poikaystäväsi on ihastunut kaveriisi, varsinkin tekstaushomma kuulostaa siltä.

      Muuta neuvoa ei oikeastaan ole, kuin ottaa suoraan puheeksi asia poikaystäväsi kanssa. Tässä tapauksessa tulisi myös tehdä selväksi että tuonkaltainen kaverilikkojen pito ei ole hyväksyttyä.

    • penis1

      vetääkö suomi24 hatusta näitä juttuja etusivulle vai miksi tämä oli?
      ja joku "40-vuotias täti" tuhlaa päivästänsä puolet vastatessaan tälläiseen.... otan osaa!

      • Wanha täti taas

        Hei, en tuhlannut kuin 5 minsaa tuohon. Oli vaan niin kummallinen aloitus, että päätin lukaista kirjoituksia ja jopa itsekin laitoin jotain, harvemmin laittelen. Voi olla provo tai sitten ei, mutta kaikenlaista vipeltäjää sitä vapaana liikkuu eli hyvinkin voisin uskoa aloituksen ja vielä senkin että ap rustaa perheet ja penskat sen miehenretkun kanssa. ( Ja sitten ihmetellään lapsilauman keskellä kun mies ei ole vastuullinen pertti perusinsinööri- perheen isä vaan sama ryyppäys, rahantuhlaus ja vieraissakäynti jatkuu vain.) Jota en kylläkään toivo tapahtuvaksi.

        Se miksi 40v nainen lauantai-iltana kirjoittelee tällaista johtui siitä että odotin pyykkikoneen loppua ja kävin tsekkaan pankit ja sähköpostit ja samalla harhauduin näihin päivän polttaviin parisuhde-kiemurajuttuihin :) Ja ajattelin että sukupolvet vaihtuu mutta ongelmat pysyy samoina. Että vähän nostalgiaakin? :)

        Mitähän ap näistä ajatuksista on mieltä jos nyt sitten oikea todellinen henkilö?

        Ja tähän meni 3 min ja nyt suljen suomi24 saitin :) Kävin vain tsekkaamassa onko tänne tullut lisää kirjoituksia.


    • Seonvarma

      Poikaystäväs on varmasti peuhannu kyseisen kaverin kanssa.

      • Etsivä Nänni

        Ja rusinat. Hmm. Se tästä vielä puuttuisi että tytöille tulisi saman simpauttajan toimesta neuvolat ja äitiyspakkaukset yhtaikaa tutuiksi.


    • Kokemusta on

      niinpä sä olet mustis ja se nauluttava ämmä
      Sillä on kaveris kans kivaa ja todennököisesti
      kaveris ei pihtaa vaan antaa aina
      Harmitonta hauskanpitoa ja upeaa seksiä
      Mitäs nuorimies vois enempää haluta
      Sun pitää valloittaa poikaystäväsi taas
      uudestaan
      tai pistätte kolmenkimpan pystyyn
      siisnä voit sit kilvoitella oletko parempi
      tyttöystävä ainesta

    • vanha viisas

      Unohda koko tyyppi ja etsi uusi !

    • ----

      Jutun twisti on siinä, että tuo kaveri on miespuolinen

    • you lose

      Hah hah sucker!

    • Lähe lätkimään kun vielä voit.

    • just my life

      Näin vanhemmalla iällä tämänkaltaisille asioille jo osaa nauraa. Luonto-Äiti vie niinkuin tykkää. Turha mun on neuvoa, kun mitään se ei kuitenkaan auta :)

    • Mohammed

      Mitä sinä tuollaisesta, onhan kaksi pillua parmpi kuin yksi, ei kyllästy niin nopeasti. Suomessakin tulisi miehellä olla oikeus vaikkapa viiteen vaimoon

      • nainen878

        Suomessa on 'tasa-arvo' joten sitten myös naisille se 'viiden miehen oikeus' :P


      • 2+79

        Jos ja kun kykenee ylläpitämään moista joukkoa ja sitä lapsikatrasta.

        Ei siellä Aabrahamin aikoinakaan ollu hyvä useita vaimoja pitää. Abrahamilla oli Saara ja sitte orjatar Hagar, joka lapsensa kanssa vietiin pois rauhallisemmille vesille pois Iisakin reviiriltä. Molemmilla omat alueensa. Ja rauhansa.

        Niinhän se on kaupungeissakin, jokainen erilainen kulttuuri elää omilla reviireillään.

        En usko rauhalliseen eloon, jos useita naisia saman katon alla. Ellei sitten joku ole alistettu tai jotain sellaista.


    • xxxxxxxxxxxxxxxx

      Tässä tilanteessa itse ensimmäiseksi kysyisin parhaalta kaverilta kuinka hän mahdollisesti ajattelee asiasta ja mitä hän aikoisi tehdä suhteen mentyä pitemmälle. Sinuna vaihtoehtoja on kaksi haluatko kysyä asiaa parhaalta kaveriltasi vaiko poikakaveriltasi. Muistakaa kunnioitus toista ihmistä kohtaan, sillä mitä elämässä tuotat sillä mahasi täytät.

    • kolmexx

      Ota pari pulloa viron viinaa, kyllä helpottaa.

    • katkera ja petetty

      Meillä alkoi samalla tavalla exän ja työkaverinsa välillä. Sitten exä ilmoitti että rakastunut toiseen ja nyt on ero tullut. Monta kertaa kyselin mikä on meininki, en saanut kunnon vastausta kuin että ollaan kavereita ja hän on niin hauska, ihana ja mukava.
      Jätä kundi hyvän sään aikana ettet turhia kärsi!

    • kuulostaa tutulta

      Ystäväpiirissäni oli vastaavanlainen tapaus. Nyt tuo "bestis" on ollut kyseisen miehen kanssa yhdessä pian 10 vuotta.

    • kärsä ja norsu

      Luovu poikaystävästäsi. Ei tuollaista miestä kannata katsella, ja anna mennä tyttökaverisi luo.

      Ei sun todellinen rakkaus toimisi noin. Hän ei ole, Ala luopua henkisesti ja keskustele miehesi kanssa, ja pistä hänet pihalle.

      Eli ajatus tässä on, että jos se ei olisi paras kaverisi, se olisi joku muu, työkaveri, ,muu ystävä, liikekumppani. ...

      Pistä mies pihalle

    • 76655567776544577654

      Huonosti menee jos on paras kaverisi, tuskin on kauan. Jos otat asian puheeksi niin lyön vetoa että he vääntävät sen niin että itse olet ymmärtämätön ja mustasukkainen.
      Itse miehenä en tuollaista pelleilyä ymmärrä, vaihtoon vain jätkä.

    • Kadulle vaan

      Ei todellakaan ole normaalia, oli sitten miten hyviä ystäviä tahansa. Ja se että ulkopuolisetkin jo ottaa kantaa tuohon asiaan niin pitäisi jo hälytyskellojen soida eli jätkä pihalle ja uutta tilalle.

    • Jätä se

      Sika !

      • gigjkgjkgkgjk

        ime mun munaa pälli


      • Voi Puputski
        gigjkgjkgkgjk kirjoitti:

        ime mun munaa pälli

        En ole selasii poikii. Koita onneas kuitenkin jollain toisella palstalla, jospa tärppäis.


    • Lopeta se

      Emakko!

    • ))))((((

      EI ja EI ..ajattele nyt että aamut alkavat jo kertomallasi tavalla.

      Heitä huis v i t t u u n tollainen pojankloppi ja samoin ns. "parastyttöystäväsi"

    • tutki asia

      "noiden touhu näyttää vähän siltä miltä näytti meidän suhde alkuaikana."

      Onko heillä sitten menossa suhteen alkuaika? Unohtivatko kertoa sulle? Esim. poikaystäväsi on unohtanut. Onko se jatkunut koko suhteenne ajan, joku juttu. Kerro mitä selvis tai jää lukijoitakin vaivaamaan. Älä usko sanoja aina, vaan katso tekoja.

    • öaöqlfkf

      Anna sen naida sua takalistoon

    • Paista se

      Nauta !

    • jotainuuttalöytyy
    • aurinko4

      Poikaystävä ja "bestis" vaihtoon

    • tottuus

      Eli paras kaverisi on poikaystäväsi rakastaja. Selvä. Mutta ajattele positiivisesti: ainakin tiedät miten asiat todellisuudessa ovat, toisin kuin omissa harhoissaan elävät 99% ämmistä.

    • Jokapaikasta ja aina

      Katsoo telkkaria, katsoo tietsikkaa, katsoo ulos, sieltä tulee hra. sokeri.

    • Sannukkavä

      Itsellä oli sama tunne muutama vuosi sitten. Vietimme minun ensimmäisen oman asuntoni tupareita, ja ystäväni roikkui poikakaverini kädessä kiinni koko illan. Yöllä baariin lähtiessä tämä tyrkky sanoi hellulleni "****, muistuta minua sitte yölä ku tullaan baarista, että mulla on avaimet täälä". Mies katto vähä kummissaan että "öö..tää on *****n kämppä. Sen tuparit". Sitte 'ystäväni' menee ihan lukkoon nähdessään mieheni, ei kuule eikä näe. Sitten kerran Jussi seiso jääkaapin edessä kahvikuppi kädessä, tää pimu meni eteen seisomaan, ja kyykisty koskemaan omia varpaita helluni miehustan kohdalla! Outoa? Jussi katto kysyvästi minua, ja mie sitä. Sitte aina yksin liikkeellä ollessani, kaverini on ensimmäisenä kysyny 'missä jussi?'. Työpaikkojen vuoksi kävivät samassa kahvilassa hetken tauoilla, omien työkavereidensa kanssa, ystäväni jopa tiesi, mitä Jussi on kahvitauoilla ostanut. Mieheni ei kiinnostusta ole osoittanut, hyvä niin. Ja kaverikin on nykyään entinen kaveri. :)

    • Nais-sokru

      Naisetkin sokruttaa. Lopettakaa.

    • mulkku_totuus

      olet jo menettänyt kaiken, voi voi

    • truth hurts

      tässäki kysymyksessä miettisi enemmä alottajaa et millane naine on? naiset tiettävästi on mestareita tekemään itsensä uhriksi, vaikka itse olisivat millasia mehtä peikkoja tahansa....

      • näin se menee

        ja jos naine käyttäytyy ku täys sika ja sit miettii mite mies juttelee naise parhaa kaveri kans joka tulee käymää, ni viel kateudesta vihreänä käy suomi24 kanava foorumit kuumana....


    • tiedox

      onko hänellä kyrpä tanassa kun katsoo tuota toista? Se kertoo jo paljon ja myös saunan takana runkkaus usein paljastaa syyllisen.

    • Sinkku mies Vm-65

      Taitaa olla niin ettei mitata sängyssä tarpeeksi urasyvyyksiä kun toisia tyttöjä pitää vokotella!?!
      Jos näin on !! niin karille menee parisuhde jos asialle ETTE tee mitään.

    • pimpukka

      Anna hänelle persereikää niin johan trolli tokenee.

    • -oskari-

      Ehdota kolmenkimppaa. Muuten jäät sivustakatsojaksi.

    • viulu

      Sinä soitat suhteessanne jo toista viulua. Totuttaudu vaan siihen! Poikaystäväsi saa parhaalta kaveriltasi pesää ja sille et voi mitään. Olet tuomittu epäonnistumaan suhteessanne!
      Sinusta tuli 1 sijaan 2. voi voi voi

    • selvä parisuhde

      Typerät seuraavat tv-ohjelmia. Ei normaali poika ole Liamin kaltainen joka ei osaa valita Steffyn ja Hopen välillä. Kunnon mies osaa tehdä selvän valinnan eikä jahkaile kumman ottaisi.
      Päättämiskyvytön luuseri häviää pian koko pelin koska naisten eteen voi tulla se oikea päättämiskykyinen mies joka vie koko potin.
      Miksi miehen pitää olla tuollainen Liamia seuraava persoonallisuushäiriöinen pöhkäle?

    • Jälleen yksin

      Itselle kävi aivan samalla tavalla.
      Olen mies ja aloin tapailla todella kivaa naista. Noin kuukausi tapaamisestamme, hänen paras ystävänsä ilmestyi kuvioihin ja aloitti heti flirtin kanssani. Olin ollut pitkään yksin ennen tätä suhdetta ja nyt kaksi kaunista naista oli minusta kiinnostunut.
      Tapailin tätä ystävää salaa tyttöystävältäni ja totta kai jäimme kiinni. Nyt minulla ei ole ketään ja nämä vanhat ystävykset rikkoivat välinsä.
      Jee, kyllä kannatti.
      Jos se siltä näyttää, kyllä se sitä on.

    • ETTEKÖ TE YMMÄRRÄ?

      Aloittaja on MIES.

      Poikakaveri on MIES.

      Paras kaveri on MIES.

      Senhän tietää jo yhdessä pissalla käymisestä.

    • Vaikeat kuviot

      Mä olen nainen ja mun paras, rakkain ystäväni on mies. Tämä on vähän hankalaa kummankin seurustelusuhteita ajatellen. Ja kyllä, meillä on myös seksiä kaverin kanssa, millon kumpikin on vapaalla jalalla. Eikä kukaan voi ikinä tulla henkisesti läheisemmäksi mulle kuin tämä ystäväni. Kumminkaan ei seurustella. En tiedä kuinka tämä tämmöseksi on mennyt :DD

      • watwatwat

        wat.


    • ei kun pihalle

      Jätä molemma, tuollainen peli ei ole oikein.
      Oletko jotenkin sinisilmäinen ettet näe totuutta vai etkö halua sitä nähdä ja teet itsestäsi martyyrin.

    • ohi on

      minun mies ,,ihastui,,,,,,,,,,työkaveriini vaihdoin työpaikkaa ja jätin bestiksen että sillai

    • Nalkuta, vittuile, ilkeile, itke, raivoa, pidä mykkäkoulua, kerro kaikille. Näin poikaystäväsi saa myös hyvää koulutusta tulevaa avio/avoliittoanne varten.

    • nolostuttava tilanne

      Suomalaiset naiset ovat typeriä kun taistelevat niinkin avuttomasta oliosta kuin suomalaisesta pottunokkaisesta pallinaamamiehestä. Keskittykää metsästämään hieman tasokkaampia, vaikkapa tummia miehiä etelästä.

    • voi meitä naisia

      Sanot suoraan poikaystävällesi, että et pidä tilanteesta.
      Ystävättärestä voit miettiä, onko hän todella ystäväsi, ei ystävä hakkaile poikakaveriasi.
      Voi olla, että kaikki on jo myöhäistä, he ovat jo rakastuneet toisiinsa ja sinä olet sen antanut tapahtua silmiesi alla.....olet kiltti, aivan liian kiltti tähän maailmaan.
      Jaksamista, varmasti läydät arvoisesi poikaystävänän.

    • tosimies99

      Palkinto ei ole minkään arvoinen, jos sen saa tekemättä mitään. Taistele, poikaystäväsi on sen arvoinen! Johan sen todistaa sekin, että paras kaverisikin pitää häntä niin tasokkaana, että valitsee hänet sinua mieluummin.

    • Pane se

      Sika !

    • camsu

      Sinuna jättäisin poikaystävän ja en olisi tekemisissä "parhaan kaverinkaa",ei tollanen oo mikään kaveri,sori ny vaa :/ mut ite siinä kärsii jos vaa vierestä seuraa ja ei tollasen pojankaa kannata olla joka muille flirttailee,semmosiin ei oo luottamista,tuut ainaki jossain vaiheessa pettymään joten älä kiduta ittees vaan etsi parempi,luotettavampi kumppani. JA TE JOTKA VAA KIRJOTTAA ILKEESTI NII LOPETTAA SAMANTIEN KU TOISELLA MUUTENKI PAHA OLLA!!!!!

    • 1+2

      Ehdota kimppakivaa, kyllä äijälle kaksi pillua kerralla varmasti maistuu. Voit yllättyä ja tykästyä itsekin pillun mausta!

    • Ratkaise itse

      En osaa auttaa.

    • ...

      Jotka ei osaa auttaa tai antaa järkevää neuvoo nii olkoon kirjottamatta!! Miettikää omalle kohalle tuo juttu ja olisitteko ite ilosia tollasista ilkeistä kommenteista...

      • Katso peiliin:.!1#%?

        .

        "Sitä saa mitä tilaa!!!!!!11!!!!11!1!1!1!!11!1!!!!!1!!!!"

        har!11

        .


    • KolmasPyörä

      Menetin noin poikakaverini siskolleni. Ihana tunne eikö?
      En pystynyt näkemään häntä kovin usein, sisko taas asui häntä aika lähellä. Kummallakaan ei ole hirveenä kavereita ja siksi viihtyivät paljon yhdessä.
      Ja muka "ihan kavereita ollaan".
      Minä loukkaannuin molemmille, että jäin aina ulos kuvioista kokonaan, laittelivat viestejä päivittäin toisilleen ja yhtäkkiä siskoni istui auton etupenkillä ja minä takana.
      Hetkeksi viilensin välit molempiin, ihan vain nähdäkseni miten se sitten...
      No nykyään he seurustelevat ja lapsi tulossa...
      Ja minä taas yksin...

    • miia ___

      sulle kolmas pyörä. USKOMATONTA.
      sinulle aloittaja
      HERÄÄ!!
      heitä ystävä menemään.

      • Kattia kanssa!

        Heitä ystävä menemään? Eiköhän se ois aika nakata katuun niin kundi, kuin se horantsukin!


    • vhjvljhjvh

      Kumma juttu.

      Aina kun joku kysyy voiko mies ja nainen olla vaan kavereita, naiset aina väittävät että tottakai voivat olla.

      Nyt sitten kun mies olisi vaan se kaveri, naiset väittävät että nainen ja mies pettävät.

      Aloittajan viesti TODISTAA sen ettei nainen ja mies voi olla vaan kavereita ja aloittajan viesti todistaa sen kuinka naiset valehtelevat itselleen suut ja silmät täyteen.

      Tämä juttu todistaa myös MA-teorian olevan oikeassa!

    • Rosepedestial

      Jätä se sika

      • yh-neuvontapalvelu

        Tulihan se vihdoinkin sieltä !! neuvo, mikä ratkaisee kaikki parisuhdeongelmat !


    • Ei kahleita

      Ihme meininkiä täällä. Kyllä kai kumppanilla saa olla vastakkaisenkin sukupuolen edustajia hyvinä kavereina? Omassa suhteessani olen ainakin sitoutunut vahvasti miesystävääni, joten haluan olla hänen kanssaan, vaikka tunteeni välillä viilenisivätkin tai olisin jopa ihastunut johonkuhun toiseen.

      Läheinen saa olla muidenkin kanssa, mutta tietyt rajat on hyvä olla ja niistä kannattaa sopia - meidän suhteessa esimerkiksi muiden halaaminen on ihan sallittua, mutta siitä pidemmälle menevä kosketus jo vähän rajojen yli... Ehkäpä kannattaa ihan suoraan puhua poikaystävällesi ja kaverillesi? Ihastuksia tulee ja menee, mutta ehkä avoimella ja ymmärtäväisellä suhtautumisella selviätte tästäkin haasteesta :). Jos poikaystäväsi todella välittää sinusta ja teillä on hyvä suhde, hän tuskin hylkää sinua, jaksamisia!

      • KALLE KELLO

        "Halaaminen on sallittua" "pidemmälle menevä kosketus jo VÄHÄN rajojen.." Hehheeh kohta olette etsimässä senssipalstoilla kolmatta ja neljättä kimppakivaan. Uskotko itsekin tuohon? Tästä oli juuri juttua lehdissä ja lopputuloksena oli, että ko parit erosivat joka iikka


      • kjdsdfljdfljk

        Olen kanssasi samaa mieltä että joka suhteessa sovitaan yhdessä rajat, mutta on olemassa myös henkistä pettämistä. Ja selvästikkin aloittaja ei ole OK tämän käytöksen kanssa, on vain epätietoinen kuinka toimia ja suhtautua tälläiseen.


    • analsex rules

      Sillä toisella eukolla on parempi vitttu kun sulla ja lisäks antaa jätkälle kans perrsereikää.

      • Truth rules

        Sinä jäät sittenkin ilman. Mahtaa ottaa kumpaakin päähäs.


    • Rouva34

      Mun mieheni on kassaämmillekin ystävällisempi kuin mulle. Lässyttää kaikkea shaibaa joka naiselle, paitsi mulle. Oon siihen tottunut, joten en välitä. Itse en ole kokolailla miehistä pätkääkään kiinnostunut enää. Naisista senkin edestä ja selän takana tapahtuu. Kosto paskiaiselle. :)

    • On!

      Tuommoinen justiin on suomalainenmies! Hirveä mölysika ja petturi aina. Ne ei muuta tee, eikä miksikään muutu juovat ja haukkuvat naisia!!! Pettävät ja hakkaavat lapset ja vaimot.

      Ne on pahimpia, jotka kuntoansa kyttää ja vaakalla käy ja esittelee itseään kuvissa ja peilejen edessä päivystää. Niitä näkee juoksemassa lenkillä kokoajan. Sikoja, hirveitä ajattelen kun menen ohi. Ikinä en miestä ota paskaa nurkkiini hyötyjä hakemaan. Työttömät forumeilla elävät pummit!!!!!

      • Pii on 3.0

        Non niin , asiaan on olemassa ns, Lopullinen ratkaisu; -
        kääntykää luottamuksella Tv1 ; n Putous-ohjelman Eroterapeutin , Ymmi hinaajan puoleen , tui tui ,
        Hänen egonsa , Näyttelijä Armi toivonen voi Ymmin suulla kertoa , että miehet ovat sikoja , -
        Tui tui . voit ostaa ymmin uusia kirjoja , joissa kerrotaan , että miehet ovat sikoja , -
        Kun nuori rouva kirjeessä kysyi , " Minun mieheni päätti että ; "
        Sanoi Ymmi heti , että eroa eroa eroa siitä siasta , " ja jatkoi kirjeestä ..." Päätti että ostaa minulle uuden avoauton , ja pian oman talon , "-
        sanoi Ymmi ;" eroa eroa eroa , tui tui , ei se koskaan minulle ole uutta autoa ostanut , "


    • niin se vain on

      Todennäköisesti se loppuu siten, että poikakaverisi joko jättää sinut tai on niin avoimesti toisten kanssa, että sinä jätät hänet.
      On käsittämätöntä, että joku ikäänkuin yrittää toista pakolla itselleen.
      Jos toinen haluaa erkaantua sinusta, niin hyväksy tilanne ja ajattele, että hän ei ole SINUN ARVOISESI. Ns. rakkaus/tunnerakkaus mitä todennäköisemmin häviää ennen tai myöhemmin. Sitten alkaa järjellinen rakkaus.

    • KALLE KELLO

      ON. Heivaa kummatkin hevon vi***uun ja hanki itsellesi kunnon kaveri ja kunnon kaveripiiri. Olet naurunalaisena yhteisessä kaveripiirissä. Heivaa molemmat elämästäsi

    • lolthx

      En tiedä kauan olette seurustelleeet, mutta mitä hyvää sinä saat poikaystävältäsi jotta jaksat seurata tuollaista vierestä? Melkein neuvon näin oman kokemuksen pohjalta että kannattaa paeta koko suhteesta. Toivota heille hyvt onnet ja jatka elämääsi, löydät jonkun paremman.
      Jos yrität alkaa juttelemaan asiasta saat vain syyt niskoillesi että olet mustasukkainen ja lapsellinen ja plah plah plah. Sitä on sitten kiva kieriä omatunnontuskissa, että miettiä kuka nyt onkaan väärässä.

      • pikku rähäkkä

        Pieni, kuviot selkiinnyttävä riita on aina paikallaan.
        On ihan turhaa teeskennellä hoitavansa tilanteen "sivistyneesti".


      • 19+1
        pikku rähäkkä kirjoitti:

        Pieni, kuviot selkiinnyttävä riita on aina paikallaan.
        On ihan turhaa teeskennellä hoitavansa tilanteen "sivistyneesti".

        Aina sitä toivoo voivansa hoitaa tilanteen "sivistyneesti" eikä riitaa lietsomalla. Se ainoastaan aiheuttaa kostonhalua jatkossa. Eikä se ole oikea asetelma kenellekkään.

        Mutta voi olla hyvä järjestää yhteinen tilanne, jossa on tehtävä valintansa. Kumman kans on.

        Monet miehet on sanonut naiselle, ettei halua puhekumppania, vaan seksi on ainut mitä he haluavat naisilta. Tarkoittaako se myös sitä, että naiset ovat tekemisissä sitten ainoastaan naisten kanssa. Oletuksena, että muutoin olisi seksisuhde.


    • kimerkmini

      Onko tää ihan oikea ihmisten välinen kuvio vai onko toi tyttökaveri ja poikakaveri jotain muuta kuin ihmisiä.

      Noin yleisesti ottaen. Olet itse jollain tavoin tyrinyt. Jos suhde on hyvä ja palkitseva, ei kaipaa muita tai muuta. Vaikka se ystävyysmielessä hyvää tekisikin. On hyvä olla muitakin ystäviä, kunhan se on kohtuudessa ja oma kultsu tärkeä. Mutta jos suhde on yhtä riitaa ja repimistä koko ajan tai sotatanner, ei hyvältä kuulosta. (moni mies siirtyy helposti mielellään seesteisimmille vesille). Onko tilanteessasi jotain, mitä et ole huomannut ja joka olisi hyvä tietää. Kaikki kun ei aina ole sitä, miltä se näyttää ulospäin. Selvitä tilanne ensin hyvin ja tee sitten vasta ratkaisut.

    • msid

      Eikö ole päivänselvää, että kaikki jutun henkilöt on miehiä, kyseessä siis homopari. Ei kai naiset käy pihalla kusella, edes kännissä. Minä ainakaan.

      • Kuseskelija

        Kyllä käy.


    • ...

      Mikä on nyt tilanne? Ootko vielä kyseisen pojan kanssa ja ton "parhaan kaverin" kanssa tekemisissä?

    • ....

      Mikä on tilanne? Vielä kö oot kyseisen pojankaa ja "parhaan ystävän" kans tekemisissä

      • ....

        Oho tuli vahingossa kahesti ku näytti ettei eka muka tullu :D


    • mak5
    • Alan asiantuntija

      No, pianhan sen näkee mitä tapahtuu. Jos he ovat kiinnostuneita toisistaan niin poikaystävä varmaan kohta jättää sinut ja ottaa kaverisi. Jos niin ei käy, huolesi on aiheeton ja he ovat vain kavereita. En usko että he aikoisivat aloittaa seksisuhteen selkäsi takana, koska siinä tapauksessa toiminta olisi salamyhkäisempää eivätkä he haluaisi sinun tietävän mitään.

    • Pistä kiertoon

      No jos tuo kohtelu loukkaa sua, niin pistä jätkä kiertoon ja anna itsellesi mahdollisuus löytää itsellesi sellainen kumppani, joka käyttäytyy sua kohtaan kunnioittavammin ja tekee sut onnelliseksi. Miksi kukaan riutuisi onnettomaksi tekevässä suhteessa?!

    • parhaatkaverit

      no mä voin vastata tähän ns toisesta suunnasta katsottuna eli mä olen siis poika ja mun tyttöystävän hyvä kaveri tuli sen jälkeen ku aloin seurusteleen mun tyttöystävän kanssa mulle tosi läheiseks ja ollaan nykyään parhaita kavereita sen kanssa ja tehdään kaikkia noita asioita mitä tos sanot ja maataan tyyliin samassa sängyssäkin mut ainoastaan kavereina eikä mitään muuta joten voi iha hyvi olla vaan et ne on oikeesti vaan kavereita :) vaikka se muulta tavallaa näyttäiskin

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe