Olen kaljuuntunut Perbejuntti

Bicky Mies Belgiasta

Olen kaljuuntunut jo nuorella iällä, joten päätin ajaa vähätkin hiukset pois. Äänestin Eurovaaleissa Perusbelgialaisia, jotka vastustavat homoliittoja ja maahanmuuttoa.

Millaisia ajatuksia tämä teissä herättää?

16

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tell me news?

Kaikki korkean testotason miehet eli OIKEAT MIEHET kaljuuntuvat nuorena.

• kaljujen.propagandaa

Ei pidä paikkaansa.

• Anonyymi

DarkFear kaljuuntui jo nuorena mutta testoa ei ole nimeksikään.

• Anonyymi kirjoitti:

DarkFear kaljuuntui jo nuorena mutta testoa ei ole nimeksikään.

Mulla itselläni kun on edelleenkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka ja kyllä se tuuhea tukka on aina miehellä paljon tärkeämpi asia, kun jotkut testotasot.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Mulla itselläni kun on edelleenkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka ja kyllä se tuuhea tukka on aina miehellä paljon tärkeämpi asia, kun jotkut testotasot.

Paljonko sulla kuluu Finaa päivässä?

• töttöröö

En tunne Belgian 'äärioikeistoa', joten paha sanoa. Harvoille miehille sopii kalju, joten yleensä plastiikkakirurgi tekee parempaa jälkeä. En sit tiiä ootko trolli vai vähän mielikuvituksekkaasti kirjoittava Belgian suomalainen. No, vastasin nyt vaan huviksi.

• No sittenhän sä olet ainakin aatteiden perusteella ihan samanlainen kun kaikki tämän palstan mieskirjoittajat mua lukuunottamatta.

Mieluummin olisi kannattanut aloittaa se fina-tablettien syönti jo hyvissä ajoin ja käydä tarvittaessa plastiikkakirurgilla hiustensiirrossa, koska just Belgiassa on hyvätasoisia klinikoita, joissa osataan tehdä hyviä hiustensiirtoja. Sitten olisit voinut äänestää hyvillä mielin jotain Belgian vasemmistolaisia puolueita, jotka suhtautuvat myönteisesti maahanmuuttoa kohtaan.

• ...........

up.

• nimimerkkirobotti

up!

• Oliko tämä aloitus Bicky ihan sun itsesi kirjoittama, vai yrittikö joku siinä vaan feikata sun nimimerkkiäsi??

Mutta mitä asiaan ja aloitukseen tulee, niin eipä se fina-tablettien syöminen välttämättä sopisi sulle, kun se voisi heikentää sun tehoja niissä penislihastreeneissä:))))))))))))))))))))

Ei olisi ainakaan niissä kisoissa fina-tabletit mikään lisävoimia takaava Doping-aine:))))))))))))))))

Mutta ei se hyvälaatuinen tukka edes ole sulla mikään niin välttämättömyys, kun sähän oletkin tunnettu tatuoitukaluinen penetraattori:))))))))))))))))))))))))))))

• Anonyymi

Darkkis todelli otti parrua kakkoseen ruotsinlaivalla.

• Anonyymi

Kaikkihan sen tietää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkihan sen tietää

Puhu vaan itsestäsi vitun mulkunnuolijahuora saatana!!!!!!

• Anonyymi

Myös DarkFear on kaljuuntunut.

• Mulla kyllä itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies.

Mutta Bicky Royal-miehellä se kalju ei haittaa, kun hänelle se sopii ihan hyvin ja hän onkin tatuoitukaluinen penetraattori, joka harrastaa niitä penislihas-nostoja siellä Impivaaran uimahallin punttisalilla:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Anonyymi

Ja ottaa vielä suoleenkin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2288
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2043
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1495
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1424
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      121
      1371
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1055
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      904
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      78
      886
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      873
    Aihe