Miten reagoisitte tähän taktiikkaan?

5+16

Olisko paha, jos nainen huikkaisi kadulla perääsi, että sulta tippui jotain - ja ojentaisi pienen lapun naisen numerolla ja flirttailevalla yhteydenottopyynnöllä "jos olet sinkku ja haluat..."?? En ole vielä kokeillut tuollaista "iskukikkaa", mutta voisin kuvitella, että se olisi aika luonteva, koska se antaisi mahdollisuuden mulle paeta saman tien paikalta (kun ujous ja epävarmuus iskee eikä tarvitse saada pakkeja päin naamaa) ja mies voisi rauhassa miettiä (eikä tuntea huonoa omatuntoa kieltäytyessään tai selitellä olevansa varattu) kotona ja tsiigata vaikka mun perse*n mennessäni :D

Miltä tää vaikuttaa teidän muiden mielessä? Itse en yksinkertaisesti ole niin rohkea, että menisin suoraa jutteleen ja pyytään kahville heti kun näen kiinnostavan miehen. En halua kokea sitä molemmille osapuolille kiusallista hetkeä, kun toinen kieltäytyy (ilman erityistä syytä tai on varattu). Ja musta tuntuu, että yleisestikin tuollainen aloitteellisuus naisilta on nykyään aika vähäistä, joten jo pelkästään tuollainen ujo lähestyminen "mini-ihailijakirjeellä" luulis kirvoittavan vähän respektiä...:)

22

1035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herrasmies kuitenkin

      Toimisi ainakin minuun. Olisin todella otettu, saattaisi aika leveä hymy lävähtää kasvoille kun tajuaa mistä oli kyse.

      Ihan sitten muista tekijöistä kiinni, olisinko kiinnostunut. Mutta missään, missään tapauksessa en sinua paikan päällä torjuisi.

      • rudolf4

        Logiikka on naisille vieras tai oikeastaan tuntematon käsite. Miestä ei kiinnosta tippaakaan, miten jokin asia hoidetaan, kunhan se tuottaa halutun lopputuloksen.


    • Atomies

      Mulle on tehty hiukan tuohon tyyliin eli kuntosalila nainen antoi lapun sanoen, että lue pukkarissa. Ja hyvin toimi!

      Ei kun lappuja kylvämään...

    • Jagdpanther

      Toimis mikäli lapun antaja ei ole kauhea haahka ja jos sattusin olemaa sinkku. Ideana sanoisin että oikein hyvä jos omat hermot vaan kestää odottelua tai sitä jos useamman lapun jakaa niin tuleekin monta vastausta yhtä aikaa ja pitäs säätää useamman kanssa samaan aikaan.

    • Epäily heräisi

      Soittaisin, jos tietäisin, että lappu on minulle kirjoitettu. Suosittelen kirjoittamaan sen miehen nähden.

      Muuten voi herätä epäilys, että nainen jakaa näitä lappuja työkseen. Ulkomailla sattuu jatkuvasti, että nätti nainen lähestyy yksinäistä miestä kadulla houkutellakseen tämän strippiklubin asiakkaaksi, rukoustilaisuuteen tai johonkin vielä vakavampaan huijaukseen.

    • 20 + 2

      Toimisi erittäin tehokkaasti ja vaikkei meistä mitään tulisikaan niin jäisi kiva muisto :)

    • go for it!

      reagoisin miehenä erittäin positiivisesti tuollaiseen.

    • ehhehehe

      Se olis komiata jos se nostai yhtäkkiä kädet ylös ja lähtis juoksemaan kohti, meinaan se nainen, ja sit kysyis että paljonko kello on? Aaaah varmasti tulis heti.

    • IT'S A TRAP

      Ei toimis mulle, en uskoisi että nro olis naikkosen oma vaan kyseessä olis joku jekku/mainoskikka/poliisin ansa/mikä lie.

      On puh.nro sen verran intiimi asia etten itsekään omaani tuiki tuntemattomille paljasta, miksi siis kukaan nainenkaan haluaisi minulle omaansa työntää?

      • Numerot

        Oletko koskaan nähnyt puhelinluetteloa?


      • 13 +1
        Numerot kirjoitti:

        Oletko koskaan nähnyt puhelinluetteloa?

        Antiikkia antiikkia -sarjassa joo...


    • 6+4

      Luultavasti suhtautuisin epäilevästi.
      - Ajattelisin että nainen kuvitteli minun pudottaneen lapun, ja se olikin vain joku lappu maassa, ja numero mikälie.
      - Tai että kyseessä on joku huijaus, maksullinen numero, tms.
      - Tai että nainen jakelee niitä kaikille miehille.
      - Tai sitten että nainen on oikeasti kiinnostunut, mutta noin suora lähestyminen saisi minut ajattelemaan että nainen on varmaan kevytkenkäinen ja käynyt jo läpi melkoisen liudan miehiä elämässään

      Eihän tuossa olisi ainakaan kovin suurta riskiä että heti paikanpäällä saa pakit, jos et ole ruma.

      Mutta siinä on muita riskejä..
      - Mistä tiedät että mies ei ole varattu? Ehkä erehdyt antamaan sen varatulle miehelle, joka tuossa tilanteessa ei ehkä voi vastustaa ajatusta että pääsee varmaankin petiin kanssasi. Ikäänkuin annat varatulle miehelle täydellisen mahdollisuuden pettää kumppaniaan ja lähestyä sinua valheellisesti kertomatta että on varattu.
      - Mistä tiedät ettei mies ole häirikkö? Voi alkaa saamaan häirikkösoittoja, yms. etkä tiedä miehestä välttämättä mitään muuta kuin ulkonäön.

      Onhan tuo keino lähestyä, mutta ei kyllä paras mahdollinen jos etsit oikeaa suhdetta etkä vain pikapanoa jonkun komean miehen kanssa.

      • Kiiwimanssu

        Voi herramunjee!
        Mistä tiedät ettei ole varattu? Antaa loistavan tilaisuuden pettää?

        Ja mistä tietää koskaan onko toinen varattu???
        Huijarit osaa halutessaan huijata eikä sen takia ettei toiset osaa elää elämää rehellisesti edes itseään kunnioittaen, saa estää rehellisiä ihmisiä etsimästä onneaan.
        Ja samasta syystä on minusta ihan sen lapun saajan omalla vastuulla mitä tekee eli pettääkö puolisoaan vai ei!!! Eihän ole mitenkään ulkopuolisen vika jos joku ei osaa sanoa ei.
        Ihan sama kun väittäisi edelleen, että jos nainen pukee päälleen minihameen ja joutuu raiskatuksi niin se on oikeastaan naisen syy. Mitäs on niin seksikäs!

        Mistä takapajulasta ja paremminkin; miltä aikakaudelta oikein tupsahdit tänne???


    • red car

      Vitsi kun harmittaa etten eilen tehnyt noin, mielessä kyllä oli, mutta iski ujous. Ajelin 9-tietä pohjoiseen päin ja takanani ajeli pidemmän matkaa motskarimies. Pysähdyin Jari-Pekkaan kahville, samoin teki hänkin. Kypärän suojista paljastuikin tosi kivannäköinen mies :-) Juotuani kahvin jatkoin matkaa ja jonkin ajan kuluttua hän oli taas takanani, ajeli siinä tovin ja meni sitten ohi. Ohituksen jälkeen ajoi vielä jonkin aikaa edessäni ja vinkkasi vilkkua pari kertaa ennen kuin kiihdytti saavuttamattomiin...

    • kiltti mies.

      Joo, olishan se kivaa jos tuollaista tapahtuis mutt oon varma että minulle tuollaista ei koskaan tapahdu.

    • callgirl???

      Jättää todella ällöttävän mielikuvan. Varmaan iskee sellaisiin, jotka haluaa helppoa seksiä. Selvää itsekunnioituksen puutetta ja epätoivoa tuossa ainakin on.

      • whattodo

        Mitä mieltä ootte aloittajan suunnitelmasta vähän toisinpäin? Oon ihan tajuttoman ihastunu ollu jo vuoden yhteen mieheen, joka asuu lähellä porukoitten kotia. Ja yks päivä tultiin samaa aikaa kaupasta, niin että käveltiin sitten koko matka peräkkäin (tietty nyt jonkun verran välimatkaa, ettei tullut vaivaantunut olo kummallekaan). Niin kävi mielessä että jos oisin itse edellä etsinyt laukusta jotain ja mukamas vahingossa tiputtanut jotain, ja tietysti olettaen että se mies sitten nostaa sen ja tulee palauttamaan. Onko ihan idiootti suunnitelma? Se mies vaikuttaa mukavalta ja jos en väärin oo tulkinnut, niin vois olla kiinnostunut, mutta eipä tässä vielä ole edetty mihinkään, joten jos en halua katua loppuelämää niin mun pitäs kai tehä jotai. Vaikka oonki melko ujo uusien ihmisten seurassa, mutta jos se mieskin on vähän ujomman puoleinen, niin ei tän asian voi vaan antaa olla :D


      • ujot miehet approve
        whattodo kirjoitti:

        Mitä mieltä ootte aloittajan suunnitelmasta vähän toisinpäin? Oon ihan tajuttoman ihastunu ollu jo vuoden yhteen mieheen, joka asuu lähellä porukoitten kotia. Ja yks päivä tultiin samaa aikaa kaupasta, niin että käveltiin sitten koko matka peräkkäin (tietty nyt jonkun verran välimatkaa, ettei tullut vaivaantunut olo kummallekaan). Niin kävi mielessä että jos oisin itse edellä etsinyt laukusta jotain ja mukamas vahingossa tiputtanut jotain, ja tietysti olettaen että se mies sitten nostaa sen ja tulee palauttamaan. Onko ihan idiootti suunnitelma? Se mies vaikuttaa mukavalta ja jos en väärin oo tulkinnut, niin vois olla kiinnostunut, mutta eipä tässä vielä ole edetty mihinkään, joten jos en halua katua loppuelämää niin mun pitäs kai tehä jotai. Vaikka oonki melko ujo uusien ihmisten seurassa, mutta jos se mieskin on vähän ujomman puoleinen, niin ei tän asian voi vaan antaa olla :D

        Hyvältä kuulostaa, go for it!


      • whattodo
        ujot miehet approve kirjoitti:

        Hyvältä kuulostaa, go for it!

        Jei, nyt vaan oottamaan sopivaa hetkeä että satutaan taas kävelee sopivalla etäisyydellä ja pääsen toteuttamaan tän ! :D


    • Anonyymi

      Sen lapun antajan ulkonäöstä.

    • hehehe4

      No mitä uutta tuossa on? Nenäliinoja tiputeltiin vahingossa jo 30-luvun mustavalkosissa rainoissa.

      • whattodo

        Ei kai mitään uutta. En tosin vieläkään ole toteuttanut suunnitelmaa koska a) en keksi mitä tiputan (nenäliinaa se mies tuskin tulisi palauttamaan;D) ja b) en oo nähnyt sitä pitkäääään aikaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      330
      3081
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      109
      2288
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      87
      1685
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      196
      1620
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      69
      1407
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1283
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1059
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      941
    Aihe