Moi,
Lääkäri määräsi Ciprofloxacin antibioottia 2x750mg virtsatietulehdukseen. Olen muuten terve 36v mies, ei sairauksia.
4 päivän jälkeen sisäreisiin, alavatsaan on ilmaantunut polttava hermokipu. Iho on alueella kuitenkin ehjä. Polttava tunne on jatkunut samanlaisena yli vuorokauden vaikka en ole lääkettä enää ottanut.
Pelästyin vaikutusta ja lopetin antibiootin syömisen heti. Onko muille tullut tuosta lääkkestä vastaavia oireita?
Lääkäri määräsi Ciprofloxacin antibioottia 2x750mg virtsatietulehdukseen. Olen muuten terve 36v mies, ei sairauksia.
4 päivän jälkeen sisäreisiin, alavatsaan on ilmaantunut polttava hermokipu. Iho on alueella kuitenkin ehjä. Polttava tunne on jatkunut samanlaisena yli vuorokauden vaikka en ole lääkettä enää ottanut.
Pelästyin vaikutusta ja lopetin antibiootin syömisen heti. Onko muille tullut tuosta lääkkestä vastaavia oireita?
Vastaukset 3
Vanhimmat
Kai hommasit jonkun toisen antibiootin tilalle?
En hommannut. Polte levinnyt molempiin jalkoihin myös. Tuntuu kuin joku puhaltaisi tulikuumaa ilmaa kintuille.
Toinen lääkäri käski lopettamaan Cipron käytön välittömästi ja päälle liikuntakielto - riskinä akillesjänteen repeämä, mikä on "harvinainen" sivuvaikutus.
käyppäs tutustumassa sivuun cipro is poison.