Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Erosin juuri poikaystävästäni

eronnut1

Erosin juuri viisi vuotta kestäneestä suhteesta. Oli ylä- ja alamäkiä, ylämäkiä enemmän, jotka sitten koituivat kohtaloksi. Olen siinä iässä, että ystävät ovat menossa naimisiin ja saavat lapsia, tajusin että haluan itse samaa, mutta en tämän miehen kanssa.

Eniten pelottaa, tapaanko enää ikinä ketään? Joudunko olemaan koko loppuelämäni yksin? Onko muita samassa tilanteessa? Itse ero ei harmita, vaan pelottaa tulevaisuus.

7

533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 32+32

      Mulla on samanlainen ero takana. Tuntuu ihan samalta kun susta.. Kyllä se siitä helpottaa, mutta siinä kestää vaan aika pitkään

    • kysymys7

      Minkä ikäinen olet, kun olet sitä mieltä, että on oikea aika mennä naimisiin?

    • NNNNN1

      Erosin keväällä ensimmäisestä suhteestani. Eroaminen itsessään ei harmita, kun ex oli niin vaikea, mutta läheisyyden kaipuu on nyt todella kova ja on juuri sama pelko etten enää koskaan tapaa ketään enkä kelpaa kellekkään :( Ihmetyttää välillä miten yksinäisen mieli näkee ja kääntää kaiken negatiiviseksi, vaikka itse voisin hyvin sanoa jollekkin samassa tilanteessa olevalle ettei elämä ole vielä todellakaan ohi (vaikka siltä välillä tuntuukin).

    • kestää aikansa

      Sama yksinäisyyden tunne tulee eron jälkeen ja pelko löytyykö enää ketään ja luulee, että muilla elämä hymyilee,mutta ei itsellä enää koskaan.

      Eikä johdu iästä, samaa olen kokenut nuorena ja nyt vanhana.

      Elämä menee näin ja muistatteko mikä hätä tuli lapsena kun joutu joskus eroon vanhemmistaan.

      Eli samoja tunteita, hyljätyksi tulemisesta.

      • Opossumi

        Mulla juuri avoero myös takana.
        Täytyy kyllä sanoa että kauan tuli yritettyä ja tilannetta katottua, että nyt on helpottonut ja vapaa olo!
        Ja tuohon 'löydänkö ikinä ketään, vai vietänkö loppuikäni yksin' -ajatukseen, pieni ääni päässäni vastaa että mieluummin yksin kuin toimimattomassa suhteessa!

        Eli ei pelätä, vaan luotetaan tulevaan.
        Vaikka eroaminen sattuu, niin sitä ei ikinä tiedä mitä ihanaa elämä tuleekaan tarjoamaan.


      • murtunut
        Opossumi kirjoitti:

        Mulla juuri avoero myös takana.
        Täytyy kyllä sanoa että kauan tuli yritettyä ja tilannetta katottua, että nyt on helpottonut ja vapaa olo!
        Ja tuohon 'löydänkö ikinä ketään, vai vietänkö loppuikäni yksin' -ajatukseen, pieni ääni päässäni vastaa että mieluummin yksin kuin toimimattomassa suhteessa!

        Eli ei pelätä, vaan luotetaan tulevaan.
        Vaikka eroaminen sattuu, niin sitä ei ikinä tiedä mitä ihanaa elämä tuleekaan tarjoamaan.

        Mun kihlattuni jätti mut tekstiviestillä tiistaina ja yritin soittaa mutta hän ei halua vastata. Sen on kaikki tavarat mun tykönä. Mul on kanssa sellainen olo kun elämä oli sitten tässä ja pelko etten löydä uutta elämän kumppania.


      • Dont give up too easy (N
        murtunut kirjoitti:

        Mun kihlattuni jätti mut tekstiviestillä tiistaina ja yritin soittaa mutta hän ei halua vastata. Sen on kaikki tavarat mun tykönä. Mul on kanssa sellainen olo kun elämä oli sitten tässä ja pelko etten löydä uutta elämän kumppania.

        Ei kannata liian helpolla luovuttaa. Samat ongelmat ja kiemurat tulevat niissä mahdollisissa uusissa suhteissakin vastaan. Alkoholi, väkivalta, huumeet ja pettämiset tietty sellaisia asioita joille ei usein mitään mahda. Ja näitä tuntuu paljon olevan, jo pelkästään omien ja ystävien kokemusten kautta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe