Nyt olen raskaana. Mutta en miehelleni, vaan hänen isälleen, eli appiukolleni. MIeheni kanssa sekstaillaan noin kerran kahteen viikkoon, sellainen rutiinipano, ruiskis vaan ja jätkä lähes nukahtaa vehje sisällä.
Hänen isänsä on toista maata. Iloinen kuuskymppinen leskimies. Kun kerran annoin, annan ilomielin toistekin. Seksi on viikottaista ja useita kertoja kerrallaan. On isompi vehje ja todella parempi käyttelemään sitä. Minä tunnen olevani nainen ja laukean lähes joka kerta hänelle. Miehelleni en ole lauennut pariin vuoteen.
Nyt on raskaus 16 4, suku tietää ja mieheni on onnesta soikea. Ressukka. Ei oikein vielä elämästä mitään. Olen useamman kerran keskustellut pojasta appiukon kanssa, mutta minkä sille voi jos poika ei oikein ymmärrä näitä naisjuttuja. Asuntomme on appiukon kanssa vierekkäin, mies käy töissä ja katoaa sitten harrastuksiinsa ja kavereittensa luo. Onneksi täällä hemmetin korvessa on edes appiukko ja tietokone.
Mieheni vai appi
savolaiskylän vanki
5
743
Vastaukset
- totuus esiin
Soppasi olet itse keittänyt..HÄPEÄ!
- hih huh heh
Siinä jonkun vanhanpiian fantasiat..
- Huttua vai vantasiaa
Kuule - ihan se ja sama. Sinulle voi olla merkitystä, ukoille voi olla merkitystä ja lapselle voi olla isostikin väliä. Mutta minulle ja meille muille täällä - aivan se ja sama. Ei kyllä kiinnosta hiventäkään kenen kanssa olet ollut ja millä lailla ja koska.
Kuten tuossa jo joku kirjoitti - itsepä olet soppasi keittänyt. Lusikoi nyt sitten. Maistuuko?- lötjönen
Onhan se hyvä että saa hyvää seksiä läheltä niin ei tarvitse juosta vieraissa.
- appi myös
Kuinka ap:n tilanne on kesän aikana kehittynyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1351043- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774