Mieheni vai appi

savolaiskylän vanki

Nyt olen raskaana. Mutta en miehelleni, vaan hänen isälleen, eli appiukolleni. MIeheni kanssa sekstaillaan noin kerran kahteen viikkoon, sellainen rutiinipano, ruiskis vaan ja jätkä lähes nukahtaa vehje sisällä.

Hänen isänsä on toista maata. Iloinen kuuskymppinen leskimies. Kun kerran annoin, annan ilomielin toistekin. Seksi on viikottaista ja useita kertoja kerrallaan. On isompi vehje ja todella parempi käyttelemään sitä. Minä tunnen olevani nainen ja laukean lähes joka kerta hänelle. Miehelleni en ole lauennut pariin vuoteen.

Nyt on raskaus 16 4, suku tietää ja mieheni on onnesta soikea. Ressukka. Ei oikein vielä elämästä mitään. Olen useamman kerran keskustellut pojasta appiukon kanssa, mutta minkä sille voi jos poika ei oikein ymmärrä näitä naisjuttuja. Asuntomme on appiukon kanssa vierekkäin, mies käy töissä ja katoaa sitten harrastuksiinsa ja kavereittensa luo. Onneksi täällä hemmetin korvessa on edes appiukko ja tietokone.

5

743

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuus esiin

Soppasi olet itse keittänyt..HÄPEÄ!

• hih huh heh

Siinä jonkun vanhanpiian fantasiat..

• Huttua vai vantasiaa

Kuule - ihan se ja sama. Sinulle voi olla merkitystä, ukoille voi olla merkitystä ja lapselle voi olla isostikin väliä. Mutta minulle ja meille muille täällä - aivan se ja sama. Ei kyllä kiinnosta hiventäkään kenen kanssa olet ollut ja millä lailla ja koska.

Kuten tuossa jo joku kirjoitti - itsepä olet soppasi keittänyt. Lusikoi nyt sitten. Maistuuko?

• lötjönen

Onhan se hyvä että saa hyvää seksiä läheltä niin ei tarvitse juosta vieraissa.

• appi myös

Kuinka ap:n tilanne on kesän aikana kehittynyt?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1431
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1297
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      135
      1043
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      897
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      846
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      54
      822
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      774
    Aihe