Mieheni vai appi

savolaiskylän vanki

Nyt olen raskaana. Mutta en miehelleni, vaan hänen isälleen, eli appiukolleni. MIeheni kanssa sekstaillaan noin kerran kahteen viikkoon, sellainen rutiinipano, ruiskis vaan ja jätkä lähes nukahtaa vehje sisällä.

Hänen isänsä on toista maata. Iloinen kuuskymppinen leskimies. Kun kerran annoin, annan ilomielin toistekin. Seksi on viikottaista ja useita kertoja kerrallaan. On isompi vehje ja todella parempi käyttelemään sitä. Minä tunnen olevani nainen ja laukean lähes joka kerta hänelle. Miehelleni en ole lauennut pariin vuoteen.

Nyt on raskaus 16 4, suku tietää ja mieheni on onnesta soikea. Ressukka. Ei oikein vielä elämästä mitään. Olen useamman kerran keskustellut pojasta appiukon kanssa, mutta minkä sille voi jos poika ei oikein ymmärrä näitä naisjuttuja. Asuntomme on appiukon kanssa vierekkäin, mies käy töissä ja katoaa sitten harrastuksiinsa ja kavereittensa luo. Onneksi täällä hemmetin korvessa on edes appiukko ja tietokone.

5

663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuus esiin

      Soppasi olet itse keittänyt..HÄPEÄ!

    • hih huh heh

      Siinä jonkun vanhanpiian fantasiat..

    • Huttua vai vantasiaa

      Kuule - ihan se ja sama. Sinulle voi olla merkitystä, ukoille voi olla merkitystä ja lapselle voi olla isostikin väliä. Mutta minulle ja meille muille täällä - aivan se ja sama. Ei kyllä kiinnosta hiventäkään kenen kanssa olet ollut ja millä lailla ja koska.

      Kuten tuossa jo joku kirjoitti - itsepä olet soppasi keittänyt. Lusikoi nyt sitten. Maistuuko?

      • lötjönen

        Onhan se hyvä että saa hyvää seksiä läheltä niin ei tarvitse juosta vieraissa.


    • appi myös

      Kuinka ap:n tilanne on kesän aikana kehittynyt?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1256
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      8
      1139
    Aihe