1. Grease2 elokuvassa tuli se kappale.. Se yks jätkä kävi sillä pärinä pyörällä siinä huoltsikalla illalla.. ja sit se yks likka rakavoitu siihen.. sit siinä tuli sellanen laulu missä yks kohta meni jotenki et: "Who's that gay.."
2. Tää on yön kappale.. Kertsi menee jotenki näin et: "Rakkaudesta ken voimansa saa, uupumaton sellainen on, sen vahvistamaa ei voi nujertaa, sen kanssani jaat.." Tai jotenkin noin.. Ihana kappale.. Tiedän vain että esittäjä on yö..
3. Kappaleen esittää nainen.. Se menee jotenkin näin: "Kuin Saaga Ain, nyt kertomus on tää. Kosketuksesta mä sain
kylmän värinän.Seisoin eessä valinnan, rakkaus vai ystävyys.
Ja seurauksenasiitä iäisyys on muuttunut.
Voin seisauttaa tuulen, sen henkäyksen tunnen. Ja murtaa voin
myrskyn, sen äänen mä kuulen. Ja lentää se saa ympäri maan.
Ei enää takaisin saa, sen minkä pois kadottaa. Enkä unohtaa
voi, taivas salamoi. Luovutin avaimen ja annoin menneisyyden.
Ei enää takaisin saa, sen minkä pois kadottaa. Enkä unohtaa
voi, taivas salamoi. Luovutin avaimen ja annoin menneisyyden."
Jos joku tietää kappaleiden nimet ja esittäjät, niin olisi kiva jos jakaisit tiedon kanssani.. Kiitos kaikille!!
Muutama kappale hukassa..
nanna
3
459
Vastaukset
- vsq
Ainakin kakkonen on Rakkauden vahvistama.
Yön biisi tosiaan.. - Anneh
Tuo 3. biisi mitä kysyit on VPM-Saaga ja löytyy myös osoitteesta www.mikseri.net. Loistava kipale :)
- nanna
kiitos.. olen yrittänyt löytää kappaletta ties mistä.. ja olen ihan "hulluna" tähän kappaleeseen.. kiitos!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770