Olen 25v nainen Vantaalta ja etsin uusia tuttavuuksia ja mahdollisesti kavereita Vantaalta. Olen sosiaalinen ja tulen juttuun monen laisten ihmisten kanssa. Laitahan sähköposti niin voin ottaa yhteyttä. Ketään ei ole tarkoitettu oleen yksin. meillä vain yksi elämä!
Vantaalta kavereita
hanna123
6
292
Vastaukset
Täällä olis yx 38v mies Vantaalta, jos kiinnostaa..
- kiltti mies.
Minut on tarkoitettu olemaan yksin.
[email protected] :) mä oon samanikäinen neiti itä-vantaalta
Moikka, täällä olis 22v mies vailla uusia tuttavuuksia. :) sposti: [email protected]
- repsurepsu
haetko vielä ystävää? en ainakaan saanut sulta viestiä? [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402