Kirje tuulilasiin

bleeding love

Tehdäänpä nyt galluppí, mitäs mieltä olette jos tuntematon ihminen jättää "rakkauskirjeen" tuulilasiin. Olette siis vain muutaman kerran jutelleet.

6

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihastunut?

Mikäpä siinä, mukava yllätys joka voi poikia tulevaisuutta

• Kirje tuulilasin pytyhkijässä
        oli nuorena hyvinkin iloinen ylätys.
        Tuntematob teki treffejä ravintolaan tms
        Tuolloin ei tunnettu kännyköitä eikä meilejä.
        Kirjeet tuli kotiosoitteella,
        Koulussa käteen annettiin.

• tälläistäjoskus

Otettu olisin, tietysti. Se, että miten reagoisin tai vastaisin riippuu siitä, minkälainen sisältö viestillä on ja minkälainen kuva minulla on kyseistä ihmisestä.

Täytyy kertoa sellainen tarina, että kerron opiskellessani joku täysin tuntematon toisen alan opiskelija tuikkaamaan kertakäyttölautasen käteeni ja häipyi sanomatta sanaakaan. Se oli kirjoittanut tussilla tähän paperilautaseen pienen viestin että se oli kiinnostunut minusta ja oman puhelinnumeronsa. Otettuhan olin, mutta niin ujo etten lopulta vastannut mitään ja ajattelin ettei se varmaan ollut tosissaan.
      Näin jälkeen päin hieman harmittaa.

Sinulla voi käydä parempi säkä, kun olette kuitenkin jo jutelleet ja tällä rakkauskirjeen vastaanottajalla luultavasti on jonkinlainen käsitys siitä, kuka olet. Et menetä mitään ja ilahdut ainakin vastaanottajaa, vaikka asiasta ei poikisikaan sen kummempia.

• Olisi tosi suloista. Olisin otettu, todellakin.

• scaNia-82

Olisin ehdottomasti otettu!

• kiara

Kuulostaa aikas kivalta! Kunpa saisinkin sellaisen... Olisin varmaan aika myyty ja otettu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1439
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1225
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      202
      1213
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      219
      1204
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1049
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      999
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      926
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      913
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      798
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      78
      783
    Aihe