Minkä näköisistä naisista miehet ovat kiinnostuneita? Miltä täytyy näyttää, jotta saa miehen?
Ulkonäkö
6
324
Vastaukset
Ei oo olemassa mitää tiettyä ulkonäköö oot vaan oma itsesi. Jos on kunnon mies se ei perustu pelkästä ulkonäöstä. Jos on ulkonäön perään vaan jätä se mies omaan arvoonsa se ei oo ku pinnallinen ihminen sit.
- mies.…
Jokaisella on makunsa. Kavereiden kans jutellessa sen huomaa. Joku vähän persoonallisemman näkönen saattaa olla musta ihan älyttömän söötti ja kaveri on ihan 'aha'.
Näytä siistiltä ja sellaiselta, että sulla on itse hyvä olo itsestäsi niin siitä kumpuava itseluottamus ja kevyt olemus kantaa pitkälle. Toisin sanoen, ole paras mahdollinen itsesi. - kiltti mies.
Ihan tavallinen alle 170cm nainen.
- kiltti mies.
Nainen kyllä saa miehen koska nainen aina valitsee miehen ja mies vain odottaa että joku kiinnostuu.
- awerawerewawaewewe
no onpa onnettoman avutonta
- 234se45
"Kunnon mies" :D
Se on biologia joka ohjaa. Tuollaisia "kunnon miehiä" ihan yhtä lailla, kuin muitakin. Tiedän niin monta tuttua, jotka ovat olleet ihan hyvässä parisuhteessa, perheet, talot ja autot hankittuna, onnelista elämää kaikinpuolin ja silti lähteneet jokavuotiselle "laskettelureissulle" Hulluun Poroon.
Ja se mitä Porossa tapahtuu, niin jää Poroon.
Pääsääntöisesti se menee niin että naisilla on tarve biologian puolesta löytää se heille "paras" yksilö, ja miehillä taas on tarve jakaa niin laajalle kuin mahdollista.
Ja toki löytyy aina poikkeuksia. Tosin niitä on harvassa, enkä ole sellaiseen vielä itse törmännyt.
Ja itse asiaan: Voi olla, että pulskemmilla ja rumilla on vaikeampaa löytää mies - mutta hekin kyllä saavat JONKUN. Kunhan vain tinkivät vähän omista vaatimuksistaan. Eli on melko sama miltä näytät - kelpaat jollekkin ihan varmasti. miehillä on tässä suhteessa lyhyt tikku kädessä, jotkin on tuomittu olemaan yksin koko elämänsä... Mutta heitäkin on melko vähän.
Itse tykkään naisista joilla on kurveja. Läskit erikseen, heistä en pidä, mutta lantiota pitää olla ja tissejä. Enkä ole tässä suhteessa poikekava yleiseen linjaan nähden, tuollaisia on vapaalla varsin harvoin. Yleensä se on se naapurin vaimo jonka kurvit kiinnostavat eniten :) Kasvot mieluiten sellaiset tyttömäiset, ja pitkät hiukset - Ponnarit on pop!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4684167Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181732- 1171567
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891494Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991428Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601395- 521356
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi991272- 451119
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341098