tässäpä olisi tämmönen tarina.. seurustelumme kesti noin 7 vuotta,on ollut ylä- ja alamäkeä. asuttu eri osoitteissa yhden kerran ja yritettiin uudestaan ja taas ollaan erottu. tuntuu että ei oikein tästä pääse yli sitten millään,meillä on 6 vuotias lapsi,asumme silti vielä saman katon alla ja tehdään samoja asioita melkein kun ennenkin,nyt vaan alkaa tuntumaan että en ole mikään muu kuin lapsen hoitaja ja kämpän siivooja,ollaan keskusteltu asiosta ja joka kerta menee tappeluksi,ja tässä on päällä läheisen kuolema toisen puolelta,olen yrittänyt siinäkin lohduttaa jne.. mutta ei tunnu edes siitäkään mitään sanovan,itse olen kyllä kaikkeni tähän lyönyt ja muuttanut tapojani aika radikaalisesti,mutta siihenkin vaan tuumataan että ei sillä ole mitään merkitystä,mutta arvostaa kuulemma suuresti jne... että mitähän tässä nyt kannattais alkaa tekemään???? antaako olla koko homman vai antaa toiselle suruaikaa ja sitten katsoa mitä tapahtuu??? mutta en jaksaisi ns. turhaa aikaa kuluttaa tähän hommaan.hulluksihan tässä tulee!! olen muuten M
mitä nyt?
3
236
Vastaukset
- Kannattaa tätä
Guuglaa "parisuhdeterapia" ja koeta saada mies sinne mukaan. Jos et saa, mene yksilöterapiaan yksin juttelemaan kotitilanteestasi. Köyhänä aloittaa voi myös terkkarin yleislääkäriltä, jolle kerrottua saa lähetteeen KELAn avustamaan psykologiseen hoitoon.
- onnellista joo
kuusi vuotta eikä elämänne ole asettunut uomiinsa,tunnet olevasi mitä et halua ja mikä tuntuu epäreilulta..ehkä se oma asunto taas...vai mitä?
- mikiköeip
mitäkö nyt. hankittava oma elämä. alle pari laastaria. unohdettava menneet ja mentävä eteenpäin. perusedellytys on oma asunto. eli pankkiin mars ja lainatahalla,jos ei säästöjä ole. oma asunto,oma rauha,omat menot. siittä se alkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818