mitä nyt?

huihai5

tässäpä olisi tämmönen tarina.. seurustelumme kesti noin 7 vuotta,on ollut ylä- ja alamäkeä. asuttu eri osoitteissa yhden kerran ja yritettiin uudestaan ja taas ollaan erottu. tuntuu että ei oikein tästä pääse yli sitten millään,meillä on 6 vuotias lapsi,asumme silti vielä saman katon alla ja tehdään samoja asioita melkein kun ennenkin,nyt vaan alkaa tuntumaan että en ole mikään muu kuin lapsen hoitaja ja kämpän siivooja,ollaan keskusteltu asiosta ja joka kerta menee tappeluksi,ja tässä on päällä läheisen kuolema toisen puolelta,olen yrittänyt siinäkin lohduttaa jne.. mutta ei tunnu edes siitäkään mitään sanovan,itse olen kyllä kaikkeni tähän lyönyt ja muuttanut tapojani aika radikaalisesti,mutta siihenkin vaan tuumataan että ei sillä ole mitään merkitystä,mutta arvostaa kuulemma suuresti jne... että mitähän tässä nyt kannattais alkaa tekemään???? antaako olla koko homman vai antaa toiselle suruaikaa ja sitten katsoa mitä tapahtuu??? mutta en jaksaisi ns. turhaa aikaa kuluttaa tähän hommaan.hulluksihan tässä tulee!! olen muuten M

3

314

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa tätä

Guuglaa "parisuhdeterapia" ja koeta saada mies sinne mukaan. Jos et saa, mene yksilöterapiaan yksin juttelemaan kotitilanteestasi. Köyhänä aloittaa voi myös terkkarin yleislääkäriltä, jolle kerrottua saa lähetteeen KELAn avustamaan psykologiseen hoitoon.

• onnellista joo

kuusi vuotta eikä elämänne ole asettunut uomiinsa,tunnet olevasi mitä et halua ja mikä tuntuu epäreilulta..ehkä se oma asunto taas...vai mitä?

• mikiköeip

mitäkö nyt. hankittava oma elämä. alle pari laastaria. unohdettava menneet ja mentävä eteenpäin. perusedellytys on oma asunto. eli pankkiin mars ja lainatahalla,jos ei säästöjä ole. oma asunto,oma rauha,omat menot. siittä se alkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      832
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      810
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      615
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      595
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      540
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      537
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      532
    Aihe