tässäpä olisi tämmönen tarina.. seurustelumme kesti noin 7 vuotta,on ollut ylä- ja alamäkeä. asuttu eri osoitteissa yhden kerran ja yritettiin uudestaan ja taas ollaan erottu. tuntuu että ei oikein tästä pääse yli sitten millään,meillä on 6 vuotias lapsi,asumme silti vielä saman katon alla ja tehdään samoja asioita melkein kun ennenkin,nyt vaan alkaa tuntumaan että en ole mikään muu kuin lapsen hoitaja ja kämpän siivooja,ollaan keskusteltu asiosta ja joka kerta menee tappeluksi,ja tässä on päällä läheisen kuolema toisen puolelta,olen yrittänyt siinäkin lohduttaa jne.. mutta ei tunnu edes siitäkään mitään sanovan,itse olen kyllä kaikkeni tähän lyönyt ja muuttanut tapojani aika radikaalisesti,mutta siihenkin vaan tuumataan että ei sillä ole mitään merkitystä,mutta arvostaa kuulemma suuresti jne... että mitähän tässä nyt kannattais alkaa tekemään???? antaako olla koko homman vai antaa toiselle suruaikaa ja sitten katsoa mitä tapahtuu??? mutta en jaksaisi ns. turhaa aikaa kuluttaa tähän hommaan.hulluksihan tässä tulee!! olen muuten M
mitä nyt?
3
306
Vastaukset
- Kannattaa tätä
Guuglaa "parisuhdeterapia" ja koeta saada mies sinne mukaan. Jos et saa, mene yksilöterapiaan yksin juttelemaan kotitilanteestasi. Köyhänä aloittaa voi myös terkkarin yleislääkäriltä, jolle kerrottua saa lähetteeen KELAn avustamaan psykologiseen hoitoon.
- onnellista joo
kuusi vuotta eikä elämänne ole asettunut uomiinsa,tunnet olevasi mitä et halua ja mikä tuntuu epäreilulta..ehkä se oma asunto taas...vai mitä?
- mikiköeip
mitäkö nyt. hankittava oma elämä. alle pari laastaria. unohdettava menneet ja mentävä eteenpäin. perusedellytys on oma asunto. eli pankkiin mars ja lainatahalla,jos ei säästöjä ole. oma asunto,oma rauha,omat menot. siittä se alkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263204Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122339Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.742236Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051971Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761633Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥451489Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta201387Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1191159
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151116