Anzzy vs The_One

puntti.karju

Ei taitaisi budopappa todellakaan pärjätä itseään nuoremmalle ja riskimmälle kaverille... kiäh! kiäh! :D

9

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lasoli-Sorsa

      Sillankorvan puliukko hinttikarjun heittää Auvisen mummokin maija-autoon muovikuulapyssyinensä Alfacenterin judokat pyshtyvät lenkkipolulla antamaan banaaneja puliukkojen pihahäkkiin hhehhee

      puliukko.karju kuvittelee budoharrastajien tappelevan paremmuudesta
      kuten sprugujen hierarkiassa tapellaan Käsidesi pussista

      • pipiatri

        Eipä Haglundin kundi antanut rahaa armeijan kaipaamiin lähitaistelukouluttajiin
        The One boileri vaan kouluttaa jutuissansa Niinsalossa ilman palkkaa:D
        menee yöksi Käyrän avovankilaan pampuksi vahtimaan, ettei rattijuopota karkaa
        Junnila oli johtajana, kun kaksi kivitalosta siviliin sopeuttamiseksi Käyrään
        loppusuoralle kakkua suorittamassa olivt jo Ruotsissa, kun huomattiin illalla
        poikien puntisreissusta Ruotsin poliisilta

        Broileri Uuno sopisi valehtelijana kokoomusnuorten limudiskoon portsariksi
        noita kok.mörssäreiden henkkareita tarkistamaan
        puntti.karjua, TheOnea, Ratikkakuskia ja kokoomusnuoria yhdistää valehtelu ja TYHMYYS ja omaan napaansa tuijottaminen


      • pipiatri kirjoitti:

        Eipä Haglundin kundi antanut rahaa armeijan kaipaamiin lähitaistelukouluttajiin
        The One boileri vaan kouluttaa jutuissansa Niinsalossa ilman palkkaa:D
        menee yöksi Käyrän avovankilaan pampuksi vahtimaan, ettei rattijuopota karkaa
        Junnila oli johtajana, kun kaksi kivitalosta siviliin sopeuttamiseksi Käyrään
        loppusuoralle kakkua suorittamassa olivt jo Ruotsissa, kun huomattiin illalla
        poikien puntisreissusta Ruotsin poliisilta

        Broileri Uuno sopisi valehtelijana kokoomusnuorten limudiskoon portsariksi
        noita kok.mörssäreiden henkkareita tarkistamaan
        puntti.karjua, TheOnea, Ratikkakuskia ja kokoomusnuoria yhdistää valehtelu ja TYHMYYS ja omaan napaansa tuijottaminen

        No emmä kyllä nyt mitään Kokoomusta kannata todellakaan. En edes käy äänestämässä koko nykyinen poliittinen järjestelmä on mielestäni läpeensä mätä.


      • pipiatri
        puntti.karju kirjoitti:

        No emmä kyllä nyt mitään Kokoomusta kannata todellakaan. En edes käy äänestämässä koko nykyinen poliittinen järjestelmä on mielestäni läpeensä mätä.

        Ahaa, puliukot eivät äänestä yhtään mitään edes omaksi eduxsensa
        mutta Käsidesi maittaa, vai kuinka?

        Ainoastaan Vasemmistoliitto ajaa jopa mielisaiariden puliukkojen asiaa paliatiivisen hoitoon ja voit päästä puliukkojen vanhainkotiin Paattisille, joka suunnitelmien mukaan puretaan ja rakennetaan uusi myöskin Paatisille aidattu alue, jonka portista pääsee asioimaan vai antabusta ottaneena. Aleksi Randellin kok. (seinänaapurini) lahja puliukkojen saattohoitokodixi kun EU kieltää puliukkojakaan polttamaan kakluunissa aineita impanneiden räjähdysvaaran vuoksi


      • pipiatri kirjoitti:

        Ahaa, puliukot eivät äänestä yhtään mitään edes omaksi eduxsensa
        mutta Käsidesi maittaa, vai kuinka?

        Ainoastaan Vasemmistoliitto ajaa jopa mielisaiariden puliukkojen asiaa paliatiivisen hoitoon ja voit päästä puliukkojen vanhainkotiin Paattisille, joka suunnitelmien mukaan puretaan ja rakennetaan uusi myöskin Paatisille aidattu alue, jonka portista pääsee asioimaan vai antabusta ottaneena. Aleksi Randellin kok. (seinänaapurini) lahja puliukkojen saattohoitokodixi kun EU kieltää puliukkojakaan polttamaan kakluunissa aineita impanneiden räjähdysvaaran vuoksi

        Perussuomalaiset on ainoa isompi puolue jolle minulta heruu edes jonkinasteista myötätuntoa. Vastustan kuitenkin monipuoluejärjestelmää ja demokratiaa kokonaisuutena joten en ole senkään puolueen mikään kannattaja.


    • hard to die
      • Merilokki Steven

      • mitäs showpainia

        tuo oli? Jopa oli tyhmä video.


      • mitä hittoa, toi aikido mies käytti yhtä liikettä, mitä itte oon käyttänyt pikkupojasta asti itsepuolustukseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe