Ei taitaisi budopappa todellakaan pärjätä itseään nuoremmalle ja riskimmälle kaverille... kiäh! kiäh! :D
Anzzy vs The_One
9
126
Vastaukset
- Lasoli-Sorsa
Sillankorvan puliukko hinttikarjun heittää Auvisen mummokin maija-autoon muovikuulapyssyinensä Alfacenterin judokat pyshtyvät lenkkipolulla antamaan banaaneja puliukkojen pihahäkkiin hhehhee
puliukko.karju kuvittelee budoharrastajien tappelevan paremmuudesta
kuten sprugujen hierarkiassa tapellaan Käsidesi pussista- pipiatri
Eipä Haglundin kundi antanut rahaa armeijan kaipaamiin lähitaistelukouluttajiin
The One boileri vaan kouluttaa jutuissansa Niinsalossa ilman palkkaa:D
menee yöksi Käyrän avovankilaan pampuksi vahtimaan, ettei rattijuopota karkaa
Junnila oli johtajana, kun kaksi kivitalosta siviliin sopeuttamiseksi Käyrään
loppusuoralle kakkua suorittamassa olivt jo Ruotsissa, kun huomattiin illalla
poikien puntisreissusta Ruotsin poliisilta
Broileri Uuno sopisi valehtelijana kokoomusnuorten limudiskoon portsariksi
noita kok.mörssäreiden henkkareita tarkistamaan
puntti.karjua, TheOnea, Ratikkakuskia ja kokoomusnuoria yhdistää valehtelu ja TYHMYYS ja omaan napaansa tuijottaminen pipiatri kirjoitti:
Eipä Haglundin kundi antanut rahaa armeijan kaipaamiin lähitaistelukouluttajiin
The One boileri vaan kouluttaa jutuissansa Niinsalossa ilman palkkaa:D
menee yöksi Käyrän avovankilaan pampuksi vahtimaan, ettei rattijuopota karkaa
Junnila oli johtajana, kun kaksi kivitalosta siviliin sopeuttamiseksi Käyrään
loppusuoralle kakkua suorittamassa olivt jo Ruotsissa, kun huomattiin illalla
poikien puntisreissusta Ruotsin poliisilta
Broileri Uuno sopisi valehtelijana kokoomusnuorten limudiskoon portsariksi
noita kok.mörssäreiden henkkareita tarkistamaan
puntti.karjua, TheOnea, Ratikkakuskia ja kokoomusnuoria yhdistää valehtelu ja TYHMYYS ja omaan napaansa tuijottaminenNo emmä kyllä nyt mitään Kokoomusta kannata todellakaan. En edes käy äänestämässä koko nykyinen poliittinen järjestelmä on mielestäni läpeensä mätä.
- pipiatri
puntti.karju kirjoitti:
No emmä kyllä nyt mitään Kokoomusta kannata todellakaan. En edes käy äänestämässä koko nykyinen poliittinen järjestelmä on mielestäni läpeensä mätä.
Ahaa, puliukot eivät äänestä yhtään mitään edes omaksi eduxsensa
mutta Käsidesi maittaa, vai kuinka?
Ainoastaan Vasemmistoliitto ajaa jopa mielisaiariden puliukkojen asiaa paliatiivisen hoitoon ja voit päästä puliukkojen vanhainkotiin Paattisille, joka suunnitelmien mukaan puretaan ja rakennetaan uusi myöskin Paatisille aidattu alue, jonka portista pääsee asioimaan vai antabusta ottaneena. Aleksi Randellin kok. (seinänaapurini) lahja puliukkojen saattohoitokodixi kun EU kieltää puliukkojakaan polttamaan kakluunissa aineita impanneiden räjähdysvaaran vuoksi pipiatri kirjoitti:
Ahaa, puliukot eivät äänestä yhtään mitään edes omaksi eduxsensa
mutta Käsidesi maittaa, vai kuinka?
Ainoastaan Vasemmistoliitto ajaa jopa mielisaiariden puliukkojen asiaa paliatiivisen hoitoon ja voit päästä puliukkojen vanhainkotiin Paattisille, joka suunnitelmien mukaan puretaan ja rakennetaan uusi myöskin Paatisille aidattu alue, jonka portista pääsee asioimaan vai antabusta ottaneena. Aleksi Randellin kok. (seinänaapurini) lahja puliukkojen saattohoitokodixi kun EU kieltää puliukkojakaan polttamaan kakluunissa aineita impanneiden räjähdysvaaran vuoksiPerussuomalaiset on ainoa isompi puolue jolle minulta heruu edes jonkinasteista myötätuntoa. Vastustan kuitenkin monipuoluejärjestelmää ja demokratiaa kokonaisuutena joten en ole senkään puolueen mikään kannattaja.
- hard to die
http://www.youtube.com/watch?v=APgF-DZ8nBM
Vastaus puliukkoakin kiinnostavaan asiaan
toista näyttö tuskinpa tarvinnee- Merilokki Steven
http://www.youtube.com/watch?v=mphPCxrUhLE
Yx filippinimatruusi opetti ihmeitä lemppuluukkuruuman kannella
pressun päällä ihmeitä solar powerista=ki Harmoina=ai, do= menelmä
aikido - mitäs showpainia
tuo oli? Jopa oli tyhmä video.
mitä hittoa, toi aikido mies käytti yhtä liikettä, mitä itte oon käyttänyt pikkupojasta asti itsepuolustukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683