Että en enää nykyisin haaveile kovin paljon ns normaalista seksistä vaan lähinnä cfnm, clothed female naked male jutusta. Eli missä itse olisin alasti ja nainen/naiset pukeissa ja he tekisivät minulle juttuja. Jos olisin saanut normaalin parisuhteen naisen kanssa niin unelmoisin varmaan normaalista seksistä.
Sen sijaan en ole saanut naista ja siksi tämä on noussut esille. Kumpuaa varmaan nuoruudesta jolloin olin hyvin innokas esittelemään pippeliäni tytöille joilla oli vaatteet tai uimapuku päällä ja tytöt olivat innokaita katselemaan.
sinkkuus aiheuttanut tämän
sinkkuus syynä
6
239
Vastaukset
Siitähän minäkin Haaveilen
palvelualtis88 kirjoitti:
Ai kenelle?
Nikki on Trolli.
http://www.muotiputiikkihelmi.com/wp-content/uploads/2017/03/slider2.jpg
Ihan simpsakka nainen, omistaa yksityisen vanhustentalon Turussa.
- Pervo-itsekin
Suosittelen sinua katsomaan pätkän nimeltä "CFNM - Please Me" ;)
Olen aloittanut työn CFNM tiedon levittämiseen Suomessa.
#Cfnmsuomi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623