uusin numero oli painettu jollekkin käppäpaperille?
Nyt Fiskis, Kimi ja Riitta pelastamaan mitä pelastettavissa on!
V8-Magazine mitä häh?
3
165
Vastaukset
- Taitaa olla
V8 lehdellä loppu edessä.
- wanhaKatillakkiukko.
mitä tuo käppäpaperi on ? :-D
Itse lopetin v8 magazinen tilaamisen ( ja lukemisen) jo 2006. Olikin tullut tilattua/ostettua v. 1979 lähtien
Aika aikaansa kutakin.
Jos ja kun lehti esittelee vain isolla rahalla entisöityjä ja tuunattuja autoja. Kauas on mennyt alkuperäisestä ideasta, mitä lehti viljeli 70-80- ja vielä 90-luvullakin. Alkuvuosien tarinat autoista kiehtovia. Kuinka oli kaivettu ladosta tai suolta, ovenkahvoja myöten ruostunut jenkkipeli ja kengitetty se takaisin tienpäälle.
oma siipikäkkylä ei sentäs ihan noin isotöinen ollut. Nyt käkkylä tallissa huilaamassa ja odottamassa jos vielä joskus pääsee tienpäälle. Aika näyttää... - Pinotexiä pintaan
wanhaKatillakkiukko. kirjoitti:
mitä tuo käppäpaperi on ? :-D
Itse lopetin v8 magazinen tilaamisen ( ja lukemisen) jo 2006. Olikin tullut tilattua/ostettua v. 1979 lähtien
Aika aikaansa kutakin.
Jos ja kun lehti esittelee vain isolla rahalla entisöityjä ja tuunattuja autoja. Kauas on mennyt alkuperäisestä ideasta, mitä lehti viljeli 70-80- ja vielä 90-luvullakin. Alkuvuosien tarinat autoista kiehtovia. Kuinka oli kaivettu ladosta tai suolta, ovenkahvoja myöten ruostunut jenkkipeli ja kengitetty se takaisin tienpäälle.
oma siipikäkkylä ei sentäs ihan noin isotöinen ollut. Nyt käkkylä tallissa huilaamassa ja odottamassa jos vielä joskus pääsee tienpäälle. Aika näyttää...Minä lopetin tilaamisen jo -85, alkoi kyllästyttää samat "pohja hiekkapuhallettu ja maalattu" jutut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091609
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup121163- 61950
- 64788
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329782- 1760
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen71731- 45700
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9641Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta58637