miehet, mielipiteitä kaivataan!

Sinba

noniin..ihan vaan silkasta uteliaisuudesta. tyttöjen kanssa virisi keskustelu nännilävistyksestä. yks kaveri oli meinannu semmosen vallan ottaa, mutta oli päätynyt vielä harkitsemaan kun ei tiennyt miesten mielipiteitä moiseen (henkkoht olen siis sitä mieltä että kukin tyylillään ja jos päättäisin lävärin ottaa, ei siinä vaiheessa juurikaan kiinnostais muiden mielipiteet. tämä vain selvennykseksi:)).

noniin, makuasiahan tämäkin mutta yleisesti? mielipiteitä siis?

11

1860

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zampsa80

Eikai se meidän miesten takia sitä ota? :) Jos joku haluaa ottaa ni oma asiahan se on. Minä en kyllä ole koskaan niiden ideaa ymmärtänyt enkä edes halua ymmärtää. Eli en pidä niistä.

• Sinba

ei kai kukaan niin härö oo että miesten takia mitään tekis;). ei ku ei oikeesti, ihan silkasta omasta tahdosta mutta keskustelu vaan käänty siihen mielipideasiaan ja jäi kiinnostamaan et mikä on se valtavirran mielipide.

• Arska

Ei mitään lävistyksiä. Rumia ovat.

• M81

Hyi helvetti sellaisia, sanon minä.

• Volnutt

Ei tuo minua ainakaan häiritsisi, kannattaa tosiaan vaan miettiä minkä vuoksi sen haluaa.

• hyihgyihyi

Hyi saakeli nännirenkaat on rumia.

• Just joo

Miksei sitten samantien killuttimet napaan, klittaan ja vaikka piikki koko tissin läpi.

• takyo

Ei ole hirveän sytyttävää jos nainen muistuttaa metallinkeräyspistettä, ei todellakaan, en näe siinä mitään eroottista, seksikästä, enkä edes kaunista.

Toinen asia on tatskat, ymmärrän erittäinkin hyvin tatuoinnit jotka TODELLA merkitsevät jotain, muttamuttamutta...

• Pekka

No niin... nännilävistykset on mun mielestä vielä sitä tasoa olevia juttuja, että ei siihen ole mitään yleistä mielipidettä. Jotkut pitää ja jotkut ei. Itse en osaa edes sanoa omaa kantaani, ei kai sillä niin väliä olis jos ei olisi mikään ihan älyttömän isokokoinen rengas :)

• kogo

Kamalia ovat. Itseasiassa enpä juuri muistakaan lävistyksitä tykkää. (poikkeuksena korvat, joissa ne ovat ihan ok).

• Ilman lävistyksiä

Älkää rakkaat typyläiset antako tisukkejanne pilata lävistyksillä, silikoneilla ym. humputuksilla.
      Tisut tisuina, mieluimmin luomuina. Jä nännithän tulevat "kaupan päälle".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      246
      4041
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2006
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      940
    6. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    7. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      937
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      857
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      780
    Aihe