DC++ sallitut filet?

Tampooni

ovatko kaikki: *.log
*.dll
*.tmp
*.chk
tiedostot "kiellettyjä" jakoja? Mikä seuraamus (kick,ban,huomautus) niiden jakamisesta tulee?

Jos jotain muitakin kielettyjä tiedosto muotoja löytyy niin voisitteko sivistää minua?

3

542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      nuo ovat kaikki kiellettyjen listalla ja niistä seuraa yleensä kick, varoituksia harvemmin annetaan... useammasta potkusta seuraa bannit.. op:t etsivät yleensä searchilla noita ja potkaisevat yleensä kerralla kaikki pihalle, jolloin ei ole merkitystä onko yksi vai useampi jaossa...

      muita kiellettyjen listalle pääseviä ovat: asennetut pelit/ohjelmat,
      keskeneräiset tiedostot (mm. download10, part.met, _incomplete, incomplete~, .antifrag),
      sairas porno (kiddy, preteen, pre-teen, lolita, raygold, rape, incest jne),
      samoin kuin ei kannata pitää jaossa modattuja/fake dc clienttejä, kaistan rajoittamiseen tarkoitettuja ohjelmia (esim. netlimiter)... myöskään mitään moraalisesti arveluttavaa ei kannata jakaa; rasistista materiaalia, hakkerointi/pommin teko-ohjeita, faces of death pätkiä jne... aika hyvä ohje on että jos miettii että kannataakohan tätä laittaa jakoon niin silloin yleensä on varminta olla laittamatta... sekä aina kannattaa lukea hubin säännöt... löytyvät yleensä tervetuloviestistä tai sitten siinä on kerrottu komento jolla ne saa näkyviin...

      • Mulla oli joku tommonen faces of death juttu. Siinä vaan näytettii ku tiedemiehet jysäytti jonku ydinpommin jossain aavikolla. Tuli muutaman tunnin bannit. Sitten vaihdoin nimeksi jonku ydinpommi jutun.


      • ......
        lammas-jr kirjoitti:

        Mulla oli joku tommonen faces of death juttu. Siinä vaan näytettii ku tiedemiehet jysäytti jonku ydinpommin jossain aavikolla. Tuli muutaman tunnin bannit. Sitten vaihdoin nimeksi jonku ydinpommi jutun.

        kannattaakin aina tarkistaa tiedostojen nimet ja se että nimi kuvaa sisältöä... pornon osalta erityisesti kannattaa olla tarkka noiden nimien kanssa, niissä kun on yleensä nimessä mainittu kaikki mahdolliset vähänkään pornoon viittaavat sanat (usein mukaanlukien rape, incest, preteen jne.)... nimet ovat usein myös nimetty siinä mielessä hämäävästi että välissä saattaa olla lukuisia välilyöntejä ja siten "piilotettu" loppuun kaikki muu ylimääräinen...

        tokihan op:lle sattuu välillä vahinkoja, ihmisiä kun ovat, boteille sattuu vielä enemmän kun ne eivät ole kykeneviä ajattelemaan... mutta yleensä potkuista ei voi syyttää muita kuin itseään, sen ei luulisi oleva iso homma vilasta miten tiedostot ovat nimetty ja mitä ne sisältävät ennen jakoon laittamista


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe