Naisen puutetta ei tiedosteta

app1

Naisen puutetta ei tiedosteta, tai siitä ei saa puhua. Monet masentuneet ätmit saisivat elämälleen lentävän lähdön, jos olisi tyttöystävä. Kukkahattutätien hallitsemat alat koulut, terveyspalvelut. Siellä ei puhuta tyttöystävän puutteen haitoista. Masentuneelle ätmille paras lääke olisi tyttöystävä, ainaisten lääkkeiden sijaan.

47

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ujo ätmi

Kuinkahan monta kaltaistani miestä Suomessa on lääkitty masennuslääkkeillä vaikka oikea lääke olisi pillu?

• Ätmi, naimisissa

Vielä useampi ätmi saisi elämälleen lentävän lähdön jos sisäistäisi sen, että tyttöystävä ei ole edellytys oman elämän elämiseen.

Jos suhde on olevinaan jotain niin ihanaa, niin miksi ihmiset sitten eroavat? Useimmat jo seurusteluaikana, jotkut myöhemmin. Jotkut vasta kun lapset ovat aikuistuneet. Jotkut eivät eroa koskaan, vaikka yhteiselossa ei olekaan enää mitään voimaannuttavaa, ihan sen vuoksi että ajatus yksinäisyydestä pelottaa.

Voin omakohtaisesti sanoa, että jos ätmit joskus sen tyttöystävän saavat, niin turha on odottaa mitään tasapuolista suhdetta, missä toinen täydentää toista ja kaikkea muuta romanttista paskaa.

Käytännössä se tarkoittaa aina sitä, että suhteessa eletään yksinoman sen naisen ehdoilla. Tehdään juttuja, mitä nainen haluaa. Joudut luopumaan omista menoistasi ja harrastuksistasi, ja tavalla tai toisella hyysäämään naista. Ja se EI tule tekemään sinua onnelliseksi, koska sitten kun sinulla on se nainen, huomaat että ei se nainen yksin riitä mukavaan elämään.

• oselotti

'Käytännössä se tarkoittaa AINA sitä, että suhteessa eletään yksinomaan sen naisen ehdoilla...tavalla tai toisella hyysäämään naista' olen pahoillani puolestasi jos vaimosi on tuollainen, tuo käytöksen kuvaus on aika tarkka kuvaus persoonallisuushäiriöisestä ääri-itsekeskeisestä naisesta, ei välttämättä narsisti tai psykopaatti (jos niin hän käyttää vain sinua hyväkseen) vaan persoonallisuushäiriöitä on varsin monia, kuvaus sopii myös esim. pakkoneuroottiseenpersoonallisuushäiriöön, joka on äärimmäisen keskittynyt pitämään yllä kuvaa normauliudesta ulkomaailmalle, omat perheenjäsenet vähemmän tärkeitä, joka asiassa pomo, hyväksyy vain mielipiteet mitkä kokee normaaleiksi eli yleensä vain omansa ja paras olla samaa mieltä, häiriön pohjalla vahva neuroottisuus, henkinen väkivalta ja alistaminen yleistä, ei näe itsessään vikaa ja uskoo olevansa aina oikeassa. Eli tilanne ei todellakaan ole aina noin kun kuvaat, on 100% varma, että hän sairastaa psykiatrisesti.

• Ätmi, naimisissa
        oselotti kirjoitti:

'Käytännössä se tarkoittaa AINA sitä, että suhteessa eletään yksinomaan sen naisen ehdoilla...tavalla tai toisella hyysäämään naista' olen pahoillani puolestasi jos vaimosi on tuollainen, tuo käytöksen kuvaus on aika tarkka kuvaus persoonallisuushäiriöisestä ääri-itsekeskeisestä naisesta, ei välttämättä narsisti tai psykopaatti (jos niin hän käyttää vain sinua hyväkseen) vaan persoonallisuushäiriöitä on varsin monia, kuvaus sopii myös esim. pakkoneuroottiseenpersoonallisuushäiriöön, joka on äärimmäisen keskittynyt pitämään yllä kuvaa normauliudesta ulkomaailmalle, omat perheenjäsenet vähemmän tärkeitä, joka asiassa pomo, hyväksyy vain mielipiteet mitkä kokee normaaleiksi eli yleensä vain omansa ja paras olla samaa mieltä, häiriön pohjalla vahva neuroottisuus, henkinen väkivalta ja alistaminen yleistä, ei näe itsessään vikaa ja uskoo olevansa aina oikeassa. Eli tilanne ei todellakaan ole aina noin kun kuvaat, on 100% varma, että hän sairastaa psykiatrisesti.

Kun puhutaan ätmien naisista, niin kyllä se vaan näin on.

Ja BTW lähipiirissämme taitaa sitten olla pelkästään psykiatrisesti sairaita naisia, sillä tossun alla se on lankomieskin, ja itse asiassa vielä minuakin pahemmin. Sen lisäksi muita tapauksia.

Yleinen ongelma eroissa nimenomaan miehen kannalta on, että mies on joutunut suhteen aikana luopumaan kavereistaan, ja pariskunnan kaverit ovat kaikki naisen kavereita.

Että määrittelemäsi "psykiatrinen sairaus" taitaa kyllä sitten olla naisten perusominaisuus...

• oselotti
        Ätmi, naimisissa kirjoitti:

Kun puhutaan ätmien naisista, niin kyllä se vaan näin on.

Ja BTW lähipiirissämme taitaa sitten olla pelkästään psykiatrisesti sairaita naisia, sillä tossun alla se on lankomieskin, ja itse asiassa vielä minuakin pahemmin. Sen lisäksi muita tapauksia.

Yleinen ongelma eroissa nimenomaan miehen kannalta on, että mies on joutunut suhteen aikana luopumaan kavereistaan, ja pariskunnan kaverit ovat kaikki naisen kavereita.

Että määrittelemäsi "psykiatrinen sairaus" taitaa kyllä sitten olla naisten perusominaisuus...

Naisissa on vähemmän narsisteja ja psykopaatteja kuin miehissä psykiatrian mukaan ja enemmän huomionhakuistapersoonallisuushäiriötä, joka on sydämmellisempi kuin narsisti, mutta saman suuntainen. Joten ei ole perusominaisuus kysymyksessä toi tossun alle pistäminen on mulle niin tuttua, kun mummoni teki sitä vaarilleni 24/7 kyse on mummollani pakkoneuroottisestapersoonallisuushäiröstä, vaarini oli korkeassa asemassa yhteiskunnassa ja parantumaton pukki. Itse kun en tiennyt, että psykopaatteja on olemassa, seurustelin kerran sellaisen kanssa ja minä voimakastahtoisena oli valtataistelut rankkoja, meinaan se halus kontrolloida kaikkea ja päättää kaikesta ja sen älykkyysosamäärä oli varmaan sama kuin kengännumero ja sillä oli aika pieni jalka vielä:) Se piti mua itseasiassa ensi viikkojen jälkeen vankina, olin sen 'elämän nainen'. Ei toisten alistaminen ole normaali piirre, se on hyvin vahvasti kytköksissä näihin häiriöihin. Ehkä yksi syy miksi nämä naiset pitävät teistä on se, että suostutte tossun alle. Ei tuo ole mitään elämää.

• ...
        oselotti kirjoitti:

Naisissa on vähemmän narsisteja ja psykopaatteja kuin miehissä psykiatrian mukaan ja enemmän huomionhakuistapersoonallisuushäiriötä, joka on sydämmellisempi kuin narsisti, mutta saman suuntainen. Joten ei ole perusominaisuus kysymyksessä toi tossun alle pistäminen on mulle niin tuttua, kun mummoni teki sitä vaarilleni 24/7 kyse on mummollani pakkoneuroottisestapersoonallisuushäiröstä, vaarini oli korkeassa asemassa yhteiskunnassa ja parantumaton pukki. Itse kun en tiennyt, että psykopaatteja on olemassa, seurustelin kerran sellaisen kanssa ja minä voimakastahtoisena oli valtataistelut rankkoja, meinaan se halus kontrolloida kaikkea ja päättää kaikesta ja sen älykkyysosamäärä oli varmaan sama kuin kengännumero ja sillä oli aika pieni jalka vielä:) Se piti mua itseasiassa ensi viikkojen jälkeen vankina, olin sen 'elämän nainen'. Ei toisten alistaminen ole normaali piirre, se on hyvin vahvasti kytköksissä näihin häiriöihin. Ehkä yksi syy miksi nämä naiset pitävät teistä on se, että suostutte tossun alle. Ei tuo ole mitään elämää.

"miksi nämä naiset pitävät teistä on se, että suostutte tossun alle."

Joo, kerro jotain uutta. Toistaiseksi et ole kertonut mitään mikä ei olisi itsestään selvää ja entuudestaan tuttua.

Älä unohda, että täällä ätmit keskustelevat toisten ätmien kanssa. Toiset ätmit ovat "onnekkaampia" kuin toiset, koska ovat saaneet jonkinlaisen naisen (tai jonkinlaista naista, jossain tilanteessa). Yleensä se nainen minkä ätmi saa, on tavalla tai toisella ongelmatapaus.

Mitä ensimmäisessä kommentissani sanoin, on täysin yhteneväistä sinun johtopäätöksesi kanssa:

"Ei tuo ole mitään elämää"

Mutta eivät ne hyväkkäät usko.

• oselotti
        ... kirjoitti:

"miksi nämä naiset pitävät teistä on se, että suostutte tossun alle."

Joo, kerro jotain uutta. Toistaiseksi et ole kertonut mitään mikä ei olisi itsestään selvää ja entuudestaan tuttua.

Älä unohda, että täällä ätmit keskustelevat toisten ätmien kanssa. Toiset ätmit ovat "onnekkaampia" kuin toiset, koska ovat saaneet jonkinlaisen naisen (tai jonkinlaista naista, jossain tilanteessa). Yleensä se nainen minkä ätmi saa, on tavalla tai toisella ongelmatapaus.

Mitä ensimmäisessä kommentissani sanoin, on täysin yhteneväistä sinun johtopäätöksesi kanssa:

"Ei tuo ole mitään elämää"

Mutta eivät ne hyväkkäät usko.

Hugs and kisses, jaksamisia sinne.

• Ätmi, naimisissa
        oselotti kirjoitti:

Hugs and kisses, jaksamisia sinne.

Juu, vilpitön kiitos siitä.

• oselotti

Juu, vilpitön kiitos siitä.

Keksin ainakin minulle kelpaavan vaihtoehdon, jos olisin tilanteessasi, heitä ämmä pihalle, jos lapsia hommaa hyvä lakimies ja odota kostoa ja kiristystä ja nerokasta ja varsin hyväntahtoista seuraa tilalle saa koratista tai burmakissasta, ne on neroja ja jos mieluummin haluat älykkään jalon leijonamaisen seuralaisen hommaa itämainen lyhytkarva, savannah tai abessiinialainen, siinä sielukasta kumppania. Ihmiset saa ihan väärän kuvan kissoista meidän kotoisista maatiaisista, ja puheliaitakin ovat, pitää vain oppia niiden kieli (kissat puhuu painotuksilla ja ilmeillä). No seksiä ei ole, mutta haluatko todella sitä kamalalta ämmältä loppujen lopuksi.

• Ätmi, naimisissa
        oselotti kirjoitti:

Keksin ainakin minulle kelpaavan vaihtoehdon, jos olisin tilanteessasi, heitä ämmä pihalle, jos lapsia hommaa hyvä lakimies ja odota kostoa ja kiristystä ja nerokasta ja varsin hyväntahtoista seuraa tilalle saa koratista tai burmakissasta, ne on neroja ja jos mieluummin haluat älykkään jalon leijonamaisen seuralaisen hommaa itämainen lyhytkarva, savannah tai abessiinialainen, siinä sielukasta kumppania. Ihmiset saa ihan väärän kuvan kissoista meidän kotoisista maatiaisista, ja puheliaitakin ovat, pitää vain oppia niiden kieli (kissat puhuu painotuksilla ja ilmeillä). No seksiä ei ole, mutta haluatko todella sitä kamalalta ämmältä loppujen lopuksi.

Kovin vieraalta tuntuu vaihtoehtosi. Olen allerginen joten kotieläimet eivät käy korvikkeeksi. Ei niistä oikein keskustelukumppaneiksikaan ole ellei pidä omista monologeistaan.

Ja kun perhana vieköön minä kuitenkin välitän sen vaimon hyvinvoinnista! En ole kostonhimoinen taikka vihainen, vaikka toteankin että suhteessa mennään hyvin pitkälti vaimon ehdoilla.

• oselotti

Kovin vieraalta tuntuu vaihtoehtosi. Olen allerginen joten kotieläimet eivät käy korvikkeeksi. Ei niistä oikein keskustelukumppaneiksikaan ole ellei pidä omista monologeistaan.

Ja kun perhana vieköön minä kuitenkin välitän sen vaimon hyvinvoinnista! En ole kostonhimoinen taikka vihainen, vaikka toteankin että suhteessa mennään hyvin pitkälti vaimon ehdoilla.

Nämä rotukissat kyllä puhuu. Noh jos kissoista ei välitä ja vielä allergia, toivottavasti vaimosi ei ole läpipaha, esittäen vain joskus hyvää.

• ...
        oselotti kirjoitti:

Nämä rotukissat kyllä puhuu. Noh jos kissoista ei välitä ja vielä allergia, toivottavasti vaimosi ei ole läpipaha, esittäen vain joskus hyvää.

En minä kaiketi ole missään vaiheessa väittänyt vaimoani pahaksi, läpipahasta puhumattakaan. Se on vain oma tulkintasi.

Minä vain sanoin ääneen sen tosiasian, minkä olen omassa suhteessani ja monen muunkin suhteessa havainnut: sen, että suhteessa edetään naisen ehdoilla, ja miehen tarpeet saavat vähemmän huomiota.

• oselotti
        ... kirjoitti:

En minä kaiketi ole missään vaiheessa väittänyt vaimoani pahaksi, läpipahasta puhumattakaan. Se on vain oma tulkintasi.

Minä vain sanoin ääneen sen tosiasian, minkä olen omassa suhteessani ja monen muunkin suhteessa havainnut: sen, että suhteessa edetään naisen ehdoilla, ja miehen tarpeet saavat vähemmän huomiota.

Se oli toive ei oletus, sitten ei ole kyllä psykopaatti, kannattaa varata aika psykiatrille, joka on enemmän perehtynyt persoonallisuushäiriöisiin ja kertoa vaimosi tyypillisistä piirteistä, jos kyseessä on esim pakkoneuroottinenpersoonallisuushäiriö tai huomionhakuinen on niihin mahdollista saada toisenlainen kontakti vähentääkseen oireita, jotka kasaantuvat hänen käytöksessään sinulle. Hyvä psykiatri osaa määritellä häiriön ja siihen tulee apua, yleensä hyvin henkisesti sairaat uskovat olevansa terveimpiä. Luin Stop wlking on eggshells nimisen kirjan, joka koski epävakaatapersoonallisuushäiriötä, siinä kuvailemasi juttuja vaikkei kyseessä olisi tämä häiriö, neuvot olivat todella hyviä, kuolinvuoteella niitä vaarilleni luin ja se sanoi 'ai tolleen sen olis voinut hoitaa' tai jotain sen tapaista ja sitten hän kuoli. Se, että olet tekemisissä häiriön kanssa (ja se ei ole psykopatia, toivottavasti ei myös narsismi) on hyvä asia, tilannettanne voi hoitaa valtavasti hyvällä ammatti avulla, oikeat lähestymistavat ja oikea kommunikointi pääosassa. Tuntuuko sinusta, että vaimosi rakastaa sinua?

• kummitus
        oselotti kirjoitti:

Ymmärrän mitä tuo naimisissa oleva ätmi tarkoittaa. Eivät kaikki naiset ole suinkaan tuollaisia, mutta ätmi ei määritelmänkään mukaan viehätä ketään naista, ja koska normaali nainen ei seurustele miehen kanssa joka ei häntä viehätä -> ätmin ei ole mahdollista seurustella normaalin naisen kanssa. Periaatteessa sama ilmiö on myös kaikkein epäviehättävimmillä naisilla, mutta hieman eri muodossa.

• Kuullostaa vähän semmoiselta tilanteelta, että liian erilaiset ihmiset ovat päätyneet yhteen. Kyllä minäkin olen sen verran itsekäs, etten esim. vaihtaisi liikunnallista elämäntapaani sohvaperunointiin miehen takia, vaan jos mies ei minun liikkumistani hyväksy, niin suhteen ylläpito käy hyvin hankalaksi. (Tarkoitukseni ei siis ole vihjata, että nimimerkin ”Ätmi, naimisissa” tilanne olisi jotenkin tämänkaltainen, onpahan vain eräs esimerkki.)

Juuri tämän takia minäkin olen aika nirso miesten suhteen, eli jos miehestä jo päältäpäin, tai lyhyiden treffien perusteella näkee, ettei mitään molempia kiinnostavaa ajanviettotapaa ole löydettävissä, niin yleensä en anna miehelle edes sitä ”mahdollisuutta” syvempään tutustumiseen. Jos väkisin yrittää seurustella täysin vääränlaisen henkilön kanssa, ja tietää, ettei halua muuttaa omaa elämäntapaansa täysin, niin ainoa vaihtoehto olisi pakottaa se toinen muuttumaan, mikä taas on lähtökohtaisesti arveluttavaa. Asetelman kestävyys riippuisi siis täysin siitä miten kauan mies jaksaa mukautua tahtooni, mutta pitkän suhteen syntyminen olisi erittäin epätodennäköistä.

Ei toki tilanne välttämättä ole noin vakava, vaan voi olla kyse vain siitäkin, että nainen ei ole tajunnut jyräävänsä miehen tahdon yli, jos mies ei sitä tahtoaan ole riittävän selkeästi ilmaissut. Kaikki eivät ole mitään ajatustenlukijoita, tai empatian mestareita, vaikka pohjimmiltaan kumppanistaan todella paljon pitäisivätkin. Tällaisen ihmisen kanssa ongelma voi ratketa ihan vain saattamalla asia hänen tietoisuuteensa, tarvittaessa rautalankaa käyttäen.

• 15+19

Täyttä asiaa , mutta valitettavasti täysi mahdollisuus korjata tätä tilannetta. Se on vähän niinkuin nälän hätä afrikassa, kukaan kenellä on ruokaa itselleen ei välitä.

• riikinkukko

tarkoitat sitten varmaan raiskauksia parannuskeinoksi? Joku tekee työtä ja parantuu, toisella ei mikään auta. Nälänhätä olisi sekunnissa hoidettu, jos 0,5 prosenttia maailman omistavista eivät plisi täysin ahneita natsisikoja. Jos kuvittelee, että jonkun pitää teidän parantamistahdossa avata haarojaan, näkee toiset ihmiset objekteina ei olentoina joilla on oma tahto ja omat tarpeet, joihin ei kuulu epämiellyttävien miesten seksuaalinen viihdyttäminen. Jos olisi hcatm homoseksuaali ja hän haluaisi tappaa itsensä kun ei saa persettä, antaisitko hyvästä tahdosta itse? Jos et olisitko syyllinen hänen itsemurhaan?

• Ihmisluonto
        riikinkukko kirjoitti:

tarkoitat sitten varmaan raiskauksia parannuskeinoksi? Joku tekee työtä ja parantuu, toisella ei mikään auta. Nälänhätä olisi sekunnissa hoidettu, jos 0,5 prosenttia maailman omistavista eivät plisi täysin ahneita natsisikoja. Jos kuvittelee, että jonkun pitää teidän parantamistahdossa avata haarojaan, näkee toiset ihmiset objekteina ei olentoina joilla on oma tahto ja omat tarpeet, joihin ei kuulu epämiellyttävien miesten seksuaalinen viihdyttäminen. Jos olisi hcatm homoseksuaali ja hän haluaisi tappaa itsensä kun ei saa persettä, antaisitko hyvästä tahdosta itse? Jos et olisitko syyllinen hänen itsemurhaan?

Nämä sikarikkaatkin vaan yleensä ajattelevat että heillä on oikeus olla oma tahto ja omat tarpeet. Heidän itsensä mielestä he ovat ansainneet mammonansa, kovalla työllä, hyvällä onnella, perintöjen kautta. Eivät he itse koe olevansa mitään natsisikoja. Joku Bill Gates lahjoittaa hyväntekeväisyyteen. Pikku roposia ne hänelle ovat ja lahjoitusten jälkeen hän on edelleen sikarikas.

Toisaalta taas aina ne jotka kokevat jäävänsä paitsi jostain ovat sitä mieltä, että jollain muulla on liikaa ja heidän kuuluu antaa omastaan. Tämä pätee ihan kaikkiin asioihin ja se on varmaankin osa ihmisluontoa.

• riikinkukko
        Ihmisluonto kirjoitti:

Nämä sikarikkaatkin vaan yleensä ajattelevat että heillä on oikeus olla oma tahto ja omat tarpeet. Heidän itsensä mielestä he ovat ansainneet mammonansa, kovalla työllä, hyvällä onnella, perintöjen kautta. Eivät he itse koe olevansa mitään natsisikoja. Joku Bill Gates lahjoittaa hyväntekeväisyyteen. Pikku roposia ne hänelle ovat ja lahjoitusten jälkeen hän on edelleen sikarikas.

Toisaalta taas aina ne jotka kokevat jäävänsä paitsi jostain ovat sitä mieltä, että jollain muulla on liikaa ja heidän kuuluu antaa omastaan. Tämä pätee ihan kaikkiin asioihin ja se on varmaankin osa ihmisluontoa.

Ei ole osa ihmisluontoa, toiset joilla on rahaa haluavat, että muut voivat hyvin heidän luovuttamillaan verotuloilla ym. ei demareissa ja vasemistoliittoa äänestävissä ole vain köyhiä vaan myös erittäin hyvätuloisia. Tämä kyseinen herra jonka mainitsit on maksanut lehdistölle, että hänet kuvataan pyhimyksenä. Satuin vahingossa avaamaan linkin, jossa puhuttiin hänen projekteistaan jotka lievästi ilmaistuna eivät kestä päivänvaloa ja linkin avattuani oli kännykkääni latautunut muutamakymmen vakoiluohjelmaa ym. tietokone paskaa joita en tunne ja sivu kaatui ennen kuin ehdin lukea loppuun, koskaan ei muun sivun kanssa ole käynyt niin, kaukana sattumasta. Sen näkee pärstästäkin itsekeskeinen sika, enkä tarkoita viime vuosien enkelihymy kuvia, vaan hänen aitoa lookkiansa. Loputon ahneus on psykopatian yksi oire (ei esiinny kaikilla) ja jos haluat maailman suurimpia monopoleja omistaa tarvitset kaikki niin väärät ystävät, ei täällä omillaan sellaisia luoda. Psykopaattien liitto omistaa maailma, siinä se. Itse olen hyvinkin varakas ja demari, vaikka se on kovinkin ei muodikasta nyt, mutta se on ainoa poliittinen suuntaus, joka luo näin hienot maat kuin Pohjoismaat ja olen matkustanut ihan tarpeeksi tietääkseni mitkä maat toimii maailman parhaiten. Minä haluan, että rahoillani spugegin saa vähän viinaa ja leipää pöytään, ei mua haittaa yhtään mulla on jo kaikki mitä tarvitsen ja paljon enemmän, pienyrittäjien tilannetta tulisi tosin parantaa, eikä pitää heitä 'rikkaina vihollisina' demareiden historiallinen harha. Jos omistaa pari prossaa maailman rahoista itse ja antaa toisten kuolla nälkään täytyy nauttia siitä kuten psykopaatti eli on sadisti. Olen tiettyjen syiden takia tosin joutunut elämään köyhästi muutaman kuukauden (ensimmäistä kertaa elämässäni), mutta tällä viikolla se on ohi nyt ja lopullisesti.

• 4+13
        riikinkukko kirjoitti:

Voisi yhteiskunta tarjota vaikka rasvaimua ja kauneusleikkauksia atmeille.

• riikinkukko
        4+13 kirjoitti:

Voisi yhteiskunta tarjota vaikka rasvaimua ja kauneusleikkauksia atmeille.

Demarina voin kannattaa tuota, mutta ensin pitää tarkistaa, ettei vika ole päässä, jos niin koko juttu on rahantuhlausta. Kai tuon ahdingon voi rinnastaa vaikka alkoholismin ahdinkoon. Ja pitää olla pienituloinen, muuten voi kustantaa itse ja halvemmaksi tuo tulee kuin 50 vuotta alkoholistille rahaa.

• 7iuytreewqwqqqqqqqqq

Taitaa olla mutu-tietoa. Suurin osa atm:stä kokemattomuuttaan kuvittelevat naisen jotenkin mystisesti parantavan kaiken, mutta todellisuus on kuitenkin toisin.

• lskdfjkeoe

Naiskaveritkin varmasti piristäisivät mieltä vaikka ei varsinaista parisuhdetta olisikaan.

• ...

Minkä takia täällä sitten vingutaan siitä, kun päästään vaan kaverimieheksi. Eikös se ole yksi naisasialuuserin vakioaiheistakin, ne kamunaisten edesottamukset?

Ja vaikuttaako NAL pirteältä, häh?

• nainen 26

Ei teitä ätmejä mikään auta.

• ...

Yhdeksän millin burana tai tukeva köysi saattaisivat auttaa.

• väärä palsta

Ja tämä liittyi sinkkuelämään miten? Yksineläminen ja sinkkuelämä ovat kaksi eri asiaa. Onko pakko massapostittaa tänne omia ongelmia? Eiköhän joku mielenterveyspalsta olisi parempi paikka? Tuskin palstalla on ketään joka ei tiedä naisettomuuden ottavan teillä koville. Naisviha kommenteille on myös paikka sovinismi-palsta.

• 13+8

Niin totta! Minäkin olen nainen eikä kukaan tiedosta puutettani! En viitsi nyt puutelistaa tässä nysäämään, mutta yhtä ja toista tarvttaisiin....

• 29vneitsyt

Kaverini pääsi irti eroon masennuksestaan ja pyrki ahkerasti töihin saatuaan pillua. Nyt hän on kokopäivätyössä ja elämä sujuu hyvin.

• ööö////.....

Ei se tyttöystävän saaminen mitään ratkaise. Sen jälkeen tulee uudet ongelmat, kun mies on mustasukkainen muille miehille ja miettii, että feikkaakohan tyttöystävä orgasminsa ja jättääköhän hän mut ja onkohan hän pettänyt mua jne.

Te ATM:t kun rakastatte kategorisoimista, niin samaa tasoahan olis se, että jos kärsit mielenterveysongelmista, niin silloin oikean tasoinen on tyttöystävä, jolla on myös mielenterveysongelmia esim. masennus. Jos taas sinulla on pakkoajatuksia esim. teinineitsyistä, niin oikean tasoinen nainen olisi sinulle esim. miesvihaaja, jolla on vuodesta toiseen sama fiksaatio.

Harvasta ihmisestä on auttamaan toista ylös suosta. Puolison ei kuulu olla psykiatri tai päihdekuntouttaja. Tietenkin puoliso voi olla motivoija, mutta muutoksen pitää lähteä ihmisestä itsestään. Hirmu usein lähtöongelmana on se, ettei rakasta itseään tarpeeksi. Kun pitää itseään ihan luuserina ja itsetunto on nolla, niin vaikea on toisenkaan rakastaa sellaista, kun ei kykene siihen edes itse.

• atm==atn

Onko Miesvihaajalla fixaatio neitsytmiehistä? Pitäisi saada neitsymies mutta kaikki komeat miehet on jo saanut pesää. Eikä Miesvihaaja halua pipariinsa toisten naisten härskiintyneiden kiimanesteiden sotkemaa likaista munaa.

• Arhinmäen soulmate
        atm==atn kirjoitti:

Onko Miesvihaajalla fixaatio neitsytmiehistä? Pitäisi saada neitsymies mutta kaikki komeat miehet on jo saanut pesää. Eikä Miesvihaaja halua pipariinsa toisten naisten härskiintyneiden kiimanesteiden sotkemaa likaista munaa.

No varmasti jos on miesvihaajalla vielä bakteerikammoa ja sen suuntaista :p

• ...
        atm==atn kirjoitti:

Miesvihaaja ja naisvihaaja ovat saman kolikon eri puolet. Kummassakin tapauksessa kyse on kuitenkin parisuhdemarkkinoiden ylijäämätavarasta, jonka mielestä maailmassa on virhe, kun he eivät saa haluamaansa.

• siira

Kyllä ainakin tällä palstalla saa tästä puuttesta puhua ihan mielinmäärin. Missä aloittajan mielestä tästä asiasta ei saa puhua ja missä siitä pitäisi puhua?

• tri ytm

Ei nainen ätmin elämästä mitään autuasta tekisi. Kuitenkin niin moni ätmi ei ole ollut naisen kanssa ikinä missään tekemisissä lähemmin ja naisten kanssa nyt yleensä on perusmies jossain vaiheessa ollut niin väkisin se varmaan vaivaa jatkuvasti mieltä.

Kyllä media on sivuuttanut tämän naisettomuuden täysin. Tuutista tulee koko ajan miten "naisella on oikeus" joka helvetin asiaan. On oikeus aborttiin kysymättä mieheltä, on oikeus saada hyvää seksiä yli 40 vuotiaana jne. Hyvä esimerkki oli se skottinainen joka ei ajellut mitään karvoja 18 kuukauteen ja esiinty sen jälkeen televisiossa kainalokarvojen rehottaessa ja jalat oli ihan kun miehillä. Motiivi oli se, että naisella on oikeus olla ajamatta karvojaan.

Mies jos on erilainen kun "peruskäsitys" on niin sitä pidetään kummajaisena, naista pidetään rohkeana ja hienona naisena. Miksi mediassa jauhetaan koko ajan naisten ulkonäköpaineista kun esim. alastonsuomi sivustoa katsomalla voi todeta että sysiruma siiderivalas saa ihan helposti seksiä. Miksi mediassa ei puhuta miten moni perusmies jää naisetta?

• Eikö sinun mielestäsi naisella ole oikeutta olla ajamatta karvojaan? Miksi?

• 3+19
        helka kirjoitti:

Eikö sinun mielestäsi naisella ole oikeutta olla ajamatta karvojaan? Miksi?

Naisella tosiaan on oikeus aborttiin ja olla ajelematta karvojaan. Mikä asiassa on vaikea ymmärtää? Ennen kaikkea, miksi ei olisi sinun mielestäsi?

Oikeus hyvään seksiin 40-vuotiaana on samanlainen oikeus kuin ätminkäisillä, eli jotkut saa, jotkut ei.

• ...
        helka kirjoitti:

Eikö sinun mielestäsi naisella ole oikeutta olla ajamatta karvojaan? Miksi?

Naisella on oikeus olla ajamatta karvojaan, mutta hänellä ei ole oikeutta vaatia muiden hyväksyntää valinnalleen. Tällä tarkoitan esim. sitä, että jos nainen valittaa etteivät miehet ole kiinnostuneet hänestä sen jälkeen kun hän on antanut karvojensa rehottaa, niin se ei silloin ole niiden miesten syy. Ei muille voi pakkosyöttää omia valintojaan.

Jos nyt käännetään asia niin, että jos siellä studiossa olisi mies, joka ei ole käynyt suihkussa tai vaihtanut vaatteitaan 18 kuukauteen, niin olisitko ihan yhtä valmis sanomaan, että miehellä on oikeus olla peseytymättä.

• ... kirjoitti:

Naisella on oikeus olla ajamatta karvojaan, mutta hänellä ei ole oikeutta vaatia muiden hyväksyntää valinnalleen. Tällä tarkoitan esim. sitä, että jos nainen valittaa etteivät miehet ole kiinnostuneet hänestä sen jälkeen kun hän on antanut karvojensa rehottaa, niin se ei silloin ole niiden miesten syy. Ei muille voi pakkosyöttää omia valintojaan.

Jos nyt käännetään asia niin, että jos siellä studiossa olisi mies, joka ei ole käynyt suihkussa tai vaihtanut vaatteitaan 18 kuukauteen, niin olisitko ihan yhtä valmis sanomaan, että miehellä on oikeus olla peseytymättä.

En tiennyt, että kyseinen skottinainen on valittanut kiinnostuksen puutetta, kun en ole nähnyt kyseistä ohjelmaa. Mutta hyvä, että perusasiasta ollaan yhtä mieltä eli että karvat ovat ihan naisen oma asia.

• Joku vaan

"Ei se tyttöystävän saaminen mitään ratkaise. Sen jälkeen tulee uudet ongelmat, kun mies on mustasukkainen muille miehille ja miettii, että feikkaakohan tyttöystävä orgasminsa ja jättääköhän hän mut ja onkohan hän pettänyt mua jne."

Nimenomaan näin. Aina jotenkin luullaan, että helvetin hienoa, kun on joku naisystävä. Eikä sinun tarvitse ikinä olla mikään mustasukkainen, naisen halut ja toiveethan ovat ne, mitkä ratkaisevat.

Koska naiset eivät ole kiinnostuneita esim. minun kaltaisistani miehistä vaan juurikin ne seksikkäät ja haluttavat miehet kiinnostavat, niin eihän minun tarvitse olla millään tavoin mustasukkainen, kun jo tiedä, mistä se nainen kiinnostuu. Ei minun tarvitse olla mikään selvännäkijä, kun jo tajuan, etten naistani viehätä niin paljoa kuin ne toiset miehet.

Näinhän se suurimmassa osassa suhteita menee. Ollaan yhdessä, mutta kumpikin, monesti se nainen, haluaa jotain aivan muuta kuin sen kyseisen miehen. Sitä vain ollaan aina niin sinisilmäisiä, että kun he ovat yhdessä, niin kumpikin on löytänyt sen KAIKISTA KIINNOSTAVIMMAN kumppanin.

Suomi on täynnä miehiä, joilla ei ole itsetunto-ongelmia, eikä pidä itseään luuserina, mutta siltikin ne naiset haaveilevat joistakin aivan muista miehistä. Eli se oma mies ei ole todellakaan sitä seksikkäintä ja halutuinta, mitä naiset haluavat ja toivovat, mutta koska nainen ei parempaakaan saa, niin silloin kelpaa tuollainenkin mies.

Eli vaikka miehellä ei ole itsetunto-ongelmia, eikä todellakaan pidä itseään luuserina, niin siltikin nainen kiihoittuu, kiinnostuu ja viehättyy aivan PÄINVASTAISISTA miehistä kuin se oma mies. Eihän silloin ole mitään väliä sillä, onko miehellä itsetunto-ongelmia vai pitääkö hän itseään luuserina vai ei, naisen reaktio siihen omaa mieheen ja niitä muita miehiä kohtaan ratkaisee kaiken.

Koska naista ei se oma mies kiinnosta niin paljoa kuin ne seksikkäimmät ja halutuimmat miehet, niin ei auta, vaikkei miehellä mitään itsetunto-ongelmia ja luuseriuden tunnetta olisikaan. Hän ei kuitenkaan kuulu niihin miehiin, joita naiset ENSISIJAISESTI haluaisivat.

Eli vaikka mies rakastaisikin terveellä tavalla itseään, mutta ei kuulu niihin miehiin, joita se nainen ENSISIJAISESTI haluaisi, niin eihän se muuta asiassa yhtään mitään. Se tilanne on sen naisen kanssa se, mikä se on.

Minäkin voisin rakastaa terveellä tavalla itseäni, pitää itseäni arvokkaana ja tärkeänä, jne. mutta koska olen mies, josta naiset eivät kiinnostu (komeakasvoinen, pitkä, lihaksikas, harteikas, isokaluinen, karismaattinen, seksuaalista karismaa omaava, jne.), niin ei se auta. Naiset eivät minua näe sellaisena miehenä, vaikka kuinka pidän itseäni kaikkena muuna kuin luuserina.

Kun nainen ei näe minua sellaisena, mistä hän KAIKISTA ENITEN kiinnostuu, koska en luontaisesti yksinkertaisesti ole sitä, niin ei se muuta asioita mitenkään. Hän TYYTYY silloin minuun, kun ei parempaakaan saa. Minäkin joudun TYYTYMÄÄN siihen naiseen, koska haluaisin fiksumman, seksikkäämmän ja kauniimman naisen, jonka kanssa tulla toimeen.

Niin se vain menee. Voi pitää itseäsi luuserina tai et, voit omata itsetunto-ongelmia tai et, mutta jos et ole sellainen mies, joista naiset KAIKISTA ENITEN viehättyvät, niin noilla ei ole mitään väliä. Nainen kuitenkin kiinnostuu myös siinä suhteessa niistä kyseisistä miehistä, eikä sillä ole väliä, tunnetko itsesi luuseriksi vai ei. Ei nainenkaan välttämättä sinusta ajattele, että olet luuseri, mutta ei hän kuitenkaan näe sinua sellaisena miehenä, josta hän on KAIKISTA ENITEN kiinnostunut.

• tasan ei käy...

Monenkohan ätmin masennuksen taustalla on liian vähän kivoja nuoria naisia elämässä mutta liian paljon vihaisia vanhoja ukkoja rähjäämässä joka asiasta ja myrkyttämässä nuorten miesten mieliä, kieltämässä aina kaiken kivan jne.

Nuorille naisillehan vanhat ukot ovat ihan erilaisia, mukavia, kustantavat etuja ym.
      Isätkin hemmottelevat tyttäriään pilalle kun pojat saa raataa joka asian eteen verta, hikeä ja kyyneleitäkin.
      Esim. nuorilla naisilla on uudemmat ja paremmat autot kuin miehillä, tämä ratkaisee esim. kolarissa hengissä selviytymisen, vanhassa ruosteisessa romussa on todennäköisempää kuolla kuin uudessa turvavarusteilla varustetussa autossa jonka isi osti tyttärelleen synttärilahjaksi...

• 18+13

Anna kun arvaan - pikkusiskoasi suosittiin etkä ole vieläkään selvinnyt asiasta?

• Emelin isä = hitler
        18+13 kirjoitti:

Anna kun arvaan - pikkusiskoasi suosittiin etkä ole vieläkään selvinnyt asiasta?

Haha, se ätmiytyminen alkaa jo lapsuudessa, isäukko raivoaa kuin hitler pojalle mutta tyttärille ollaankin ihan erilaisia.
        http://www.youtube.com/watch?v=14K0dyjkwuU

• 6+19

Tuota - - mitähän koulut ja terveyspalvelut voivat asialle tehdä? Tyttöystäväresepti? Kelakorvattava?

• Hih, tuo olisikin hyvä keino vähentää sinkkuja molemmissa sukupuolissa. :)

Mutta mitä jos kävisikin niin onnettomasti, ettei lääkäri määräisikään ätmille sitä hänen haluamaansa kaunista teinineitsyttä, vaan äkäistä 30 kurppaa?

• pitkäaikaistytötön

tytöttömyyskorvaus, ilmoittauduttava määrävälein tytöttömäksi tytönhakijaksi ja että jatkuuko tytöttömyys vai joko on päässyt tyttöihin.

• Äädämi

Minäkin uskon että en olisi tällainen surkea juopotteleva, runkkaava ja ikkunassa itseään paljasteleva hullu, jos vain edes kerran pääsisin korkkaamaan kauniin ja neitseellisen teininaisen. Masennukseni lähtisi yhdellä kullin luikauksella, innostuisin edistämään uraani ja minustakin tulisi sarasvuotyylinen osaajamenestyjäsankari ja alkaisin äänestää Kokoomusta. Tietokonepelaamisen sijaan ryhtyisin harrastamaan golfia ja purjehdusta. Kaiken tämän saisi teinipillun taikavoima aikaan. Pillu paras lääke on, sitä nauttikaamme. Ätmiraukan kuntohon aamuksi jo saamme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      339
      11906
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      360
      7999
    3. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      3253
    4. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      98
      2278
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      156
      2239
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      8
      1666
    7. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      110
      1271
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      56
      1116
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      26
      908
    10. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      803
    Aihe