Haluan tiedustella, onko kukaan muu huomannut tässä someyhteissö, jotta tietyiltä sivustoilta on poistettu ko ns. mielipideketju? Tämä koskee nyt vaan Yoyutubea. Katselin tässä vaan vanhaa musiikkijuttua koskien mm. Stars and Stripes - marssia, ja havaitsin, jotta en löytänyt mitään vastausta sieltä, koska koko ketju oli poistettu. Tämä koskee lähinnä Youtuben kautta haettavissa olevaa 1. versiota Stars And StripesForever -kappaletta, jonka tuotanto perustuu ymmärtääkseni Boston Pops -orkesterin johtama Arthur Fiedlerin johtamaa tuotantoa. Kirjoitin itse sinne mielipiteeni koskien musiikkia ja tätä melkein jatkuva sotimista ja tappamista vastaaan ja annoin julkituoda mielipiteen sen suhteen: että" eikö olisi kiva juttu, että soittaisin vaan hyvää musiikkia ja laulettaisi, niin olisi vähemmän isillä ja äideille itkettävää menetettyjen poikien puolesta", Kaikki tämä tieto on poistettu - se siitä Vapaasta Tiedotuksesta, eli ketähän nämä mielipiteet haittasivat. Niitä viestejä oli satoja koskien nimenomaan musiikkia ja marssia sen myötä.
Kuten Raumall Suomess bruukata sano: se voi oll nii piänest gii, ku se roikkuu siit
Ihmette vaan, mutt gyll sitä tehd saa???????????? ainakin vapaan maailma tiedotuksen nimissä. Jos on pakko poistaa näitäkin musiikkivideoita, niin kyllä on vielä pienemmestä kiinni kuin luulisi. Enpä tiedä, onko tämä oikea keskustelupalsta kysellä tällaisia, mutta ajattelin vaan, että jos täältäkin löytyisi ihmisiä, jotka pystyvät muuuhunkin kuin muiden aliarvioimiseen, saattaisi jopa tietoa löytyä.
Hyvää kesää kaikille palstoittajille
MUSIIKKIVIDEOIDEN POISTAMINEN YOUTUBE-SIVUILTA
Stars and stripes fo
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491