Juttelin yhen naisen kanssa treffipalstalla, ja se haluaa nähdä minut (siis minulla ei ole kuvaa profiilissa) ja sillä on kuva, ja se on todella seksikäs ja mukava ja huumorintajuinen) eli tästä voisi päätellä jo aika paljon.. olen itse normaali suomalainen mies, en komea enkä rumakaan.
Paskoja naisia on olemassa!
5
98
Vastaukset
- Voe Rähmä!
Kyllä sieltä kohta hinnasto ja tuntitaksa tulee neidiltä:)
- kaikkinaiseteipaskoi
Ajateltiin mennä kattoo jotain elokuvaa, näin se pittää oikeasti mennä! ei vittu mittää kuvien vaihtoo, vain oikeita tunteita!
Mistä ihmeen tunteista sinä oikein höpötät? Ei kai niitä tunteita mitenkään voi olla ennen kuin on edes kuvaa nähnyt toisesta. Ei sokkotreffeissä sinänsä mitään vikaa ole, olen itsekin semmoisille lähtenyt, kun ei herra ole kyennyt kuvaansa laittamaan edes privana. Mutta mitäs luulet, tulee toisia treffejä, jos nainen kerta on seksikäs ja sinä et ole komea?
- kaikkinaiseteipaskoi
stellaria81 kirjoitti:
Mistä ihmeen tunteista sinä oikein höpötät? Ei kai niitä tunteita mitenkään voi olla ennen kuin on edes kuvaa nähnyt toisesta. Ei sokkotreffeissä sinänsä mitään vikaa ole, olen itsekin semmoisille lähtenyt, kun ei herra ole kyennyt kuvaansa laittamaan edes privana. Mutta mitäs luulet, tulee toisia treffejä, jos nainen kerta on seksikäs ja sinä et ole komea?
Ne tunteen on "kemiaa" jota ei ole jokaisen kirjoittajan kanssa tule, siinä vastaus.
- Jii007
Tähän loistavalta kuulostavaan pakettiin tietysti kuuluu vakiona myös jännäjyystärin siittämä lapsi kuten kaikilla suomi24 treffipalstan nuorilla naisilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3788343Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1722726- 12980
- 76978
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25866
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72752