Oletko koskaan oikeasti rakastunut?

tohvelosankari

Haluaisin tietää, onko täällä miehiä tai naisia, jotka ovat oikeasti joskus rakastuneet niin ikään kuin elokuvissa? Että olette menettäneet yöunenne, ruokahalunne ja melkein järkenne sen oman kullan vuoksi?
Oletteko uhraantuneet jolloin tapaa toisen puolesta?
Onko se ollut hetken huumaa, vaan jatkunut vuodesta toiseen? Oletteko yhä yhdessä vai jo eronneet?
Miltä se tuntuu, miten se ilmenee juuri sinulla?
Mistä tiesit, että on kyse rakastumisesta eikä ihastumisesta tai jostain muusta?
Onko kummatkin osapuolet tunteneet samoin vai onko se ollut yksipuolista?

En ole koskaan ollut rakastunut. En osaa kuvitella miltä se tuntuisi ja sellaisten voimakkkaiden tunnepuuskien valtaan joutuminen tuntuuu ajatuksena jo vieraalta. Kertokaa rakkaat palstalaiset siis kokemuksianne.

3

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suurinvirheikinä

Joo, ja kamalaahan se oli loppupeleissä kun mies kehen rakastuin oli sairaan mustasukkainen, aluksi oli ihanaa, leijuin pää pilvissä ja unohdin kaiken muun ja olin onnellinen mutta sitten kun se alkuhuuma alkoi olemaan ohi,
      aloin myös huomaamaan ne huonot puolet. Sitten elelinkin noin puoli vuotta herran mielen mukaan ja hän romutti itsetuntoni täysin. Hän haukkui minua koko ajan heikoksi ja aina kun olin jättämässä hänet hän itki minua jäämään. siispä jäin. Säälistä.

Lopulta en enää edes ollut kiinnostunut hänestä vaan tunsin oksetusta ja inhoa häntä kohtaan. Vihaan häntä vielä tänäkin päivänä vaikka tapahtuneesta on pari
      vuotta. Suhteemme kesti n 1,5 vuotta

kärsin vieläkin huonosta itsetunnosta hänen takiaan ja olen myös sitoutumiskammoinen ja minulla on pelkkiä yhdenyön juttuja

..että sellasta kivaa

• Tunneläjä

Olen suomalaiseksi ehkä harvinaisen tunteellinen tunteella eläjä, joten olen kyllä. Rakastun ja elän intohimolla elämää eteenpäin helposti. Tuntuu, että olen tälläkin hetkellä rakastumassa ja se on minusta valtavan hienoa. Pidän siitä tunteesta eikä siinä mielestäni ole mitään pahaa tai hävettävää!

• Nainen jostain

Olen ollut yksipuolisesti rakastunut n. 25 vuotta. Kohde on kylläkin vaihtunut välillä moneen kertaan. Viimeiset 9 vuotta kohde on pysynyt samana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      106
      3781
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      120
      1050
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      131
      963
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe