Oletko koskaan oikeasti rakastunut?

tohvelosankari

Haluaisin tietää, onko täällä miehiä tai naisia, jotka ovat oikeasti joskus rakastuneet niin ikään kuin elokuvissa? Että olette menettäneet yöunenne, ruokahalunne ja melkein järkenne sen oman kullan vuoksi?
Oletteko uhraantuneet jolloin tapaa toisen puolesta?
Onko se ollut hetken huumaa, vaan jatkunut vuodesta toiseen? Oletteko yhä yhdessä vai jo eronneet?
Miltä se tuntuu, miten se ilmenee juuri sinulla?
Mistä tiesit, että on kyse rakastumisesta eikä ihastumisesta tai jostain muusta?
Onko kummatkin osapuolet tunteneet samoin vai onko se ollut yksipuolista?

En ole koskaan ollut rakastunut. En osaa kuvitella miltä se tuntuisi ja sellaisten voimakkkaiden tunnepuuskien valtaan joutuminen tuntuuu ajatuksena jo vieraalta. Kertokaa rakkaat palstalaiset siis kokemuksianne.

3

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suurinvirheikinä

      Joo, ja kamalaahan se oli loppupeleissä kun mies kehen rakastuin oli sairaan mustasukkainen, aluksi oli ihanaa, leijuin pää pilvissä ja unohdin kaiken muun ja olin onnellinen mutta sitten kun se alkuhuuma alkoi olemaan ohi,
      aloin myös huomaamaan ne huonot puolet. Sitten elelinkin noin puoli vuotta herran mielen mukaan ja hän romutti itsetuntoni täysin. Hän haukkui minua koko ajan heikoksi ja aina kun olin jättämässä hänet hän itki minua jäämään. siispä jäin. Säälistä.

      Lopulta en enää edes ollut kiinnostunut hänestä vaan tunsin oksetusta ja inhoa häntä kohtaan. Vihaan häntä vielä tänäkin päivänä vaikka tapahtuneesta on pari
      vuotta. Suhteemme kesti n 1,5 vuotta

      kärsin vieläkin huonosta itsetunnosta hänen takiaan ja olen myös sitoutumiskammoinen ja minulla on pelkkiä yhdenyön juttuja

      ..että sellasta kivaa

    • Tunneläjä

      Olen suomalaiseksi ehkä harvinaisen tunteellinen tunteella eläjä, joten olen kyllä. Rakastun ja elän intohimolla elämää eteenpäin helposti. Tuntuu, että olen tälläkin hetkellä rakastumassa ja se on minusta valtavan hienoa. Pidän siitä tunteesta eikä siinä mielestäni ole mitään pahaa tai hävettävää!

    • Nainen jostain

      Olen ollut yksipuolisesti rakastunut n. 25 vuotta. Kohde on kylläkin vaihtunut välillä moneen kertaan. Viimeiset 9 vuotta kohde on pysynyt samana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6193
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      35
      3761
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1965
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      1462
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1458
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      33
      1370
    Aihe