Katainen & Urpilainen...silleen!

luopiot lähtee

Kataisen ketku lähtee mepiksi ja tänään on blondi Urpilainen vihjaillut; aika suoraan jättävänsä politiikan kokonaan.
Siinä meillä on kansanedustajiksi valitut ja ministereiksi nousseet vastuun kantajat!
Molemmat hokivat että: jonkun on niitä vaikeita päätöksiä pystyttävä tekemään.
Saivat tehtyä ne vaikeat päätökset ja nyt on Suomen talous kuralla.
Vastuunkantajat livistävät kesken kauttaan, palkinto virkoihin kaiketikin.
Siis ainakin enemmän liksaa saavat!
Entäs ne vastuut?
EI hätää köyhäkansa jää kyllä tänne ja maksaa :mitä on luvattu maailmalla Suomen maksavan!

45

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hassun hauskaa: Ensin niitä vaaditaan vuosikaudet eroamaan ja kun lopulta eroavat, itketään, kun eivät jää kantamaan vastuutaan.

      Kysyn sinulta aivan kuin olen kysynyt varmaan kymmeneltä hengenheimolaiseltasi aiemminkin: Mitä se vastuunkanto on, jos se ei ole sen enempää virassa pysymistä kuin siitä eroamistakaan?

      • pipiatri

        Arvasinkin Raha-Ratikan kiirehtivän skirvaamaan kokoomuxen Gööbelsinä
        jotain typerää buiishittiä heti alkuun ja miettii nyt kuumeisesti seli seli höpinäänsä

        lukisi ensin siitä, mistä aina hölöttääkin


        http://fi.wikipedia.org/wiki/Raha

        .


      • Rikas pipiatri
        pipiatri kirjoitti:

        Arvasinkin Raha-Ratikan kiirehtivän skirvaamaan kokoomuxen Gööbelsinä
        jotain typerää buiishittiä heti alkuun ja miettii nyt kuumeisesti seli seli höpinäänsä

        lukisi ensin siitä, mistä aina hölöttääkin


        http://fi.wikipedia.org/wiki/Raha

        .

        Pankkivirkailjanki huono asiantuntemus rahasta oli eduxeni kerran
        kun olin lomille Suomeen tulossa Tukholman kauttaRanskan ja Belgian frangeja
        vaihtamaan markoixi Enskildabankenissa........

        Viehättävä pankkineiti laski rahat ja kirjoitti laskemaansa lapulle
        hupakko olikin sekoittanut vaihtokrssit keskenänsä ja hämmästyneenä tarkistin
        1000Fim liikaa!!!111!!!........mietin ettempä viitsikään korjata erehysta ja kuin en olisi
        huomannutkaan mitään..........toiselt luukulta johtaja kutsui minua ja hiukkasen pelästyinkin, että tulkitaan tahallisexy petoxesexy........
        Pankkiiri vain sanoi ystävällisesti hymyillen, että otapa toki nämä Fimarkkasi mukaab sentään, ettei ne tänne pankkiin jää..........;-D


    • pipiatri

      Vaikuttaa siltä, että marionetti Pinkkio-Kataisen oli määräkin tehdä aivopierujansa
      pääministerin ja lähtö hallituxesta olisi varmaa, mutta Jykästä tuleekin EI komissaari
      ja sotkee vielä enemmän EU:n kiirsiä ökyrikkaiden raha-ahneuden hyväksi

      Ketkäs mahtaavatkaan olla nukketeatterin lankoja vetlemässä?
      Nalleko, joka antoi omasta kolikkokukkarostansa 70 000€ vaalikampanjaan
      ja sai rikkasta prinsistä haaveilevat hevostytötkin äänestämään Jyrkiboykaa

      http://www.youtube.com/watch?v=IHKEL756Ie8

      Raha-Ratikka ohjailee vain kuminukkeansa luullen olevansa kokkelipissisten ihannemies lapsellisena jollapellenä

      • Näyttää meidän höpöatrilla olevan taas maniavaihe päällä. ;-)


    • luopiot lähtee

      Ratikalle,
      Ei tämä ole hassun hauskaa ollenkaan!
      kysyit...
      "Mitä se vastuunkanto on, jos se ei ole sen enempää virassa pysymistä kuin siitä eroamistakaan?"

      Toivottavasti sä et ole missään vastuullisessa virassa, jos....
      Olisiko myös sinun vastuunkantoasi se, et katastrofin tultua lopulta esiin; sinä yksinkertaisesti pakenisit uuteen ja suurempaan vastuulliseen virkaan! Joo-o!

      minusta..
      Kyllä sitä pitäis kääriä hihat ja alkaa korjaan tehtyjä mokia,
      tai siirtyä syrjään ja vaatimattomampiin rivimiehen tehtäviin.
      Mut ei sellainen nöyrtyminen sovi näille "tuulen pullistamille, ilmapalloille"!

      Minusta he kuitenkin ovat sen velkaa kansalaisille,kun eduskuntaan kerran ovat vaaleilla valitut. Ei sieltä pitäis kesken kautta lähteä, eikä ainakaan istuvasta hallituksesta!

      Tosiasia kuitenkin on; että Vapaavuori on epäsovinnistisena häirikkönäkin, mulle mieluisempi kuin Käteiseksi mainittu Jyrki-boy!
      Enkä todellakaan ole Kokoomuksen kannattaja.

      • talkoolainen

        Onko vastuunkanto sitä, kun Hallitus korottaa omaa palkkaansa samalla
        kun leikkaa kaikilta muilta pois?
        Tulonsiirtoa kansalta ministereille on kokoomuksen kehumat "Talkoot"


      • Tähän asti suuren enemmistön mielestä todellista vastuunkantoa on ollut virasta eroamien. Nyt vain on tapahtunut se suuri virhe, että eroon ei liittynyt yhtä suurta töppäystä, selittelyä ja lehdistön ja opposition grillausta. Sekös kaikkia näyttää vituttavan. Katainen oli liian liukas joutuakseen häpeäpaaluun. Pelkkä ero ei siis näytä kelpaavan kuin puolueen sisäiselle oppositiolle.

        Kansa kaipaa politikkojen ja yritysjohtajien nöyryyttämistä. Se ei toteudu omalla erolla vaan täytyy tulla erotetuksi. Paitsi että silloin laukeaa johtajasopimusten erorahat sun muut, josta kansa jälleen saa lisäenergiaa raivoonsa.

        Oletko muuten huomannut, että esimerkiksi Katainen ei ole omien kannattajiensa ja äänestäjiensä mielestä tehnyt mitään virhettä. Ei hänellä siis ole mitään syytä muuttaa poliittista linjaansa. Ei makoileva stallari äänestä häntä kuitenkaan. Urpilaisen asema onkin sitten vähän toinen, kun omat hylkäsivät. Tosin silloin on myöhäistä kääriä hihoja, kun hommat tekee jo joku muu.

        Muuten oli ihan hyvää populismia, ei siinä mitään.

        Ps. Vapaavuori on oikeistolaisempi kuin Katainen. Kiva että kelpaa vastustajillekin.


      • Sivusta..
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Tähän asti suuren enemmistön mielestä todellista vastuunkantoa on ollut virasta eroamien. Nyt vain on tapahtunut se suuri virhe, että eroon ei liittynyt yhtä suurta töppäystä, selittelyä ja lehdistön ja opposition grillausta. Sekös kaikkia näyttää vituttavan. Katainen oli liian liukas joutuakseen häpeäpaaluun. Pelkkä ero ei siis näytä kelpaavan kuin puolueen sisäiselle oppositiolle.

        Kansa kaipaa politikkojen ja yritysjohtajien nöyryyttämistä. Se ei toteudu omalla erolla vaan täytyy tulla erotetuksi. Paitsi että silloin laukeaa johtajasopimusten erorahat sun muut, josta kansa jälleen saa lisäenergiaa raivoonsa.

        Oletko muuten huomannut, että esimerkiksi Katainen ei ole omien kannattajiensa ja äänestäjiensä mielestä tehnyt mitään virhettä. Ei hänellä siis ole mitään syytä muuttaa poliittista linjaansa. Ei makoileva stallari äänestä häntä kuitenkaan. Urpilaisen asema onkin sitten vähän toinen, kun omat hylkäsivät. Tosin silloin on myöhäistä kääriä hihoja, kun hommat tekee jo joku muu.

        Muuten oli ihan hyvää populismia, ei siinä mitään.

        Ps. Vapaavuori on oikeistolaisempi kuin Katainen. Kiva että kelpaa vastustajillekin.

        Ainoa, joka täällä populistilta nyt kuulostaa, olet sinä ratikka. Kuulostat pölhöpopulistilta.


      • luopiot lähtee
        talkoolainen kirjoitti:

        Onko vastuunkanto sitä, kun Hallitus korottaa omaa palkkaansa samalla
        kun leikkaa kaikilta muilta pois?
        Tulonsiirtoa kansalta ministereille on kokoomuksen kehumat "Talkoot"

        Hyvä talkoolainen...
        Lueppa nyt uudelleen mitä kirjoitin.
        Sä et ymmärtänyt mitä luit, mä en siis ainakaan tiedottajaksi sovi! Yhyy =((

        Kun tekee selviä virheitä, ne pitäisi kyetä myös tunnustamaan ja kääntää kelkkaa siihen suuntaan ettei ajata täysillä päin puuta!
        Kyllä tehtyjä päätöksiä pitää pystyä joskus myös peruumaan.

        Ei ihminen ole erehtymätön ja se pitää myöntää myös omalla kohdallaan.
        Virheistäkin on hyötyä, niistä oppiii.
        Mutta on väärin; maksattaa lasku aina niillä kaikkein heikoinmilla.


      • Ratikkamatkalla

      • luopiot lähtevät
        luopiot lähtee kirjoitti:

        Hyvä talkoolainen...
        Lueppa nyt uudelleen mitä kirjoitin.
        Sä et ymmärtänyt mitä luit, mä en siis ainakaan tiedottajaksi sovi! Yhyy =((

        Kun tekee selviä virheitä, ne pitäisi kyetä myös tunnustamaan ja kääntää kelkkaa siihen suuntaan ettei ajata täysillä päin puuta!
        Kyllä tehtyjä päätöksiä pitää pystyä joskus myös peruumaan.

        Ei ihminen ole erehtymätön ja se pitää myöntää myös omalla kohdallaan.
        Virheistäkin on hyötyä, niistä oppiii.
        Mutta on väärin; maksattaa lasku aina niillä kaikkein heikoinmilla.

        Nimeltä maintisematta eräs kokoomuslainen virkamies pienen yhdistyksen puheenjohtajana hallitsi kokoustekniikan ja myönsi itsellensä yhdityksen varoja
        lomamatkaansa. Esitti jo kokoskutsussa päätettäväksi kokouksessa.

        Asia otettin esille ja toinen kokoomuksen virkamies hallituksen jäsenenä nopeasti
        myönsi sen lomaedun. Puutuin asiaankertomalla yhdistyslain pykälän, joka
        kieltää jo ehdottamastakin etuuksia itsellensä.
        pj. kopautti heti nuijan pöytään ja sanoi minulle, että asia päätettin jo!!!111!!!
        ja siirrytään seuraavaan asiaan. Muut hallituxessa eivät ehtineet sanomaan mitään.

        Big Boss otti kalliin lomansa ja minä kirjoitin Erokirjan ja jätin kokkelit kinumaan
        jäsenmaksuja..........yhdistys meni vararikkoon ja purettiin.
        Jäi yhdistyxen hyvä tarkoitus toteuttamatta


      • luopiot lähtee
        luopiot lähtevät kirjoitti:

        Nimeltä maintisematta eräs kokoomuslainen virkamies pienen yhdistyksen puheenjohtajana hallitsi kokoustekniikan ja myönsi itsellensä yhdityksen varoja
        lomamatkaansa. Esitti jo kokoskutsussa päätettäväksi kokouksessa.

        Asia otettin esille ja toinen kokoomuksen virkamies hallituksen jäsenenä nopeasti
        myönsi sen lomaedun. Puutuin asiaankertomalla yhdistyslain pykälän, joka
        kieltää jo ehdottamastakin etuuksia itsellensä.
        pj. kopautti heti nuijan pöytään ja sanoi minulle, että asia päätettin jo!!!111!!!
        ja siirrytään seuraavaan asiaan. Muut hallituxessa eivät ehtineet sanomaan mitään.

        Big Boss otti kalliin lomansa ja minä kirjoitin Erokirjan ja jätin kokkelit kinumaan
        jäsenmaksuja..........yhdistys meni vararikkoon ja purettiin.
        Jäi yhdistyxen hyvä tarkoitus toteuttamatta

        Kirjoititko vahingossa melkein mun nikkellä tuon kommenttisi? En usko.
        Monenko luulet huomaavan nikkejen eron?
        Sun huutomerkit ja ykköset, vaki porukka kyllä tunnistaa, mutta entä ne muut..


      • pipiatri
        luopiot lähtee kirjoitti:

        Kirjoititko vahingossa melkein mun nikkellä tuon kommenttisi? En usko.
        Monenko luulet huomaavan nikkejen eron?
        Sun huutomerkit ja ykköset, vaki porukka kyllä tunnistaa, mutta entä ne muut..

        Ettet huomaa kielioppivirhettäsi, verbi passiivissa :lähtee
        tai yksi luopio lähtee tai luopiot lähtevät

        Nuoremman ämmän pissiskieltä tuo useinkin otsikoissa ilmenevä virhe särähtää

        En itsekään vaivaudu korjaamaan lyöntivirheitäni, kunhan viesti vaan ymmärretään oikein

        Murrealueet aiheuttavat usein hassuja väärinkäsityksiä

        Raumalainen sanoisi, ettet kirjoita _ laillisesti_
        muttei tarkoita _lainvastaista_, rikollista.....vaan kunnollisesti

        noista voin päätellä kuka sinä olet =))

        ;-D


      • =)))
        pipiatri kirjoitti:

        Ettet huomaa kielioppivirhettäsi, verbi passiivissa :lähtee
        tai yksi luopio lähtee tai luopiot lähtevät

        Nuoremman ämmän pissiskieltä tuo useinkin otsikoissa ilmenevä virhe särähtää

        En itsekään vaivaudu korjaamaan lyöntivirheitäni, kunhan viesti vaan ymmärretään oikein

        Murrealueet aiheuttavat usein hassuja väärinkäsityksiä

        Raumalainen sanoisi, ettet kirjoita _ laillisesti_
        muttei tarkoita _lainvastaista_, rikollista.....vaan kunnollisesti

        noista voin päätellä kuka sinä olet =))

        ;-D

        http://www.youtube.com/watch?v=7mSTVJLnCRM
        .


      • luopiot lähtee
        =))) kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=7mSTVJLnCRM
        .

        Hei, suomenkielen maisteri.
        En mä virallista kirjakieltä käytä kuin kaavakkeissa ja virallisissa raporteissa.
        Mun työkaverit ovat mua nuorempia ja puhetapani olen varmaan omaksunut heiltä.
        Valitan jos herkään silmääsi pisti kielioppi virhe.

        Kyllä sä olet taitava jos muutaman virheen kautta pystyt päätteleen kuka mä olen.
        Meitä on täällä yli 5miljoonaa ihmistä.
        Olen lähes sanaton. Tuskin tunnetaan, mut varma en tietenkään voi olla.


      • pipiatri
        luopiot lähtee kirjoitti:

        Hei, suomenkielen maisteri.
        En mä virallista kirjakieltä käytä kuin kaavakkeissa ja virallisissa raporteissa.
        Mun työkaverit ovat mua nuorempia ja puhetapani olen varmaan omaksunut heiltä.
        Valitan jos herkään silmääsi pisti kielioppi virhe.

        Kyllä sä olet taitava jos muutaman virheen kautta pystyt päätteleen kuka mä olen.
        Meitä on täällä yli 5miljoonaa ihmistä.
        Olen lähes sanaton. Tuskin tunnetaan, mut varma en tietenkään voi olla.

        Tuskin tunnetaan??:D

        He-hee äläpäs yritä hämätä tai kerron kuka sinä olet.............
        Ihan kiva tyyppi


    • Turha toivo?

      Olisikohan Urpolainen vihdoinkin tajunnut virheensä eli sen ettei politiikka ole häntä varten..

    • luopiot lähtee

      Ratikka...

      Voi olla et Vapaavuori on jossain asioissa oikeistolaisempi kuin Katainen, en tiedä.
      Vapaavuori vaan on epäsovinnainen monella tapaa särmikäs ja kulmikas,
      mutta sillä miehellä on suuria innovaatioita.
      Käyttää myös surutta jopa arveluttavia keinoja asioitaan ajaessaan ja suhteita hänellä on erinlaisiin piireihin.
      Ja nyt hänellä on Suomen telakkateollisuuden pelastaminen numero YKSI, monta muuta pienempää asiaa on myös kehitteillä.
      Voi jopa onnistua pyrkimyksisään, mikä ei olisi ollenkaan hassumpi vaihtoehto suomalaisten kannalta, jos Kiinan markkinoillekin päästäisiin.
      Mut Kokoomuksen kannattajaksi en silti ryhdy!
      Olen työläinen ja kokoomus ajaa suurituloisten asiaa. (pääasiassa)

      Mä kyllä puren ja haukun silloin kun on aihetta, mut osaan myös kiittää tarvittaessa.
      Vapaavuori on paiskinut töitä "niska limassa", eikä kukaan ole muistanut kiittää miestä, ei omatkaan. Joten mä hehkutan nyt vähän. =))
      Olen sitten vaikka populisti, mut rehellinen sellainen.

      • Olin kovin hämmästynyt, kun Stubb oli suositumpi koko kansan gallupissa kuin Vapaavuori. Olin varma, että menneisyydestään huolimatta rauhallisesti esiintyvä Vapaavuori olisi kansaan vetoavampi kuin epätyypillisesti ja jatkuvasti hymyilevä suomenruotsalainen Stubb. Minulle tosin kelpaa molemmat.


      • pipiatri
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Olin kovin hämmästynyt, kun Stubb oli suositumpi koko kansan gallupissa kuin Vapaavuori. Olin varma, että menneisyydestään huolimatta rauhallisesti esiintyvä Vapaavuori olisi kansaan vetoavampi kuin epätyypillisesti ja jatkuvasti hymyilevä suomenruotsalainen Stubb. Minulle tosin kelpaa molemmat.

        Ratikan naljailua vastaan samaa agnostologiaa:

        Stubbin puolesta äänesti........158 000 kahelia
        Stubbia EI äänestänyt noin 5 000 000 kansalaista..........
        mixei ...................................4 600 000 äänestänyt?

        Eivät halunnet Stubbia äänestää

        Siinä Stubbin todellinen kannatus


    • Mitähän kansa tunteilee tälläisellä asialla?

      Poliittiset virat ovat työpaikkoja siinä kuin muutkin, ja huonosta paikasta on lähdettävä, jos työtä ei enää halua tai jaksa tehdä syistä ja toisista. Sama oikeus kuin kenellä tahansa kansalaisella. Sitähän poliittiset itsekin ovat; pelkkiä kansalaisia.

      Aina sen paikan joku muu täyttää. Ja se joku hoitaa ne tehtävät mitä edessä on niillä lahjoilla ja mahdollisuuksilla mitä on käytettävissä. Kuka muka olisi poliittisesti korvaamaton?

      • No kyllähän se vaatimaton Kekkonen oli, jota vieläkin kaivataan takaisin näyttämään suuntaa isänmaalle. Tosin kellään nykypoliitikolla ja harvalla yritysjohtajallakaan tuskin on rahaa perustaa itselleen Tamminiemen kaltaisia mauseleumia. Ennen oli vissiin rosvotkin rehellisempiä... ;-)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        No kyllähän se vaatimaton Kekkonen oli, jota vieläkin kaivataan takaisin näyttämään suuntaa isänmaalle. Tosin kellään nykypoliitikolla ja harvalla yritysjohtajallakaan tuskin on rahaa perustaa itselleen Tamminiemen kaltaisia mauseleumia. Ennen oli vissiin rosvotkin rehellisempiä... ;-)

        ... ja kansalaiset kuuliaisempia :-D


      • Musti-
        elisakettu kirjoitti:

        ... ja kansalaiset kuuliaisempia :-D

        ......ja ketutkin viekkaampia


      • Musti- kirjoitti:

        ......ja ketutkin viekkaampia

        ... kesätkin kauniimpia ja koiratkin haukkuivat komeammin ja hyvin pärjäsivät ilman mitään mustinmurkinoita


      • luopiot lähtee
        Ratikkakuski kirjoitti:

        No kyllähän se vaatimaton Kekkonen oli, jota vieläkin kaivataan takaisin näyttämään suuntaa isänmaalle. Tosin kellään nykypoliitikolla ja harvalla yritysjohtajallakaan tuskin on rahaa perustaa itselleen Tamminiemen kaltaisia mauseleumia. Ennen oli vissiin rosvotkin rehellisempiä... ;-)

        Mistä olet saanut käsityksen että Kekkonen oli vaatimaton?
        Oli muuten sellainen tyranni ettei suurempaa ollut, kun sen pään otti: sanoi mun isoisä.
        Ne muuten kalastivat ain joskus yhdessä ja saunoivat.
        Paistoivat kalaa sanomalehteen käärittynä, saunan pesässä ja söivät sormin.
        Ryyppäsivät kevyesti vuorokaudenkin kalamajalla saunoen.
        Sauna saunatupa/pukuhuone.
        Rannikkovartioston "paatti" odotti etäänpänä lahdenpoukamassa, Kekkosta.

        70-luvun alussa niille tuli välirikko.
        Urkki oli jo liian ISOmies vaan pappalle yks hailee, ei ollut Kekkosen alainen.

        Osas Urkki olla Lapin reissuillaan ns. kansanmies kun kävi mökeissä kahveilla.
        Onhan niistä reissuista kaskujakin. Osa Urkin itsensä kertomia.
        Kyllä pappa muisteli usein Kekkosta näin: Hieno seuramies, tarinan iskijä...vaan osas se olla täysverinen paskakin!


      • luopiot lähtee kirjoitti:

        Mistä olet saanut käsityksen että Kekkonen oli vaatimaton?
        Oli muuten sellainen tyranni ettei suurempaa ollut, kun sen pään otti: sanoi mun isoisä.
        Ne muuten kalastivat ain joskus yhdessä ja saunoivat.
        Paistoivat kalaa sanomalehteen käärittynä, saunan pesässä ja söivät sormin.
        Ryyppäsivät kevyesti vuorokaudenkin kalamajalla saunoen.
        Sauna saunatupa/pukuhuone.
        Rannikkovartioston "paatti" odotti etäänpänä lahdenpoukamassa, Kekkosta.

        70-luvun alussa niille tuli välirikko.
        Urkki oli jo liian ISOmies vaan pappalle yks hailee, ei ollut Kekkosen alainen.

        Osas Urkki olla Lapin reissuillaan ns. kansanmies kun kävi mökeissä kahveilla.
        Onhan niistä reissuista kaskujakin. Osa Urkin itsensä kertomia.
        Kyllä pappa muisteli usein Kekkosta näin: Hieno seuramies, tarinan iskijä...vaan osas se olla täysverinen paskakin!

        Juu, Urkki oli jossain päin Kainuuta kiertueella ja vieraili paikallisen talollisen luona. Emäntä ol laittanut parasta pöytään ja kävi niin, että Urkki kaatoi kahvinsa ja sitä kovin emännälle pahoitteli. Emäntä tietysti, että eihän se mitään, vahinkoja sattuu. No kävi niin, että heti perään kaatoi talon isäntäkin kahvinsa. Mihin emäntä, että siinä mulla toinen tohelo..


      • Musti-
        elisakettu kirjoitti:

        ... kesätkin kauniimpia ja koiratkin haukkuivat komeammin ja hyvin pärjäsivät ilman mitään mustinmurkinoita

        kettutytökin kiusasivat Ellua ja spryasivat vieläpä kauniit karvatkin spraypillosta

        ja Musntikaan ei tarvinnut syödä einesruokaa mm. Saarioisten maksalaatikkoa

        vaan salakaadetun hirven lihaa, maksaa monia umpirauhasiakin


      • pipiatri
        bravo.bravi kirjoitti:

        Juu, Urkki oli jossain päin Kainuuta kiertueella ja vieraili paikallisen talollisen luona. Emäntä ol laittanut parasta pöytään ja kävi niin, että Urkki kaatoi kahvinsa ja sitä kovin emännälle pahoitteli. Emäntä tietysti, että eihän se mitään, vahinkoja sattuu. No kävi niin, että heti perään kaatoi talon isäntäkin kahvinsa. Mihin emäntä, että siinä mulla toinen tohelo..

        Kainuun tiekartassa on vain Kekkosenteitä

        Hankalaa Kansan Uutisten jakajajille


    • Jykä ja Jutta vaihtuu Anttiin ja Paulaan, toivottavasti, näistä vaihtoehdoista. Vapaavuori on liian oikeistolainen eikä ihmisenä sellanen kuin pääministerin pitäisi olla. Stubb on Nato-intoilija ja Eu:n liittovaltion kannattaja ja tuskin kovin hyvin kartalla, mitä on normaali elämä. Elitismi huokuu hänestä kaikella tavalla http://www.alexstubb.com/?page_id=45 Akatemian tutkijan homma on lähinnä normaalia työntekoa..

      Kumpikin herroista on entinen koulukiusaaja, joten voidaan kysyä tuleeko koulukiusaajista kokoomuslaisia aikuisina :>

      • rauhanpilaaja

        Aprillipäivän syntyminen on selvä enne pilailijasta


      • luopiot lähtee

        Minä liputan Vapaavuorta siksi, että hän voisi pääministerin paikaltaan paremmin ohjailla tätä maata ja teollisuuta uuteen nousuun.
        Tietenkin nykyisessäkin pestissään Vapaavuori pystyy nostaan esille noita samoja asioita ja on niiden kanssa tavallaan jo piuhat käsissään.
        No toivotaan että onnistuu yrityksissään.

        Joo tiedän Jaanin taustoista, entisistä ja myös nykyisistä.
        Mutta ehdottomasti parempi kuin Stubb, arvelen.

        Pelkään vaan ettei Risikon voimat riitä, eikä suhteet auta.
        "Pojilla" kun on verkostonsa ja osaavat pelata "likaista peliään" yli puolue rajojen.
        Koettu on! Ei ollut pitkäaikainen Suomen ensimmäinen naispääministeri!

        Söi annoksen "ketun myrkkyä" nätisti paketoituna, lahja isolta-Paavolta!
        Anneli ei ollut asiassa väärässä mitä kertoi, vaan ei olisi saanut kertoa "salaisuutta," jota hänen ei pitänyt edes tietää.
        Paavo tiesi/toivoi saavansa härnäämällä, jonkinlaisen lipsahduksen aikaan. Ja sai.

        Joskus mua naurattaa, kun Paavo on avioliitossa toisen samanlaisen lipsauttelijan kanssa. Lipponen on kuitenkin saanut siivottua "maton alle" suuremmat lipsaukset siististi.


      • luopiot lähtee kirjoitti:

        Minä liputan Vapaavuorta siksi, että hän voisi pääministerin paikaltaan paremmin ohjailla tätä maata ja teollisuuta uuteen nousuun.
        Tietenkin nykyisessäkin pestissään Vapaavuori pystyy nostaan esille noita samoja asioita ja on niiden kanssa tavallaan jo piuhat käsissään.
        No toivotaan että onnistuu yrityksissään.

        Joo tiedän Jaanin taustoista, entisistä ja myös nykyisistä.
        Mutta ehdottomasti parempi kuin Stubb, arvelen.

        Pelkään vaan ettei Risikon voimat riitä, eikä suhteet auta.
        "Pojilla" kun on verkostonsa ja osaavat pelata "likaista peliään" yli puolue rajojen.
        Koettu on! Ei ollut pitkäaikainen Suomen ensimmäinen naispääministeri!

        Söi annoksen "ketun myrkkyä" nätisti paketoituna, lahja isolta-Paavolta!
        Anneli ei ollut asiassa väärässä mitä kertoi, vaan ei olisi saanut kertoa "salaisuutta," jota hänen ei pitänyt edes tietää.
        Paavo tiesi/toivoi saavansa härnäämällä, jonkinlaisen lipsahduksen aikaan. Ja sai.

        Joskus mua naurattaa, kun Paavo on avioliitossa toisen samanlaisen lipsauttelijan kanssa. Lipponen on kuitenkin saanut siivottua "maton alle" suuremmat lipsaukset siististi.

        Meinaatko, että Annelin valheet oli Paavon masinoimia? :D Legendaarinen puhun niin totta kuin osaan elää varmaan ikuisesti. Anneli kompastui omaan näppäryyteensä ja ei olisi pitänyt presidentin selän takana vastaanottaa presidentin erityisavustajalta salaisia tietoja, mihin ei ollut oikeutta. Lipi Lipposen syyttäminen sotakoalitioon osallistumisesta oli poliittista peliä ja silkkaa huuhaata. Lipponen puuhasi Suomea mukaan Irakin jälleen rakentamiseen; ei Saddamia jahtaamaan.

        Risikko-Vapaavuori-Stubb on mun suosikkijärjestys. Vapaavuoren ja Stubbin välillä on kuin valitsetko mieluummin kupan vai tippurin.. Kokoomuksen puheenjohtaja saa olla vaikka itse pelsepuuppi, mutta Suomen pääministeriksi on tarkempi seula.


      • luopiot lähtee
        bravo.bravi kirjoitti:

        Meinaatko, että Annelin valheet oli Paavon masinoimia? :D Legendaarinen puhun niin totta kuin osaan elää varmaan ikuisesti. Anneli kompastui omaan näppäryyteensä ja ei olisi pitänyt presidentin selän takana vastaanottaa presidentin erityisavustajalta salaisia tietoja, mihin ei ollut oikeutta. Lipi Lipposen syyttäminen sotakoalitioon osallistumisesta oli poliittista peliä ja silkkaa huuhaata. Lipponen puuhasi Suomea mukaan Irakin jälleen rakentamiseen; ei Saddamia jahtaamaan.

        Risikko-Vapaavuori-Stubb on mun suosikkijärjestys. Vapaavuoren ja Stubbin välillä on kuin valitsetko mieluummin kupan vai tippurin.. Kokoomuksen puheenjohtaja saa olla vaikka itse pelsepuuppi, mutta Suomen pääministeriksi on tarkempi seula.

        Anneli on keskustalainen ja oli potkinut kulisseissa Paavoa polveen jo aikaisemmin.
        Nöyryyttänyt sanaharkassa julkisesti eduskunnan kahvilassa, vaalitappiosta ja...
        No joka tapauksessa, pohjaa oli kaiken moista.
        Mä olen aivan varma, että Annelia autettiin kompuroimaan. Järjestetty juttu.
        Ei olisi pitänyt vastaanottaa..........niin sinä et sitten vastaan ottaisi faxia vai?
        Ethän sä voi tietää mitä siinä lukee, jollet lue sitä!

        Kyllä se oli taatusti järjestetty juttu, mutta ollut ja mennyt.
        Olisin kyllä itsekin varmaan sortunut samaan naisena, kuin Jäätteenmäki.
        Käsigranaatti kädessäni..heitänkö, enkö heitä...kyllä mä ainakin vähän uhoaisin sillä! Ja PAM, se räjähti käteen.

        No pääsivätkö suomalaiset rakentamaan Irakissa, merkittävässä määrin?
        Siis ihan mielenkiinnosta kysyn, koska mulla ei ole sellaista tietoa.

        " mutta Suomen pääministeriksi on tarkempi seula."
        No joo, saattaa olla viisasta tehdä valinta varman päälle noin!
        Joka tapauksessa, mä en varmaan pääse vaikuttamaan mitenkään siihen:
        kenestä pääministeri tulee!
        Käyn vaikka millaista keskustelua täällä.


      • luopiot lähtee kirjoitti:

        Anneli on keskustalainen ja oli potkinut kulisseissa Paavoa polveen jo aikaisemmin.
        Nöyryyttänyt sanaharkassa julkisesti eduskunnan kahvilassa, vaalitappiosta ja...
        No joka tapauksessa, pohjaa oli kaiken moista.
        Mä olen aivan varma, että Annelia autettiin kompuroimaan. Järjestetty juttu.
        Ei olisi pitänyt vastaanottaa..........niin sinä et sitten vastaan ottaisi faxia vai?
        Ethän sä voi tietää mitä siinä lukee, jollet lue sitä!

        Kyllä se oli taatusti järjestetty juttu, mutta ollut ja mennyt.
        Olisin kyllä itsekin varmaan sortunut samaan naisena, kuin Jäätteenmäki.
        Käsigranaatti kädessäni..heitänkö, enkö heitä...kyllä mä ainakin vähän uhoaisin sillä! Ja PAM, se räjähti käteen.

        No pääsivätkö suomalaiset rakentamaan Irakissa, merkittävässä määrin?
        Siis ihan mielenkiinnosta kysyn, koska mulla ei ole sellaista tietoa.

        " mutta Suomen pääministeriksi on tarkempi seula."
        No joo, saattaa olla viisasta tehdä valinta varman päälle noin!
        Joka tapauksessa, mä en varmaan pääse vaikuttamaan mitenkään siihen:
        kenestä pääministeri tulee!
        Käyn vaikka millaista keskustelua täällä.

        Anneli sai kilokaupalla faxeja Halosen erityisavustajalta Martti Manniselta, ei se yksi yllätyslähetys ollut. Kyllä mun mielestä Anneli kaatui siihen, että valehteli joka asiasta ja sellanen ei ole pääministerille sopivaa. Se on totta, että välit Lopposeen oli jäätävät ja puolin ja toisin oli vaikka mitä kaunoja. Rupea poliitikoksi ihmeessä :) Niin Annelikin ajatteli, että räjäyttää granaatin Lipposen munaskuissa, mutta tosiaan räjähti omaan käteen.

        Ei kait merkittävissä määrin, mutta jotain osaproekteja suomalaisilla on Irakissa ollut. Turvallisuustilanne on ollut niin huono siellä ettei sen suurempaan ole ollut mahdollisuuksia. Muutama vuosi sitten siellä ammuttiin autoon kaksi suomalaista liikemiestä, että pysykää poissa vaan täältä..


      • luopiot lähtee
        bravo.bravi kirjoitti:

        Anneli sai kilokaupalla faxeja Halosen erityisavustajalta Martti Manniselta, ei se yksi yllätyslähetys ollut. Kyllä mun mielestä Anneli kaatui siihen, että valehteli joka asiasta ja sellanen ei ole pääministerille sopivaa. Se on totta, että välit Lopposeen oli jäätävät ja puolin ja toisin oli vaikka mitä kaunoja. Rupea poliitikoksi ihmeessä :) Niin Annelikin ajatteli, että räjäyttää granaatin Lipposen munaskuissa, mutta tosiaan räjähti omaan käteen.

        Ei kait merkittävissä määrin, mutta jotain osaproekteja suomalaisilla on Irakissa ollut. Turvallisuustilanne on ollut niin huono siellä ettei sen suurempaan ole ollut mahdollisuuksia. Muutama vuosi sitten siellä ammuttiin autoon kaksi suomalaista liikemiestä, että pysykää poissa vaan täältä..

        Se on ollut varmaan kutkuttava tilanne saada "salaista tietoa" presitentin kansliasta.
        Mut ihmettelen, miten ei varoituskellot kilisseet Jäätteenmäellä?
        Miten todennäköistä on että presitentin erityisavustaja lähettää pikku vinkkejä ihan omasta aloitteestaan keskustalaiselle pääministerille.
        Totta mooses, Mannisen, taustat oli tutkittu ja vankkumattomaksi Halosen ja SDP kannattajaksi todettu.
        Ei kyllä omasta aloitteestaan myyräksi ruvennut, ihan turha mulle uskotella.
        Kyllä siinä oli isommat "arkkitehdit" asialla.

        Jäätteenmäen naiviutta ihmettelen, nainen on saanut juristin koulutuksen
        Siinä ammatissa toimineet ovat aina skeptisiä kaikelle. (mun omaa kokemusta)
        Se on vauhti ja vallantunne sokaissut ensi huumassa Anneli on kuvitellut silloin oleensa haavoittumaton.

        Minusta ei olis poliitikoksi, kun pitäisi tehdä niitä "lehmän kauppoja" niin mulla päreet palaisi. Mä olen jääräpäinen..joku jo sanoi et olenkin populisti!
        Mun olis vaikea niellä ilmiselviä vääryyksiä, minkään poliittisen päätöksen mukaan.
        Kävisi kuin kahdelle vasemmistoliiton edustajalle,paiskattaisiin ulos ryhmästä.
        Käsittääkseni juuri ne ainoat vasemmiston edustajat, jotka tekivät vaalilupaustensa mukaan!


      • pipiatri
        luopiot lähtee kirjoitti:

        Se on ollut varmaan kutkuttava tilanne saada "salaista tietoa" presitentin kansliasta.
        Mut ihmettelen, miten ei varoituskellot kilisseet Jäätteenmäellä?
        Miten todennäköistä on että presitentin erityisavustaja lähettää pikku vinkkejä ihan omasta aloitteestaan keskustalaiselle pääministerille.
        Totta mooses, Mannisen, taustat oli tutkittu ja vankkumattomaksi Halosen ja SDP kannattajaksi todettu.
        Ei kyllä omasta aloitteestaan myyräksi ruvennut, ihan turha mulle uskotella.
        Kyllä siinä oli isommat "arkkitehdit" asialla.

        Jäätteenmäen naiviutta ihmettelen, nainen on saanut juristin koulutuksen
        Siinä ammatissa toimineet ovat aina skeptisiä kaikelle. (mun omaa kokemusta)
        Se on vauhti ja vallantunne sokaissut ensi huumassa Anneli on kuvitellut silloin oleensa haavoittumaton.

        Minusta ei olis poliitikoksi, kun pitäisi tehdä niitä "lehmän kauppoja" niin mulla päreet palaisi. Mä olen jääräpäinen..joku jo sanoi et olenkin populisti!
        Mun olis vaikea niellä ilmiselviä vääryyksiä, minkään poliittisen päätöksen mukaan.
        Kävisi kuin kahdelle vasemmistoliiton edustajalle,paiskattaisiin ulos ryhmästä.
        Käsittääkseni juuri ne ainoat vasemmiston edustajat, jotka tekivät vaalilupaustensa mukaan!

        Yrttiteistä tekemääsi teetä nyt juon

        ;-D


    • lähetetään kyyhkyset viemään suruvalittelut heille.

    • Asia on juuri kuten ap sanoo. Katainen livisti koska ei halunnut saada sitä mainetta niiden vastenmielisten päätösten tekijänä.

      Tulossa on nykyistäkin vaikeammat ajat ja voipi jouta likaamaan käsiään entistä enemmän. Joten Jyrki livisti siitä vastuunkannosta. Siinä se ei siihen sen enempää spekulaatiota.

      • TeIe terrori

        Kokeneena paskan jauhajana Jyrki voi alkaa puhelinmyyjäksi.


      • Miten niin vastenmielisten? Suurin osa Kokoomuksen kannattajista ja todennäköisesti koko kansasta kannattaa valtiontalouden tasapainottamista ja velanoton taittamista. Sen toimeenpistämisestä saa lähinnä mainetta ja kunniaa.


      • luopiot lähtee
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Miten niin vastenmielisten? Suurin osa Kokoomuksen kannattajista ja todennäköisesti koko kansasta kannattaa valtiontalouden tasapainottamista ja velanoton taittamista. Sen toimeenpistämisestä saa lähinnä mainetta ja kunniaa.

        Seuraatko sä Ratikkakuski kotimaan päivän politiikaa, ja vielä euroopan tilannetta?
        Met kuule tullaan ottaan vielä lisää velkaa, kuuluisan "Urpilaisen takuiden" takia.
        Sano mun sanoneen. Kallista on ja kalliinmaksi tulee.

        Olis Jutta silloin pyytänyt kreikalaisilta pankeilta kultaa vakuudeksi, Suomenpankin holviin "säilöön" pantiksi.
        Kreikalla on melkein kolmenkertaiset kultavarannot, verrattuna Suomenpankkiin.
        Olisimme säilyttäneet niitä, laskematta niitä markkinoille.
        Siinä olis olleet takuut jotka minäkin ymmärrän, ja varmaan muutama muukin yhtä yksinkertainen kuin mä.

        Seuraavista valtiontalouden tasapainottamis toimenpiteistä tulee kyllä mainetta, mutta ei kunniaa ainakaan kotimaassa.
        Täällä tingitään vielä kaikesta, sinäkin tingit jostain mikä koskee sinuun ja silloin ymmärrät hiukan paremmin, jo syrjäytyneitä. (työttömiä)

        Se alkaa myös koskea kun Venäjän kauppa on jumittunut, eikä rajakauppakaan käy.
        Ei muihin EU- maihin iske samankaltaista lamaa. Ne ovat jo nousussa...
        Ainoastaan Venäjän kaasua ei virtaa eurooppaan kuten ennen, mut ei Venäjä ole pulassa... myy sitä toisaalle.
        Ties vaikka niin löytää uuden liittolaisen itselleen.
        Venäjä ja Kiinan koalitio...mieti mitä siitä seuraa...
        Kiina ei ole kauppasaarrossa, jospa sinne saataisiin avattua paljon kauppasuhteita.
        Jos kiinalaiset myy niitä eteenpäin, ei se kuulu meille ketä niitä tuotteita heiltä ostaa...(vähän epäsovinnainen ajattelutapa mulla, mut jotku vaan omaa sellaisen)
        =)))

        En jaksa selitellä sulle omia "älyttömiä oivalluksiani".
        Niin talkkari mun aatokset tulkitsi, kun asiaa pohdittiin taloyhtiön grillillä yhtenä iltana.


      • pipiatri

        http://www.youtube.com/watch?v=9WhniXMEXPA

        hihii, eetterineiti on kutsuttu saunakaverixeni............älastomana tietenkin
        Olisi juttukaverina huurteisen kaljan innostamana ja voisn kertoa miesten saunakutturista totuuxiakin..........

        Saunaporukkamme on enimmäxensä ämmiinsä kyllästyneitä wanhoja waareja,
        joita ei enää ämmät kiinnosta, vaan muu enimmäxeen---------sixi olen nimennyt jengin Eturauhas tukiryhmäxi

        Ota oma pullo mukaan ou beibi
        ;-D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      349
      4201
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      280
      2384
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1703
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      102
      1485
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1433
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1287
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1265
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      56
      1142
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1084
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1026
    Aihe