Hei. Tahtoisin vähän vinkkejä. Aion kyllä mennä ihan kauppaan sovittelemaan, kun ei jaksa enää netistä tilata, vaikka koko luultavasti onkin oikea. Mutta jutellaan nyt täällä ensin..
Olen aina käyttänyt 70b koon rintsikoita. Kupin osalta sopivat, mutta olen nyt mittaillut itseäni pitkästä aikaa ja kyllä se ympäryksen on oltava 75.. Luulen siis, että 75a olisi minun kokoni. Tilasin nyt yhden sen kokoiset rintsikat, sopivat, mutta sama ongelma kuin AINA sileän/ohuen paidan kanssa: kuppien reunat näkyy rumasti paidasta 'läpi'. Onko kellään muuta ongelmaa? Epäilen jo, että tämä johtuu rintakehästäni, se kun on omasta mielestäni jotenkin 'pyöreä', muilla naisilla näyttää olevan suorempi haha.. Vai olenko vaan valinnut huononmallisia rintsikoita.. Ehkä jotkut tosi pehmeät auttaisi ongelmaan, ettei se kupin reuna ole niin kova, että näkyy läpi.. ? Millaisia rintsikoita käytätte ihonmyötäisten t-paitojen ym toppien kanssa?
A-kuppi, löytyykö ikinä sopivia rintsikoita?
3
329
Vastaukset
- 45v muori
Mikä sulla on ympärysmitta rintojen alta mitattuna? Luin aamulla tätä: http://rintaliiviopas.fi/nain-loydat-oikean-kokoiset-rintaliivit/ Tuon mukaan koon pitää olla 5 cm pienempi kuin todellinen ympärysmitta. Toisessa jutussa olevan taulukon mukaan jopa 10 cm pienempi.
Eli kun mulla on ympärysmitta rintojen alta mitattuna 76 cm, pitäisi koon olla toisen artikkelin mukaan 70 ja toisen mukaan 65. Mulla on kaapissa yhdet 70 koon ritsikat, ja ne eivät ylety edes kiinni. Mulla liian tiukat rintsikat aiheuttavat rintakipuja.
Eräässä liiviliikkeessä mulle kannettiin sovituskoppiin vain 70AA koon liivejä, kun sanoin kookseni 75A. Kun en saanut siitä itse kiinni, myyjä tuli apuun, ja lohdutteli, että kyllä ne käytössä venyvät. Mutta koska ne päällä oli peräti vaikea hengittää, en voinut kuvitellakaan käyttäväni niitä niin paljon, että pääsisivät venymäänkin. Jätin kaupat tekemättä, ja menin toiseen liikkeeseen, josta sain ostaa sopivan kokoisia liivejä. - kride 453
lettinauha käy laudalle , ei laudat mitää liivejä tarvii ,näytäette miehiltä muutenki . hyi helvetti
- rintsikkatyttö 13v
Käytän 75A paksusti topattuja rintsikoita. Tiukan T-paidan kanssa liivin kupit näkyvät selvästi, mutta ei se mua ainakaan oo haitannut.
Ainahan rintaliivit näkyy kesällä ohuiden paitojen alta.
Uudet ja nätit liivit saavat näkyäkkin, nehän ovat vain seksikkäät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja19622572Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant999859Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.547748Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va1016526SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1936237Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m675851Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,615340Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot515233HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1234884Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1074584