Kuopio RockCock leirintä

texasforever

Hei kaikki aiempina vuosina Kuopiossa leiriytyneet immeiset. Paikka on ilmeisesti ollut sama useammankin vuoden, eli Kuopionlahden kenttä, mutta itse en ole kyseisessä tapahtumassa aiemmin vieraillut saati alueella leiriytynyt. Tänä vuonna ajattelimme kuitenkin parin kaverin kanssa lähteä Kuopion meisinkejä tutkailemaan ja pohdin tässä, että onko leirintäalueella ollut aiempina vuosina hyvä ilmapiiri ja meininki? Ja siis lähinnä sitä pohdin, että leiriytyykö siellä ylipäänsä kansaa, ettei vain käy niin, että olemme siellä sitten lähestulkoon keskenämme miettimässä mihin tuli tultua :D

Kiitokset jo etukäteen.

4

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arska_k

      En ole leiriytynyt mutta monena vuotena rockcockissa käynyt ja aina on telttoja/matkailu-autoja vierivieressä siinä leiri-alueella, aika täyttä on. Ja hyvä meno siellä kuuluu olevan kun ohi taapertaa. Ainut huonopuoli jota festarikansan kanssa tullut juteltua leiripaikassa on kuulemma vain kylmä ulkosuihku tai vastaava (en mene vannomaan mitä siellä on päissään tullu juteltua) joka sekin saattaa olla ihan normaali ja yleinen käytäntö festarileirinnässä - kokemuksia ei itsellä tosiaan ole.

      Mutta loistavat festarit aina, varmasti suomen parhaimpia. Paikka on aivan loistava, ja kun kelit sattuu kohdalleen ja kalja on kylmää, siellä on ihmisen hyvä vietää lomaa.

    • Kiitokset nopeasta vastauksesta ja infopläjäyksestä! Nyt ovat liput taskussa sekä tapahtumaan että leirintään. Huhut pitivät siis paikkansa, sillä olin muutamaankin otteeseen kuullut että rockcockissa on poikkeuksellisen hyvä meno. Nyt sitten odotellaan, että heinäkuun loppupuoli koittaa, vaikka nopeasti se aika menee juhannuksine sun muineen.

      Toivotaan tosiaan, että aurinkoa vielä riittää, niin kylmä ulkosuihkukin on vain nautinto!

    • laevat huuteloo

      On tosiaan Suomen parhaimpia festaripaikkoja. Ainoa haittapuoli oli monta vuotta sitten, että autopaikalta täytyi poistua festarin päätyttyä klo. 12 mennessä.
      Eihän kukaan siihen mennessä selviä ajokuntoon? Onneksi joku järkkäri ajoi auton alueen ulkopuolelle. Tiedä sitten miten nykyään.

    • Damn, se tulee kyllä olemaan hieman nihkeää ja ilmeisesti asia tosiaan onkin noin, kun sivuilta tarkastin. Toivottavasti siellä on tänäkin vuonna yhtä mukavat järkkärit, sillä saattanen itsekin tarvita ajoapua :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe