Kannattaako

vanhaa ....

juttuu hoitaa.?

9

658

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meikämatti

Itsepä sen varmaan parhaiten tiedät, että kannattako vaiko ei. Vaikea siihen on muiden sanoa, kun ei tiedä tilannetta.

• dfhgj,k

Ensirakkaus on periaatteessa ainoa jota kannattaa yrittää uudelleen. Silloin rakastuitte ensimmäistä kertaa ja virheitä hyvin suurella todennäköisyydellä tapahtui jotka pystyisi korjata seuraavalla kerralla. Ensirakkaus on uniikkia jota ei seuraavien kumppanien kanssa enään tule

• katsottava loppuun

Jokainen ihminen on uniikki, ja jokaisen ihmisen kohdalla syttynyt rakkaus on ainutlaatuista juuri hänen kohdallaan.

Jos kahden ihmisen välillä on rakkautta, aina kannattaa katsoa rakkaustarina loppuun asti. Muuten suhde jää vaivaamaan ja on vaikea aloittaa uuden kanssa suhdetta, kun vanha kummittelee mielessä.

• inner circle

Ehkä olisi pitänyt hoitaa aikoinaan. No, itsepä tiedät miten meni.

• Arve Linko

Olen samaa mieltä, ensirakkaus on uniikkia uuden ihanan kokemista, se ei koskaan tunnu samanlaiselta myöhemmin vaikka vastapuolella olisi entistä parempi ihanne kumppani.
      Ensimmäinen rakkaus tekee niin höpöä jättäen ikuiset arvet sisimpään , se tunne yhteen kuuluvuudesta,läheisyydestä,siitä että toinen rakastaa ja kaiken kukkuraksi kaiken uuden kokeminen lisättynä edellisiin on aivan uniikki kokemus joka ei enää koskaan tunnu samalta , ei koskaan.
      Eräs vaalea nainen oli minun ensirakkauteni, olin hänelle varmaan jo neljäs ehkäpä jo viideskin , mutta minä sain hänen kanssaan kokea ne ihanat tunteet joita en unohda ikinä, en koskaan.

• ihana

:-)

• ei tule mitään

Minä olen tässä asiassa samaa mietlä, että ensirakkaus on se aivan uniikki rakkaus, jota ei unohda koskaan, siksi ehkä sanoisinkin, että jatka elämääsi. Mieti lämmöllä entistäsi, mutta älä ikinä palaa yhteen, saatat vain rikkoa itsesi sillä, sekä ystävyys suhteen eksääsi (jos sellaista on edes enää)!

• no.....?

Saitko vanhan jutun hoidettua...?

• Yxexman

Ja höpötipöts. Kaikki rakkaudet ovat uniikkeja. Ihminen vaan helposti toistelee omia virheitään ja traumojaan samala tavalla samanlaisissa suhteissa joihin kuo to vetää. Ite en oo koskaan ollu sitä mieltä etteikö vanhaa suhdetta voisi aloittaa uudestaan. Se vaatii paljon mutta on siinä paljon hyvääkin kun tietää oman ja toisen huonot puolet etukäteen. Jos tunteita on on toivoakin. edellyttää tietenkin sitä että moolemmat ovat valmiita myöntämään omat heikkoutensa jotka eivät suhteelle hyvää tee. Todellaki vanhaaki voi rakentaa kun vaan hommaa uuttaa lankkua eikä rakenna niistä vanhoista lahoista..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      14
      5659
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2470
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      81
      1836
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1477
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      184
      1019
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      919
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      833
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      709
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      698
    Aihe