Mä kun oon aina ollut rehellinen, luotettava ja suorasanainen mies, niin sen takia mä en ole ikinä sietänyt valehtelua, enkä varsinkaan minkäänlaista perättömien valheiden keksimistä toisista ihmisistä.
Tämän vuoksi mä ajattelenkin aina kaikkea negatiivista sellaisista valehtelevista paskoista, jotka keksivät itse kaikkia perättömiä valheita toisista ihmisistä ja levittelevät niitä sitten muka tosiasioina ihan vain sen takia, että saataisiin tämän kyseisen henkilön elämä pilattua ja hänen mainetta tahrattua muiden ihmisten silmissä.
Tänäänkin olen ajatellut koko päivän kaikkea negatiivista tällaisista paskakasoista, joita tälläkin palstalla tuntuu hyvin runsasti valitettavasti joka päivä aina oleilevan. Käytin oikein tänäänkin koko päivän kaiken negatiiviseen ajatteluun tällaisista valehtelevista paskapäistä, joita ei voi edes ihmisiksi sanoa!!!!
Kaikkein eniten olen ajatellut negatiivista niistä kusiaivoista, jotka aina mua täällä homoksi väittävät, vaikka mulla ei ole koskaan ollut elämässäni minkäänlaisia homoseksuaalisia kokemuksia.
Huomenna aion myös käyttää koko päivän kaikkeen negatiiviseen ajatteluun näistä valehtelijoista ja varmaan ylihuomenna on taas sama juttu edessä.
Varmaan meneekin koko kesä vaan kaikkea negatiivista ajatellessa näistä tällaisista valehtelevista kusipäistä, jotka yrittävät muiden ihmisten elämää kaikin tavoin pilata omien perättömien valheidensa avulla.
Ajattelen negatiivista
36
154
Vastaukset 36
- We know u r GAY!!!!
TUKEHDU NEEKERINKULLIIN HOMO!!!!!!
Haista sinä vitun homopersehuora pitkä paska vaan!!!!! Mä kun ajattelen sustakin koko ajan vaan kaikkea negatiivista, että tiedäkin sä vittu se saatana!!!!!!
- DF! Olet:
DarkFear kirjoitti:
Haista sinä vitun homopersehuora pitkä paska vaan!!!!! Mä kun ajattelen sustakin koko ajan vaan kaikkea negatiivista, että tiedäkin sä vittu se saatana!!!!!!
1. Häiriintynyt
2. Harrastanut seksiä eläkkeellä olevan somalimiehen kanssa
3. Rahvaanomainen kielenkäyttösi osalta
Sinuna olisin hyvin hiljaa.. DF! Olet: kirjoitti:
1. Häiriintynyt
2. Harrastanut seksiä eläkkeellä olevan somalimiehen kanssa
3. Rahvaanomainen kielenkäyttösi osalta
Sinuna olisin hyvin hiljaa..Mä kun tiedän sen itse kaikista parhaiten, että kenen kanssa olen seksiä harrastanut ja kenen kanssa taas en ole, että tiedä sä vitun homopersehinttihuora vaan se saatana!!!!!
Onneksi mulla ei sentään ole koskaan ollut minkäänlaisia homoseksuaalisia kokemuksia, koska mä kun ajattelen tollaisista seksikokemuksista kaikkea negatiivista, ihan samalla tavalla kun mä ajattelen sustakin kaikkea negatiivista!!!!
Tollaiset sun kaltaiset petturivalehtelijat sietäisi pieksää tajuttomiksi ja heittää Aurajokeen, niin loppuisi siinä perättömien valheiden keksiminen ja viattomien ihmisten elämän pilaaminen.
Niin ja aina sitä mieluummin on vaikka häiriintynyt ja rahvaanomainen, kun joku sun kaltainen homopersehinttari, josta kaikki ajattelevat kaikkea negatiivista.- DARKKIS=HOMO & KALJU
DarkFear kirjoitti:
Mä kun tiedän sen itse kaikista parhaiten, että kenen kanssa olen seksiä harrastanut ja kenen kanssa taas en ole, että tiedä sä vitun homopersehinttihuora vaan se saatana!!!!!
Onneksi mulla ei sentään ole koskaan ollut minkäänlaisia homoseksuaalisia kokemuksia, koska mä kun ajattelen tollaisista seksikokemuksista kaikkea negatiivista, ihan samalla tavalla kun mä ajattelen sustakin kaikkea negatiivista!!!!
Tollaiset sun kaltaiset petturivalehtelijat sietäisi pieksää tajuttomiksi ja heittää Aurajokeen, niin loppuisi siinä perättömien valheiden keksiminen ja viattomien ihmisten elämän pilaaminen.
Niin ja aina sitä mieluummin on vaikka häiriintynyt ja rahvaanomainen, kun joku sun kaltainen homopersehinttari, josta kaikki ajattelevat kaikkea negatiivista.HOMO HOMO HOMO HOMO HOMO HOMO HOMO HOMO HOMO HOMO HOMO
HOMO HOMO HOMO HOMO HOMO HOMO HOMO HOMO HOMO HOMO HOMO
somalin kanssa teki temput.. homoseksit veti mamun kanssa - DarkErotic
DarkFear kirjoitti:
Mä kun tiedän sen itse kaikista parhaiten, että kenen kanssa olen seksiä harrastanut ja kenen kanssa taas en ole, että tiedä sä vitun homopersehinttihuora vaan se saatana!!!!!
Niin ja aina sitä mieluummin on vaikka häiriintynyt ja rahvaanomainen, kun joku sun kaltainen homopersehinttari, josta kaikki ajattelevat kaikkea negatiivista.Niin tiedät, seksiä olet harrastanut varmasti ainaki oikean kätesi kanssa, ties vaikka vasemmankin.. ei tuota niin vaikea ole muistaa
- ei kiinnosta
Kukaan ei välitä.
- ...
Onpahan fiksua keskustelua yllä. Whatever, kommentoin kuitenkin.
Tiedätkö, darkkis, että minua ei tippakaaan kiinnosta miten paljon negatiivista minusta ajattelet. Sinun mielipiteelläsi minusta ei ole minulle mitään merkitystä.
Ja tiedätkö mitä: SINUN PITÄISI TOIMIA IHAN SAMOIN. Älä piitaa siitä mitä ihmiset sinusta ajattelevat, oli se sitten täällä palstalla, baarissa, risteilyllä tai kotikunnassasi. Sillä ei ole sinulle juurikaan käytännön merkitystä. Tee mitä sinua huvittaa, äläkä pelkää mitä muut siitä ajattelevat.
Elämä jää elämättä, jos vaan keskittyy siihen mitä muut sinusta ajattelevat. kolmekymppinen voi vielä periaatteessa olla nuori, mutta jos vielä 10-20 vuotta odottelet tekemättä mitään, niin elämäsi alkaa olemaan jo ehtoopuolella.
Joten josko nyt vaihteeksi tekisit niin että ELÄISIT sitä "nuoruuttasi" sen sijaan että olet ELÄMÄTTÄ sitä koska sinusta ajatellaan mukamas negatiivista.Ensinnäkin se kun ei ole niin helppoa ja yksinkertaista, että voisi muka noin vaan tehdä kaikkia asioita ja mennä yksin ihan mihin tahansa. Minkä mä sille oikein itse voin, että en vaan osaa olla miettimättä aina sitä, että mitä kaikkea ne muut ihmiset musta oikein ajattelevat?
Se kun on vaan kaikkein pahin tilanne, jos sitä joutuu muiden ihmisten negatiivisen ajattelun kohteeksi ja jos sitä ei pysty olemaan tarpeeksi mieliksi muille ihmisille.
Kaikki nämä tämän palstan haukkumiset tekevät vaan aina oikein entistäkin masentuneemmaksi ja silloin tulee aina vaan enemmän sellainen fiilis, ettei kai pitäisi lähteä koskaan yhtään mihinkään, eikä tehdä mitään muuta, kun viettää kaikki vapaa-aika yksin kotona neljän seinän sisällä, ettei ne tämän palstan idiootit saisi mitään aihetta ajatella negatiivista ja keksiä kaikenlaisia perättömiä valheita.
Jos baareihin joskus lähtisin, niin kyllä ne tämän palstan kusiaivot olisivat heti siitäkin kaikenlaisia valheita levittelemässä, kuinka olisin muka mennyt jonkun vitun homon luokse yökylään, vaikka oikeasti olisinkin tullut esim. taksilla yksin kotia. Just tollaisten juttujen takia ja välttämiseksi sitä tuntuu aina siltä, että pitäisi kai vaan pysyä pelkästään yksin kotona, niin eipä sitten pääsisi ketkään mitään valheita musta levittelemään.- ...
DarkFear kirjoitti:
Ensinnäkin se kun ei ole niin helppoa ja yksinkertaista, että voisi muka noin vaan tehdä kaikkia asioita ja mennä yksin ihan mihin tahansa. Minkä mä sille oikein itse voin, että en vaan osaa olla miettimättä aina sitä, että mitä kaikkea ne muut ihmiset musta oikein ajattelevat?
Se kun on vaan kaikkein pahin tilanne, jos sitä joutuu muiden ihmisten negatiivisen ajattelun kohteeksi ja jos sitä ei pysty olemaan tarpeeksi mieliksi muille ihmisille.
Kaikki nämä tämän palstan haukkumiset tekevät vaan aina oikein entistäkin masentuneemmaksi ja silloin tulee aina vaan enemmän sellainen fiilis, ettei kai pitäisi lähteä koskaan yhtään mihinkään, eikä tehdä mitään muuta, kun viettää kaikki vapaa-aika yksin kotona neljän seinän sisällä, ettei ne tämän palstan idiootit saisi mitään aihetta ajatella negatiivista ja keksiä kaikenlaisia perättömiä valheita.
Jos baareihin joskus lähtisin, niin kyllä ne tämän palstan kusiaivot olisivat heti siitäkin kaikenlaisia valheita levittelemässä, kuinka olisin muka mennyt jonkun vitun homon luokse yökylään, vaikka oikeasti olisinkin tullut esim. taksilla yksin kotia. Just tollaisten juttujen takia ja välttämiseksi sitä tuntuu aina siltä, että pitäisi kai vaan pysyä pelkästään yksin kotona, niin eipä sitten pääsisi ketkään mitään valheita musta levittelemään.Kysy itseltäsi kysymyksiä, äläkä hyväksy löyhiä vastauksia. Tässä muutamia, mitä voisit itseltäsi kysyä:
- Mitä kamalaa tapahtuu, jos ihmiset ajattelevatkin minusta negatiivisesti? Kuolenko siihen vai saanko syövän? Onko siitä minulle jotain konkrettista haittaa jos ihmiset ajattelevatkin negatiivista?
- Olenko oikeasti tyytyväinen tilanteeseeni? Olenko tyytyväinen elämääni sellaisena kuin se tällä hetkellä on? Jos olen, miksi minun on aina pakko palata Sinkkupalstalle puolustelemaan valintojani? Miten sinkkupalsta elämääni parantaa? Miksi minun on helpompi puolustautua netissä kymmeniä eri ihmisiä vastaan kuin yhtä ihmistä vastaan baarissa? Miksi minun ylipäätään täytyy inttää niiden ihmisten kanssa jotka haluavat vain nöyryyttää minua?
Miten palstan kusiaivot minut muka baarissa tunnistaisivat? Lukeeko otsassani DarkFear?
Jne. Kyseenalaista jokainen syysi toimia niin kuin nyt toimit. Avainkysymykset ovat MIKSI ja MITEN.
Toista kysymys itsellesi, kunnes saat vastauksen, joka oikeasti järkeen käypä.
Eli vielä kertauksen vuoksi, MIKSI-kysymykset edellisestä kommentistasi.
Miksi et voisi tehdä kaikkia asioita ja mennä yksin mihin tahansa? Miten se että mietit mitä ne muut ajattelevat estää sinua tekemästä mitä haluat?
Miksi se on kaikkein pahin tilanne jos joutuu negatiivisen ajattelun kohteeksi? Miksi sinun PITÄISI olla mieliksi kaikille muille ihmisille?
Miksi hengailet palstalla jos haukkumiset tekevät sinut masentuneeksi? Miksi netin jutuista tulee sellainen mieli ettei pitäisi lähteä koskaan mihinkään? Mitä sillä on merkitystä, jos jotkut keksivät sinusta perättömiä valheita? Eihän kukaan täällä tunne oikeaa identiteettiäsi?
Millä todennäköisyydellä baarissa törmäisit juuri tämän palstan keskustelijoihin, ja nimenomaan niihin ikäviin? Mistä he sinut tunnistaisivat?
Mitä enemmän pystyt itsellesi osoittamaan, että pelkosi ovat aiheettomia tai ainakin epätodennäköisiä, sitä enemmän uskallat tehdä. Pahalta se voi alkuun tuntua, mutta ei se olo siellä kotosalla nyt niin auvoisalta tunnu etteikö kannattaisi sieltä pois pyrkiä.
- loveconnection2014
All You need is love.
- ätmi-sinkku
Minä menen tänään baariin ja jos en saa kaveria mukaan niin menen yksin. Ei kannata tuhlata aikaa muiden ihmisten ajattelemiseen vaan terassille vaan.
- ...
Juuri näin. Darkkiksen tapauksessa ihan mikä tahansa irtiotto niistä omista luutuneista ajattelutavoista tekisi terää, mutta ei se vaan saa sitäkään itsestään irti.
En lupaa Darkkikselle ruusuista tulevaisuutta näin tekemällä, mutta silti hänen omaa elämälaatuaan parantaisi jos ei jättäisi asioita tekemättä vain sen vuoksi mitä muut ajattelevat.
- sgddgdgdg
Darkkis, sua mollaavia ätmejä ei kiinnosta pätkän vertaa, vaikka ajattelisit heistä negatiivista. Ehkä jopa päinvastoin - myrkytät mielesti negatiivisilla ajatuksilla ja nuo sua kiusanneet saavat siitä kiksejä. Katsos minua, noita sun kiusaajia tai ylipäätään keskivertoihmistä ei haittaa vaikka joku heistä ajattelisikin pahaa. Who cares! ...Okay, you do... Koska sä itse pelkäät sitä että muut ajattelee susta pahaa, luulet muiden olevan samanlaisia. Ihan ymmärrettävää. Mutta sä eroat ainakin tuossa piirteessä selvästi keskiarvosta. Kannattaa sisäistää se asia.
- peace out
Ihan toivoton tapaus. Sille on jo vuosia neuvottu vaikka mitä, mutta tyyppi ei vaan tajua. ÄO todennäköisesti kaksinumeroinen. Ei vammasia saa kiusata, mutta porukka tekee sitä täällä. Mene Darkkis terapiaan niin ei avaruusliskot enää vainoa.
- Neiti Turku
Voisin lähtee Darkin kanssa rannalle. Olisin siel ilman bikinien yläosaa.
- 12+2
Olet varmaan miestrolli, mutta jos olisit nainen, niin aika vastenmielistä että jotain tissejään tarjoaa palkintona, että jee jee heti tullaan kielipitkällä jee tissit.
- hra hra
Naurattaako sinua kun kirjoittelet näitä trollauksiasi? Minua ainakin naurattaa kun luen niitä.
- SpaceLizard
Lähtekää nyt joku Darkin seuraksi laivamatkalle! On varmaan ihan kiva matka, mutta henk. koht mielummin lähtisin jonkun naisen kanssa. Tämä meidän Darkkis, miesstisseineen ja aspergerdiagnoisineen onkin tosi kiinnostavaa seuraa! Näytä Darkkis tissit! Jee!
- åbolainen
Kyllä mä voisin lähteä Darkkiksen kanssa laivalle pienellä porukalla. Varmaan voisin saada muutaman tyypin vielä mukaan lisäksi.
åbolainen kirjoitti:
Kyllä mä voisin lähteä Darkkiksen kanssa laivalle pienellä porukalla. Varmaan voisin saada muutaman tyypin vielä mukaan lisäksi.
Voisitko oikeasti lähteä? Oletko muuten minkä ikäinen ja oletko mies vai nainen?
Olisihan se kiva lähteä laivalle, mutta olen vaan miettinyt sitä, että jos lähtisikin mieluummin sinne laivalle naisseurassa, niin ei sitten pääsisi tämän palstan idioottikirjoittajat ajattelemaan mitään negatiivista ja varsinkaan keksimään mitään vitun perättömiä homoilujuttuja.- Kehari Cruises oy
DarkFear kirjoitti:
Voisitko oikeasti lähteä? Oletko muuten minkä ikäinen ja oletko mies vai nainen?
Olisihan se kiva lähteä laivalle, mutta olen vaan miettinyt sitä, että jos lähtisikin mieluummin sinne laivalle naisseurassa, niin ei sitten pääsisi tämän palstan idioottikirjoittajat ajattelemaan mitään negatiivista ja varsinkaan keksimään mitään vitun perättömiä homoilujuttuja.Sillä lailla. Ai nyt ei enää miesten seura kelpaa.
Kehari Cruises oy kirjoitti:
Sillä lailla. Ai nyt ei enää miesten seura kelpaa.
Kyllä se olisi kelvannut, mutta kun siitäkin on tämän palstan kusiaivot kaikkea negatiivista ajattelemassa ja homoksi heti haukkumassa, jos olisin miesten kanssa sinne laivaristeilylle lähdössä. Siitä kun ei pitäisi olla kellään mitään negatiivista ajateltavaa tai varsinkaan mitään syytä jotain perättömiä homoilujuttuja keksiä, jos sitä naisseurassa laivalle lähtisi.
Sitä kun on pakko elää sillä tavalla, ettei muut ihmiset saisi aihetta ajatella negatiivista, eikä varsinkaan keksiä mitään perättömiä valheita musta ja mun elämästäni. Kyllähän se toki rajoittaa kovasti elämää, mutta minkäs teet?- åbolainen
DarkFear kirjoitti:
Olisihan se kiva lähteä laivalle, mutta olen vaan miettinyt sitä, että jos lähtisikin mieluummin sinne laivalle naisseurassa, niin ei sitten pääsisi tämän palstan idioottikirjoittajat ajattelemaan mitään negatiivista ja varsinkaan keksimään mitään vitun perättömiä homoilujuttuja.Olen 30-v mies tästä Turun keskustasta. Vähän hätäisesti heitin tuon ja en nyt 100% lupaa laivareissua ihan vaan sen takia, ettei itelläni ole rahatilanne mikään paras mahdollinen. Mutta ihan mahdollistahan sellainen olisi muuten. Näin kesällä sitä voi keksiä kaikenlaista muutakin mukavaa ulkosalla. Sellaista, mikä ei vaadi rahaa välttämättä. Esimerkiksi kohta pitäis lähteä mies86:sen kanssa biitsille :D
- ...
DarkFear kirjoitti:
Olisihan se kiva lähteä laivalle, mutta olen vaan miettinyt sitä, että jos lähtisikin mieluummin sinne laivalle naisseurassa, niin ei sitten pääsisi tämän palstan idioottikirjoittajat ajattelemaan mitään negatiivista ja varsinkaan keksimään mitään vitun perättömiä homoilujuttuja.Voi helvetti darkkis, miksi sä torpedoit ihan itse kaikki mahiksesi aivan järjenvastaisin perustein?
Ensin valitat, että et voi mennä kun ei ole kavereita. Sitten kun sellaisia olisi tarjolla, niin sitten ne ovatkin väärää sukupuolta! - Kehari Cruises oy
DarkFear kirjoitti:
Kyllä se olisi kelvannut, mutta kun siitäkin on tämän palstan kusiaivot kaikkea negatiivista ajattelemassa ja homoksi heti haukkumassa, jos olisin miesten kanssa sinne laivaristeilylle lähdössä. Siitä kun ei pitäisi olla kellään mitään negatiivista ajateltavaa tai varsinkaan mitään syytä jotain perättömiä homoilujuttuja keksiä, jos sitä naisseurassa laivalle lähtisi.
Sitä kun on pakko elää sillä tavalla, ettei muut ihmiset saisi aihetta ajatella negatiivista, eikä varsinkaan keksiä mitään perättömiä valheita musta ja mun elämästäni. Kyllähän se toki rajoittaa kovasti elämää, mutta minkäs teet?Kyllä mä voin ajatella negatiivista siitäkin että naisen kanssa menet, jos välttämättä haluat. Niin sitten et voi mennä naisenkaan kanssa. Sopiiko?
- .....
... kirjoitti:
Voi helvetti darkkis, miksi sä torpedoit ihan itse kaikki mahiksesi aivan järjenvastaisin perustein?
Ensin valitat, että et voi mennä kun ei ole kavereita. Sitten kun sellaisia olisi tarjolla, niin sitten ne ovatkin väärää sukupuolta!Klassinen tilanne, toistunut tällä palstalla jo vuosien ajan. Sitten jos joku nainen tarjoutuu seuraksi, niin hän onkin väärän ikäinen tai Darkkikselle ei muuten käy ehdotettu ajankohta, koska hän on töissä 24/7 jne.
Ei tuo tyyppi halua mennä minnekään, koska pelkää liikaa. Nuo tekosyyt on vain verukkeita, ettei tarvitse kohdata pelkojaan. - DarkTits
DarkFear kirjoitti:
Sitä kun on pakko elää sillä tavalla, ettei muut ihmiset saisi aihetta ajatella negatiivista, eikä varsinkaan keksiä mitään perättömiä valheita musta ja mun elämästäni. Kyllähän se toki rajoittaa kovasti elämää, mutta minkäs teet?Muista Darkkis se, että jos menet naisseurassa, niin sitten me odotetaan että sä panet jotain seuralaistasi ja alat seurustelemaan kans. Muuten sä olet ihan selvä umpihomo. Kukaan hetero ei ala kaveripojaksi naiselle pitkän selibaattijakson jälkeen.
åbolainen kirjoitti:
Olen 30-v mies tästä Turun keskustasta. Vähän hätäisesti heitin tuon ja en nyt 100% lupaa laivareissua ihan vaan sen takia, ettei itelläni ole rahatilanne mikään paras mahdollinen. Mutta ihan mahdollistahan sellainen olisi muuten. Näin kesällä sitä voi keksiä kaikenlaista muutakin mukavaa ulkosalla. Sellaista, mikä ei vaadi rahaa välttämättä. Esimerkiksi kohta pitäis lähteä mies86:sen kanssa biitsille :D
Joo no kyllä mä voisin toki joskus vaikka johonkin lähteä, jos vaan seura kelpaa.
... kirjoitti:
Voi helvetti darkkis, miksi sä torpedoit ihan itse kaikki mahiksesi aivan järjenvastaisin perustein?
Ensin valitat, että et voi mennä kun ei ole kavereita. Sitten kun sellaisia olisi tarjolla, niin sitten ne ovatkin väärää sukupuolta!En mä ole tässä mitään vielä suoraan tyrmännyt. Olisi se kyllä kiva löytää uusia kavereita, jos tältä palstalta vaikka löytäisi sellaisia.
Mutta kyllä kai sä itsekin oot huomannut sen, että miten ne tämän palstan idiootit ovat heti kaikkia perättömiä valheita keksimässä, jos onnistuisin niitä kavereita täältä vaikka löytämään?..... kirjoitti:
Klassinen tilanne, toistunut tällä palstalla jo vuosien ajan. Sitten jos joku nainen tarjoutuu seuraksi, niin hän onkin väärän ikäinen tai Darkkikselle ei muuten käy ehdotettu ajankohta, koska hän on töissä 24/7 jne.
Ei tuo tyyppi halua mennä minnekään, koska pelkää liikaa. Nuo tekosyyt on vain verukkeita, ettei tarvitse kohdata pelkojaan.No ei ole kyllä naiset tarjoutuneet täällä mihinkään seuraksi, koska suurin osa täällä kirjoittelevista on yleensä aina miehiä.
Mutta voisin kyllä tutustua tätä kautta niin miehiin, kun myös naisiinkin, jos se vaan olisi mahdollista.- ...
DarkFear kirjoitti:
En mä ole tässä mitään vielä suoraan tyrmännyt. Olisi se kyllä kiva löytää uusia kavereita, jos tältä palstalta vaikka löytäisi sellaisia.
Mutta kyllä kai sä itsekin oot huomannut sen, että miten ne tämän palstan idiootit ovat heti kaikkia perättömiä valheita keksimässä, jos onnistuisin niitä kavereita täältä vaikka löytämään?Mutta kannattako sun silti elää niiden palstaidioottien pelossa koko elämäsi?
Sä taidat kyllä itse ajatella itsestäsi kaikkein eniten negatiivista. Kuten tässäkin asiassa heti olet kuvittelemassa että ne on nimenomaan ne ikävät tyypit jotka ovat seuraansa tarjoamassa. Miksi muka? En usko että sinun härnäämisesi on menetetyn illan/viikonlopun arvoista. - Darkkis on toivoton
DarkFear kirjoitti:
En mä ole tässä mitään vielä suoraan tyrmännyt. Olisi se kyllä kiva löytää uusia kavereita, jos tältä palstalta vaikka löytäisi sellaisia.
Mutta kyllä kai sä itsekin oot huomannut sen, että miten ne tämän palstan idiootit ovat heti kaikkia perättömiä valheita keksimässä, jos onnistuisin niitä kavereita täältä vaikka löytämään?Eikö olekin parempi olla yksinään raivoamassa yksiössään ilman yhtää kaveria vain pakkomielteet palstasta, negatiivvisuudesta, kaljuuntumisesta, parhaista nuoruusvuosista ja persujunteista mielessä, kuin hankkia kavereita koska silloinhan joku voisi ajatella PALSTALLA jotain negatiivista
... kirjoitti:
Mutta kannattako sun silti elää niiden palstaidioottien pelossa koko elämäsi?
Sä taidat kyllä itse ajatella itsestäsi kaikkein eniten negatiivista. Kuten tässäkin asiassa heti olet kuvittelemassa että ne on nimenomaan ne ikävät tyypit jotka ovat seuraansa tarjoamassa. Miksi muka? En usko että sinun härnäämisesi on menetetyn illan/viikonlopun arvoista.No ei kai se välttämättä kannattaisi elää koko elämäänsä näiden palstaidioottien pelossa. Mutta eipä tältä palstalta nyt kuitenkaan ole mitenkään hirveän paljon mitään yhteydenottoja tullut.
- Somali-Yusuf(63v)
Mina lähte uudestaa laivaan DF:n kanssa. Menemme hyttiin. We play fucky.
- trolliarmeija2
Miten jotkut jaksaa vuosia trollata palstoilla??? Että kerro se!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361760Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 46540
- 66536
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25520