C4 askilla oleva fairlane kyseessä ja matkaajo kierrokset on nousseet. 80kmh/ 4000rpm ilman että mittän muutostöitä olisi tehty. mistä tämä voi johtua?? Itse vaan epäilen tuota laatikkoa mut kierrosten noustessa nousee kyllä nopeuskin eli ei ainakaa luistoo pitäs olla?
korkeat matkaajokierrokset
7
144
Vastaukset
- AUDI A8 HITECH
Huonon hyötysuhteen omaava vanhanaikainen valurautamoottori/automaattivaihteisto ja ylämäki. Ei siihen muuta tarvita.
- ^^^^^^^^^^
Enpä kovasti elvistelisi Audin omistajana (jos edes sitä itse omistat).
Jos sinulla sattuu olemaan 4,2 V8 malli niin huonompaa moottoria en koskaan omistanut.
Audin moottoriin ei ole osattu edes tehdä sisäistä jäähdytysnesteen kiertoa, vaan se on toteutettu ulkopulisilla putkilla :)
Moottorin lohkon ja jäähdytysnestetoimisen öljynjäähdyttimen välinen pieni muoviputki haurastuu muutaman vuoden välein ja aiheuttaa jäähdytysnestevuodon.
Voit myös varautua 2500 euron hintaiseen jakohihnan vaihtoihin.
Ja huonosta hyötysuhteesta voisin vielä mainita Audin käsittämättömän suuren bensankulutuksen. Vaikka mootori oli melko tehoton (300hv), niin se vei bensaa huomattavasti enemmän, kuin yksikään omistamani Amerikalainen Auto, joiden suorituskyky oli huomattavasti parempi kuin Audin, jolla 0-100km/h kiihdytyskin kesti lähes 8s.
Mutta tule sinä onnelliseksi sen ritsasi kanssa.
Minä en enää koskaan joudu ajamaanAudilla, koska voin aivan itse valita auton,jonka ostan.
- edsel ois kiva
Liian tiuha perä tai automaatin kolmosvaihde ei vaihdu päälle. Toimiiko kick-down ja alipainemoduraattori?
- fairlane1
Autossa aavikkoperä, kolmonen kytkeytyy, kickari ja modulaattori toimivat. Laskennallisesti pitäs kierrosten olla 2400-2500 rpm 80km/h vauhdissa joten jokin siinä mättää.
- remontti edessä
Jos kolmonen tosiaankin menee päälle, niin vaihde luistaa eikä looda ole enää pitkäikäinen. Pantojen vaihto tai toinen c4 tilalle 289:n tai 302:n taakse.
- tämäkin vielä
Niin juu. Onko öljyä riittävästi (mitataan moottori käynnissä vaihde p-asennossa minkä varmaan tiesitkin) ja minkä laatuista se on? Onko punaista vai tummaa palaneen hajuista?
- fairlane1
Öljyäkin on tarpeeksi. Lämpinä käydessä mitattu. Öljy on hyvän näköistä. Oisko sitten pannat niin lopussa. Kestääkö kiristää yli ohjearvojen kokeeksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123760MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar761980Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421608Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788